Ha ha nee hoor lieverd, ik ben gewoon een druk mens
@ Duifje,
Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.
Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst. Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan. Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.
U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.
Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.
Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.
De kaart van Melchisadec viel langs mijn hoofd toen ik de eerste uitpendelde (viel echt letterlijk op schoot) dus die plak ik er ook even bij.
Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht.
De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.
Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel.
Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid.
Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken.
De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden.
Het spirituele voedsel komt eraan.
De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf.
Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.
Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http:...%26tbs%3Disch:1