Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin apr 26 '09
hypppppie hajéééé,
werkt aanstekelijk
Maryssa
Maryssa apr 26 '09
Ik voel me een beetje ziekjes. Last van kaakholte, hoofd en verkouden. Even rustig aan doen hier vandaag. frown
gast
gast apr 26 '09
Origineel bericht van: HelemaalHelma
Gast, dat is vet balen meis! Kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken was. En wat een flauwe regels zeg: soms is dat inderdaad zo bij verschillende sporten of andere activiteiten dat het ineens zo heet! En dat is inderdaad een beetje kort door de bocht, om in de termen te blijven. En ja, in het spel kan er altijd wat gebeuren: trek het je niet teveel aan, het is nu eenmaal gebeurd en morgen is alles anders!



Ach ja, dat is zo, Helma. Ik heb wel weer aan den lijve moge ondervinden dat degene die als "schuldig" wordt aangewezen niet per definitie "schuldig" is. Maar dat de regeltjes die op dat gebied uit de geschiedenis tellen meer waard zijn dan de situatie zoals die op dat moment is.
En aangezien we in een maatschappij leven die altijd een slachtoffer en een schuldige wil aanwijzen......ik voel me geen van beide.
Lena
Lena apr 26 '09
wat zou ik geschrokken zijn,want ik weet hoe hard je kan gaan met een zeilboot....
gelukkig is het goed afgelopen
schuld ja vervelend vooral als je weet dat je beiden niet goed hebt oplet....
Maryssa
Maryssa apr 26 '09
Ik snap heel goed dat je met je hoofd heel graag wilt dat je officieel klaar bent met haar. Maar wat zegt je hart?

Geef het tijd.
gast
gast apr 26 '09
Origineel bericht van: Lena10
wat zou ik geschrokken zijn,want ik weet hoe hard je kan gaan met een zeilboot....
gelukkig is het goed afgelopen
schuld ja vervelend vooral als je weet dat je beiden niet goed hebt oplet....


Tja ik zag ook niets aan die kant dus kon ik wel opletten maar zag toch niets doordat we zo schuin gingen en de giek zo laag zat, helaas. En het gaat zeker hard, het was maar goed dat er een kiel onder die boot zit want anders waren we er aan de andere kant af gegelden denk ik.
Gelukkig is er niemand geraakt, daar moet je echt niet aan denken zeg.
Vandaag maar lekker relexed gedaan; naar strand laughen straks nog even met de hondjes naar strand en boodschapje doen.

Gisteren was toch niet echt mijn dag; ik wilde 's avonds naar een heel lekker restaurantje maar die was dicht. Er werd een feest (rock gig) gehouden in de tuin. Dus maar naar een ander restaurantje geweest. Heerlijke spearribs gegeten overigens en lomito (ossehaas) met cajun frietjes.
Helma
Helma apr 28 '09
Vandaag voel ik me een klein beetje schuldig.

Mijn jongste kan altijd geconcentreerd ergens mee bezig zijn, en als ik dan wat aan haar vraag, hoort ze me soms niet. Ik legde altijd een verband met haar PDD-nos, en verloor daarin soms mijn geduld.
Toch hebben we voor de zekerheid in haar oren laten kijken, want haar zus moet de oren regelmatig uit laten spuiten.
En ja hoor, Sandra heeft ook een erg nauwe gehoorgang! Een flinke prop dus, in allebei de oren.
Het is er nu uit, al moest er wel zowat een liter water doorheen gejast worden laugh
Ze hoort me weer, dus dat excuus kan ze niet meer gebruiken!
Zo zie je maar weer, niet alles zit 'tussen de oren'. grin
gast
gast apr 28 '09
Haha. wel erin wink
Richie Richard
Richie Richard apr 29 '09
ik voel me erg energiek vandaag. Ik heb eens lekker kunnen uitslapen, ik heb een degelijk leuke dag gehad. Werken was erg leuk, ging zeer vlot. Uiteindelijk hadden we gewoon een uur te veel.. tja probeer dat maar vol te krijgen: PAUZE tongue
echt geweldig.van de baas een compliment gehad, ik scheen als 1 van de snelste te werken. Dus mijn dag kon niet meer stuk.

Een goeie vriendin van mij heeft mij een aanbod gedaan voor een kleine scooter versterker. Haar broer heeft zijn eigen bedrijf: purehifi, en via haar kreeg ik blijkaar korting, ipv 35 euro kan ik deze versterker voor 20 krijgen.. Dus dat ga ik volgende week denk ik, in slaan. Eventueel 2 a 3 speakertjes en dan kan ik weer lekker klussen aan mijn scooter!

Vandaag weer begonnen met mijn WoW Server. Gewoon uit verveling, waren hier en daar wat tegen slagen. Maar ik vond het weer geweldig om er tijd in te steken, zolang geleden.

En nu als top punt: Dit wordt mijn laatste pakje shag, daarna stop ik met roken. Deze is nu bijna op, ik denk dat ik er nog 5 uit kan draaien. Na elke sigaret had ik iets van, waar ben ik mee bezig. Dus ik ga lekker stoppen!
Cialara
Cialara apr 29 '09
Ik voel me prima, wel een beetje rozig; in Griekenland zonder de zon...maar met af en toe een heerlijke pina colada, dus toch lekker genieten! tot volgende week allemaal!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 29 '09
Origineel bericht van: Denzil
Na elke sigaret had ik iets van, waar ben ik mee bezig. Dus ik ga lekker stoppen!


Yo Richie go! Super! Heb je ook zo'n pleister op je kont? wink
Lena
Lena apr 30 '09
wat een drama koninginnedag 2009,wat een hele mooie dag had kunnen zijn.......
Lena
Lena apr 30 '09
drama is nog heel zwak uitgedrukt...
Richie Richard
Richie Richard apr 30 '09
Hoezo wat is er dan??

Ik heb op de koninginnedag markt, in de stad. Paar mooie boxen gekocht. 2 philips speakertjes van 150 Watt voor 1 euro. 2 Kenwood speakertjes van 240 watt voor 2 euro. 2 Uber grote speakers voor in een auto.. van ik denk 500 watt per, voor 7 euro..

Lekker toch? Super druk daar.. Erger ik me nogal snel aan als je niet gewoon naar je bestemming kan lopen. Lekker gezellig daar, veel tentjes en bands die daar spelen. Wat vrienden gezien, echt geweldig!
Eruan
Eruan apr 30 '09
Ik voel me vandaag heel erg raar...
Ik begon de dag met opvliegendheid,, daarna was ik rustig en vrolijk, en nu vooral verbouwereerd, hoe kon dit gebeuren zo dichtbij huis...
4 doden en behoorlijk wat gewonden... Ik kan het moeilijk geloven, en dat live op televisie...
koenewoen
koenewoen apr 30 '09
Ik heb het ook juist gehoord en gezien.
Echt ongelooflijk, wat bezielde die man toch??
Zo maar in het niets door een massa volk heen rijden, als je het zo hoort, valt de schade dan nog al bij al mee. Het had veel erger kunnen zijn. Maar opnieuw zijn er onschuldige slachtoffers gevallen. Zal dit dan nooit eens ophouden???

http://www.hln.be/hln/nl/3805/Buitenland...Nederland.dhtml
Eruan
Eruan apr 30 '09
Die man die moet een reden hebben gehad anders doe je zoiets niet...
Er waren ook nare foto´s al op internet... Ik blijf het beeld van een vliegend meisje van een jaar of 7 op mn netvlies houden.. Voel me nogal versuft...
Helma
Helma apr 30 '09
Een heel dubbel gevoel vandaag, heel chaotisch!

Aan de ene kant de druk dat ik morgen een weekendje weg ga: tas pakken, zorgen dat Sandra op haar logeeradres niks vergeet, wasjes die ik nog moet draaien, mooi weer waar ik nauwelijks van geniet, een Koninginnedag met een raar randje, en een vreselijk ongeluk op de plek waar ik Raymond voor het eerst zag vorig jaar januari.

Absurd. Ik ben flink in de war, maar probeer er vanavond het beste van te maken. Dansen in het dorp bij dj Maarten. Als het doorgaat natuurlijk.
Zenuwachtig voor morgen. Van een ander forum heb ik een bijeenkomst met twee overnachtingen, met pak em beet 40 mensen, om de lente te vieren, en leuke dingen te doen. Lang geleden dat ik met zo'n grote groep mensen iets dergelijks ondernam.

Ik heb wel leuke workshops uitgezocht, zoals o.a. trance dans en intuïtief schrijven.

We gaan het meemaken.
Richie Richard
Richie Richard apr 30 '09
Klinkt leuk helma!

Ik ga straks nog naar een vriendin en haar broer toe, haar broer heeft zoals ik eerder zei een bedrijfje. En die gaat al zijn gear showen! Dat moet ik gewoon zien!
gast
gast apr 30 '09
Veel plezier Helma, en geef degene die ik ook ken een dikke knuffel van me. (ik denk dat je wel weet wie)
Pagina's: « Vorige ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki