@ SweetyAngeleyes
Camael: Heerser over dinsdag, Mars en het Rode Licht.
De kaart van moed, kracht en gerechtigheid.
Camael is de Engel voor mensen die door omstandigheden geestelijk of lichamelijk zijn gekwetst.
Het leven is niet altijd eerlijk en misschien hebt u het gevoel dat u in het verleden onrecht is aangedaan.
Met deze kaart kan Camael u de moed geven uw leven ten goede te veranderen, mits u dat diep in uw hart wilt.
U moet het besluit nemen dat u de weegschaal niet in balans kunt brengen met geweld of woede - zelfs slechte gedachten kunnen karma creëren.
En ook als u vervuld bent van angst, kunt u u niet spiritueel ontwikkelen.
Angst houdt uw ziel in een wurggreep en weerhoudt u ervan uw ware potentieel te vinden en verwezenlijken.
Liefde, daarentegen, geeft uw ziel de ruimte.
Met voldoende liefde kunt u werkelijk uzelf worden, de persoon die u had moeten zijn toen het boek van uw leven in de sterren werd geschreven.
Probeer uw hart te openen, roep Camael aan om u te helpen de moed te vinden voor vergiffenis.
Visualiseer daarna, met gebruikmaking van robijn, granaat of rode Kornalijn, dat het rode licht naar uw wortelchakra stroomt; dit vergroot uw gevoel van veiligheid en zorgt ervoor dat u sterker in het leven komt te staan.
Vraag om de kracht van positieve energie en de vastberadenheid om een streep te zetten onder het verleden en opnieuw te beginnen.
Bron: JeannettevanderLinde
Beschermengel van dinsdag, mars en de 5de hemel
Ik ben de hemelse gerechtigheid .
Ik verbeeld de gouden kracht van moed die hartstocht met zich meebrengt: voor waar je in gelooft, om het beste te halen uit geboden kansen, harttocht voor het leven zelf.
Mijn energie leidt je naar jouw eigen kracht van licht.
Op dinsdag, mijn dag, kun je je richten op het vergroten van je energie en mij aanroepen om te slagen in je strijd.
Mijn sterke vleugels steunen je bij jouw integere, krachtdadige strijd voor je principes, voor alles wat je bereikt hebt, voor degenen in het leven, kun je uiteindelijk alles verliezen.
Staan voor een zaak waarvan jij gelooft dat die rechtvaardig is, is niet gemakkelijk – er is vastberadenheid, doorzettingsvermogen en overtuiging voor nodig.
Als je die eigenschappen nu nodig hebt kan de macht van mijn gouden liefde je die geven om je doel te bereiken, want door de combinatie van liefde en macht zul je stralende kracht uitzenden.
En dat zal anderen weer inspireren ook voor rechtvaardigheid te strijden.
Ik voeg me ook bij je om de funderingen van je aardse leven te bekrachtigen en je sterk en zeker te maken, vooral als je een periode van verandering of instabiliteit hebt doorgemaakt en wat angstig bent voor de toekomst.
Laat mijn liefdevolle energie al je angst verdrijven en je vullen met de robijnrode stralen van moed en zelfvertrouwen. Mijn liefde strekt zich uit om je te helpen hierop door e bouwen, en je wortels en wortelchakra te vullen met energie, kracht en veiligheid, zodat de basis van je leven zo stevig mogelijk wordt.
Dan zul je genoeg liefdevolle kracht hebben om de richting op te gaan die jij verkiest, naar jouw pad van liefde en licht.
bron: whispering Angels
======================================
Ik zag toen ik je kaart pendelde heel duidelijk fluweel rood, rood is ook de kleur die bij deze kaart hoort.
Echter ik zag ook een heel mooi groen, op die kleur ben ik gaan surfen en kwam bij dit uit.
Misschien kan je er niets mee, maar lees het eens, wie weet is het toch voor jou.
=======================================
Moldaviet
Moldaviet is een bijzonder spirituele en inzichtgevende steen. Het stimuleert spirituele groei en geeft ons inzicht in wat het doel van ons bestaan is. Het overstijgt tijd, ruimte en dimensies. Hierdoor helpt het contact maken met andere dimensies, buitenaards leven en vorige en toekomstige levens. Het bevordert helderziendheid en divinatie, en helpt mensen met reïncarnatieproblemen en mensen die moeite hebben met hun aardse bestaan. Ook geestelijk werkt de steen bevrijdend en inzichtgevend. Het helpt om onbegrensd te denken en stimuleert hiermee creatieve ideeën en oplossingen. Het bevordert empathie, inlevingsvermogen, geluk en vruchtbaarheid en vermindert zorgen en belemmeringen. Moldaviet reinigt de chakra’s en brengt ze in balans. Het versterkt de werking van andere stenen. Fysiek bevordert moldaviet herstel en geeft inzicht in ziekte en klachten.
Bron: Sangha reiki
Moldaviet is de belangrijkste steen voor Licht-werkers
Zijn eigenschappen zijn uniek. Het is een donkergroene meteoriet vanuit een ander deel van het Universum en heeft zijn eigen energielading, het is 14,8 miljoen jaar geleden naar een geschikte plek (Moldouw valei in Tsjecho-Slowakije) op onze planeet gestuurd.
Het was geactiveerd en klaargemaakt voor de tijd dat Licht-werkers voldoende intuïtief vermogen hebben om er mee te werken op een manier die hun vibraties kunnen verhogen, die tijd is NU. Moldaviet is voornamelijk een spirituele activator, daar het alles versneld, in het bijzonder binnen het ritme van je hartcentrum.
Het vergroot de diepte en helderheid van je innerlijke reis. Het zal alle blokkades opheffen en je binnen 2 maanden van dragen "to the boil" brengen. Moldaviet is ook een astrale beschermengel. Door het dragen van een stuk Moldaviet ben je beschermd tegen negatieve energieën daar het niet vatbaar is voor relativiteit zoals andere stenen die op aarde worden gevonden. Het is onwillig iedere energie onder een bepaalde grens binnen te laten, het weert het simpelweg af.
In sommige opzichten is Moldaviet hetzelfde als een schild als je de strijd aangaat met energie dat een laag trillingsgetal heeft. Het beschermt je als je resoneert en stuurt de hoge energiefrequentie van je bewuste wil.
Het kan ook je “Zwaard van de Waarheid” worden genoemd daar het illusies gecreëerd door energieën met een laag trillingsgetal doorkliefd.
Als je regelmatig healings geeft kan het een voordeel zijn om je Moldaviet af te doen tijdens de healing.
Je zult intuïtief moeten beslissen wat het beste voor je is daar dit kristal zijn eigen gevoel voor ethiek heeft en tot op zekere hoogte spiritueel geprogrammeerd is om voor je te zorgen.
Het zal alleen energieën accepteren die op alle niveaus jouw tot voordeel zijn.De spirituele programmering van Moldaviet is uitgevoerd door de energie van de "Cosmic Christ " toen langgeleden besloten was tot een functioneel plan om de vibraties van zowel de aarde als de mensen die instemden om te werken met de aardse energie te verhogen.
Moldaviet activeert dus nu de spirituele clausule van dat contract. Het verhoogt onze vibraties vooral binnen onze etherische en astrale omhulsels. Het biedt ons een unieke mogelijkheid enkele van de lange termijn moeilijkheden die we anders zouden hebben kort te sluiten.
Bron : Maria, School van de Meesters van de Universele Witte Broederschap