Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin feb 14 '10
Origineel bericht van: Karin
En dan ga ik voor deze.

Sneeuwvlok obsidiaan is een zacht werkende obsidiaan soort en bevordert innerlijke rust en vrede en zorgt voor balans in lichaam, geest en ziel. Het helpt bij het verwerken van traumatische ervaringen en geeft inzicht. De steen is goed voor de aders, het skelet en de ogen.



Wat mooi, Karin, deze was mij ook het meest bijgebleven na de eerste en tweede keer lezen van je trekking! Niet voor niks dus. Ik heb een mooie winkel hier in Winschoten ontdekt, ik ga eens kijken of ze daar de sneeuwvlok Obsidiaan heeft...

Nogmaals veeel dank!!!

Liefss
Marjan
Chrisje
Chrisje feb 15 '10
Hey Karin

Zou je voor mij een kaart willen trekken aub? Ik zal zeker reageren op je kaart smile.

Groetjes

Chrisje
admin
admin feb 15 '10
Als je even geduld hebt dan leg ik de kaart vanavond.
Chrisje
Chrisje feb 15 '10
Ja hoor, ik heb geduld smile
admin
admin feb 15 '10
Hoi Karin,

Mocht je tijd hebben, wil je dan voor mij ook een kaart leggen?

Alvast hartelijk dank!
admin
admin feb 15 '10
Hans voor jou altijd!
admin
admin feb 15 '10
@ Chrisje,

Phuel,

Heer der wateren en de krachten van de maan (getijden), Neptunus en het Zeegroene Licht.
De kaart van emotionele rust, stabiliteit en evenwicht.

Phuel herinnert ons eraan dat water vele stemmingen en geheimen heeft.
Denk aan de macht van de maan over de oceanen en getijden en de kracht van een grote waterval in vergelijking met het stille water van een bergmeertje.
Onze emoties zijn als de wateren op Aarde, soms turbulent, soms harmonieus.
Voor sommigen zijn emoties als een rit in een achtbaan, met hoogte en dieptepunten, terwijl bij anderen de emoties alleen maar kabbelen.
Gebruik de koele, blauwgroene, helende energie van water om uitwendige negativiteit van uw lichaam te spoelen.
Wens het weg tijdens het douchen, baden of zwemmen.
Phuel helpt u ook de kracht van water te gebruiken om uw emoties, of die van anderen, in evenwicht te brengen.
Richt u voornamelijk op het zonnevlechtchakra, de zetel van de emoties.
Gebruik kalmerende Malachiet of Aquamarijn, de steen van de emoties (ook wel*water van de zee* genoemd en een talisman voor zeereizen).
Roep Phuel aan en visualiseer een heldere zeeblauwe lichtstraal die door de energiemeridiaan van uw kruin naar uw wortelchakra stroomt.
Vraag of het licht pijn of trauma's wil wegspoelen. Voel de zuivere koelte als het licht door u heen stroomt, de donkere energie bevrijdt en in een draaikolk aan de onderkant van uw lichaam laat wegstromen om voor altijd te worden geneutraliseerd door Moeder Aarde.



Bron: Wordpress

Phuel

Beschermengel van Neptunus en de aardse wateren, emoties kalmeren en rust, helende kracht van water.



Bron: Aquamarina



Bron: Amazingunigrace
admin
admin feb 15 '10
@ Hans,

Deze was leuk, je weet dat ik mijn kaarten altijd uitpendel.
Ik pakte nu de stapel en was hem aan het schudden, toen ik weer wilde delen zag ik van 1 kaart de voorzijde, het was net of het blauw licht gaf, het grappige was dat er gelijk * dit is hem* door mijn hoofd schoot.
Dus nu is het andersom gedaan, ik heb de kaart achteraf weer uitgependeld en het zou hem dus moeten zijn smile

Aartsengel Zadkiël :
"veruim je bewustzijn en leer nieuwe lessen.
Geef deze lessen vervolgens door aan andere mensen.

Je bent een spirituele leraar en een gretige leerling.
Het leren en doceren vormt samen een perfecte cirkel, waarin de informatie tot je komt op het moment dat je het nodig hebt.
Geef andere mensen les over onderwerpen die jouw passie heeft doen ontbranden.
Des te meer lessen je geeft, des te meer zullen je eigen lessen in jezelf versterkt worden.
Sta er voor open om nieuwe ideeën met elkaar te delen en neem zelf les over de onderwerpen die niet direct in je belangstellingsfeer liggen.
Van je studenten kun je ook heel veel leren.
Heb vertrouwen in je eigen manier van lesgeven en leren, want jouw geest is één met de Goddelijke Geest.
Je bent een intelligent en wijs wezen.
Weet dat het in deze levensfase voor jou veilig is om vrijuit te spreken in je lessen.

in liefde voor jou,

Aartsengel Zadkiël.
(stukje van Belle erbij geplakt)

Dit komt in de buurt van dat blauwe licht wat ik meende te zien.


Bron: www.venled.nl

Ook zie ik een hele diepe paarse kleur.


Bron: wakersgedichtenweb

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
De kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
Deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
Zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
Vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere.
Dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
Lapis lazuli{ het oog van de goden} en Turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
Hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.
admin
admin feb 15 '10
Dank je Karin!
Hele mooie kaart. Ik herken eigenlijk wel alles wat er in staat.
Sterk zoals je de kaart getrokken hebt.
De kleuren blauw en diep paars zijn kleuren die ik heel veel gebruik in schilderijen.
Heel erg bedankt!
Chrisje
Chrisje feb 16 '10
Hoi karin

Ik ben stilaan op weg naar die emotionele rust en evenwicht, want dat was allemaal ver te zoeken...mijn emoties en gevoelens namen een loopje met me...
Bedankt voor je kaart :-)

Groetjes

Chrisje
admin
admin feb 16 '10
Graag gedaan allebei, fijn om de kaarten weer eens in de handen te hebben, was erg lang geleden weer.
Loontje
Loontje feb 16 '10
hele mooi kaart.

Hoe kan ik er achter komen wat ik er mee kan doen,
met oog op mijzelf?

Liefs Ilona
admin
admin feb 16 '10
@ Loontje,

Lees dit eens goed:

Quote:
Deze krachtigste kaart tot heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen.
Maar misschien moet uzelf eerst helen.
Alle stress uit het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven.
De levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog.


en dan dit stukje.

Quote:
Vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om uzelf te helen.


en als laatste.

Quote:
Als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander,zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.


Ik weet niet of je ooit wel eens mediteert, mocht je dat doen mediteer dan eens op deze Engel, wellicht worden de antwoorden zo in je schoot geworpen.
Luister goed en kijk goed, want juist deze cadeautjes zijn lastig te herkennen.
Oefen jezelf erin voor deze kadootjes open te staan en je zult ze meer en meer herkennen.
admin
admin feb 20 '10
He Karin
wat een mooie heldere kaarten leg jij!
Zou je voor mij ook een keer een kaartje willen trekken?

Dankjewel

liefs van mij
admin
admin feb 20 '10
Ja hoor, niet nu want heb net een wijntje ingeschonken dus dan leg ik hem morgen voor je oké?
admin
admin feb 21 '10
He Karin prima hoor heb alle tijd smileVind het al superlief dat je het wilt doen
hopelijk heb je van je wijntje genoten smile
admin
admin feb 22 '10
Woops.... sorry Sweety, ik ben je door de drukte vergeten (visite).
Hopelijk vind je het niet erg dat ik dan vanavond leg..
admin
admin feb 22 '10
He Karin,
gGeen probleem hoor het heeft geen haast smileVind het al lief dat je het wilt doen!
admin
admin feb 22 '10
@ SweetyAngeleyes

Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.

Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst.
Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan.
Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.

U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.

Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.

Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.


Bron: JeannettevanderLinde

Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel

Ik ben de hemelse gerechtigheid .
Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, harttocht voor het leven zelf.
Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.

Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd.
Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen.
Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig.
Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden.
En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden.
Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst.
Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortelchakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt.
Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.
bron: whispering Angels
======================================
Ik zag toen ik je kaart pendelde heel duidelijk fluweel rood, rood is ook de kleur die bij deze kaart hoort.
Echter ik zag ook een heel mooi groen, op die kleur ben ik gaan surfen en kwam bij dit uit.
Misschien kan je er niets mee, maar lees het eens, wie weet is het toch voor jou.
=======================================

Moldaviet

Moldaviet is een bijzonder spirituele en inzichtgevende steen. Het stimuleert spirituele groei en geeft ons inzicht in wat het doel van ons bestaan is. Het overstijgt tijd, ruimte en dimensies. Hierdoor helpt het contact maken met andere dimensies, buitenaards leven en vorige en toekomstige levens. Het bevordert helderziendheid en divinatie, en helpt mensen met reïncarnatieproblemen en mensen die moeite hebben met hun aardse bestaan. Ook geestelijk werkt de steen bevrijdend en inzichtgevend. Het helpt om onbegrensd te denken en stimuleert hiermee creatieve ideeën en oplossingen. Het bevordert empathie, inlevingsvermogen, geluk en vruchtbaarheid en vermindert zorgen en belemmeringen. Moldaviet reinigt de chakra’s en brengt ze in balans. Het versterkt de werking van andere stenen. Fysiek bevordert moldaviet herstel en geeft inzicht in ziekte en klachten.


Bron: Sangha reiki

Moldaviet is de belangrijkste steen voor Licht-werkers

Zijn eigenschappen zijn uniek. Het is een donkergroene meteoriet vanuit een ander deel van het Universum en heeft zijn eigen energielading, het is 14,8 miljoen jaar geleden naar een geschikte plek (Moldouw valei in Tsjecho-Slowakije) op onze planeet gestuurd.
Het was geactiveerd en klaargemaakt voor de tijd dat Licht-werkers voldoende intuïtief vermogen hebben om er mee te werken op een manier die hun vibraties kunnen verhogen, die tijd is NU. Moldaviet is voornamelijk een spirituele activator, daar het alles versneld, in het bijzonder binnen het ritme van je hartcentrum.
Het vergroot de diepte en helderheid van je innerlijke reis. Het zal alle blokkades opheffen en je binnen 2 maanden van dragen "to the boil" brengen. Moldaviet is ook een astrale beschermengel. Door het dragen van een stuk Moldaviet ben je beschermd tegen negatieve energieën daar het niet vatbaar is voor relativiteit zoals andere stenen die op aarde worden gevonden. Het is onwillig iedere energie onder een bepaalde grens binnen te laten, het weert het simpelweg af.
In sommige opzichten is Moldaviet hetzelfde als een schild als je de strijd aangaat met energie dat een laag trillingsgetal heeft. Het beschermt je als je resoneert en stuurt de hoge energiefrequentie van je bewuste wil.
Het kan ook je “Zwaard van de Waarheid” worden genoemd daar het illusies gecreëerd door energieën met een laag trillingsgetal doorkliefd.
Als je regelmatig healings geeft kan het een voordeel zijn om je Moldaviet af te doen tijdens de healing.
Je zult intuïtief moeten beslissen wat het beste voor je is daar dit kristal zijn eigen gevoel voor ethiek heeft en tot op zekere hoogte spiritueel geprogrammeerd is om voor je te zorgen.
Het zal alleen energieën accepteren die op alle niveaus jouw tot voordeel zijn.De spirituele programmering van Moldaviet is uitgevoerd door de energie van de "Cosmic Christ " toen langgeleden besloten was tot een functioneel plan om de vibraties van zowel de aarde als de mensen die instemden om te werken met de aardse energie te verhogen.
Moldaviet activeert dus nu de spirituele clausule van dat contract. Het verhoogt onze vibraties vooral binnen onze etherische en astrale omhulsels. Het biedt ons een unieke mogelijkheid enkele van de lange termijn moeilijkheden die we anders zouden hebben kort te sluiten.


Bron : Maria, School van de Meesters van de Universele Witte Broederschap
admin
admin feb 23 '10
Grappig, de hele dag spookt deze Kristal al door mijn hoofd.
Hoe meer ik er over lees, hoe mooier ik hem vind.
ik denk dat het wel een erg sterk kristal is.
Is er iemand hier die toevallig ervaring heeft met deze pracht?
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki