Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

admin
admin sep 13 '09
Graag gedaan!

xx Karin
Lena
Lena sep 13 '09
zo karin...
alles valt op zijn plek en ik begrijp de boodschap
heel bijzonder
admin
admin sep 13 '09
smile
admin
admin sep 13 '09
Annewil,

Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht.
De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.
Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel.
Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid.
Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken. De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden.
Het spirituele voedsel komt eraan. De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf.
Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.
Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.

Erytrix
Erytrix sep 13 '09
Origineel bericht van: Karin


Dankje, ga ik daar volgend jaar maar op vakantie...zoveel meren en watervallen....
Daar voel ik mij echt heel goed bij!
Erytrix
Erytrix sep 13 '09
Ow ja....enne...zou je ook een kaartej voor mij willen trekken?
annewil
annewil sep 14 '09
Origineel bericht van: Karin
Annewil,

Melchisadec: Prins van vrede en licht, de Regenboog en het Violet Licht.
De hoofdkaart voor spirituele ontwaking, vrede en heelheid.
Melchisadec is vader van de Engelen van de Goddelijke Aanwezigheid en misschien wel de allerbelangrijkste Engel.
Hij leidt deze Engelen zoals grote profeten de mensheid hebben geleid.
Hij biedt u zijn symbolen van de regenboog (de zeven primaire lichtkleuren voor heling), het brood (spirituele voeding) en de kelk met daarin de sleutel tot zijn labyrint, het pad naar heelheid.
Deze hoofdkaart duidt erop dat de heling van de fysieke problemen van uw Lagere Zelf bijna is voltooid en dat de tijd voor spirituele ontwaking is aangebroken. De integratie van uw fysieke en spirituele zelf zal u naar ware heelheid en harmonie van geest, lichaam en ziel leiden.
Het spirituele voedsel komt eraan. De sleutel vertegenwoordigt uw mystieke reis naar uw innerlijke zelf.
Melchisadec helpt u de zeven helende lichtstralen door uw kruinchakra te laten stromen, zodat elk chakra-energiecentrum wordt geheeld en u uw eigen regenboog pad naar uw Hogere Zelf kunt vinden.
Omwikkel de kleuren met goud en concentreer u daarna op Melchisadec's violette lichtstraal die alle donkere energie omvormt tot licht.
Wanneer u deze lichtstraal volledig door u heen kunt laten stromen, zult u vervuld worden van een fantastisch gevoel van spiritualiteit en eenwording, de zuivere vrede die elk begrijpen overstijgt.



Geweldig mooie kaart Karin,en die paarse kleur vind ik mooi om te zien ,omdat iemand mij er op attent maakte dat ik meer met paars moest werken .Mooi erg mooi!!

Dank je wel smile
admin
admin sep 14 '09
Ik probeer altijd iets van de kleur van de kaart te vinden en bij paars is dat dus altijd lavendel.
Soms krijg ik ook dieren door en plak ik die erbij, bijna altijd een treffer en ik vind het zo leuk om te doen.
Fijn dat je er blij mee bent Annewil!
lacoubre
lacoubre sep 14 '09
hallo karin,

zou je voor mij ook kaarten willen leggen?

groetjes kim
admin
admin sep 14 '09
Tuurlijk! Er zijn er nog twee voor je als ik goed heb opgelet..
lacoubre
lacoubre sep 14 '09
ok , dank je wel! smile
admin
admin sep 15 '09
@ Suus,

Rafael,
heerser over zondag, de zon en het goudgele licht.
de kaart van heelheid, energie, wetenschap en kennis.

Rafael, de beschermengel van de helers, kreeg van de schepper de verantwoordelijkheid om van de aarde een leefbare plaats te maken en de mensheid van alle aandoeningen te genezen. als bewaarder van de heilige kennis, ofwel wetenschap der heling, stelt hij ons in staat om ons volledig bewust te worden van onze eigen wonderbaarlijke vermogens tot herstel.
deze krachtigste kaart tot heling duidt erop dat u een vaardigheid hebt die u moet ontwikkelen.
maar misschien moet uzelf eerst helen.
alle stress uit het leven put uw energie uit, en we moeten deze energie voortdurend in evenwicht brengen om gezond te blijven. de levenskracht of energie uit de universele bron is het geschenk van de ziel en bevat liefde en licht, plus alle kleuren van de regenboog.
de energie komt voort uit aarde , lucht, water en vuur en wordt onttrokken aan het vijfde element : ether.
vraag Rafael hoe u kunt leren de kracht in goede banen te leiden om uw immuunsysteem te vergroten en daarmee ook het vermogen van het lichaam om uzelf te helen.
verzegel de kracht met het gouden licht van Rafael.
diamant of doorzichtige kwarts helpen bij helingen.
als u anderen wilt helen, moet u eerst streven naar evenwicht en heel-zijn in uzelf, want in een mystiek proces zorgt heling voor een samengaan van het hogere zelf van uzelf en de ander,zodat liefde en licht tussen de twee kunnen stromen.



Genezende engelen

Genezende engelen houden zich bezig met lichamelijke en geestelijke gezondheidsproblemen. Je mag hen vragen de negatieve energie die hier de oorzaak van is te verwijderen. Vraag hen samen te werken met de deskundigen die je evt. hierbij ingeschakeld hebt.
Visualiseer hierbij de smaragd-groene kleur die je het beschadigde of getroffen gebied kan laten doordringen.
Geef niet te snel op als je geen direct resultaat merkt.
Vanwege karma kan het zijn dat je bepaalde dingen mee moet maken, maar zij kunnen je wel helpen met herstel en verlichting.
Wees altijd voorbereid op wonderbaarlijke resultaten.
Vraag hen om; heelheid, inzicht door waarheid.
Praktisch mag je hen vragen te helpen op het gebied van fysieke genezing, mentale genezing.
Op wereldniveau houden zij zich bezig met; herstel van onenigheid tussen landen, herstel van slachtoffers op het slagveld,inspiratie voor nieuwe geneesmiddelen.
De aartsengel die zich met hen bezighoudt is de engel Rafaël____
admin
admin sep 16 '09
En hebben jullie iets aan de kaarten gehad Heidel en Suus?
admin
admin sep 16 '09
@ Ilse,

Zadkiel,

Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.




admin
admin sep 16 '09
Lacoubre (Kim), morgen komt jouw kaart, de pendel gaf nee op mijn vraag of ik nu een kaart voor je mag leggen.
Dus nog even geduld smile
Heidelroos
Heidelroos sep 16 '09
Origineel bericht van: Karin
@ Heidelroos,

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.




xx Karin


Ik ben géééék op zonnebloemen!!!
Dank je wel.. smile

De vierde Engel is de Engel Uriël (betekenis: licht van God)
Uriël staat voor het Licht. Uriël heeft als taak Licht te brengen in alle plaatsen waar duisternis heerst.

Ik ga de vuur-meditatie weer eens toepassen.. !!
En mijn kracht toe te passen, mensen licht in duisternis te brengen..
Is beetje in vergetelheid geraakt..

Kusssssssssssssssssss
admin
admin sep 16 '09
Misschien kwam hij daardoor weer boven, ik heb dezelfde kaart al eerder voor je gelegd....

Vuurdans!

marian
marian sep 16 '09
hoi hoi
heb je nog een tijd gehad voor mij een kaart te trekken??
liefs marian
admin
admin sep 16 '09
Ow ben ik je vergeten Marian? blush
Ik heb teruggezocht maar kan alleen de kaart die in juni is gelegd vinden....sorry dan ben jij morgen de eerste!
lacoubre
lacoubre sep 16 '09
hoi karin,
ik wacht geduldig af meid!! wink
Pagina's: « Vorige ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki