Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma apr 30 '09
Dat zal ik doen Gast! Komt helemaal goed! Kon je maar mee! laugh
Natalie1986
Natalie1986 mei 1 '09
pijnlijke voeten AU frown
Emuca
Emuca mei 2 '09
Ik voel me vol kracht, ondanks mijn pijnlijke voet. Mijn vriendinnetje slaapt nu. smile
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Ik ben very brak
Maryssa
Maryssa mei 2 '09
Beetje moe vandaag...lui ook, hihi. Kwam er net achter dat ik een kaartje heb voor vanavond jazz concert van Wouter Hamel. Gotsiemikkie dat was ik bijna vergeten...maar ja dat kaartje hangt al maanden vastgeprikt op mn prikbord en keek steeds over het ding heen dussss. Straks even wat eten en op fiets er naar toe.
Natalie1986
Natalie1986 mei 2 '09
Veel plezier Maryssa,

Ik ga zo naar de film die ik al zooo lang wou zien!! finallyyyy
Heidelroos
Heidelroos mei 2 '09
welke welke............
Eruan
Eruan mei 2 '09
Veel plezier Maryssa.. smileEn jij ook Natalie.. smilewelke film ga je/ ben je geweest? En hoe was die?

Ik heb vandaag een lekker dagje gehad.. smileIk ben vanochtend al vroeg gaan saxofonen en heb mn broertje lekker wakker getoeterd, daarna heb ik even wat werk gedaan, en toen ben ik lekker naar de paarden gegaan waar ik de hele middag heb rondgelopen.. Echt het is en was een topzaterdag.. laugh
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Jaaaa Nathalie naar welke film ben je geweest? Een horror?

Ann, jouw zaterdag klinkt heerlijk! Goede mix van leuke dingen!

Mijn avond was leuk! Het was goede jazz, geweldige muzikanten waar het plezier vanaf spatte; kreeg er energie van! Nog even op fiets doorgegaan naar Café voor een portie jaren 60/70 Rock van een live bandje. Mn accu helemaal opgeladen met muziek haha. Zo lekker slapen!
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Mijn dag was rustig, saai.. met op het einde een snufje agressie en telleurstelling. Michelle keert de rug naar mij toe. Ze lacht omdat ik bezig ben met het paranormale, ze doet alsof ze mij niet kent, ze doet alsof ze mij niet wilt kennen, en ze vind mij saai confused
Dat maakte mij nogal boos: Het 1e, 2e en 3e vooral. Dat ze mij saai vind zal me worst wezen..

Het is lastig om daar nog voor te vechten. Al deed ik dat al niet meer. Natuurlijk wilde ik haar terug. Maar nu niet meer... Ze is.. veranderd.. Niet meer het meisje waar ik gek op werd.. Zelf ben ik niet zo veel veranderd denk ik.. Interesses zijn vrijwel nog het zelfde, enigste verschil is, dat ik steeds vaker uit ga en dat ik gewoon voor de fun paar keer drugs heb gebruikt, waar het ook bij blijft.

Misschien vindt ze mij daarom saai.. En dat is de reden dat ik niet kan slapen.. Ik blijf piekeren over dingen. Ik ga overal diep op in, ik verdiep mij overal in, tot dat ik het antwoord weet. Misschien een slechte gewoonte..
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Dat is niet leuk als ze zo doet. Maar met het paranormale was je tijdens jullie relatie toch ook al bezig? Hoe dacht ze daar toen over?

Kom je haar steeds tegen met uitgaan? Dat is moeilijk namelijk als dat zo is. Dan kun je niet echt loslaten. Is er niet een andere kroeg waar je graag komt en zij niet komt? Want je blijft toch op elkaar letten als je in dezelfde kroeg staat dat doen exen nu eenmaal wink
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Ja, het paranormale was toen al bezig ja. Maar ik vond toen al dat ze het veel te makkelijk op vatten. Toen ik iets zij, dat ik iets van plan was, dat misschien fataal voor mij kon zijn. Huilde ik bijna, bang om haar te verliezen. Maar zij zat daar met een halve grijns..

En nee, ze woont... 70km? van mij vandaan. Is een uur rijden met de auto. Het is voor mij zowiezo lastig om iemand los te laten. Als ik aan iemand hecht, hecht ik er echt veel aan. Daarom, hecht ik aan bijna niemand. Zij is de enigste op dit moment. En ik ga nauwelijks naar kroegen. Meestal 1 zaterdag per maand dat ik met wat vrienden in de dorps kroeg ga relaxen.
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Dat is niet echt respectvol van haar naar jou toe dat ze daar over lacht. Gelukkig maar dat jullie niet dicht bij elkaar wonen. Maar loslaten is ook moeilijk, maar het slijt wel. Elke dag een klein stukje. Tot je op een dag wakker wordt en het minder pijn doet en je merkt dat je minder of niet meer aan haar denkt.

Maar even een ander vraag....waarom was je iets van plan dat misschien fataal voor je zou kunnen zijn? Dan begin je er toch niet aan als dat risico er aan vast zit?
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Nou het plan was, dat een goede vriendin me lichaam motorisch aan de gang zou houden. (Zij leeft in de lichaam van haar vriendje) Zodat ik een volledige uittreding kon doen. Maar omdat het een totaal vreemd lichaam voor haar zal zijn, kan het mis gaan. Wat kan betekenen dat ik zonder lichaam zou zitten. Maar het is niet door gegaan, nadat ik mijn beschermengel goed gesproken had, of er niet een andere manier is. Wat er dus wel is.
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Dat klinkt inderdaad als gevaarlijk, Denzil. Maar iets snap ik niet..

Jouw goede vriendin leeft in het lichaam van haar vriendje? Hoe moet ik dat zien?? Heeft ze geen eigen lichaam??
En betekent het dat ze misschien jouw lichaam niet meer kan verlaten als ze er in zit bedoel je dat?

Oei veel vragen hè?
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Je ziet dat goed, haar lichaam is dood. Ze heeft meer dan 4 jaar geleden een auto ongeluk gehad. Toevallig in de zelfde periodes dat ik door had dat ik paranormaal begaafd was. Een link? misschien..

Jawel kan ze wel. Maar ze moet het draaiende houden, en daar zit het probleem. Elk lichaam werkt iets anders.
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Aha nu snap ik het. Interessante materie hoor! Bijzonder dat je met haar in contact staat. Weet haar vriendje ook dat zij in zijn lichaam leeft? En heeft hij daar zelf ook last van?

Over uittredingen weet ik nog heel weinig. Al heb ik wel het idee dat ik wel eens "weg" ben 's nachts en vlieg. Maar de volgende ochtend is de herinnering heel vaag en denk ik dat ik het me verbeeld heb. Het wordt me vast wel een keer duidelijk.
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Haar vriendje weet het zeker, en hij maakt er graag gebruik van. Zelf zit hij nu in het lichaam van haar zus.. En haar zus zit weer in het lichaam van haar andere zus.. en die zus zit gewoon nog in haar eigen lichaam. Verwarreeeennnnd.
Nee hij heeft er totaal geen last van.

Enigste uittreding die ik nu kan doen zijn maar half. Dan ben ik in de buurt van mijn lichaam, als of er een kabel aan je zit. Of ik ben verbonden met iemand, wat dus zeg maar mijn kabel verlengt om bij hen in de buurt te zijn en andersom. Maar het vreet energie.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ik ben naar a haunting in connecticut geweest.. De film was echt best wel eng en heeel spannend!!
Ik zat letterlijk op het puntje van mijn stoel !!

En Maryssa jij hebt het ook naar je zin gehad?

Liefs Natalie
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Ik vind dat zo knap Nathalie, dat je daar tegen kunt! Maar het was dus een goede film. Lekker is dat! Je bent volgens mij echt een filmliefhebber. Horror en griezelfilms komen bij mij altijd zo binnen dat ik daar dagen lang last van heb. Ach ja gevoelig..had het vroeger ook bij de film E.T, zat ik met mn trui over mn hoofd in de bios omdat ik het zo eng vond haha.

Mijn avond was gezellig ben in mn up op stap geweest. Eerst naar jazz in schouwburg en toen naar live band in Café. Goede jaren 60/70 rock. Nu beetje brak op de bank en straks even planten in slaan bij de groenmarkt hier in het centrum.

Liefs Maryssa
Pagina's: « Vorige ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki