Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa apr 21 '09
Wat ontzettend fijn, Helma, de manier hoe jij met je dochters omgaat! Sensitief, niet oordelend, ze zelf tot een handelswijze laten komen en troost en steun bieden. Dat geeft ze heel veel veiligheid en het besef dat ze met alles bij je terecht kunnen. Ik vind het mooi en heel zuiver zoals je dat doet.
Helma
Helma apr 21 '09
Ja Lena, je hebt gelijk. Net na de scheiding vergat ik wel eens mijn tong af te bijten vanuit boosheid of verdriet: niet veel later bedacht ik mij: als ze dan teleurgesteld moeten raken in hun vader of moeder, zullen ze daar uiteindelijk zelf achter moeten komen. Wie ben ik om hun loyaliteit te beïnvloeden? En nu blijkt maar weer dat je er niks voor hoeft te doen, maar, hoe pijnlijk ook, ze krijgen het vanzelf te zien.

Ja, soms is het lastig in je uppie. Toch verwonder ik me er over hoe makkelijk het me soms afgaat. Ben er inmiddels wel aan gewend, al kan de jongste de laatste tijd regelmatig haar grens opzoeken wat betreft de opvoeding. Gisteravond ook weer: het was half tien en ik zei: nou meid, naar bed! En ik kreeg glashard 'nee' te horen. Moest dus uiteindelijk mijn stem verheffen, en ze ging stampvoetend naar boven. Dan zucht ik wel eens, maar laat haar toch maar in haar sop gaarkoken. Wat dat betreft is zij wat moeilijker in de puberteit dan de oudste....
Maryssa
Maryssa apr 21 '09
Quote:
Angel of Death: Ik voel me moe en futloos, alsof ik net een complete work-out heb gehad. Ik ben moe, maar slaap weinig. Waar is de logica?


Hier zit er nog zo 1. Straks een proefles fitness in een nieuwe sportclub voor vrouwen en ik ben nu al zo moehoe. sleep
Emuca
Emuca apr 21 '09
Wat fijn dat je zo goed kan praten met je dochters, Helma. Voor je kinders is dat ook heel fijn. Er zijn zo veel kinderen die dat moeten missen thuis. En al die opgekropte emoties uiten dit uiteindelijk op een andere manier, vaak een minder goede.

Nog steeds moe.. net in slaap gevallen in de trein... alweer.
Lena
Lena apr 21 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Nog steeds moe.. net in slaap gevallen in de trein... alweer.


vervelend is dat toch dat moe zijn,maar aan toegeven is mijn idee......
lekker op tijd naar bed, even alles stop zetten......
Emuca
Emuca apr 21 '09
Ja. Ik denk dat ik vandaag echt eens ga proberen op tijd in bed te liggen. Of het me ook daadwerkelijk zal lukken is een ander iets. tongue
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
vandaag voel ik me rot, heb last van mijn maandelijkse ongemakken. confused
Gister ging ik naar de stad komt er een man naar me toe die was aan het fietsen, vroeg mij de weg naar een boekenhandelaar of iets in die richting.. Ik wees hem de weg en opeens vroeg hij of ik alleen staand was die man kon mijn vader wezen misschien was hij nog ouder... Hij vroeg of ik bij hem wou komen wonen...
Ik was echt zo stomverbaasd, wat denkt hij wel niet dat ik een goedkoop ( ****** ) ben ofzo...

BAH ik walg van zulke mannen BAH
Maryssa
Maryssa apr 22 '09
Ow ja daar kun je je ook heel naar van voelen dat maandelijkse gedoe. Jezelf maar lekker verwennen en hopen dat het snel weer voorbij is.

Ach ja veel mannen van die generatie hebben nooit geleerd hoe je moet flirten en dan krijg je dit soort wazige acties haha.
Ik zou me niet beledigd voelen hoor, iemand vond je een leuke meid dat is een compliment.
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Hahaha ik voel me ook niet beledigd hoor maar omdat ik misbruikt ben toen ik 6 was. Door iemand van die leeftijd komen alle gevoelens van toen weeer naar boven.. Vandaar dat ik zo reageerde.
Maryssa
Maryssa apr 22 '09
Jee Nathalie, daar ben ik even stil van. Dan snap ik je reactie heel goed.

Ik heb het idee dat je op het moment dat die man je gisteren benaderde je hem echt wel een enorme schop had kunnen verkopen. Ik krijg er echt zo'n plaatje bij als in een stripboek dat ie helemaal door het heelal vloog door je schop. smile
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Ik vertel het meestal ook tegen niemand!! Maar het is denk ik nog niet helemaal verwerkt anders reageerde ik niet zo..

Maar ik heb hem niet geschopt hoor haha hij kan er ook niets aandoen dat ik deze gevoelens heb. Dat kan ik ook niet op iemand afreageren.

Maar bedankt voor je begrip
Emuca
Emuca apr 22 '09
Ik voel me wel okee. Nog een beetje last van mijn borst en hoofd, maar verder wel okee. Het is mooi weer... Op naar de bieb om mijn boeken in te leveren...
Maryssa
Maryssa apr 22 '09
Ik heb een beetje last van mn keel vandaag. Toch een inbouwkast onder de trap uitgemest en 2 vuilniszakken vol verzameld met wat weg kan.

Nu maar even ontspannen op mn balkon in het zonnetje cool
gast
gast apr 22 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hahaha ik voel me ook niet beledigd hoor maar omdat ik misbruikt ben toen ik 6 was. Door iemand van die leeftijd komen alle gevoelens van toen weeer naar boven.. Vandaar dat ik zo reageerde.


Je zou dit ook als een kadootje kunnen zien. Hij heeft iets wakker geschud in jou wat je misschien een beetje naar de achtergrond verdrongen had. Grijp je kans om dit stukje van je verleden te verwerken want blijkbaar heeft het nog invloed op je.
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Ja, ik was er al een tijdje mee bezig!! het heeft zeker wel invloed op mij...
Maar dit verwerkingsproces duurt al een aantal jaar aangezien ik toen ik klein was diep had weggestopt. Maar nu kan ik het hopelijk verwerken..
Richie Richard
Richie Richard apr 22 '09
Ik voel me rot. Er zit een scheur in mijn onderkaak en ik heb een lichte hersen schudding.. Ik zit nu met medicijnen.. Antibiotica en zware verdoving.. Ik voel me echt niet lekker..
gast
gast apr 22 '09
Wat heb je gedaan?
Lena
Lena apr 22 '09
nou denzil dat klinkt heftig heb je een ongeluk gehad?
antibiotica met verdoving is een naar goedje tegelijk frown
is er iemand die je vannacht wekt? heb je een wek advies meegekregen?
Emuca
Emuca apr 22 '09
Ik heb honger.
Ik heb hoofdpijn.
Ik heb last van mijn rug en nek.
Ik voel me nerveus.
Ik heb last van een druk op mijn borst.

Maar verder voel ik me prima hoor... want...
Vrijdag ben ik lekker een week lang samen met mijn vriendin
Ik ben al ver met het nakijken van mijn eerste boek
Ik ben al begonnen aan een tweede
Lena
Lena apr 22 '09
wat een impact die vriendin wink
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki