Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

Emuca
Emuca sep 21 '09
Is je box niet vol ofzo?
admin
admin sep 21 '09
Nee staan maar 9 berichten in, een heeft wel veel pagina's maar dat moet kunnen lijkt me..
lacoubre
lacoubre sep 21 '09
ik ontvang jouw berichtjes wel karin.
doe ik dan wat verkeerd misschien??

liefs kim
admin
admin sep 21 '09
Hoe verstuur jij dan?
Ik klik altijd op de naam van de persoon en ga dan naar stuur een pb, normaal gesproken moet hij dan goed aankomen.. (de naam bij de avatar)
lacoubre
lacoubre sep 21 '09
ja de eerste paar keer deed ik het ook zo , zoals jij zegt, maar dat ging dus niet goed. nu heb ik op antwoorden gedrukt en daar mijn reactie ingezet.
Eruan
Eruan sep 23 '09
Hoi Karin!

Zou je als je tijd hebt misschien een kaartje voor mij willen leggen?
Ik heb het gevoel dat ik een beetje vastloop met mezelf.

Liefs...
admin
admin sep 23 '09
ja hoor, deze week heb ik bijna alle avonden iets dus dat wordt lastig, maar ik leg gauw een kaart voor je!
admin
admin okt 7 '09
Hoi Ann-ik vanavond ben je aan de beurt, eerst een legging op schrift uitwerken, tussendoor visite en dan ben jij!

Voorlopig leg ik daarna even niets meer, het topic kaartleggingen heeft mij genoeg duidelijk gemaakt.
Ook erger ik me eraan dat ik niet altijd een reactie krijg, kunnen anderen niets aan doen, weet ik, maar ik vind het niet leuk.
Daarbij heb ik steeds meer moeite met de "halers", mensen die hier van alles willen, maar zelf totaal niets inbrengen.
Dus Kaat doet effe lekker niets!
Even laten bezinken.
Eruan
Eruan okt 7 '09
Hoihoi!

Als je geen tijd hebt of geen zin of wat dan ook moet je het niet doen hoor!
Doe het rustig aan! smile
admin
admin okt 7 '09
Voor jou wel Ann-ik, ik ga even een boom knuffelen, ha ha, dan ben ik die boze bui zo kwijt.
Tot straks!
Eruan
Eruan okt 7 '09
Knuffelse! Die boom zal zeker blij zijn dat je hem wat liefde geeft. laugh
lacoubre
lacoubre okt 7 '09
hoi karin,

ik waardeer zeer hoor dat je toen een kaart voor mij gelegd hebt. ik weet dat jij je eigen tijd daarin steekt en dat vind ik toppie! dit mag gezegt worden.

liefs kim
admin
admin okt 7 '09
admin
admin okt 7 '09
@ Ann-ik,

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.

uriel brangt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
net als water heeft vuur veel aspecten.
vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt. visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolge
ns in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert. verlos uzelf van het verleden. voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.



Kijk hier eens bij citrien.

http://www.freewebs.com/maandans/stenen1.htm#citrien



Citrien is een prachtige, goudgele steen die zijn naam heeft ontleend aan het oud Franse woord 'citrin' dat citroen betekent.

De goudgele kleur van citrien ontstaat wanneer amethist of rookkwarts wordt blootgesteld aan hoge temperaturen. Citrien staat ook bekend als de 'steen van de dief' vanwege zijn associatie met de Griekse god Hermes die, toen hij nog maar een paar dagen oud was, Apollo's kudde stal. Men geloofde dat het dragen van citrien de drager zou beschermen tegen moeilijkheden. Daarom was de steen erg geliefd bij criminelen en bandieten.

Een zeldzaam sieraad

Omdat citrien een zeldzame steen is, komt citrien weinig voor in magische tradities. Hij wordt wel in de bijbel genoemd en werd door Hebreeuwen en oude Romeinen gebruikt. In de 19e eeuw werd citrien populair in sieraden als een goedkopere variant voor topaas.


Ametrien - een prachtige combinatie

Ametrien is de combinatie van amethist en citrien. Als ongelijke hitte een deel van een amethist beïnvloedt, verandert dit in citrien. Het resultaat is een prachtige mengeling van gouden citrien met paarse amethist. De beste eigenschappen van de twee stenen worden zo gecombineerd.
* Ametrien is een goede steen voor meervoudige genezing: de eigenschappen van amethist werken op de hoge chakra's en die van citrien op de lagere. Ametrien is ook een goede droomsteen. Leg het onder uw kussen om dromen te onthouden.


Uw citriensteen zegenen

Middeleeuwse Schotten zegenden citrien voordat ze het in een heilige bron achterlieten. Zo werden christelijke en heidense elementen met lokale folklore verweven. Citrien zou beschermen tegen plagen.
* Schotland is een van de weinige plekken waar citrien in de natuur voorkomt. Soms wordt het 'Schotse topaas' of ook wel 'Spaanse topaas' genoemd.
* Schotse citrienzegening.
" Laat me u in het water onderdompelen,
o mooie , gele steen van kracht !
in het puurste water
dat puur werd gehouden door Brigit.
In de naam van de twaalf apostelen,
en in de naam van de drie-eenheid
en alle stralende engelen,
een zegening op de steen,
een zegening op het water
en een zegening van alle lichaamskwalen
voor elk lijdend wezen !"

Citrien voor genezing

Citrien werkt uitstekend tegen prblemen van galblaas, hart, nieren, lever, karteldarm en spijsverteringsorganen.
* De energie van citrien werkt het best op de heiligbeen-, zonnevlecht- en hertchakra. Maar de heilzame krachten zijn het meest effectief op de organen in de romp.
* Ga liggen en leg een stukje citrien op het te genezen lichaamsdeel. Beeld u in dat de gousen stralen van de zon via de citrien door het lichaamsdeel vloeien en de spanning wegnemen.


Paranormaal bewustzijn

Citrien kan uw paranormaal vermogen ontwikkelen. werkt vooral goed als u moeite heeft op uw intuïtie te vertrouwen.
Houdt een stukje citrien in uw hand als u paranormaal werk verricht, zoals waarzeggerij of helderziendheid.
* Leg een stukje citrien op uw bureau om uw redenering en inspiratie te vergroten.

Ontgiften

Als u op dieet bent of uw lichaam aan het ontgiften bent, helpt citrien om giftige stoffen uit uw lichaam te verwijderen.
* Leg een stukje citrien enkele minuten in uw drinkwater. Haal het eruit en stop het in uw zak. Neem een hele dag slokjes van het water.
Citrien is een steen van gezonde overvloed. Tijdens een dieet helpt de gouden kleur u te ontspannen en uw eetlust te temperen. Dit vergroot uw wilskracht.

Waar en wanneer kan citrien helpen?

Lichamelijk:

Deze edelsteen bezit door de aanwezigheid van grote hoeveelheden silicium alle goede eigenschappen die bij kwartsen voorkomen. Citrien heeft de unieke eigenschap dat hij direct positief inwerkt op het zenuwstelsel. Deze edelsteen kan het beste op de zonnevlecht worden gedragen, omdat hij verbonden is met het licht en de zon in ons lichaam vertegenwoordigt. Hij geeft een stimilans en zuivert tegelijk alle endocrien klieren in het lichaam. Hij verbetert de gehele energiedoorstroming in alle organen en versterkt het uithoudingsvermogen.

Geestelijk:

Citrien helpt tegen zwaarmoedigheid, futloosheid en depressies en stimuleert de geest als deze zich niet kan vrijmeken van zorgen en verdriet. Hij voegt verstand toe aan een (te) heftig gevoelsleven. Hij maakt de drager neutraal en verheldert de gedachten.

Spiritueel:

Hij schenkt positieve inzichten, versterkt de neutraliteit, waardoor de concentratie verbetert. Hij zorgt voor een goede doorstroming van de energie bij het leggen van contacten met kosmische krachten. Het is een edelsteen met Mercurius-eigenschappen en past zeer goed bij het astrologische teken Tweelingen.

Praktische tips:

Citrien kan het beste rond de middel (op navelhoogte) op de huis worden gedragen. Men kan hem ook met een plakbandje op de navel vastmaken, zodat hij direct - zonder storing - de plexus solaris beïnvloedt. Men kan citien ook op de kleding dragen wanneer men de omgeving tot rust wil brengen. Wanneer iemand kalmte wil bewaren, bijv. bij een sollicitatiegesprek of een examen, is het aan te raden citrien op de kleding te dragen ter hoogte van de zonnevlecht zodat de drager rustig wordt, maar tergelijketijd de omgeving kan meegenieten van deze goede eigenschap.

BRON:http://patricia.poppe.googlepages.com/demagievancitrien
Eruan
Eruan okt 8 '09
Karin Heel erg bedankt voor de kaart en de info over de steen. smile
Volgens mij is Citrien een erg mooie fijne steen, ik ga me er eens verder in verdiepen, en als hij(of is een steen ze?) me aanspreekt kan ik misschien weer eens een steen erbij komen. Ik ben namelijk erg gek op stenen. smile
Ik zal eens even kijken of ik een reactie kan geven op de kaart. wink

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.

uriel brangt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.

Dat klopt wel, ik kan nu zomaar plotseling woedend worden om niets, voel me overgevoelig voor alles en wil soms van alles even wegrennen.

Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
net als water heeft vuur veel aspecten.
vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt. visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolge
ns in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert. verlos uzelf van het verleden. voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.

Ik vind het een erg mooie kaart Karin, en ga proberen er wat mee te doen. smile
Dankje!
admin
admin okt 8 '09
Hij of zij maakt niet uit, sommigen voelen vrouwelijk en andere weer mannelijk aan, dat is iets wat je zelf voelt.

Woedend om niets, welkom in de club smile

Graag gedaan Ann-ik!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '09
Hoi Karin,

Zou ik aan jou een kaartje mogen aanvragen?
admin
admin okt 8 '09
Ja hoor dat mag je!
Even geduld, dan komt ie straks oké?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '09
Neem je tijd hoor smile.
admin
admin okt 8 '09
Ik krijg het steeds drukker met mensen die kaarten, reiki of info over kristallen willen, zooo fijn maar daardoor wel stressen soms haha.
Morgen leg ik niets want dan moet ik iets uitwerken wat al twee dagen ligt te wachten.

Komt ie:

Julien:

Haniel, heerser over vrijdag,Venus en het smaragdgroene en roze licht.
de kaart van liefde,mededogen en schoonheid.

de kaart van Haniel leert dat er twee soorten liefde zijn,dus zijn er ook twee hartchakra's. er is liefde van persoonlijke aard.
dit is de liefde die u voelt voor een partner, vrienden, familie en uzelf.
deze liefde wordt versterkt door het smaragdgroene licht van Haniel dat uw groene chakra van kracht voorziet.
jade kan helpen een relatie te herstellen en ruzies bij te leggen, terwijl u met malachiet de lont uit het kruidvat kunt halen.
de tweede vorm van liefde is het roze licht van onvoorwaardelijke liefde en mededogen voor alle dingen op moeder aarde, ongeacht de gebreken, zoals gemaakt door de schepper. deze liefde oordeelt niet en kent geen beperkingen.
zij straalt van en naar het roze hartchakra van universele liefde en slaat een brug tussen het lagere en hogere zelf.
Haniel stelt voor uw hart te helen met deze stralen van liefde door de schoonheid in uzelf en alle dingen te waarderen.
vergroot uw zelfvoldoening door manieren te vinden waarop u uw liefde tot uiting kunt brengen en vier het bestaan door uw vorm van schoonheid om uzelf te creeeren. laat die schoonheid doordringen tot uw ziel.
kies rozenkwarts of toermalijn om deze energie te versterken zodat het u omringt met rust en u laat stralen. zo inspireert u anderen hetzelfde gevoel te ontwikkelen. Haniel toont u dat liefde het enige is dat u nodig heeft.



Kon niet missen dat deze het zou zijn Julien..
Liefde voor jezelf nu.

Liefde bestaat
Liefde spreekt
Liefde liegt niet
Liefde is zoals het is
Liefde geeft en neemt
De ware bron in je leven
Liefde ruikt
Liefde proeft
Liefde staat op
Liefde is de natuur van ons bestaan.

http://silviaorenda.nl/gedichten.htm
Pagina's: « Vorige ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki