Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Ze gaan je nu van ver horen afkomen, als je door je straat rijdt.
Hopelijk staat er dan aangename muziek op, zodanig dat iedereen kan meeluisteren.
gast
gast mei 3 '09
En dan, ga je het hard aan zetten zodat iedereen mee kan genieten wink
Eruan
Eruan mei 3 '09
En zodat iedereen vrolijk wordt van jou scooter.. tongue
Wat voor muziek luister je?
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Ja zeker ^^. Daar is het eigenlijk groten deels voor.. Voor de show hea. Het is daarbij ook handig, maar groten deels voor de show. Het is ook leuk om het te maken. Zodra ik de geluidsysteem af heb, verleng ik de snoeren van het paneeltje zo naar de dashboard. Daarna, komen er lampjes in!! En dan wel neon lampjes. Ik denk dat ik blauw en rood neem. Ik heb er nog een paar in de kast liggen. En, ja, ik weet dat je dat niet aan mag hebben TIJDENS het rijden. Maar als het stil staat mag het wel tongue. Misschien moet ik Rood Orangje en Groen nemen.. Ben ik een stoplicht..

Ik vind het echt geweldig om aan mijn scooter te knutselen. Geluid, dan verlichting. Dan ga ik eens de kappen vervangen, is nodig.. Daarna andere velgen wat deze beginnen af te bladeren.. of ik moet ze eens flink schuren.. Een maat van me had nog een claxon liggen..

Gaat wel lukken denk ik tongue. En nee, ik doe niets motorisch tongueIk hou meer van de looks en show dan van de kracht.
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Origineel bericht van: gast
En dan, ga je het hard aan zetten zodat iedereen mee kan genieten wink


Voornamelijk: Rock, Hard Rock, Alternative Rock, House, Trance en Techno
Eruan
Eruan mei 3 '09
Lekker technisch aangelegd dus.. smile
Rock, hard rock, alternative rock is ook muziek om heel blij van te worden.. laugh
Dat stoplicht is wel handig, voor als je een keer door wilt rijden, doe je de groene lampjes aan.. smileIig gaaf idee om een discoscoot te maken.. smile
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Vond ik dus ook ^^ Mijn scooter is diepgroen gekleurd, bijna zwart. Dus het past er wel bij, het reflecteert redelijk goed. Daarbij is het erg simpel om the costumizen.

Enigste wat je nodig had, was wat boxen, wat technische kennis wat je gewoon via school mee krijgt, een versterkertje, 12volt 4.6Ã scooter accu, hout, figuurzaag, meetmatriaal, aftekenmatriaal, schroefjes, klopboor, schroeftol, striptang, soldeerpen, 2mm dik koper bekapeling met een 1mm dik isolatie, platbektang en inzicht ^^. Klinkt moeilijk, maar als je er eenmaal mee bezig ben, zie je het helemaal voor je en is het zeer gemakkelijk.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Juist ja rock hard rock en metal is inderdaad om blij van te worden lekker harde gitaar geluiden heeeeeeeeeeeeerlijk!!
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ik ben nu heel erg moe geen idee van wat haha.

Morgen weer vroeg me bed uit om te werken dus denk dat ik zo mijn bed maar ga opzoeken!
Eruan
Eruan mei 3 '09
het is ook heerlijk om alles wat je hebt toch een beetje eigen te maken, zodat het een beetje iets van jou heeft, zo heb ik een fiets die eerst niemand had, het was echt een fiets die bij mij past, maar helaas kopen steeds meer mensen ook zo'n fiets en wil ik hem misschien iets pimpen.. Ook mijn schoenen pimp ik een beetje zodat ze toch bij mij horen.. smile

@Natalie Scheurende muziek is altijd lekker, je krijgt zo ontzettend veel energie en vaak zijn de teksten behoorlijk diepgaand.. smileWelterusten en hoop dat je energie snel weer bij is.. smile
koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Inderdaad dat is muziek waar ik ook vrolijk van wordt! Lekker hard in de auto! Puur genieten.

Voor techno heb ik het niet zo begrepen, maar ja moest iedereen dezelfde smaak hebben, tzou ook wa zijn hé!

Als je scooter klaar is, kun je hier misschien eens een foto plaatsen, dun kunnen we je kunstwerk ook eens zien. Horen zal al moeilijker zijn, ofwel moet je nog zwaardere boxen voorzien! wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Dank je wel, zal wel hoor vannacht had ik niet goed geslapen omdat ik te enge film had gezien blushhaha.

Inderdaad ik hou zooooo erg van harde muziekjes! Zelf heb ik het ook helemaal niet zo met techno R&B maar zo heeft iedereen weer zijn / haar muziek smaak haha.
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Ik heb nog een halve week vakantie.. Voelt echt raar aan.. Vakantie.. Afgelopen weken waren zowiezo raar.. Erg raar.. Repetitie week was erg makkelijk, maar mijn cijfers waren relatief laag.. Ik begon problemen met mijn ouders weer te krijgen, grote hijsa..Ik krijg dit keer zelfs de justitie op mijn rug. Door die problemen had ik een lichte hersenschuddig en een gescheurde kaak, waardoor ik eigenlijk niet naar school mocht.. Raar genoeg wou ik naar school.. Al ben ik nauwelijks een les in gegaan omdat ik dat niet hoefde.. Vergat wel constant mijn medicijnen in te nemen. Dan afgelopen maandag een controle op mijn kaak gehad, alles in orde.. Maar er is iets opmerkelijks.. Ik heb een tand TE VEEL. Ik blij, geen operatie. Maar ik moest wel mijn kuur afmaken.. Antibiotica, zware 50mg pijnstillers.. blegh..

Ben ik nu vanaf, vandaag had ik mijn laatste antibiotica..

Ik heb zo juist even mijn collectie software vergroot, flink wat programma's van het internet afgeplukt. Ik zal ze even opnoemen:
Windows 7 RC 7100 84x 32bit engels | 2,5 GB
Windows 7 RC 7100 64x 64bit engels | 3,2 GB
Windows Vista Total V11 All Versions | 4,6 GB
Terracopy | 0,7 MB
Novell 6.5 2CD's | 1,1 GB
dat maakt een totaal van.. 11,4 GB

Blij dat ik een server heb.. Als ik al mijn downloads op deze pc moest houden.. Dan zat deze 500 GB zo vol.. (Server bevat 1,5 TB :P)

Op dit moment alle afleveringen van Soul Eater in HD Kwaliteit aan het downloaden.. is 16GB.. Nog 5 uurtjes wachten..
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
gelukkig is die tijd voorbij naar school gaan repetities maken.
Problemen met school bah heb wel een beetje medelijden met je hoor (A)
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Nee, ik heb geen problemen met school, maar met mijn ouders tongueHeeft dit keer niets met school te maken.
Deze weekend met de klasgenoten naar Euro Disney, dan de volgende dag feest in capelle a/d ijsel! Wordt een drukke weekend voor mij, dan over een weekje of 2 dacht ik, examens..
Eruan
Eruan mei 3 '09
Oei jee..
Ook al een hersenschudding.. Hoe is dat gekomen toen?
Jammer dat de cijfers niet je van het waren dan heb ik ook vaak.. winkHeb je geen last van je antibiotica?

Wowow, dat is behoorlijk wat! Wordt je pc daar niet erg sloom van?
Edit: Alvast succes met je examens.. :)Welke klas zit je?

Ik word altijd kwaad van rapmuziek.. Kan gewoon niet zo goed tegen die rappers die weet ik hoeveel moorden hebben begaan enz.. Mijn broertje is nogal een rapfan dus die kent de geschiedenis van vele rappers en moet dat ook dagelijks aan mij vertellen... tongue
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Tja als je mij opgefokt wilt hebben zet mij in een kamer met techno, metal- of hard-rock. Kan ik niet tegen.

Ik ben meer van de jazz, R&B, soul, rock en ook klassiek.

Dat is een heftig kuurtje Denzil, zo heee. Je bent vast blij dat de kuur erop zit. Geeft altijd bijwerkingen en je wordt doodmoe van dat spul.

Haha An_ik, fijn zo'n broertje! wink
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Laten we zeggen.. Dat het te maken heeft met de problemen met mijn ouders en.. vechten/agressie..

Nee, ik heb nauwelijks last van mijn antibiotica, soms alleen buikpijn/krampen, meer niet. Daarbij, was de repetitieweek voordat ik mijn kuur kreeg.

Nee, mijn pc wordt daar niet sloom van, althans niet te merken.
Mijn setupje:
AMd Athlon 9500 X4 Quad Core 2.21GHz overclocked to 2.64GHz
2x 1 GB OCZ XTC GOLD 800 Mhz, overclocked to 1028Mhz
Asus M2N-XE Mainboard.
Primairy (Boot) Disk: Seagate 80GB SATA2
Secondairy Disk: WDC 260GB SATA2
Secondairy Disk: Samsung 80GB SATA2
Asus Nvidia Geforce 8800GT 512mb VideoCard Overclocked ^= 9800GT
OS: Windows 7 Home Premium build7046

Netjes toch? tongueBTW ^= betekend: komt overeen met.

Ik zit in 4T2, 4e jaar VMBO-TL in klasgroepje 2, bij de Heerenlanden College locatie Eksterlaan.
Volgend jaar Grafisch Lyceum Utrecht, MBO 4 Mediatechnologie tongue

Ik heb het ook niet bepaald van rapmuziek.. Sommige vind ik wel kunnen, maar lang niet altijd. Een goeie vriend van mij is rapper, redelijk bekend hier in de streek. Misschien ken je hem wel Mc. Streetlegal, of zijn echternaam Eric.
Eruan
Eruan mei 3 '09
@ Maryssa : Jazz and soul luister ik ook wel naar, vooral jazz en blues vind ik leuk, maar dan is het nog leuker om die muziek zelf te maken.. smile

Rot voor je Denzil...
Wel fijn dat de ab niet heel veel bijwerkingen geeft.. smileZodeju, je bent wel handig met pc's zo te zien.. smile
Klinkt als een leuke opleiding.. smile

Ik zal mijn broertje is even vragen of hij hem kent.. winkde naam zegt mij niet zo veel moet ik zeggen.. wink
gast
gast mei 3 '09
Haha, Denzil, je bent met je muziek op je scooter in iedergeval verzekerd van een hoop irritatie bij veel mensen waar je voorbij komt. Er zullen er natuurlijk ook genoeg zijn die het mooi vinden. Wat is eigenlijk jou intentie om dit te doen?
Pagina's: « Vorige ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki