Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 6 '09
Mijn ouders kennen mij wel aardig goed.. smileMaar ik vertel ze liever niets eigenlijk.. wink
Hea das balen... Mijn vader zit nu in Italië voor 1 nachtje..

Ha dankje gast.. smile

Ik zat zelf al te denken aan Eloras of Edoras voor een hengst, en Eloriën voor een merrie.. wink
Maar toch vind ik sugesties erg leuk.. smile
gast
gast mei 6 '09
Is het een KWPN-er?

Voor als ze zwart is; Ebony
Eruan
Eruan mei 6 '09
Jep, het is een kwpn'er met als vader Vivaldi, de moeder is Sugarlee/Saffier (v. Contango)
Ik ben bang dat het geen zwarte wordt, we hebben het meest kans op een vos.. wink
Emuca
Emuca mei 6 '09
Ember? :3
Eruan
Eruan mei 6 '09
Die is ook leuk.. smile
koenewoen
koenewoen mei 6 '09
Quote:
Is het een KWPN-er?


Wat wil dat zeggen?
Eruan
Eruan mei 6 '09
Koninklijk warmbloed paard Nederland.. :)Dat is een bepaald ras.. winkEn die verzinnen elk jaar een letter op alfabetische volgorde, zo kan je op die manier aan de naam de leeftijd zien.. smile

Ik ga nu trouwens maar eens slapen en hopen dat de stof om te leren vanzelf binnenstroomt.. wink
gast
gast mei 6 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Jep, het is een kwpn'er met als vader Vivaldi, de moeder is Sugarlee/Saffier (v. Contango)
Ik ben bang dat het geen zwarte wordt, we hebben het meest kans op een vos.. wink


Oh dat is wel mooi bloed. Alleen te hopen dat het karakter van Contango boven die van Jazz uit komt.
Wel grappig eigenlijk; veel springbloed dat voor de dressuur gebruikt wordt.
Dat zijn wel de beste in mijn ogen.
Ben ook erg gecharmeerd van Indoctro. Die geeft als spring gefokte hengst ook goede dressuur paarden.
Emuca
Emuca mei 7 '09
Ben je vrij... ben je om 7 uur klaar wakker.... Ach.. dan heb ik wel nog de hele dag.
Richie Richard
Richie Richard mei 7 '09
Ja, of je kwam gister om half 9 van werken af, je bent kapot. Je gaat even een dutje doen.. en je word wakker.. is het 7 uur s'ochtends.. Ik heb gewoon 10 uur geslapen! Dat is zeldzaam bij mij.. Maar man! Dat was heerlijk. Ik heb in geen tijden zo lekker geslapen!
Emuca
Emuca mei 7 '09
Zie je nou wel dat je gewoon op bed moet gaan liggen. tongue
Cialara
Cialara mei 7 '09
Het is vandaag zo mooi buiten! Alles is groen en staat in bloei prachtig gewoon. Ik kan echt genieten van de lente. Nu nog een lekker tempje om buiten te zitten en dan is het helemaal top.
Emuca
Emuca mei 7 '09
Zometeen naar mijn pa. Joepie. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.. of klinkt dat heel hard?
Natalie1986
Natalie1986 mei 7 '09
ben ziek thuis, maar ben nu lekker mijn avalon boeken aan het lezen!! super mooi
Cialara
Cialara mei 7 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Zometeen naar mijn pa. Joepie. Ik hoop dat ik snel weer thuis ben.. of klinkt dat heel hard?

Als je zoveel moeite hebt om naar je vader toe te gaan.... waarom doe je dat dan toch? Heb je toch nog liefde voor hem? Of is er iets anders waardoor je toch zo vaak gaat (want ik hoor je er vaak over!)?
Emuca
Emuca mei 7 '09
Omdat ik hem ook weer niet wil laten staan. Het blijft immers mijn pa en ik hoop ooit dat ie gewoon in gaat zien dat ik ben wie ik ben. Er wordt verwacht dat ik eens in de 2 weken naar hem toe ga. Dat doe ik ook wel.. Maar ik vind het zo rot dat het altijd op het laatste moment geregeld wordt. We zouden gister gaan.. maarja.. 1 uur van te voren belde hij dat het niet door ging. Dat vind ik zo bloed irritant.
Cialara
Cialara mei 7 '09
Als hij dat doet kun je je afvragen of hij het zelf wel wil? Misschien kun je afspreken om elkaar wat minder vaak te zien? Je bent toch al 18, jij hebt dan toch ook wat in te brengen. En als iemand 1 uur van te voren afzegt is niet netjes, daar kun je hem op wijzen zou ik zo zeggen.
Ook al is hij je pa, misschien moet ik zeggen juist omdat hij je pa is, is het afzeggen van afspraken niet zoals het hoort.

Maar ja, ouders dat blijft een gevoelig punt. Ik zeg nog steeds niet alles tegen mijn ouders en ik ben 40! Kun je nagaan, ha ha.

Nou sterkte Emmy, ik heb er geen ervaring mee, maar kan wel met je meevoelen.
Emuca
Emuca mei 7 '09
Tja.. Zo is mijn pa helaas nu eenmaal. Hij is heel materalistisch en heel erg gericht op prestatie. In zijn belevingswereldje moet iedereen aan de standaard voldoen. Ik vind het meer een soort onzekerheid van hem.

Maarja... vaak ga ik met mijn zusje. Zij heeft een veel betere band met pa, omdat ze ook meer van het feesten is. Maar zij kan vandaag niet.


Hoe gothic zal ik gaan?
Cialara
Cialara mei 7 '09
Eehhhh, hi hi, Gothic? Nou ik als 40-er heb daar ook niet zo veel mee hoor, wij hadden vroeger Punk! doe je dat om hem te plagen?
Emuca
Emuca mei 7 '09
Wel.... ik draag vrij veel alternatieve kleding. En gothic vind hij volgens mij echt vreselijk. Pech voor hem. tongue
Pagina's: « Vorige ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki