Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

tresor
tresor okt 19 '09
Ok, Dank u Karin, zekers over mijn studie zal ik het volhouden. het is zwaar, k`heb 2 kinderen en heel huishouden.
Begrip
Begrip okt 19 '09
hoi karin zou je ook ene kaartje voor mij willen leggen aub, ik ben zo hopeloos verliefd op een leerkracht van mijn shcool, vond hem eigenlijk al altijd tof, maar die gevoelens zijn terug gegroeid doordta ik hem terug heb gezien, wta moe tik in godsnaam doen, het zomaar vertellen? voelt hij ook iets voor mij?
admin
admin okt 19 '09
Hoi Tresor,

Ik heb vier kinderen en een heel huishouden smileDaarbij werk ik nog 32 uur in de week en heb ik een nieuwe pup en 6 katten (en gene man).
Het is zo zwaar als je het zelf maakt denk ik wel eens wink
Wat bedoel je met je studie? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt.
admin
admin okt 19 '09
Hoi Ilse,

Daar leg ik geen kaartje voor, ik zou gewoon een gesprek met hem aangaan.
Lees de kaartjes die ik hiervoor heb gelegd eens terug, het zijn "zomaar" kaarten.
Kaarten die je een indicatie geven wat op dat moment speelt in je leven en hoe je daar een beetje positieve draai aan kan geven.
Ik ben geen waarzegster smileDaarbij denk ik dat je voor dit soort vragen geen kaart moet leggen, maar er gewoon op af moet gaan!

Een week geleden vroeg iemand mij of ik wilde pendelen of een dame die zwanger was een gezonde baby zou krijgen, deze dame had namelijk gedroomd dat het fout was met dit kleine kindje.
Dat zijn dingen waar ik echt een grens leg, dat ga ik dus echt niet uitpendelen. Sommige dingen kunnen we immers best zelf oplossen zonder kaarten en sommige dingen moeten we afblijven, maar das mijn persoonlijke mening.
tresor
tresor okt 20 '09
Hoi Karin,

ik studeer en werk, en savonds leer ik mijn studie voor examen en ben vorige schooljaar niet geslaagd. Nu doe ik mijn studie over.

Groeten.
admin
admin okt 20 '09
Oké...Ik begrijp dat je een kaart wil met de vraag of je de studie met goed gevolg gaat doen of zo?
Lees de kaarten eens door die gelegd zijn, ik leg geen antwoord kaarten. Zoals ik hierboven al uitleg zijn het * zomaar* kaarten.
Die wil ik best voor je leggen, maar verwacht geen antwoord op je studievraag want die kan ik je niet geven.
(als ik je goed begrijp tenminste)
tresor
tresor okt 21 '09
Dag Karin,

Heel veel bedankt het zal mij corage geven. ik doe al veel moeite.

Groetjes tresor
admin
admin okt 21 '09
Tresor, als je iets echt graag wilt en je hart volgt kun je eigenlijk alles smile
Soms zal het ene sneller gaan dan het andere, maar uiteindelijk kom je er wel.

Pegasus
Pegasus okt 21 '09
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
admin
admin okt 21 '09
Pegasus
Pegasus okt 21 '09
grin
tresor
tresor okt 21 '09
dag karin, bedankt voor de mooie boodschap
Piet
Piet okt 26 '09
Hallo Karin,

Zou je voor mij een engelenkaart willen trekken. Kun je zien hoe mijn toekomst er uit ziet.

Alvast bedankt.

groeten Piet
sly
sly okt 27 '09
Hallo Karin,

Ben net nieuw hier op het forum, weet niet of het de bedoeling is dat ik dit zo aan je kan vragen, anders hoor ik het graag hoe wel de gang van zaken zijn op dit forum!
Zou je voor mij een engelenkaart willen trekken, om te zien wat voor boodschap me gegeven is.
bvd
Groetjes Sylvia
admin
admin okt 27 '09
Je mag het gewoon zo vragen smile
Ik zal voor jullie beiden leggen vandaag, eerste even wakker worden.
sly
sly okt 27 '09
Goedemorgen! Harstikke fijn, kijk ernaar uit;)
admin
admin okt 27 '09
lieve karin vergeet je de vorige pagina niet blush(heb tijd genoeg hoor wink)
admin
admin okt 27 '09
Nee hoor, maar ik meen via pm pas nog een kaart voor je te hebben gelegd...of ben ik nou zo vergeetachtig....
Ik leeg mijn box regelmatig dus ik weet het niet zeker.. blush
admin
admin okt 27 '09
nee volgens mij niet winkmaar je hebt wel een steentje voor me gependelt
admin
admin okt 27 '09
@ Piet,

Cassiel: Heerser over zaterdag,Saturnus en het Zilverwit en Bronzen-Obsidiaan Licht.de kaart van harmonie,balans en sereniteit.

Cassiel brengt de stralen van licht en schaduw,want in het leven is er altijd een schaduwzijde.Geluk en verdriet,lachen en huilen,positief en negatief.
Zonder de een kan de ander niet volledig op waarde worden geschat.
Cassiel herinnert ons eraan dat u de duisternis kunt veranderen in licht met doorzettingsvermogen en door iedere uitdaging te zien als een nieuwe mogelijkheid.Uit lijden komt ofwel verbittering,die de ziel in een wurggreep houdt, of liefde en mededogen die de ziel de ruimte geven en naar sereniteit voeren.
Misschien hebt u deze kaart gekozen omdat u nu verdriet of zorgen heeft.
Cassiel biedt troost in de donkere nacht van de ziel die u terugvoert naar het licht.
Zijn kristallen zijn zwarte/witte agaat,sneeuwvlok of gouden obsidiaan.Dit zijn kristallen waarin het licht van de hoop door de duisternis schijnt.
Voor het zoeken van harmonie en evenwicht moet u de tijd nemen om na te denken over innerlijke vrede,om een te zijn met uzelf,de natuur en uw omgeving.We zijn allemaal met elkaar verbonden met elkaar door het collectieve bewustzijn, ook wel het kosmische web genoemd.
Cassiel vraagt u om via dit web liefde en mededogen te sturen naar alles en iedereen op aarde.
Als u dat doet, zult u het duizendvoudig terugkrijgen en in harmonie zijn met alles wat leeft.



Bron foto: Juutgedicht

Cassiël,

Hij heerst over de planeet Saturnus. In de oude religies staat hij voor de god Chronos, Pluto en Anubis, die allen godheden zijn die iets te maken hebben met tijd, de onderwereld en dood. Cassiël wordt ook geassocieerd met de Griekse Schikgodinnen en de Noordse Nornen die de weefster zijn van het lot van de mensen. Een van Cassiëls titels is de Heer van de Tijd en hij vertegenwoordigt de kosmische kracht van de bestemming, wyrd of noodlot.
Cassiëls magische voorstelling is een streng kijkende man gekleed in een lange zwarte mantel Soms heeft hij een staf en een zandloper om zijn heerschappij over de tijd te symboliseren.
Deze aartsengel kan opgeroepen worden voor alle zaken met betrekking tot eigendom, oude mensen, testamenten en legaten, karma, dood, land, agricultuur en chronische ouderdomskwalen. In de omgang met Cassiël moet je eraan denken dat Tijd geen lineair begrip is maar cyclisch. Dood is niet het einde van de persoonlijkheid van de mens.

Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel

Ik ben de hemelse gerechtigheid . Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, hartstocht voor het leven zelf. Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.

Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd. Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen. Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig. Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden. En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden. Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst. Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortel chakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt. Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.

bron: whispering angels
Pagina's: « Vorige ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki