Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 13 '10
Hai Karin.

Ik zou je willen vragen of je een kaart voor mij zou willen trekken. Ik heb je bovenstaand commentaar gelezen en heb begrip voor jouw mening. Zie maar of je ook behoefte voelt voor mij een kaart te trekken.

Warme groet, Paulette
admin
admin feb 13 '10
Ja hoor met liefde en plezier, als ik genoeg energie over heb dan morgen en anders moet je nog heel even geduld hebben.

Nu ga ik sushi eten en nog wat onduidelijk maar erg lekker chinees eten.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 13 '10
Dank je wel Karin....

Eet smakelijk.
Cialara
Cialara feb 13 '10
Fijn Karin, ik zie hem wel verschijnen. Enneehh gelukkig chinees nieuwjaar dan straks hè wink

Het jaar van de Tijger laugh
Loontje
Loontje feb 14 '10
Hoi karin

Zou je voor mij ook eenkaartje willen leggen?
Ik ben hier nog niet zo lang op deze site.
En van mij krijg je zeker een reactie terug.

Liefs ilona
admin
admin feb 14 '10
Dan krijg jij ook een kaart, ik leg ze vandaag alle drie, het sneeuwt verschrikkelijk en mams gaat niet met vijf kleumende kids naar de stad voor de carnavalsoptocht.
Dus vandaag een lekker dagje binnen.
admin
admin feb 14 '10
Ja, de sneeuw wil niet weg wink

Als je na alle verzoeken toch besloten hebt misschien nog één te willen leggen, zou ik ook graag een kaartje willen vragen.

Als je een vraag nodig hebt daarbij, hoor ik het wel ...

En hopelijk was je chinese nieuwjaar geweldig, heb de rookpluimen gezien hoor laugh

Liefsss
Marjan
admin
admin feb 14 '10
@ Jorine,

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.de kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.
Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.
Zijn kristallen zijn zwarte/witte Agaat,Sneeuwvlok of gouden Obsidiaan.Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.
Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.



Cassiël,

Hij heerst over de planeet Saturnus. In de oude religies staat hij voor de god Chronos, Pluto en Anubis, die allen godheden zijn die iets te maken hebben met tijd, de onderwereld en dood. Cassiël wordt ook geassocieerd met de Griekse Schikgodinnen en de Noordse Nornen die de weefster zijn van het lot van de mensen. Een van Cassiëls titels is de Her van de Tijd en hij vertegenwoordigt de kosmische kracht van de bestemming, wyrd of noodlot.
Cassiëls magische voorstelling is een strengkijkende man gekleed in een lange zwarte mantel Soms heeft hij een staf en een zandloper om zijn heerschappij over de tijd te symboliseren.
Deze aartsengel kan opgeroepen worden voor alle zaken met betrekking tot eigendom, oude mensen, testamenten en legaten, karma, dood, land, agricultuur en chronische ouderdomskwalen. In de omgang met Cassiël moet je eraan denken dat Tijd geen lineair begrip is maar cyclisch. Dood is niet het einde van de persoonlijkheid van de mens.



Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel

Ik ben de hemelse gerechtigheid . Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, hartstocht voor het leven zelf. Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.

Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd. Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen. Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig. Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden. En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden. Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst. Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortelchakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt. Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.

bron: whispering angels

admin
admin feb 14 '10
@ Hemelwandelaar,

Aartsengel Zadkiël :
"veruim je bewustzijn en leer nieuwe lessen.
Geef deze lessen vervolgens door aan andere mensen.

Je bent een spirituele leraar en een gretige leerling.
Het leren en doceren vormt samen een perfecte cirkel, waarin de informatie tot je komt op het moment dat je het nodig hebt.
Geef andere mensen les over onderwerpen die jouw passie heeft doen ontbranden. Des te meer lessen je geeft, des te meer zullen je eigen lessen in jezelf versterkt worden. Sta er voor open om nieuwe ideeën met elkaar te delen en neem zelf les over de onderwerpen die niet direct in je belangstellingsfeer liggen. Van je studenten kun je ook heel veel leren. Heb vertrouwen in je eigen manier van lesgeven en leren, want jouw geest is één met de Goddelijke Geest. je bent een intelligent en wijs wezen.
Weet dat het in deze levensfaze voor jou veilig is om vrijuit te spreken in je lessen.
in liefde voor jou,
Aartsengel Zadkiël.
(stukje van Belle erbij geplakt)

Zadkiel,

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
De kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
Deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
Zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
Vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere.
Dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
Lapis lazuli{ het oog van de goden} en Turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
Hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.

admin
admin feb 14 '10
@ Loontje,

Rafael,
heerser over zondag, de zon en het goudgele licht.
de kaart van heelheid, energie, wetenschap en kennis.

Rafael, de beschermengel van de helers, kreeg van de schepper de verantwoordelijkheid om van de aarde een leefbare plaats te maken en de mensheid van alle aandoeningen te genezen.
Als bewaarder van de heilige kennis, ofwel wetenschap der heling, stelt hij ons in staat om ons volledig bewust te worden van onze eigen wonderbaarlijke vermogens tot herstel.
Deze krachtigste kaart tot heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen.
Maar misschien moet uzelf eerst helen.
Alle stress uit het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven.
De levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog.
De energie komt voort uit aarde , lucht, water en vuur en wordt onttrokken aan het vijfde element : ether.
Vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om uzelf te helen.
Verzegel de kracht met het gouden licht van Rafael.
Diamant of doorzichtige Kwarts helpen bij helingen.
Als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander,zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.



Bron: Bosch foto

Al het weten is in jezelf.
De kunst is het je weer te herinneren.

Bron: Isis energie.



bron: pad van de zeven stralen
Cialara
Cialara feb 14 '10
Hoi Karin,

Bedankt voor je kaart... ik vind hem heel bijzonder smileen hij past goed bij dit moment voor mij.

Ik ga het nog een paar keer doorlezen.
Ook de witte veer zegt mij veel. Dank je wel.

Liefs Jorine
admin
admin feb 14 '10
@ Larapinta,

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.de kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.
Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.
Zijn kristallen zijn zwarte/witte Agaat,Sneeuwvlok of gouden Obsidiaan.Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.
Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.



Bron: Rhiannons web.

Cassiël,

Hij heerst over de planeet Saturnus. In de oude religies staat hij voor de god Chronos, Pluto en Anubis, die allen godheden zijn die iets te maken hebben met tijd, de onderwereld en dood. Cassiël wordt ook geassocieerd met de Griekse Schikgodinnen en de Noordse Nornen die de weefster zijn van het lot van de mensen. Een van Cassiëls titels is de Her van de Tijd en hij vertegenwoordigt de kosmische kracht van de bestemming, wyrd of noodlot.
Cassiëls magische voorstelling is een strengkijkende man gekleed in een lange zwarte mantel Soms heeft hij een staf en een zandloper om zijn heerschappij over de tijd te symboliseren.
Deze aartsengel kan opgeroepen worden voor alle zaken met betrekking tot eigendom, oude mensen, testamenten en legaten, karma, dood, land, agricultuur en chronische ouderdomskwalen. In de omgang met Cassiël moet je eraan denken dat Tijd geen lineair begrip is maar cyclisch. Dood is niet het einde van de persoonlijkheid van de mens.



Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel

Ik ben de hemelse gerechtigheid . Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, hartstocht voor het leven zelf. Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.

Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd. Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen. Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig. Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden. En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden. Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst. Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortelchakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt. Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.

bron: whispering angels



Bron: Witte duiven
admin
admin feb 14 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi Karin,

Bedankt voor je kaart... ik vind hem heel bijzonder smileen hij past goed bij dit moment voor mij.

Ik ga het nog een paar keer doorlezen.
Ook de witte veer zegt mij veel. Dank je wel.

Liefs Jorine


Ja die witte veer is bijzonder, ik voelde het.
Waarom weet ik niet maar ik moest hem doorgeven, fijn dat je het herkent.

xxx
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Hai Karin.

Mag ik je heel erg danken voor je kaart?

Over die afbeeldingen die je hebt bijgesloten. Die kleur, dat blauw, pakt me erg de laatste tijd. Eerste keer dat ik het zo voelde was toen bij een schilderij wat Jorine op het forum plaatste.

Heb jij een idee waarom?

De tekst zelf. Erg mooi. Voelt goed, en waar. Want feedback van 'leerlingen' houdt scherp en nodigt uit het terrein op andere manieren en door verschillende brillen te bekijken en te onderzoeken. Anders blijf je toch ook maar een beetje in je eigen straatje rondhobbelen.

Een zin die mij erg opviel was dat ik in deze levensfase veilig ben om vrijuit te spreken. Enerzijds is het me afgelopen jaar duidelijk geworden dat mijn mening er mag zijn (hield die maar wat op de achtergrond) maar mijn directe omgeving stond het ook niet toe om me uit te spreken. Gelukkig heb ik dat veranderd.

Fijn dat dus ook bevestigd te krijgen.
Cialara
Cialara feb 14 '10
Ja, die witte veer, krijg ik van een speciaal iemand... past bij mijn element ook smileTeken dat ik niet alleen ben. Dank je wel, dat heb je goed aangevoeld.
admin
admin feb 14 '10
Lieve Karin,

Wauw ... wat een mooie trekking, volledig op mij gericht! Ik weet dat alles tijd nodig heeft, tijd een oneindigheid is en nu ik ook de Kracht en Steun weet van Cassiël, weet ik >> Ik moet het tijd geven, maar alles heeft een reden, en het komt waar het in dit Leven voor mij uit hoort te komen.

Dank je wel

In liefde
Marjan
admin
admin feb 14 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Hai Karin.

Mag ik je heel erg danken voor je kaart?

Over die afbeeldingen die je hebt bijgesloten. Die kleur, dat blauw, pakt me erg de laatste tijd. Eerste keer dat ik het zo voelde was toen bij een schilderij wat Jorine op het forum plaatste.

Heb jij een idee waarom?

De tekst zelf. Erg mooi. Voelt goed, en waar. Want feedback van 'leerlingen' houdt scherp en nodigt uit het terrein op andere manieren en door verschillende brillen te bekijken en te onderzoeken. Anders blijf je toch ook maar een beetje in je eigen straatje rondhobbelen.

Een zin die mij erg opviel was dat ik in deze levensfase veilig ben om vrijuit te spreken. Enerzijds is het me afgelopen jaar duidelijk geworden dat mijn mening er mag zijn (hield die maar wat op de achtergrond) maar mijn directe omgeving stond het ook niet toe om me uit te spreken. Gelukkig heb ik dat veranderd.

Fijn dat dus ook bevestigd te krijgen.


Graag gedaan hemelwandelaar, geen idee waarom die kleur naar boven kwam, wel wist ik dat ik voor jou een blauw iets moest zoeken dat was heel duidelijk, net zoals ik bij Jorine meteen een veer zag.
Het zijn steeds ingevingen geen idee waarvandaan en ik vind het altijd zo bijzonder dat iemand er dan ook echt iets mee heeft of herkent.
Voelt heel goed smile
admin
admin feb 14 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Lieve Karin,

Wauw ... wat een mooie trekking, volledig op mij gericht! Ik weet dat alles tijd nodig heeft, tijd een oneindigheid is en nu ik ook de Kracht en Steun weet van Cassiël, weet ik >> Ik moet het tijd geven, maar alles heeft een reden, en het komt waar het in dit Leven voor mij uit hoort te komen.

Dank je wel

In liefde
Marjan


Lees dit eens Marjan,

Is het steentje wat ik heb geplaatst.

Obsidiaan
Algemene informatie

Obsidiaan is ontstaan uit snel afgekoeld lava en wordt dus gevonden in vulkanische gebieden.
Het is een opaak zwarte, glasachtige steen soms met witte, grijze of rode vlekjes. Een aantal soorten obsidiaan zijn bijvoorbeeld: apachetranen (doorzichtige, zwartbruine kiezelsteentjes van obsidiaan), mahonieobsidiaan (met roodbruine strepen), sneeuwvlok obsidiaan (met witte of grijze vlekjes) en regenboogobsidiaan. De steen die als blauw obsidiaan verkocht wordt is geen natuurlijke obsidiaansoort (vulkanisch glas) maar blauw gekleurd synthetisch glas.
Werking

Obsidiaan is een sterk inzichtgevende en reinigende steen en stimuleert persoonlijke ontwikkeling door (zelf)inzicht en het opruimen van bagage uit het verleden. Het brengt de waarheid, de kern of oorzaak van dingen (of ziekte) en verdrongen en weggestopte ervaringen en emoties naar boven. De steen kan als een spiegel werken en helpt ontdekken wie men werkelijk is maar kan ook de minder leuke kanten van de persoonlijkheid aan het licht brengen. De steen vermindert angst, blokkades, trauma’s en beperkende gedrags- en denkpatronen. De steen kan zeer krachtig werken en door de heftige emoties die naar boven kunnen komen en het feit dat sommige (zelf)inzichten ook erg confronterend kunnen zijn, kunnen gevoelige mensen deze steen beter onder begeleiding van een therapeut gebruiken of voor een andere steen kiezen (of voor een zachter werkende variant zoals apachetranen of sneeuwvlok obsidiaan). Obsidiaan beschermt tegen psychisische aanvallen, vermindert negatieve geestelijke of spirituele invloeden en neemt negatieve energie uit de omgeving (straling, wateraders, etc.) op. Het bevordert helderheid van geest en verscherpt de zintuigen. Fysiek werkt de steen pijnstillend, krampopheffend, stimuleert de spijsvertering, ontgift en verbetert de doorbloeding. De steen kan hierdoor ook verwarmend werken bij chronisch koude handen en voeten.

http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Obsidiaan.html
admin
admin feb 14 '10
En dan ga ik voor deze.

Sneeuwvlok obsidiaan is een zacht werkende obsidiaan soort en bevordert innerlijke rust en vrede en zorgt voor balans in lichaam, geest en ziel. Het helpt bij het verwerken van traumatische ervaringen en geeft inzicht. De steen is goed voor de aders, het skelet en de ogen.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar feb 14 '10
Wordt me op termijn mss nog wel duidelijk. Mooi dat je je gevoel zo laat leiden. Dat is ook juist. Fijn dat je het dan ook weer terug krijgt. Ja, dat moet ook goed voelen.

Liefs.
Pagina's: « Vorige ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki