Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Lena
Lena apr 23 '09
flora en fauna goed idee laugh
trouwens winkdat kijkje nemen ook
Maryssa
Maryssa apr 23 '09
Thanx Lena en Angel, ik ga maar eens informatie verzamelen over de instellingen hier in de buurt en dan er op afffff...

Ik hoop ook op mooi weer en zwemmen...mmmmm dat klinkt gewoon hemels. Fijne vakantie Angel, lekker zonnestraaltjes en liefde opslorpen en uitrusten smile
Emuca
Emuca apr 23 '09
Dat ben ik ook zeker van plan. Niet vergeten zonnebrand mee te nemen, want mijn huid kan maar 10 minuutjes in de de zon. Gelukkig is het zwembad al klaar. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Ik heb vandaag echt een super potje ricochet gespeeld en ben daar nog steeds heel blij om smile. Ga nu maar weer even mijn bedje opzoeken, want het is alweer een beetje laat geworden.
Emuca
Emuca apr 24 '09
Waarom gaan wekkers toch altijd o zo vroeg? Ach, nog een paar uurtjes en dan vakantie...
Helma
Helma apr 24 '09
Had je gewonnen Nims? Ik ken het helemaal niet, is het een bordspel?

Vandaag een half dagje. Veel klungelklusjes. Nog zes verslagjes schrijven over het bezoek van de dokter bij een stel cliënten bij de fysio. De pc op het regiokantoor is tien keer sneller dan bij de fysio, dus ik hoop ze vandaag af te krijgen. Verder alle normale werkzaamheden.

Vanmiddag evene en hogedrukreiniger ophalen bij een collega, die mag ik lenen. Morgen de stoep eens onder handen nemen, es kijken wat voor tegels er onder zitten onder al dat mos en alg.
Vanavond een verjaardag... weinig zin in. Stoelen in een kring, met mensen die ik nauwelijks ken en niet mag. Zogenaamde plattelandsgrotebekken zeg maar.

Verder nog een gigantische rekensom maken vanmiddag. Eind vorig jaar gaf ik aan bij de gemeente dat ik inmiddels meer alimentatie ontving, maar toch kreeg ik bijzondere bijstand voor reiskosten van de oudste naar school. Nu schijnt dat ik daar eigenlijk geen recht op had. Moet dus 441 euri terugbetalen, zucht...
Aangezien ik bijzondere bijstand heb aangevraagd voor de beugel van Sandra, hoop ik een rekensom te kunnen presenteren met plussen en minnen, zodat we eind dit jaar uit komen op nul: en dan maar hopen dat ze het accepteren.
Wel zin in het weekend: Sandra krijgt straks haar cijferlijst. Blijven zitten of over, dat is de vraag.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Helaas niet gewonnen, maar dat vond ik niet erg want hun nivo was vele malen beter dan die van mij en ineens hadden ze het gewoon moeilijk met mijn spel laugh.

Ricochet is overigens een soort squash, maar dan sneller. Zie http://www.ricochetbond.nl voor meer info.
Emuca
Emuca apr 24 '09
Dat klinkt... sportief... xD

Ik heb hoofdpijn.. Bah. Maar ik wacht nu tot ik mijn vriendinnetje kan ophalen van school. En dan VAKANTIE.
Richie Richard
Richie Richard apr 25 '09
Pff, ja hoe zeg je dat.. Ene kant voel ik me echt rot, andere kant voel ik me prima..
Ik heb vannacht echt.. een geweldige droom gehad.. Echt een super droom.. Zo prachtig.. Ik en Michelle waren weer bij elkaar! Naja je kan het raden.. Net als het leuk wordt, word je wakker.
Ik heb daarna gewoon een half uur liggen janken..
Maryssa
Maryssa apr 25 '09
Pfff ik voel me niet super vandaag. Ben verkouden geworden. Moet het huis poetsen en boodschapjes doen. Eigenlijk geen zin in..
Cialara
Cialara apr 25 '09
Druk druk druk,

Vandaag eerst de bolder wagen opmaken met bloemen en dan meedoen met het kindercorso; oh ja eerst nog even de auto naar de garage brengen, vanmiddag hele huis aan kant maken en ondertussen 4 kinderen in toom houden; en daarna nog de koffers voor 5 personen inpakken en morgen op vakantie...en dan grinlekker naar Kiekenland, weekje lekker luieren in de zon. Zaaaaalig. tongue
Helma
Helma apr 25 '09
Mijn stoep is schoon! laughIk ben zo blij! Ik had een hogedrukreiniger geleend van een collega, want de stoeptegels waren zwart. Gisteren een paar uur en vandaag nonstop bezig geweest... schoon! Ik ben apetrots op mezelf dat ik op het laatst even doorgegaan ben. Het is een enorm groot stuk, en er leek geen einde aan te komen, maar nu zie je eindelijk weer wat de kleuren zijn. De modder zit in mijn oren en zat tot aan de dakgoot, maar nu niet meer...
Beschermengel
Beschermengel apr 25 '09
Mooi Helma, ja is fijn he alles weer lekker schoon ...ik ben ook met de hogedruk reiniger bezig geweest maar moest stoppen omdat de slang het begaf frownik wilde ook weer witte tegels smilemaar moet nog even wachten cry
Helma
Helma apr 25 '09
Nou, dat is zeker balen! Het geleende apparaat krijgt nog wel een staartje, want één van de hulpstukken stopte ermee: dat is een opzetstuk waar onderin een balletje zit, en die geeft dan rondjes: na tien minuten werd het één rechte streep frown
Ik probeerde die collega te bellen maar ze neemt niet op. Zometeen kan ik dokken. Zal eens op internet kijken wat die dingen kosten... zucht...

Misschien vraag ik zo'n apparaat voor moederdag! laugh
gast
gast apr 25 '09
Vandaag hadden we onze eerste zeilwedstrijd met z'n tweeen. De eerste twee rondes gingen best wel goed (mijn man was schipper, ik fokkemaatje) de derde ronde was ik schipper. Nou dit duurde dus niet lang. Bij de eerste overstag die we na een lang stuk moeste maken zat ik boven op een ander die ik dus helemaal niet gezien had. Hij zat rechts voor me en was al overstag gegaan. Maar doordat we best wel schuin gingen en deze boot een heel lage giek had zag ik niets aan de rechter kant. Mijn man was net zijn telefoon aan het op bergen dus die hield de boel voor ons ook net in de gaten. Ik zag dat de andere die schuin voor ons lag al overstag was gegaan en ik wachte eigenlijk op het moment dat mijn man klaar was met die telefoon opruimen zodat wij ook overstag konden gaan. Maar zover zijn we helaas niet gekomen en botste boven op die andere die ik niet had zien aan komen op. Zij hadden ons ook niet gezien zeiden ze. Maar het was wel duidelijk dat ik schuld had want mijn zeil hing over stuurboord, en die van hun over bakboord en dat heeft voorrang. Beide boten hadden schade, wij aan de boeg en hun aan de zijkant. Gelukkig is er geen mens geraakt of gewond geraakt maar de schrik zat er wel goed in.
Nu is het volgens de maritime verkeersregels zo dat ik dus de schuldige was. En dit is dan ook het eerste wat er gevraagd wordt; wie is er schuldig.
In mijn ogen waren we beide schuldig/ niet schuldig want beide hadden we de ander niet gezien. Maar het "recht" telt en dan ben ik dus schuldig omdat ik zeil over stuurboord had.
Ik leg me daar bij neer, wij draaien voor de schulden op, maar het zit me niet lekker. Ik voel me niet schuldig want ik heb ze gewoon nooit aan zien komen. Ze zaten voor me in mijn blinde hoek, zij waren overstag gegaan dus hadden ze het zeil over bakboord maar hadden ons ook niet gezien.
Ik was allang blij dat er geen slachtoffers gevallen zijn want dan krijg je dat er ook nog eens bij terwijl je er helemaal niets aan kon doen.
Ze gaan de boten iig zelf opknappen dus kost het ws niet zo heel veel, maar daar gaat het mij niet eens om. Ik kan er slecht tegen dat in zo'n situatie alleen maar een schuldige gezocht wordt om voor de kosten op te draaien.
Hadden wij bakboord gehad dan had ik voor gesteld samen de kosten te dekken omdat we beiden "fout" waren. We zagen beide de ander niet.
Waarom moet er altijd een schuldige partij zijn? Zodat hun slachtoffer kunnen zijn?
Sorrie voor de misschien wat kortzichtige uiteenzetting, maar ik kan er slecht tegen als er altijd maar gelijk een schuldige aangewezen moet worden.
Richie Richard
Richie Richard apr 25 '09
Ik voel me weer vrij klote, ik heb net weer hopeloos geprobeerd de liefde van michelle te winnen.. Voor mijn gevoel is dat niet gelukt..
Maryssa
Maryssa apr 25 '09
Je hebt in ieder geval laten weten aan haar wat je voor haar voelt. Meer kun je niet doen, Denzil. Maar ik weet hoe rot en leeg je je kunt voelen als je iemand graag terug wilt. Ga er even uit, bel iemand op die jou goed kent en die jou kan opvangen of ga er even langs. Heel veel sterkte!

P.S: Gaat het weer wat beter met je kaak?
Richie Richard
Richie Richard apr 25 '09
Het gaat redelijk met mijn kaak. Af en toe nog last van meer niet.

Maar ik ben nu officieel klaar met michelle. Wilt ze niet, prima.. Maar ik blijf er geen eeuwigheid bij zitten zoals ik van plan was. Is ze niet waard eigenlijk. Er zijn te veel kansen die ik dan door haar laat vallen, gewoon weg zonde.
Helma
Helma apr 26 '09
Gast, dat is vet balen meis! Kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken was. En wat een flauwe regels zeg: soms is dat inderdaad zo bij verschillende sporten of andere activiteiten dat het ineens zo heet! En dat is inderdaad een beetje kort door de bocht, om in de termen te blijven. En ja, in het spel kan er altijd wat gebeuren: trek het je niet teveel aan, het is nu eenmaal gebeurd en morgen is alles anders!
Natalie1986
Natalie1986 apr 26 '09
I feeeeeeeeel gooooood ben een beetje hyper
Pagina's: « Vorige ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki