Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '09
Wat een heerlijke kaart dit. Ik ben me inderdaad heel bewust geworden van de verschillende soorten liefde. Ik werk nu heel hard aan de liefde voor mezelf smile.

Bedankt Karin voor je tijd! En neem ook zeker de tijd voor jezelf. Mss moet je de liefde voor jezelf ook een poetsbeurtje geven wink?
admin
admin okt 9 '09
smileDat kan zeker geen kwaad!
Fijne kaart hé?

xxx Karin
annewil
annewil okt 9 '09
Hallo karin,

Als je tijd en zin hebt ,zou je dan voor mij ook eens een kaart
willen trekken??


Groetjes Annewil
admin
admin okt 9 '09
Origineel bericht van: Karin
smileDat kan zeker geen kwaad!
Fijne kaart hé?

xxx Karin


Liefde voor jezelf, zal zich weerspiegelend tonen,
in de liefde van de ander voor jou!
admin
admin okt 9 '09
Ja Belle dat is waar, door allerlei omstandigheden uit het verleden ben ik erg slecht over mezelf gaan denken.
Ik ben heel hard aan het werk om dat om te draaien en dat gaat best goed, al zal ik best nog wel eens terugvallen.
Dat rottige stemmetje in mijn hoofd dat me steeds afkraakt kan ik tegenwoordig prima de mond snoeren, das al een hele overwinning.

Tijd voor mezelf ga ik zeker pakken, ik ben niet zo goed in het "plannen" voor mezelf, dat is echt een lastig iets van ADHD.
Tenminste zo ervaar ik het, ook hier zal ik hard aan het werk moeten. Valt niet mee met vier kids op drie verschillende scholen en de daarbij behorende afspraken, mijn werk, mijn kaarten en kristallen.
Ik heb een planner gekocht voor mij en de kinderen, de kaarten en kristallen dat zal ik anders moeten doen.
Nu ga ik meestal gelijk na het eten achter de laptop,mail checken, aanvragen voor legginggen of advies over gebruik van kristallen uitwerken, dat gaat ten koste van de kinderen, klusjes en wat dies al meer zij.
Ik krijg daar steeds meer last van.
Ik vind het heel fijn om er voor een ander te zijn, maar kan dat niet zonder er voor mezelf te zijn en ik heb mijn portie aandacht van mezelf en de kinderen elke dag echt nodig.

Dus Annewil, in dit topic ben je de eerst volgende, vanavond moet ik een legging uitwerken die al drie dagen op me wacht.
Dit is een Keltisch kruis en daar ben ik wel even zoet mee, zeker aangezien ik nog maar een beginner ben in de tarot.
Ook omdat ik wil dat deze legging zuiver (jawel smile) is wil ik daar ruim de tijd aan besteden.
Meestal ben ik na zo'n legging helemaal leeg en zal ik geen nieuwe kaart hier uitpendelen.
Ik beloof niets maar als ik de tijd en energie heb zal ik morgen voor je leggen.
annewil
annewil okt 10 '09
Doe maar rustig aan Karin ,ik vind het al fijn dat je het wil doen.:)
Islandlady
Islandlady okt 11 '09
Denk aan jezelf hoor Karin!!!!
admin
admin okt 13 '09
Hoi Annewil,

Het spijt me de pendel wil niet.
De vorige kaart (13 september) is net vier weken geleden, vandaar waarschijnlijk...
De pendel geeft aan dat je geduld moet hebben, ik vraag me af of dat is omdat je geduld moet hebben voor een volgende kaart, of dat het geduld in het algemeen is smile
annewil
annewil okt 14 '09
Ik heb alle geduld hoor Karin !!!
Cialara
Cialara okt 14 '09
Hoi Karin,

Ik was eigenlijk benieuwd hoe jij nou werkt met je pendel en de kaarten... Leg je alle kaarten in een waaier of maak je stapeltjes? Hoe doe je dat het beste?

Ik wil het namelijk ook wel eens proberen voor mezelf...

Groetjes Jorine
admin
admin okt 14 '09
Hai Jorine,

Ik maak twee stapels en pendel dan uit in welke stapel de kaart zou moeten liggen. Dus linkerstapel nee is wegleggen en dan de linkerstapel in tweeën delen en wederom uitpendelen in welke stapel de kaart ligt, net zolang tot je er eentje overhoud.
Ik pendel ze wel blind uit, dus de kaarten liggen ondersteboven.

Wil je het zelf proberen? Leuk!
Cialara
Cialara okt 14 '09
Ja, ik vind het ook wel leuk. Heb wel geen engelen kaarten, maar wel tarot... Misschien dat ik een leuke set engelen kaarten vraag met Sint wink

Ik had al zo'n vermoeden dat je het op die manier doet. Het is een beetje tijdrovend, maar wel heel zuiver voor mijn gevoel.

Doe je dit vervolgens ook met de edelstenen die je vaak vermeld of gebruik je dan wel een waaier of pendelkaart? Of horen die edelstenen bij de betreffende engelen?
meisje29
meisje29 okt 15 '09
Hoi Karin,
zou je voor mij nog eens een kaart willen leggen?
dank je
Meisje29
admin
admin okt 15 '09
@ Jorine,

Ik stel een aantal vragen (via pm) en ga dan op mijn intuïtie pendelen naar de kristal die ik vermoed die bij de persoon hoort.
Een kaart zou makkelijk zijn, misschien wel een idee om die te maken maar er zijn zooooveel kristallen dat ik denk dat mijn eigen manier handiger is.
Ben ik wel langer mee bezig, maar dan heb ik zelf het gevoel er meer "in"te zitten, ik kan dan nog beter in de energie van de persoon waar ik voor pendel duiken.

Ik denk dat er een verschil is tussen de kristallen van de Engelenkaarten en de kristallen waar ik voor pendel.
De Engelenkaart geeft aan waar een persoon op dit moment staat en welke steen helpt om deze situatie het beste te "vervolmaken".
De kristallen waar ik los op pendel zijn meer gericht op lichamelijke klachten.
het is GEEN geneesmiddel en bij klachten moet je natuurlijk ook naar een arts, maar kristallen kunnen je veel ondersteuning geven.
Tenminste zo ervaar ik het.
admin
admin okt 15 '09
Hoi meisje29,

Voorlopig even niet smileno offence, maar de vorige is nog maar kort geleden.
admin
admin okt 15 '09
hoi karin,

zou je als je zin en tijd hebt eens een kaartje voor mij willen leggen/pendelen? doe rustig aan ik heb tijd zat en je hebt al een kristalletje voor me gependelt dat vond ik al super lief laugh.
Cialara
Cialara okt 15 '09
Dank je voor je uitleg Karin. Hier kan ik ook weer verder mee smileZeker omdat zoonlief graag met kristallen werkt wink
meisje29
meisje29 okt 16 '09
Hoi Karin,
Ik begrijp het. Toch bedankt smile
tresor
tresor okt 18 '09
Hello, ik ben nieuw hier, en vindt het een fijne forum, waar ik mij thuis voel. Zou je graag voor mij kaarten leggen. Met vriendelijke groeten
admin
admin okt 19 '09
Hallo Tresor, nou niet echt nieuw mee hé?
Je hebt je een jaar geleden al voorgesteld smile
Ik leg maar 1 kaart, geen meerdere.
Pagina's: « Vorige ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki