Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 23 '10
Weetje, ik heb nog niets gelezen. Ik zie die foto van die roos en ik zie de kleur van de kristallen en de opmerking dat jij, Karin er nog niet mee bezig was geweest.

Mag ik iets raars zeggen?
admin
admin feb 24 '10
Ja hoor, graag!
Ik begrijp alleen niet wat je bedoelt, waar heb ik dat geschreven of bedoel je niet de laatste legging?

Bedoel je dat ik niets met de kristallen heb gedaan?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 24 '10
smile

Nee, dat bedoel ik niet hoor!

Die twee afbeeldingen, die lijken mij te staan voor chakra 1 en 6. Kan je je daar ook in vinden?
admin
admin feb 24 '10
Origineel bericht van: Karin
Grappig, de hele dag spookt deze Kristal al door mijn hoofd.
Hoe meer ik er over lees, hoe mooier ik hem vind.
ik denk dat het wel een erg sterk kristal is.
Is er iemand hier die toevallig ervaring heeft met deze pracht?


nee, nog niet,
ik lees hem en herinner me dat ik die al eens heb willen aanschaffen!
en dat ga ik eveneens doen, Karin.
Weet alleen niet waar.. hier in de ardennen is niets, vermoed ik.
dus, als je een degelijke winkel weet in de omgeving van Maastricht, mag je me dat laten weten! Das de dichtsbijzijnde nederlandse stad voor mij.
admin
admin feb 24 '10
Chakra 1 en 6?
Ja zou kunnen, maar ik sluit het kruinchakra ook niet uit.
En dat zeg ik dan omdat ik naar de werking van de kristal kijk.
Zou (in mijn beleving) allebei kunnen.

Nou Belle ik ga straks naar mijn eigen winkeltje en ga vragen of zij de kristal voor mij kunnen bestellen.
In de webwinkels is deze erg duur heb ik gezien.
Zal ik vragen wat bij hen de prijs is en jou mailen? Dan zou ik er twee kunnen vragen en dan stuur ik hem je toch toe?
admin
admin feb 24 '10
He Karin

Heel erg bedankt voor het leggen van de kaarten

Wat er naar voren komt klopt precies.

Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.
Ik werd vroeger altijd als een mindere gezien door bepaalde mensen. werd niet geaccepteerd om wie ik ben en werd naar beneden gehaald. En dit is soms moeilijk los te laten ben er nog erg onzeker door


Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel
Ik vind deze kaart een hele mooie beschrijving hebben wat goed bij me past.
Het is heel lastig om rechtvaardigheid te krijgen


Alleen een vraag, je beschrijft de moldaviet steen, zou dit dat een steen zijn die persoonlijk bij mij kan passen? En heeft deze steen ook te maken met de ontwikkeling van je spiritualiteit? Want dat is wat momenteel bij mij heel erg speelt
En beschermend tegen negatieve energieen is als mensen dus negatieve energie van je vragen dat ik dat dan misschien minder oppik?


liefs van mij
admin
admin feb 24 '10
Dat vind ik best een goede vraag smile
Ik twijfel namelijk enorm of deze steen bij jou past of dat ik zelf op zoek moet naar deze kristal.

Ik zou zeggen google eens op de eigenschappen, het is een heftig steentje en ik wil niet zomaar zeggen dat het iets is voor jou.
Check je eigen intuïtie in dit geval.
Of ga eens naar een winkel en voel er een in je hand.

Je kunt ook Labradoriet als bescherm kristal nemen, dat is niet zo'n heftige, die heeft een lieve, zachtere energie.

Als ik het uitpendel dan geeft de pendel aan dat deze steen meer voor mij dan voor jou is, blushen dat de labradoriet meer bij jou past.
Ook de labradoriet is er in het groen, misschien hebben deze twee elkaar gekruist tijdens het pendelen.
Best lastig hoor soms, ik heb meegemaakt dat ik ooit dagen achter elkaar dezelfde kaart pendelde en later kwam ik erachter dat deze voor mij was.

Kaat moet nog zoveel leren laugh

Enne...je bent never nooit de mindere!!
admin
admin feb 24 '10
hahahaha smileNou handig toch als je gelijk weet welke steen er bij je past smile
Ga wel eens idd een keer in de winkel kijken wat het beste bij mij past.
Ik ben zelf lief en zachtaardig misschien past e labradoriet dan wel goed laugh

Leuk he al dat leren en langzaam dingen ontdekken smile

liefs en tot spreeks
admin
admin feb 24 '10
Ja laugh
Ik realiseer me wel nog beter dat ik voorzichtig moet zijn met adviezen smile
admin
admin feb 24 '10
Origineel bericht van: Karin

Nou Belle ik ga straks naar mijn eigen winkeltje en ga vragen of zij de kristal voor mij kunnen bestellen.
In de webwinkels is deze erg duur heb ik gezien.
Zal ik vragen wat bij hen de prijs is en jou mailen? Dan zou ik er twee kunnen vragen en dan stuur ik hem je toch toe?


hoera hoera hoera!!! laughyes !! tralalalalalaaaaa
doen!! Ik betaal je per overschrijving.
admin
admin feb 24 '10
Hi hi, ik heb geinformeerd en hij heeft hangertjes zo groot/of net iets groter als je pinknagel voor tien euro.
Vergeleken met de webwinkels is hij niet duur, maar de keus is aan jou...
Ik heb de mijne al... tongue
Als je via pm je adres stuurt dan haal ik er voor jou ook eentje en stuur hem voor je op oké?

xxx
admin
admin feb 24 '10
hmmm.. effe bedenktijd!! t'is nogal klein he..
admin
admin feb 24 '10
Ja klopt Belle, je kan altijd de webwinkels bekijken.
Ik denk dat het is omdat ze maar in 1 mijn wordt gevonden (zo heb ik het begrepen) en dat ze daarom zo duur is.
Ik kom erg vaak in de buurt van die winkel dus je geeft maar een gil.
admin
admin feb 24 '10
http://www.spiritualgarden.nl/webwinkel/index.html

Check deze eens Belle, dit is toch wel een van de voordeligere winkels.
Je zult zien dat het inderdaad allemaal vrij kleine stukjes zijn (de goedkopere dan).
Maar misschien wil jij wel een hele dikke brok laugh

Cialara
Cialara feb 26 '10
Hoi Karin,

ik las even terug dat je wat wilde weten over de moldaviet... weet je nog het orakel dat ik voor je had geraadpleegd? Daar viel ie ook in smile

Ik heb er eentje thuis, heel klein, want inderdaad niet te betalen! Ze zijn ook heel zeldzaam komen alleen maar in Tsjechie voor...

als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik er nog meer over te weten kan komen, maar volgens mij was de beschrijving die je had al aardig compleet hoor laugh

Lieve groetjes Jorine.
admin
admin feb 26 '10
Origineel bericht van: Karin
http://www.spiritualgarden.nl/webwinkel/index.html

Check deze eens Belle, dit is toch wel een van de voordeligere winkels.
Je zult zien dat het inderdaad allemaal vrij kleine stukjes zijn (de goedkopere dan).
Maar misschien wil jij wel een hele dikke brok laugh



ja ik wilde een hele dikke brok hahaha
doch, merk nu dat dat niet kan!
ik zal even bezinnen, ik zou het graag in het echt zien, zo'n hangertje met het steentje en dan beslissen,
dus ga ik toch op zoek, om er contakt mee te maken,
admin
admin feb 26 '10
Oh echt!
Wauw effe teruglezen dan.
Ik ben erg blij met mijn kristalletje, werkt supergoed.
Maandenlang lag mijn kundalinistroom behoorlijk stil, het kan toeval zijn (al geloof ik daar niet in smile), maar sinds dit mooie steentje om mijn nek hangt ga ik weer als een trein en ik ben daar heeeeeel erg blij mee, heb dat gevoel enorm gemist.
mono
mono feb 26 '10
hoi karin
zou je voor mij dat ook willen doen
liefs monique
admin
admin feb 26 '10
Quote:
Moldaviet viel in de 2e/3e cirkel op de lijn van carrière.

Moldaviet ontleent zijn kracht aan de enorme krachten die loskomen wanneer twee ruimten op elkaar botsen, net zoals we ons soms met een schok realiseren dat we lange tijd in een droomwereld hebben geleefd en niet in de echte. Moldaviet kan ons plotseling doen inzien dat onze relatie met al het vertrouwde verandert. Dit is misschien moeilijk om te accepteren maar kan er ook toe leiden dat u zich vanzelfsprekend openstelt voor nieuwe werelden.

Ja tijd om wakker te worden wink

Moldaviet op je carrièrelijn kan ook wijzen op een plotselinge verandering die leidt tot nieuwe kansen, vooropgesteld dat verandering kan plaatsvinden.

Ik sta overal voor open.



En dan valt ineens die uitnodiging voor die auditie in mijn schoot.... eek
Jemig, toch wel handig als ik af en toe dingen teruglees smile

Wat gaaf dit!
admin
admin feb 26 '10
Natuurlijk Monique, vanavond niet, ik heb mijn jongens beloofd gezellig bij ze te gaan zitten ik zit hier al weer een beetje te lang volgens hen smile
Pagina's: « Vorige ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki