Loading...
nl

Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online

lotus
lotus aug 7 '09
karin,neem een time-out en ga eerst lekker vakantie houden meis.
daarna kun je wel weer leggen meis en ben je weer opgeladen.


groetjes lotus
admin
admin aug 7 '09
Ja laat ik dat advies maar opvolgen smile
Heidelroos
Heidelroos aug 7 '09
Knuffie voor jou *knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-knufferdeknuffel-*
admin
admin aug 8 '09
YAAAAAHOOOOOOOOOO!!!!!!



Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09

Glimlach-televisie wink
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '09
Weer een beetje bij tex gekomen meissie?
annewil
annewil aug 28 '09
Hallo Karin ,


zou je voor mij ook een kaart willen trekken als je tijd hebt
admin
admin sep 10 '09
Ben der weer!

Volgens mij liep Heidel nogal te stuiteren...
Ik heb mezelf beloofd dat ik vanaf aanstaande zaterdag weer mag proberen.
Ik heb in de vakantie nog gepoogd te pendelen maar dat was een waar fiasco, ik heb hem weggelegd en niet meer bekeken.
Dus vanaf zaterdag mogen jullie weer alles vragen, nou ja..bijna alles grin
Maar eerst ga ik leggen voor de mensen die al gevraagd hebben.
admin
admin sep 10 '09
Dat online gratis...moet dat erbij Nims?
Kan er niet gewoon Engelenkaarten blijven staan zoals eerst?
Het voelt voor mij niet lekker, ook al blijft het gratis natuurlijk.
Net of ik commercieel bezig ben terwijl ik dat heeeeelemaal niet wil.
meisje29
meisje29 sep 10 '09
hoi Karin,
is het mogelijk om voor mij een kaart te leggen?
heel erg bedankt
meisje29
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '09
Origineel bericht van: Karin
Dat online gratis...moet dat erbij Nims?
Kan er niet gewoon Engelenkaarten blijven staan zoals eerst?
Het voelt voor mij niet lekker, ook al blijft het gratis natuurlijk.
Net of ik commercieel bezig ben terwijl ik dat heeeeelemaal niet wil.

Ik heb het voor je aangepast. De reden dat dit er stond is omdat het dan makkelijk gevonden wordt door Google. Ik kwam er achter dat er veel gezocht wordt op de woorden engelenkaarten leggen online. En als je daar nu op zoekt, dan is dit topic de aller eerste link in google!
Link naar google.

Dus vandaar dat de titel zo is geworden. Niet om commercieel te zijn, maar juist om gevonden te kunnen worden.
admin
admin sep 11 '09
Ja dat had ik door, fijn dat je het hebt aangepast.
Suus
Suus sep 12 '09
Hallo Karin,

Ik heb dit topic eens lekker doorgelezen en ben erg benieuwd of je voor mij ook een kaartje neer wil leggen. Is dat mogelijk? Heb je dan nog meer gegevens van mij nodig?

Groetjes,
Suus

Ps. wat leuk dat je dit doet!
Begrip
Begrip sep 12 '09
zou je ééntje voor me willen leggen

xxx

ilse
admin
admin sep 12 '09
@ Heidelroos,

Uriel, engel van vuur en alchemie,uranus en het vlammend oranje licht.
de kaart van transformatie,vrijheid en creativiteit.

uriel brangt de vlam van de alchemie die u in staat stelt om uzelf met het element vuur te transformeren.Als u deze kaart hebt getrokken,hebt u situaties in uzelf opgesloten die berouw of vergiffenis vragen,of moet uw fysieke omstandigheden zien te overwinnen.
op dit moment hebt u misschien een gevoel van verstikking in uw leven.
Uriel brengt verlossing via het helende element vuur en zijn ambersteen{kracht van 1000 zonnen},die u helpen uw ongebruikte potentieel te vinden.
hij kan ook behulpzaam zijn bij de transformatie van iemand van wie u houdt en die hulp nodig heeft.
net als water heeft vuur veel aspecten.
vuur kan zich manifesteren als de brute kracht van bliksem of een bosbrand,maar wanneer het in toom wordt gehouden, is het een verwarmend haardvuur.
vuur is ook de vlam van de offerkaars die gebeden en gedachten naar de engelen stuurt. visualiseer de kaarsvlam en breng de kaars vervolgens in de energiemeridiaan, waarmee u de blokkeringen wegbrand en ieder chakra zuivert. verlos uzelf van het verleden. voel hoe oude denkpatronen worden verwijderd. vraag Uriel om de oranje en gele kleuren van de vlam te laten doordringen tot uw heiligbeen- en zonnevlechtchakra, teneinde de vonk van nieuwe ideee, vreugde en creativiteit-die uw toekomst zullen verlichten- te laten overspringen.

Zoals je ziet Heidel heb ik weer Uriël voor je getrokken, met pendel jawel en op zijn rug dus het kan niet anders dat dit echt de kaart van jou is.
Grappig, ik stond onder de douche te bedenken welke voor jou zou zijn en ik zag gelijk grote zonnebloemen, oranje en geel dus..




xx Karin
admin
admin sep 12 '09
@ Lena,



Zadkiel, heerser over donderdag,jupiter en het lazuurblauwe en turkooizen licht.
de kaart van rijkdom,wijsheid en vriendelijkheid.

Zadkiel brengt u overvloed en herinnert u er ook aan dat het belangrijk is de wijsheid en de vriendelijkheid te bezitten die rijkdom liefdevol te gebruiken.
deze kaart suggereert dat u behoefte hebt aan een bepaalde rijkdom, maar u dient zelf te beslissen wat u precies zoekt.
rijkdom neemt vele vormen aan, zoals geluk een goede gezondheid of materiele rijkdom. Zadkiel stelt voor dat u met zijn hulp een belofte naar jet universum stuurt.{zie een schare engelen}.
zorg ervoor dat uw verzoek redelijk en specifiek is, met een haalbare tijdslimiet en dat het voor het hogere goed is en niemand schaadt.
vertrouw er daarna op dat dat het zal gebeuren en neem u voor dat u uw rijkdom met vriendelijkheid en integriteit zult delen als uw verzoek wordt ingewilligd.
Zadkiel helpt u ook met het geheugen en zorgt voor succes bij examens of in uw carriere. dit stelt u in staat uw horizon te verruimen en kennis te verzamelen in het spel van het leven.
Zadkiel vertelt u dat u echte wijsheid verwerft door ervaring aan uw kennis toe te voegen.
lapis lazuli{ het oog van de goden} en turkoois helpen om wijsheid te onwikkelen, maar verloochen uw principes niet, want de engelen zien alles wat u doet.
hemel en aarde zijn elkaars spiegelbeeld, zoals het boven is is het ook beneden, en zoals het beneden is zo is het ook boven.

Turkoois...voor jou Lena!

admin
admin sep 12 '09
@ meisje29, jij wilde een privékaart, die zal ik je nu per pm toesturen.
De andere dames mogen tot morgen wachten.
Erytrix
Erytrix sep 12 '09
Origineel bericht van: Karin
[img
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f7/Plitvice-2003.JPG/400px-Plitvice-2003.JPG[/img]


Wow, waar is dat?
meisje29
meisje29 sep 13 '09
hoi Karin
bedankt voor je mooie kaart
Meisje29 x
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki