Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Suus
Suus sep 16 '09
Hoi karin, bedankt voor deze kaart. Ik ben er niet heel erg in thuis maar het spreekt mij erg aan. Kan ik hieruit opmaken dat ik eerst zelf moet helen voordat ik verder kan?

Ben ook benieuwd hoe je een kaart trekt en hoe het kan dat het zo persoonlijk is.

X suus
marian
marian sep 16 '09
hoi hoi

wacht geduldig af hoor

liefs marian

Origineel bericht van: Karin
Ow ben ik je vergeten Marian? blush
Ik heb teruggezocht maar kan alleen de kaart die in juni is gelegd vinden....sorry dan ben jij morgen de eerste!
admin
admin sep 17 '09
Hoi Suus,

Ergens in deze paginas staat beschreven hoe ik leg, ga gerust zoeken.
Vanavond heb ik meer tijd en mocht je het dan nog niet gevonden hebben zal ik je uiteggen hoe ik leg oké?
kimstar
kimstar sep 17 '09
Ik zou ook wel graag een kaart aan willen vragen.
admin
admin sep 17 '09
Heb je het terug kunnen vinden Suus?
admin
admin sep 17 '09
@ Marian,



Metatron/Shekinah: de vereniging van het menselijke met het goddelijke, Zuiver wit en Zuiver goud licht vormen samen Wit Goud{bron}.
De kaart van de goddelijke connectie en universele harmonie.

Metatron {god in de man} en Shekinah{god in de vrouw} zijn architecten van de heilige meetkunde en bewakers van de levensboom, die tien wortels telt, waarbij elke wortel uit een schitterende lichtbol bestaat. Dit is het symbool voor universeel evenwicht en harmonie door contact met het goddelijke. Ze zeggen dat het geheim van de verwerkelijking van deze harmonie in het leven bestaat uit het maken van een reis van liefde van de laagste sfeer{het aardse rijk van de mens} naar de hoogste sfeer die de kruin vertegenwoordigt, ofwel de Schepper- de Ene.
Het pad is niet gemakkelijk. Deze kaart duidt erop dat uw leven niet in evenwicht is, hetzij omdat u het contact met de Ene kwijt bent of omdat u zich eenzaam voelt op uw levensboomreis, zoekend naar liefde. Ze bieden aan u te bevrijden. Metaton{op de kruin} brengt u in contact met de Ene en biedt u de Witgouden helende kracht van de Bron. Shekinah kunt u aanroepen om de keuze van uw partner te zegenen, zodat u geluk kunt vinden door ware liefde in uw hart, waardoor er een brug naar het Hogere zelf wordt geslagen. Ze herinneren u eraan dat de realiteit- inclusief de sterren, planeten en alle levende wezens- is vervat in het wonder van de Heilige meetkunde van de Ene; het ware pad naar harmonie loopt van Eén terug naar Eén.



Dicht bij je-Zelf
Niet dicht bij je-Zelf leven
Staat gelijk aan je-zelf verliezen
In de wereld
In relaties
In emoties
In gedachten
In een aangemeten houding
Een overgewaardeerd verstand

Dicht bij jezelf blijven
Er eerst voor jezelf Zijn
Je hoofd tot stilstand brengen
Door meditatie en overgave
Acceptatie en erkenning
Eigenlijk: door er gewoon te Zijn

Dan weet je gewoon
Dan voel je gewoon
En handel je gewoon
Doe je wat nu nodig is
Gewenst is
Vanzelfsprekend is
Zonder twijfels en angst

Als je jezelf verliest
In dat wat buiten jou ligt
Raak je je houdvast kwijt
Raak je makkelijk verstrikt
In een oeverloze brij aan woorden
Aan heersende of afwijkende opvattingen
Wil je vasthouden wat je nu hebt
Raak je af van het 'midden'
Waar rust is en vrede
Waar creativiteit huist
En het vermogen te genieten
Van dat wat er altijd Nu is

Niet leven in dat gouden Nu
Betekent oneindig het
Verleden herbeleven
De toekomst vrezen
Vanuit oude angst en onzekerheid
Die er vóór glippen als het ware
Omdat ze niet anders kunnen
Onherkend blijven
En ongeëvenaard

Als je iemand tegenkomt
Schieten ongemerkt
Oude emoties
Opvattingen en herinneringen
Tussen jou en Die Ander
Wordt ongemerkt
Een oude en versleten band afgedraaid
Ben je ineens ziende blind
Voelende doof
En val je in herhaling

Eigenlijk dus helemáál niet in het Nu

In dat magische Nu
In dat ongrijpbare Nu
Dat toch zoveel reëler is
Dan je je nu kunt voorstellen
Het Nu is te klein
Om plaats te bieden aan piekeren
Vooruit kijken
Veroordelen
Biedt alleen heel simpel ruimte
Aan er Zijn
Aan vanzelfsprekendheid
Woorden zijn afwezig
En worden in het Moment ook niet gemist

Leef je leven
Wil je graag dienen
Er voor een ander zijn
Vergeet dan niet
Eerst je-Zelf te bedienen
Van het hoogste en het mooiste
Dat er Is

Als je je-Zelf kent
Dan kun je gaan geven
Vanuit mede-Leven
Zonder mee te lijden
Dat is pas een echt cadeau
Eén voor jou en één voor mij...

Bron: Parcival.web-log.nl
admin
admin sep 17 '09
@ Lacoubre aka Kim smile

Zadkiel,

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.



Vier redenen omBlauw te denken

- Blauw staat voor genezing. Er zijn heel wat genezende kleuren blauw: hemelsblauw is voor communicatie, paarsblauw is voor aarde-energie, kobaltblauw is cauteriserend, smaltblauw wordt in verband gebracht met de helende kracht van lucht.

- Blauw staat voor ontspanning. Als u opgewonden bent of niet kunt slapen, stel u dan voor dat u bent omhuld met donker indigoblauw dat kalmerend is en rust geeft. Het is ook de kleur van hemelse wijsheid, en is verbonden met Zadkiel (evenals turkoois).

- Blauw staat voor bescherming. Sla Michael's kobaltblauwe mantel helemaal om u heen wanneer u zich kwetsbaar voelt.

- Blauw is de kleur van de hemel, om u eraan te herinneren dat bomen tot in de hemel kunnen groeien (dat uw mogelijkheden onbegrensd zijn). Blauw is op een andere manier krachtgevend dan rood, dat aardse kracht geeft. Blauw staat voor de mogelijkheid van onbeperkte spirituele groei en is verbonden met Sahaqiel, Engel van de Hemel, en verrezen Meester El Morya.

bron: grainne.punt.nl/
admin
admin sep 17 '09
Origineel bericht van: Karin
@ Suus,

Rafael,
heerser over zondag, de zon en het goudgele licht.
de kaart van heelheid, energie, wetenschap en kennis.

Rafael, de beschermengel van de helers, kreeg van de schepper de verantwoordelijkheid om van de aarde een leefbare plaats te maken en de mensheid van alle aandoeningen te genezen. als bewaarder van de heilige kennis, ofwel wetenschap der heling, stelt hij ons in staat om ons volledig bewust te worden van onze eigen wonderbaarlijke vermogens tot herstel.
deze krachtigste kaart tot heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen.
maar misschien moet uzelf eerst helen.
alle stress uit het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven. de levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog.
de energie komt voort uit aarde , lucht, water en vuur en wordt onttrokken aan het vijfde element : ether.
vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om uzelf te helen.
verzegel de kracht met het gouden licht van Rafael.
diamant of doorzichtige kwarts helpen bij helingen.
als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander,zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.



Genezende engelen

Genezende engelen houden zich bezig met lichamelijke en geestelijke gezondheidsproblemen. Je mag hen vragen de negatieve energie die hier de oorzaak van is te verwijderen. Vraag hen samen te werken met de deskundigen die je evt. hierbij ingeschakeld hebt.
Visualiseer hierbij de smaragd-groene kleur die je het beschadigde of getroffen gebied kan laten doordringen.
Geef niet te snel op als je geen direct resultaat merkt.
Vanwege karma kan het zijn dat je bepaalde dingen mee moet maken, maar zij kunnen je wel helpen met herstel en verlichting.
Wees altijd voorbereid op wonderbaarlijke resultaten.
Vraag hen om; heelheid, inzicht door waarheid.
Praktisch mag je hen vragen te helpen op het gebied van fysieke genezing, mentale genezing.
Op wereldniveau houden zij zich bezig met; herstel van onenigheid tussen landen, herstel van slachtoffers op het slagveld,inspiratie voor nieuwe geneesmiddelen.
De aartsengel die zich met hen bezighoudt is de engel Rafaël____



Hoi Suus, het kan dat deze kaart ervoor staat dat je eerst zelf moet helen ja.
Of dat inderdaad de stress is zoals is beschreven kan ik niet voor je invullen, wel merkte ik
dat bij het zoeken naar een toepasselijk plaatje, ik heel onrustig werd.
Wellicht is het goed wat meer tijd voor jezelf te nemen, ik weet niet of je aan meditatie doet maar
mocht je dit doen, dan kun je wellicht deze kaart meenemen in je gedachten.
lacoubre
lacoubre sep 18 '09
hoi karin,
dank je wel voor de kaart!! smile
liefs kim
admin
admin sep 18 '09
Heel erg graag gedaan Kim!
Erytrix
Erytrix sep 18 '09
hoihoi....is de mijne morgen aan de beurt?

Warme groet,
Ery
admin
admin sep 19 '09
Ships...je moet het me maar vergeven Ery, ik ben heel slecht in de volgorde van aanvragen, heeft niets te maken met dat bepaalde mensen voorrang krijgen, maar ik zie het gewoon vaak over het hoofd.
Jij krijgt je kaart vanavond, vandaag ga ik naar een honbalwedstrijd met mijn zusje in Rotterdam, wordt een familiefeestje, mijn oom heeft een vip skybox geregeld met lunch dus ben pas laat thuis.
admin
admin sep 19 '09
@ Erytrix,

Haniel, heerser over vrijdag,Venus en het smaragdgroene en roze licht.
de kaart van liefde,mededogen en schoonheid.

de kaart van Haniel leert dat er twee soorten liefde zijn,dus zijn er ook twee hartchakra's. er is liefde van persoonlijke aard.
dit is de liefde die u voelt voor een partner, vrienden, familie en uzelf.
deze liefde wordt versterkt door het smaragdgroene licht van Haniel dat uw groene chakra van kracht voorziet.
jade kan helpen een relatie te herstellen en ruzies bij te leggen, terwijl u met malachiet de lont uit het kruidvat kunt halen.
de tweede vorm van liefde is het roze licht van onvoorwaardelijke liefde en mededogen voor alle dingen op moeder aarde, ongeacht de gebreken, zoals gemaakt door de schepper. deze liefde oordeelt niet en kent geen beperkingen.
zij straalt van en naar het roze hartchakra van universele liefde en slaat een brug tussen het lagere en hogere zelf.
Haniel stelt voor uw hart te helen met deze stralen van liefde door de schoonheid in uzelf en alle dingen te waarderen.
vergroot uw zelfvoldoening door manieren te vinden waarop u uw liefde tot uiting kunt brengen en vier het bestaan door uw vorm van schoonheid om uzelf te creeeren. laat die schoonheid doordringen tot uw ziel.
kies rozenkwarts of toermalijn om deze energie te versterken zodat het u omringt met rust en u laat stralen. zo inspireert u anderen hetzelfde gevoel te ontwikkelen. Haniel toont u dat liefde het enige is dat u nodig heeft.



Onvoorwaardelijke liefde ;

Liefde zonder voorwaarden. Er wordt van je gehouden,

niet om wat je doet, maar gewoon, om wie je bent,

omdat je bestaat. Je hoeft niets te doen, om die liefde te

verdienen. Als je je dit moeilijk voor kunt stellen, denk

dan eens aan de band tussen moeder (en / of vader) en

kind. Als je het geluk van een eigen kind hebt mogen

ontvangen, dan weet je wellicht waar ik het over heb. Je

houdt onvoorwaardelijk van je kind, wat er ook gebeurt.

Zo wordt er ook van je gehouden, door de Engelen.

Bron: de lichtster engel
Suus
Suus sep 20 '09
Origineel bericht van: Karin
@ Suus,


Hoi Suus, het kan dat deze kaart ervoor staat dat je eerst zelf moet helen ja.
Of dat inderdaad de stress is zoals is beschreven kan ik niet voor je invullen, wel merkte ik
dat bij het zoeken naar een toepasselijk plaatje, ik heel onrustig werd.
Wellicht is het goed wat meer tijd voor jezelf te nemen, ik weet niet of je aan meditatie doet maar
mocht je dit doen, dan kun je wellicht deze kaart meenemen in je gedachten.


Hoi Karin,
Dank je wel voor je antwoord.
Ik kan me goed voorstellen dat je onrustig werd, ik heb zoveel onrust in m'n lichaam maar weet niet hoe het eruit moet en hoe ik me kan ontspannen. Ik zat eens goed naar het plaatje te kijken, kan jij mij daar meer over vertellen? Ik zie een man met een engelvrouw erboven, het lijkt alsof die man een kind vast houd en dat daaronder een, in stukken gehakte, vis ligt. Zie ik dat goed? En wat wil dit zeggen?
Ik mediteer niet, denk wel dat dit goed voor mij is maar ik kan die rust er niet voor vinden...

liefs Suus

ps. heb nog even gezocht in dit topic en vond de beschrijving over hoe jij een kaart legt. Erg bijzonder!
admin
admin sep 20 '09
@ Suus, dit is het verhaal achter het plaatje smile



Tobit is een vrome Jood die zich, zelfs nu hij in ballingschap in Nineve woont, aan de wetten van de Joodse religie houdt. Hij voedt de hongerigen, kleedt de naakten en begraaft de doden.
Op een dag vertelt zijn zoon Tobias hem dat er in de straat een vermoorde man ligt.
Tobit begraaft de man tegen zonsondergang.
Omdat Tobit zich onrein voelt, slaapt hij die nacht buiten, tegen de muur. 's Nachts krijgt hij vogelpoep uit een zwaluwnest in zijn ogen.
Zijn ogen raken bedekt met een witte laag en Tobit kan niet meer zien.

Anna, de vrouw van Tobit, onderhoudt nu het gezin met spinnen. Tevreden met haar werk, krijgt zij van haar baas een jonge geit als extraatje.
Tobit denkt dat Anna het geitje heeft gestolen en beveelt haar het dier terug te brengen.
Ondanks Anna's aandringen weigert Tobit haar te geloven.
Anna wordt kwaad en noemt haar man een huichelaar.
Tobit legt dit uit als een teken van God's toorn en vraagt God om dood te mogen gaan.

Diezelfde dag, in het verre Ekbatana, wil een jonge vrouw ook sterven.
Het is Sara, de dochter van Raguël.
Sara is zeven maal getrouwd, maar telkens stierf haar echtgenoot in de huwelijksnacht door toedoen van een demon.

God hoort de gebeden van de twee ongelukkigen en stuurt Rafaël, zijn aartsengel, om hen te helpen.

Tobit roept zijn zoon Tobias bij zich en vertelt hem hoe hij zich moet gedragen: wat hij wel en wat hij niet moet doen.
Hij vraagt Tobias geld op te halen dat hij nog tegoed heeft van een man in Medië.
Hij raadt Tobias aan een reisgezel te zoeken voor deze lange reis.
Tobias gaat naar buiten en treft, hoe kan het ook anders, Rafaël die zichzelf Azarias noemt.
Tobias ziet niet dat Azarias eigenlijk de aartsengel Rafaël is.
Tobit bespreekt met Azarias het salaris en Tobit stelt Azarias een bonus in het vooruitzicht bij een behouden thuiskomst.

Tobias en Azarias vertrekken vergezeld door het hondje van Tobias.
Bij de rivier de Tigris wordt Tobias aangevallen door een vis. Azarias laat Tobias de vis vangen. Ze ontdoen de vis van galblaas, hart en lever; de rest eten ze op.
Azarias vertelt Tobias dat hart en lever van de vis gebruikt kunnen worden om slechte geesten te verdrijven.
De gal is een goed geneesmiddel bij blindheid. Alle ingrediënten voor een happy-end zijn nu aanwezig en het verhaal ontwikkelt zich nu rap.

In Ekbatana gaan onze twee reizigers direct naar het huis van Raguël.
Hij is familie van Tobit.
Na wat nieuws te hebben uitgewisseld, wordt Tobias de achtste echtgenoot van Sara.
Het huwelijk vindt nog diezelfde dag plaats. Wanneer het jonge echtpaar alleen is, verbrandt Tobias het hart en de lever van de vis en de reuk ervan verdrijft de demon. Tobias en Sara bidden en gaan daarna slapen.
Raguël, voorbereid op het ergste, is al begonnen met het graven van een graf. Wanneer hij van een dienstmeid hoort dat alles goed gaat, is hij erg blij.
Nu wordt het huwelijk pas echt gevierd.
Tobias vraagt aan Azarias het geld in Medië op te halen. Na twee weken festiviteiten ontvangt Tobias de helft van Raguëls bezittingen en beginnen ze aan de terugtocht.

In Nineve hebben Tobit en Anna al bijna de hoop op de terugkeer van Tobias opgegeven.
Anna is dan ook verrukt wanner ze Tobias en Azarias ziet. Tobit loopt, in zijn haast om buiten te komen, tegen de deur aan.
Tobias loopt naar zijn vader en smeert de gal van de vis op zijn ogen.
Nu kan de witte laag weggehaald worden en kan Tobit weer zien. Ook in Nineve wordt het huwelijk van Tobias en Sara nog een week gevierd.
Tobit dringt er bij Tobias op aan Azarias te betalen.
Wanneer Tobias hem de helft van zijn bezittingen aanbiedt, maakt de engel bekend wie hij is.
Tobit en Tobias knielen vol ontzag en bedekken hun gezicht uit angst. Wanneer ze opkijken is Rafaël / Azarias verdwenen.

Het verhaal eindigt met een dankgebed van Tobit die, zo lezen we, acht jaar blind is geweest.



admin
admin sep 20 '09
Hoi Suus,

Ik weet niet waar jouw onrust vandaan komt, heb je al eens met kruiden geprobeerd de onrust weg te krijgen?
Voor een goede nachtrust kun je enkele(3/4) druppels etherische lavendelolie op je kussen druppelen.
Nu in het najaar krijgen mensen last van het feit dat er minder licht is overdag en daar onrust van voelen, thee van St.Janskruid helpt je daar heel veel bij.
Sint Janskruid maakt de huid gevoeliger voor licht waardoor je het beter opneemt en de onrust/depressie een stuk vermindert zoniet verdwijnt.
Kamillethee maakt je ook rustig.
Weet je je hoeft voor meditatie echt niet op de grond te gaan zitten met alle toeters en bellen.
Stel je houd van werken met klei, of werken in de tuin, als je daarmee bezig bent en je bent helemaal in gedachten verzonken tijdens dat wat je aan het doen bent, dat kun je ook als meditatie zien. Het is makkelijker je hoofd stil te zetten als je met dit soort dingen bezig bent dan wanneer je stil zit.
Juist voor mensen met veel onrust is het een enorme opgave om stil te kunnen zitten en dan ook nog hun hoofd leeg te maken smile
Ook een simpele wandeling kun je als meditatie zien (volgens mijn bijbeltje dan) lekker in je uppie dwalen tussen de bomen en laat je gedachten maar vliegen, ben je ook gelijk goed geaard wink
Knuffel eens een boom, geef hem je zorgen, voel maar eens hoe dat oplucht.
lacoubre
lacoubre sep 21 '09
hoi karin,

ik heb jou een pb gestuurd.

liefs kim
admin
admin sep 21 '09
Ow leuk! Alleen heb ik niets ontvangen...kun je hem nog een keertje sturen?
lacoubre
lacoubre sep 21 '09
heb het nog een keer geprobeerd wink
admin
admin sep 21 '09
Ehh...Nims!! HELLUP!!!!
Ik kan geen pbtjes ontvangen...

Heb jou er ook een gestuurd Kim, is die wel aangekomen?
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki