Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin okt 27 '09
@ Sylvia (slv)

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.

uriel brangt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
net als water heeft vuur veel aspecten.
vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt. visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert. verlos uzelf van het verleden. voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.


Bron foto: natuurlogboek


Bron foto: Ambericawest.com


Barnsteen
Algemene informatie

Barnsteen of amber is gefossiliseerd, verhard dennehars (soms met ingesloten luchtbelletjes en fossielen) van ongeveer 50 milioen jaar oud. Copal is een jonge variant en is tussen de 100 en 3 milioen jaar oud. Het is honinggeel tot roodbruin van kleur en doorzichtig tot doorschijnend. Het is heel erg zacht en licht en kan beschadigen of smelten onder invloed van zuren, oplosmiddelen en vuur. Kleine stukjes barnsteen worden soms verhit en samengeperst tot een groter stuk voor verwerking in sieraden. Doordat natuurlijk barnsteen kostbaar is wordt het nagemaakt van kunstof hars. Echt barnsteen kan moeilijk van namaak te onderscheiden zijn. Er zijn verschillende indicatoren. Zo ruikt natuurlijke barnsteen naar natuurlijke hars (zoete, kruidige geur) als het smelt door er bijvoorbeeld een lucifer bij te houden, blijft het drijven in een verzadigde zout-oplossing en licht op onder een UV lamp.
Werking

Barnsteen of amber is een krachtige reinigende steen (van lichaam en energielichaam) die negatieve energie en pijn omzet in positieve energie en daardoor evenwicht brengt en stabiel, creatief en vrolijk maakt. Barnsteen bevordert een flexibele, open, spontane en zorgeloze houding en versterkt het vertrouwen in jezelf. Hierdoor vermindert de steen neerslachtigheid, stress, depressie en suïcidaliteit. Fysiek kan barnsteen helpen bij klachten van de maag, milt, nieren, keel en galblaas. Het vermindert gewrichtsklachten en versterkt de slijmvliezen en stimuleert het genezen van wonden. Het verlicht de pijn bij het doorkomen van tanden en kiezen bij kinderen.

Toepassing

Barnsteen kan je bij je dragen of kan enige tijd op het lichaam gelegd worden op een plek waar de werking nodig is. Barnsteen kan het beste langere tijd gedragen worden. Bij baby's en kleine kinderen helpt barnsteen beter als de moeder de steen eerst een tijdje gedragen heeft.
Geboortesteen

Leeuw
Chakra

Zonnevlecht (3e)

Bron: spirituel garden
admin
admin okt 27 '09
And finally: Kikkertje!


Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht. De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.

Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel. Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid. Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken.
De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden. Het spirituele voedsel komt eraan.
De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf. Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.
Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.



Bron foto: healing woerden.


Bron: mysticaminerva
sly
sly okt 27 '09
Karin hartelijk bedankt voor de kaarttrekking en omschrijving!
Groetjes Sylvia
admin
admin okt 27 '09
Graag gedaan hoor!
Piet
Piet okt 27 '09
Karin,
bedankt voor het leggen van mijn engelenkaart.

groetjes Piet
Piet
Piet okt 27 '09
Karin,

hartelijk dank voor het leggen van mijn Engelenkaart.

groetjes Piet
admin
admin okt 27 '09
Graag gedaan Piet, ik hoop dat je er wat mee kan.
De kaart is uitgependeld dus echt voor jou.
admin
admin okt 28 '09
karin dank je wel voor het leggen wat een mooie kaart is het geworden laugh
admin
admin okt 28 '09
Jahhaaa regenbogen!
Kadootjes..
admin
admin okt 28 '09
ja regenbogen en cadeautjes hihihi
annewil
annewil okt 28 '09
Hoi Karin

Zou je nog eens een poging willen wagen voor me??
Vorige keer lukte het niet.

Groetjes Annewil
admin
admin okt 28 '09
Is goed Anne-wil!
admin
admin okt 28 '09
@ Anne-Wil

Aartsengel Michaël, Machtige engel, hoor mij aan
Geef mij de moed om elke situatie het hoofd te bieden.
Laat mij waardig zijn en evenwichtig Grote Michaël, genadige engel, beschermer van het recht, Help mij om geen onderscheid te maken en zorg dat ik niet word benadeeld Leid mij tot het succes in al het goede dat ik doe en laat mij uw rechtvaardigheid en genade over de wereld verspreiden.
Wanneer Michaël verschijnt dan kan je ervan op aan dat mens en aarde door periodes van crisis heengaan.

De energie van Michaël is heftiger en intenser dan die van alle andere aartsengelen en zijn licht overwint de duisternis. Michaël is opperbevelhebber van de hemelse legers.
Michaël schudt ons flink door elkaar. Brengt ons in contact met ons innerlijk en houdt grote schoonmaak op geestelijk gebied. Hij helpt ons oud karma los te laten en brengt mensen in contact met de geestelijke wereld.
Michaël komt in allerlei wereld religies voor zowel joden als christendom alsook in de egyptische mythologie.

Hij wordt vaak afgebeeld met een vlammend zwaard als teken van zijn heldere kracht van de liefde.
Michaël's mantel beschermt ons tegen schadelijke energie.
En het blauw van zijn mantel staat voor de genezende energie waarover hij beschikt.
Hij wordt beschreven als krijger, bestrijder van duistere machten en beschermer.
Zijn naam betekent "wie is als God" of "eruitzien als God" en wijst hiermee een ieder de weg terug naar de bron met zichzelf daarin als begeleider.
Hij is de handhaver van de orde over het "goddelijk plan". Hij maakt ons bewust van onze eigen kracht en geeft ons de moed om uitdagingen in het leven aan te gaan.
Michaël is de aartsengel van het zuiden en werd in oude mythen vertegenwoordigd door bijvoorbeeld Helios, Apollo, Ra en Lugh. Michaël regeert de zon.
In sommige oude religies wordt de zon als iets vrouwelijks beschouwd zoals bij de kelten de vuurgodin Bridget.

Als personificatie van de zon staat Michaël voor levenskracht. Hij kan aangeroepen worden bij zaken betreffende carrière, werk, persoonlijke financiën, sport en hij beschikt evenals Rafaël over een "helend" vermogen.


Als engel van de waarheid wijst hij op verschillende aspecten.
Er is de vrijheid om de waarheid te spreken en horen in de context van het dagelijks leven- om uzelf niet te verloochenen. Gebruik saffier en topaas ter bevordering van een heldere communicatie.
Er is ook de ultieme waarheid die gevonden kan worden door het spirituele pad van liefde en licht te volgen. Voor spiritualiteit stelt Michaël labradoriet voor. Hij vraagt of u klaar bent om deze reis te maken en biedt aan uw pad te verlichten met het stralende topazen licht van zijn zwaard.




Bron foto: fantasyshop-marillion

Engelen

Engelen zijn mensen, die doorschijnend zijn. Het zijn mensen die "licht" doorgeven.

Waar ze zijn wordt alles helder en klaar. Het zijn mensen vol leven, die wat dood is tot leven brengen.

Engelen zijn mensen, die een soort oorspronkelijke vreugde uit het paradijs hebben meegekregen. Geloof me, engelen zijn wezens van vlees en bloed, die op een onzichtbare wijze de wereld recht houden.

Diep in hen voel je iets van het mysterie Van een ondoorgrondelijke goedheid, die door alles heen naar de mensen toe wil. In hen wordt een liefde tastbaar, die je zomaar omarmen wil. Ik voel God in deze mensen tot me komen met zijn tederheid en zijn bezorgdheid.

Je bent met iets bezig. Je komt er niet mee klaar. En langs een onzichtbare antenne krijgt ergens iemand een ingeving, een soort bevel om je te benaderen en je te helpen, je een steun te zijn, je een duw te geven of om je te troosten. "Je bent een engel" zeg je dan. Je zegt het tegen een man, een vrouw, een jongen, een meisje. Geslacht en leeftijd spelen geen rol! Er komt iets goeds, iets heerlijks over je! Het leven wordt licht en alle pijn is weg!

Maar engelen kun je niet krijgen op bestelling. Ze komen dikwijls heel onverwacht, zijn soms onopvallend aanwezig, wijzen je de weg en verdwijnen weer! Ik heb al heel wat engelen ontmoet! Soms kwamen ze uit de massa getreden, doken op uit de straat, gaven je een hand en losten je problemen op en verdwenen weer in de straat en in de massa.

Naamloos, zonder te wachten op dank!

Er zijn nog engelen in de wereld! Maar er zijn te weinig engelen, daarom is er nog zoveel duisternis en zoveel ellende... God is op zoek naar engelen onder de mensen van nu. Maar teveel mensen zien hem niet meer, horen hem niet meer.

Ze hebben hun eigen antenne gestoord of afgebroken. Ze vangen niets meer op en geven niets meer door.

Kom, je bent een engel en er zijn in je eigen omgeving mensen genoeg voor wie je een engel kunt zijn!

Phil Bosmans



Bron foto: familie-tuinen
annewil
annewil okt 29 '09
Hallo Karin,

Bedankt voor de mooie kaart ,en ook het stukje over engelen.
Mag ik vragen met wat voor gedachte of idee je het stukje over engelen geplaatst hebt ?

Groetjes Annewil
admin
admin okt 29 '09
Geen gedachte, geen idee, ik surf langs websites en degene waarbij ik voel, yes dat moet erbij dat plaats ik dan.
Soms kan degene waar het voor is het plaatsen en soms niet.
Ik vond het een mooi stuk in ieder geval, Michael is een Engel die mij erg aanspreekt.
Volgens mij had ik dat ook al eerder geplaatst ergens.
admin
admin okt 30 '09
Beste allemaal, ik heb Nims gevraagd de titel van dit topic aan te passen.
Dit omdat ik nergens heb vermeld dat deze teksten en kaarten van Angela McGerr zijn.
Nims heeft een mail gehad met de vraag of ik dit wilde vermeldden via de woordvoerder van deze dame in Nederland.
Het is natuurlijk nooit mijn bedoeling geweest om wie dan ook te laten denken dat dit mijn teksten zijn.
Mocht ik wie dan ook gekwetst hebben door dit niet te vermelden dan bied ik mijn oprecht excuus aan.
admin
admin okt 30 '09
Origineel bericht van: Karin

Mocht ik wie dan ook gekwetst hebben door dit niet te vermelden dan bied ik mijn oprecht excuus aan.


Alleen een ego kan zich gekwetst voelen .. en daar waren we in dit topic niet mee bezig smilewink
Gewoon voortdoen, Karin, je doet het zo goed en het doet anderen ook veel goed!
Pegasus
Pegasus okt 30 '09
Helemaal met Bellefleur eens!
Je bent hartstikke goed bezig. En hoe kun je iemand nu kwetsen hiermee. Voor mij was het trouwens ook duidelijk dat het ging om kaarten van iemand anders. En jij helpt mensen om de juiste kaart te vinden! Die hun het beste helpt! Alleen maar goed toch!
admin
admin okt 30 '09
Ja klopt, maar dat heeft denk ik ook te maken met allerlei rechten enzo.
Net zoals je ook niet illegaal liedjes mag downloaden...
En ik probeer er zoveel mogelijk aan te denken om bronnen te vermelden, maar dit heb ik volgens deze meneer niet verteld van de kaarten.

Al meen ik me te herinneren dat ik een paar hoofdstukken terug dat volgens mij wel heb vermeld.
Maar het hoort in de titel, niemand gaat echt terug lezen.
En ik neem mezelf niet kwalijk dat ik dat ben vergeten, nee.
Want ik weet van mezelf dat mijn intenties helemaal zuiver zijn.

Maar dat staat los van de vraag van deze heer, hij staat in zijn gelijk, dus dan is denk ik de oplossing dat de titel veranderd.
Het was overigens en hele vriendelijke mail van deze meneer.

Karin- Engelenkaarten van Angela McGerr.

Ik ga er vanuit dat dat voldoende is, of heeft iemand een beter idee?
admin
admin okt 30 '09
lieverd je doet het goed zo echt waar en ook ik ben het met bellefleur eens.
Pagina's: « Vorige ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki