Had je gewonnen Nims? Ik ken het helemaal niet, is het een bordspel?
Vandaag een half dagje. Veel klungelklusjes. Nog zes verslagjes schrijven over het bezoek van de dokter bij een stel cliënten bij de fysio. De pc op het regiokantoor is tien keer sneller dan bij de fysio, dus ik hoop ze vandaag af te krijgen. Verder alle normale werkzaamheden.
Vanmiddag evene en hogedrukreiniger ophalen bij een collega, die mag ik lenen. Morgen de stoep eens onder handen nemen, es kijken wat voor tegels er onder zitten onder al dat mos en alg.
Vanavond een verjaardag... weinig zin in. Stoelen in een kring, met mensen die ik nauwelijks ken en niet mag. Zogenaamde plattelandsgrotebekken zeg maar.
Verder nog een gigantische rekensom maken vanmiddag. Eind vorig jaar gaf ik aan bij de gemeente dat ik inmiddels meer alimentatie ontving, maar toch kreeg ik bijzondere bijstand voor reiskosten van de oudste naar school. Nu schijnt dat ik daar eigenlijk geen recht op had. Moet dus 441 euri terugbetalen, zucht...
Aangezien ik bijzondere bijstand heb aangevraagd voor de beugel van Sandra, hoop ik een rekensom te kunnen presenteren met plussen en minnen, zodat we eind dit jaar uit komen op nul: en dan maar hopen dat ze het accepteren.
Wel zin in het weekend: Sandra krijgt straks haar cijferlijst. Blijven zitten of over, dat is de vraag.