Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 7 '09
Hoihoi.. smile

Ik ben er weer, ben lekker naar school geweest.. smileToetsten gingen bagger maar ik kreeg alweer een goed cijfer terug voor Nederlands, we hadden een discussie over mediums op tv en wat daar mee moest gebeuren, ik vond het dus wel een leuk onderwerp en ging voor mijn doen behoorlijk los met de rebbel.. smile

Angel: ben je er al uit hoe gothic je gaat? wink
Mijn ouders zijn er ook geen fan van, en ik ga ook meer voor alternatieve kleding.. ;)Vinden ze ook niet altijd leuk, maar ikke wel.. smile

@ Gast, ja ik hoop het ook, en ik hoop dat het veulen ook veel van de merrie meekrijgt behalve van het binnenvetten.. winkDe merrie is namelijk erg aanhankelijk en rustig. Haar 5-jarige zoon van Rhodium heb ik gister gereden en die heeft ook haar karakter, maar loopt makkelijker, ik hoop iig dat het zoiets wordt.. wink

@Natalie: gaat het al wat beter?
Helma
Helma mei 7 '09
Ik ben nog steeds een beetje brak. Lichamelijk heb ik het gevoel dat ik achterloop, ik kan de tijd niet bijhouden, zeg maar. Regelmatig hoofdpijn. Komend weekend ben ik alleen, en zal dan wat extra uitrusten. Heerlijk, even bijtanken!
Eruan
Eruan mei 7 '09
Dat is wel wat minder zeg! Ik hoop ook voor jou dat het snel beter gaat.. smile
Heerlijk moet dat zijn om even alleen thuis te zijn, lekker de hele dag slapen en doen waar je zin in hebt.. smileBeterschap!
Emuca
Emuca mei 7 '09
Ach... ik heb uiteindelijk gewoon mijn gothic achtige broek aangehouden en een simpel t-shirt aangetrokken. Is al 'eng' zat.
Eruan
Eruan mei 7 '09
Haha.. Maakte hij er nog een opmerking over dan?
Ben je zelf ook van de gothic make-up?
Emuca
Emuca mei 7 '09
Nee, dat viel gelukkig mee.
Ik draag geen make-up. Helemaal niks.

Ik voel me een beetje lusteloos.
Eruan
Eruan mei 7 '09
Fijn dat hij er iig geen opmerking over maakte, dat doen mijn ouders wel, wanneer ik er donker uit zie.

Oei dat is niet zo fijn, heeft het ook met je vader te maken? Of gewoon een beetje moeiig van alles?
Emuca
Emuca mei 7 '09
Ik heb geen idee. Misschien een beetje moe van alles ja. Dat wordt vroeg naar bed denk ik.
Eruan
Eruan mei 7 '09
Ik ga vanavond ook vroeg, lekker uitrusten en dan nog een dagje en dan lekker weekend.. smile
Dat moeheidsgevoel heeft bij mij vaak met het weer te maken, wanneer het weer wisselt van type, of wanneer het regenachtig is geweest.. wink
Emuca
Emuca mei 7 '09
god god god... wat moet ik voor moederdag kopen? Hmm... een plant misschien... :3

Ik kan door allerlei dingen moe worden.. :v
Richie Richard
Richie Richard mei 7 '09
Omg god, vergeten! moederdag!.. En zaterdag kan ik nie.. of wacht.. misschien voordat ik met de trein weg ga.. .. nee wacht.. waar laat ik dat dan.. Gssss..
Emuca
Emuca mei 7 '09
Zucht... moet mijn tas nog inpakken. Ik wil slapen.. maar ook weer niet. Ik heb het idee dat ik vannacht ga dromen.
Eruan
Eruan mei 8 '09
Ik heb voor mn moeder lekkere thee met een pot haarmasker van rituals gekocht samen met mijn broertje en zusje.. smile
admin
admin mei 8 '09
Hmm... ik krijg nu een beeld van thee met een raar smaakje, lol.
Dat beelddenken ook ha ha.

Vanmiddag ga ik met de kinders naar de film.
Vanmorgen eerst de uitslagen van de onderzoeken van de jongste aangehoord en ja hoor, we hebben weer een PDD-NOSser in ons midden.
Wel of geen sticker, het blijft een superkind alleen de gebruiksaanwijzing is effe anders, thats all.
Drie maal is scheepsrecht, nu ik nog!
Eruan
Eruan mei 8 '09
Die thee valt wel mee denk ik, volgens mijn zusje ruikt die iig erg lekker dus het zal wel goed zijn... smileHoop ik, en anders is het de goede eigenschap van moeders dat ze er hoe dan ook altijd blij mee zijn.. smile

Welke film ga je/ben je geweest?
Heeft de jongste er veel last van en is het goed te merken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Ze bedoelde thee met een haarmasker wink
Eruan
Eruan mei 8 '09
Ja zo bedoelde ik, niet een pot met een haarmasker erin waar de thee in moet.. wink
Al moet zou ze daar wel heel erg om moeten lachen maargoed, de thee moet nog wel te drinken zijn.. wink

Edit: mooie nieuwe avater trouwens.. smile
gast
gast mei 8 '09
Origineel bericht van: Karin
Hmm... ik krijg nu een beeld van thee met een raar smaakje, lol.
Dat beelddenken ook ha ha.

Vanmiddag ga ik met de kinders naar de film.
Vanmorgen eerst de uitslagen van de onderzoeken van de jongste aangehoord en ja hoor, we hebben weer een PDD-NOSser in ons midden.
Wel of geen sticker, het blijft een superkind alleen de gebruiksaanwijzing is effe anders, thats all.
Drie maal is scheepsrecht, nu ik nog!


Jij was toch ook al autistisch verklaard? Dus ben je een autistische Christelijke eclectische heks, wat wil je nog meer wink
admin
admin mei 8 '09
Nee syl, ik mag over twee weken, maar aangezien ik zelf denk ik toch wel enig inzicht in autisme heb verkregen (mijn pa is er ook 1) weet ik de uitslag eigenlijk wel.
Ha ha een autistische Christelijke eclectische heks, je zou er kramp in je kaken van krijgen...lol
Hoezo stickers...
admin
admin mei 8 '09
Ann,
Ja dat zag ik even voor me thee met haarmasker.
De film was heel leuk *monsters vs aliens* in 3d, best leuk, je denkt steeds bekogeld te worden als er van alles om je heen vliegt met zo'n bril.

Last? Soms wel, hij maakt heel moeilijk contact met anderen en met 10 jaar is het toch wel leuk als je weet hoe je vrienden moet maken. Thom is vooral bang voor onbekende dingen, wat hij niet kent dat moet hij dus niet en dat is voor hem vaak lastig.
Ik vind het wel enorm knap dat hij dat zelf kan benoemen.
Nu gaat hij een soort therapie beginnen waarin drama en knutselarijen vooraan staan, wellicht gaat dit hem helpen meer grip op zijn angsten te krijgen.
Pagina's: « Vorige ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki