Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca mei 6 '09
Ach ja... Ik heb al zo vaak iets gekneusd in mijn korte leventje... Je kan beter vragen wat niet. tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Wat niet laugh
Emuca
Emuca mei 6 '09
Enkele tenen, misschien 2 vingers en voor de rest wel bijna alles?

Ik heb armen, enkels, benen, vingers, tenen en rug in ieder geval wel gekneusd. Ja... Ik ben lomp.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
ahahaha, arme ziel..
Emuca
Emuca mei 6 '09
Ach, je kan het nog erger treffen, en alles breken hea? winkIk heb gelukkig nog nooit wat gebroken.
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
ach.. gelukkug dan maar.. maar werk je met gehandicapten ofzo, omdat je een stoel op je pootje hebt gekregen?
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
ik voel me brak en spierpijnerig.. blij als ik me weer opgeknapt voel .. smile
Emuca
Emuca mei 6 '09
Nee, ik ben een student... tongueMaar laten we het houden op kwaadaardig bezoek.

Ik heb trouwens ook spierpijn... lang leven de wii.
Eruan
Eruan mei 6 '09
Oei.. lekker is dat dan.. tongueBeterschap ermee iig...

hahah, die wiis zijn toch wel goed voor je, alleen ik wil er geen... wink

Oei heidelroosje, jij ook beterschap.. smile

Ik heb vandaag echt geen zin om te leren, alleen ik heb morgen 2 toetsen.. Ik leg het spul maar onder mijn kussen en hoop dat het ingestraald wordt terwijl ik slaap.. wink
Ik ben vandaag ook weer naar de paardjes geweest en hebben besloten sugarlee het paard wat ik altijd rijd even een paar weken te laten staan, ze krijgt namelijk ongeveer 16 juni een veulen... Echt ik kan het er wel uit kijken.. smile
Emuca
Emuca mei 6 '09
Wij krijgen jonge poesjes! Ha! :3
Eruan
Eruan mei 6 '09
Wanneer? smile
Emuca
Emuca mei 6 '09
Ik denk over 1 maand, het is een beetje onduidelijk wanneer het begonnen is. Maar haar buik is in iedergeval flink gegroeid.
Eruan
Eruan mei 6 '09
Leukleuk.. smileZou grappig zijn als Sugarlee en jou poes tegelijk moeten werpen.. tongue
Heb je al enig idee hoeveel het er worden?
Emuca
Emuca mei 6 '09
Ik denk 3... Want het is maar een kleine kat... Meer zou zielig zijn.
Eruan
Eruan mei 6 '09
En anders is het huis ook wel vol, of valt dat nog wel mee.. winkBen wel jaloers hoor.. tongueBen wel gek op katten.. smile

Edit: Als iemand een leuke paardennaam met een E weet mag diegene hem altijd even hier neerzetten.. wink
Emuca
Emuca mei 6 '09
Emili? tongue

Ach.. we hebben al 3 katten, een hond, kippen... vanalles eigenlijk. We hebben de ruimte.
Richie Richard
Richie Richard mei 6 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Weten jou ouders dan dat je op merudi zit?
De mijne vonden het niet leuk toen ik zei dat ik erop zit, en heb toen ook gezegd dat ik er niet meer op zat, en ben toen ook een poos niet online geweest.. wink

Waar werk je eigenlijk?

Ik kom er trouwens net achter dat ik maar 2 uur les heb vandaag.. laugh


Mijn ouders weten het niet, je kan zeggen dat ze mij eingelijk niet eens kennen. Misschien maar goed ook.
Eruan
Eruan mei 6 '09
Oei, dat is wel wat minder denk ik, ik zou me iig niet echt prettig voelen..

AOD: jeetje wat leuk zeg.. smileWij hebben geen huisdieren.. frown
Emuca
Emuca mei 6 '09
Volgens mij weten vele ouders het niet van de jongeren hier. Mijne ook niet hoor. Mij kennen ze ook amper.. maar goed...

Morgen met pa uit eten... die aap heeft vandaag een uur voor tijd afgezegd... Zucht..
gast
gast mei 6 '09
Erdogan, Enrico, Everglade, Elgreco, Elcaro, Elsalvador, E-motion, Engel, Ever so Lucky, Endeavour, Endless Love, Eruption.

Maar maak je over die naam maar geen zorgen. Die popt meestal wel een keer in je hoofd op. Haha, bij mij iig altijd.
Ik heb toen mijn merrie drachtig was steeds met Macintosh in mijn hoofd gelopen maar vlak voor hij geboren werd kwam MacGregor in mijn hoofd. En zo is hij dus ook genoemd wink
Zijn vader heette nl Gregor en Mac betekend zoon van...
Pagina's: « Vorige ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki