Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa apr 22 '09
Oei dat klinkt niet goed, Denzil!Ben je gevallen van je fiets of zo? Beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Cialara
Cialara apr 22 '09
Ontzettend boos! Waarom wil iemand toch altijd financiele kwesties zo ombuigen dat hij het minst mag betalen en een ander met hogere kosten opzadeld... zucht, geld geld geld, ik wordt er soms zo moe van frown
gast
gast apr 22 '09
Ja, en we doen er allemaal aan mee wink
Emuca
Emuca apr 23 '09
Waarom heb ik toch altijd rotdromen als ik 's morgens na het wakker te zijn geworden, weer in slaap val?
Cialara
Cialara apr 23 '09
ja, ik ken dat Angel, van die nare dromen zijn dat... confused

Ik voel me zelf vandaag alweer een stuk vrolijker. Ik moet het achter me laten (dat van gisteren) anders gaat het te veel de sfeer bederven blush
Volgende week zit ik lekker in "Kiekenland" (zo noemt mijn dochter Griekenland) en ik hoop daar lekker van te genieten! grin
Lena
Lena apr 23 '09
nou jorine klinkt goed,lekker genieten dus.
heerlijk dat kiekenland smile
Lena
Lena apr 23 '09
hoe gaat ie denzil,de nacht goed doorgekomen?
Maryssa
Maryssa apr 23 '09
Vandaag was een leuke dag. Met mn vriend lekker op een terrasje gezeten en lekker rondgesnuffeld in een outdoorshop en de Xenos. Bij thuiskomst gezien wat mijn ww uitkering zal zijn....ai dat wordt stevig bezuinigen, zorgtoeslag en huurtoeslag aanvragen. Ben er wel even beduusd van..
Lena
Lena apr 23 '09
weet je al wel wat je wil gaan doen?
Emuca
Emuca apr 23 '09
Morgen lekker naar mijn vriendinnetje toe <3. Eindelijk vakantie. Ik ben er zo aan toe. Ik voel me de laatste tijd zo vermoeid. Het is eventjes tijd voor rust, eventjes al mijn lessen laten bezinken. smile
Maryssa
Maryssa apr 23 '09
Dat is het moeilijke, Lena, ik vind zoveeeeel leuk! Werken in de kinderopvang, maatschappelijk werk, werken met ouderen maar ook een eigen praktijk opzetten en daarin de hele dag werken met magnetisme en invoelen op energie van anderen en op die manier coachen etc. Keuzes...moeilijk!
Lena
Lena apr 23 '09
dan maar lekker de tijd voor nemen,komt tijd komt raad wink
Lena
Lena apr 23 '09
fijne vakantie angel.... smile
Maryssa
Maryssa apr 23 '09
Ja, ik geef het tijd maar probeer er zo nu en dan wel over te sparren met mensen in mijn omgeving die me goed kennen. Een competentie test heb ik aangevraagd via het UWV. Altijd makkelijk om te weten wat je talenten zijn en te kijken in welke banen je ze het beste tot uitdrukking kunt laten komen.
Lena
Lena apr 23 '09
laatst dag van de antibiotica gelukkig........
maar nu weer energie gaan kweken.... crazy
Emuca
Emuca apr 23 '09
Dankje. Ik ga er met volle teugen van genieten. Hopelijk wordt het warm. Want ik wil zwemmen. smile
Lena
Lena apr 23 '09
heb je geen zin om gewoon overal een kijkje te gaan nemen?
dus je gevoel volgen.....
Maryssa
Maryssa apr 23 '09
Goddank dan ben je er van af! Lekker bijkomen van je kuur en je inwendige flora en fauna smileweer een beetje opbouwen.
Maryssa
Maryssa apr 23 '09
Ja daar ben ik al over aan het denken om het bejaardenhuis hier aan de overkant binnen te stappen. En te zeggen dat ik graag wil meekijken of de zorg wat voor me is en die dingen aanpakken waar geen tijd voor is. Iets betekenen voor die mensen.. Ook als vrijwilliger meegaan met de Zonnebloem is iets waar ik over nadenk.
Emuca
Emuca apr 23 '09
Mijn oma is ook vrijwilligster bij de Zonnebloem smileen ik heb zelf een stage moeten lopen in het bejaardentehuis, ik vind het zelf wel een interessant iets. Misschien gewoon proberen voor een tijdje?
Pagina's: « Vorige ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki