Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Muin
Muin apr 17 '09
Angel.. wat is er aan de hand? Hoe voel jij je nu?

Voor jou..

Gabriella's song

Vanaf nu is mijn leven van mij
Ik heb maar zo'n korte tijd op aarde en mijn verlangen heeft mij hier gebracht
Alles wat mij ontbrak en alles dat ik vergaarde
En toch is het de weg die ik verkoos
Mijn vertrouwen was eindeloos dat mij een klein stukje toonde van de hemel die ik nooit vond
Ik wil voelen dat ik leef al mijn dagen lang
Ik wil leven zoals ik wil, ik wil voelen dat ik leef
In de wetenschap dat ik goed genoeg was
Ik ben nooit mijzelf verloren het sliep alleen in me
Misschien had ik nooit een keuze behalve dan de wil om te leven
Het enige dat ik wil is gelukkig worden, zijn wie ik ben
En sterk en vrij zijn
De dag uit de nacht zien opkomen
Ik ben hier en mijn leven is alleen van mij
en de hemel waarvan ik overtuigd was
Bleek ergens daar te zijn
Ik wil voelen dat ik mijn leven geleefd heb
Zoals ik wil.

Liefs,
Anna
Muin
Muin apr 17 '09
Denzil, wat heb je gedaan? grin
Beschermengel
Beschermengel apr 17 '09

Hoe is het nu Angel....

en Denzil ik ben wel erg benieuwd wat je gedaan hebt.. smile
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Dat wil je niet weten,

Maar toch zeg ik het even. Blowe
Dus, de lezing uit mijn foto's kloppen wel degelijk. Al.. Is het pas echt uitgekomen na een lange tijd..

Blowe is energie slopend, aangezien je dan, in de uur dat je stoned ben. Ongelovelijk veel energie verbruikt. Door het lachen o.a.

Echt geweldig, midden in de les, had ik een ongelovelijke lach kick..

En neeeee, het wordt geen gewoonte. Het is bijna het einde van mijn school jaar hier.. En dit is mijn laatste school jaar, dus eventjes gek doen. Daar blijft het bij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '09
Ik heb op mijn havo ook zeer regelmatig geblowed, maar uiteindelijk is het wel goed met me gekomen hoor wink.
Emuca
Emuca apr 17 '09
Het gaat nu wel wat beter. Heb een zware avond gehad. Mijn ogen branden nog steeds en voelen dik. 4 uur slaap gehad. Maar ik ben weer rustig.

Ik heb nooit geblowd en zal het ook nooit gaan doen denk ik.
Helma
Helma apr 17 '09
Muin, geweldig lied! Zo eens per maand komt mij de tekst onder ogen, en iedere keer weer word ik er door geraakt. Dank je wel.

Vorig jaar zomer heb ik één keer geblowd. Niet echt slim, want de jongste kwam even later huilend naar buiten omdat ze op dat moment ergens mee in haar maag zat. De boodschap kwam wel binnen, maar ik kon niet reageren als een goeie moeder. Dat vond ik heel erg. Gelukkig werd Sandra door iemand anders goed opgevangen op dat moment.
Na een half uurtje bereikte ik eindelijk de wc, en heb enorm staan spugen. Nooit weer!

De post lag vanmorgen op de mat. Meestal kan ik de postbode wel zoenen, maar vandaag even niet. Eerst las ik een brief van de gemeente, met de definitieve afwijzing voor een winkeltje op eigen terrein. Op alle fronten was er akkoord, behalve over de drukte die in de straat zou kunnen ontstaan. Zucht...
Daarna opende ik een megadikke envelop van de belastingdienst, 'handboek voor ondernemers', zeker twee cm. dik. Heb ik dus ook niks meer aan. Bah. Balen.
Eerst maar eens koffie!

Afgelopen week had ik een functioneringsgesprek. Ik ben te intelligent voor mijn functie, aldus de manager. Hij vond een VVV-kantoor wel iets voor mij, pfffff...
En ik heb niks met toerisme! Ontevreden vakantiegangers die gestrand zijn met het openbaar vervoer of een volgeboekt hotel, duitsers en fransen die de weg kwijt zijn, en de halve nunspeetse bevolking die een VVV-bon komt halen, nou, ik dacht het niet!

Maar nu is het weekend en ik laat het losssssssssssssss! cool
Helma
Helma apr 17 '09
Weet je wat ik vaak doe? Dan kijk ik wie er online zijn hier, dan dan scrol ik naar beneden en zie waar de anonieme gasten aan het lezen zijn: vaak word ik dan nieuwsgierig, en klik soms op een heel oud topic. Zo leuk!
Om zelf te gaan zoeken op het forum heb ik nooit zin in, en dit is een handig alternatief. Je komt soms wel maffe verhalen tegen.
Cialara
Cialara apr 17 '09
Ha ha, dat vind ik een goeie! Kijken waar de anderen zitten te neuzen en daar dan ook weer een kijkje nemen. Grappig vind ik dat.
En dat van je eigen winkeltje is natuurlijk balen! Die gemeentes ook altijd met hun regeltjes! Maar kun je je produkten dan misschien via internet of via andere leuke winkeltjes verkopen? Je zou misschien een "proef" kunnen doen met een winkel die je aanstaat?
gast
gast apr 17 '09
Beetje vage hoofdpijn. Ik denk dat het of hormonaal is (tijd van de maand weer hè) of het komt door mijn haar. Als ik vaak een staart in het krijg ik hoofdpijn omdat het haar aan mijn hoofd trekt. Optie is natuurlijk de kapper maar ik ben nog erg in twee strijd of het eraf gaat of niet. Ik vind de krullen die hier in mijn haar zitten te mooi winkom af te knippen. Bij mij is het altijd of kort (maar dan ook echt kort) of lang, geen tussenweg. Dat had ik vorig jaar wel een keer gedaan maar dat staat me te tuttig vind ik. Los is trouwens ook niet echt lekker hier want er staat nogal wat wind op dit moment. En los als er geen wind is is weer te warm. Wat moet je er toch mee met dat haar!
Helma
Helma apr 17 '09
Had een tijdje mijn kaarsen in een winkel staan in het dorp. De beheerder adviseerde mij om een lekker hoge prijs aan te houden; dat deed ik dus, en verkocht slechts één grote, voor 23 euro. Eind janauri belde ze of ik de kaarsen op wilde halen, 'want de kerst is voorbij'. Dat doe ik dus niet weer.

In de toekomst ga ik het proberen via een website, maar rustig aan. Komt goed.
Helma
Helma apr 17 '09
In de jaren dat ik lang, blond haar had, had ik ook vaak een staart in, want had eigenlijk altijd last van dat haar in je gezicht, en met warmte was het los ook niet te harden. Uiteindelijk had ik ook erg vaak hoofdpijn als ik een staart in had, dus was er ineens klaar mee. Men zei trouwens ook dat mijn gezicht er nog langer, en 'lijdend' van werd. Dat vond ik trouwens zo stom, dat ze dat zeiden...

Zo kort mogelijk voor mij nu: lekker makkelijk! Vijf minuten voor de spiegel en klaar is het weer.
gast
gast apr 17 '09
Ja dat is wel zo maar danmoet ik het wel iedere dag wassen en om de 5/6 weken naar de kapper frown
Helma
Helma apr 17 '09
Tja, dan is het afwegen van de voors en tegens grin
Maryssa
Maryssa apr 17 '09
Pfff vandaag ook weer migraine. Vanavond maar rustig aan doen onderuit op de bank en op tijd naar bed. Die rothormonen.....
Helma
Helma apr 18 '09
Hoe is het nu met je hoofdpijn Maryssa?

Vandaag zou ik naar mijn moeder, maar het schuren is al klaar! Schilderen kan ik niet, dus blijf lekker thuis. Heerlijk. Dit wordt een dagje van mezelf. Genieten van niks. Vanavond naar de sauna als klap op de vuurpijl, heerlijk is dat! Het fijnste vind ik nog de opgieting: in een ruimte waar een enorme vracht hete stenen liggen (de sauna dus) worden er een paar emmers water op de stenen gegooid, met een bepaalde geur (roos, kaneel, gember, of wat dan ook). Dan gaat er iemand die werkt bij deze sauna met een handdoek rondzwaaien, waardoor de hete waterdamp zich snel verspreidt in de ruimte: als je een zwak hart hebt of zwanger bent, mag je dit niet doen! En dan valt de enorme hitte als een zware deken bovenop je lijf. Dit is zo weldadig en intens, ik kan het iedereen aanraden. Ik wordt altijd erg blij van die warmte.
De muzieksauna, het zwembad en de regengrot zijn daarna mijn favoriet. Ik ga er alles uithalen wat er in zit. En dan, tenslotte, tegen elven, in het restaurant, met een enorme coupe yoghurt en vers fruit!
Hoop alleen niet dat terror Jaap er weer is. crazy

Allen een fijne dag gewenst!
Maryssa
Maryssa apr 18 '09
Het gaat iets beter, thanx Helma.

Wat klinkt dat goed de sauna zoals je het beschrijft! Lekker hoor! En een dag voor jezelf en niets hoeven is ook wel eens fijn. Hè bah terror Jaap!! Die wil je echt niet tegen komen in de sauna.

Ik ga straks langs de schoenmaker op mn fiets, wat boodschappen en de was doen en vanavond met mn vriend naar een optreden in het café van een hele goede coverband. Heb nog een beetje last van mn hoofd maar voel me verder wel lekker en tevreden.

Fijne dag vandaag allemaal!
Helma
Helma apr 18 '09
Mijn buurman gaat verhuizen. Dat is flink balen. Een nette, aardige jongen, Rachid, en hij gaat wonen bij zijn vriendinnetje. Het huis is nu verkocht aan een makelaar (ik had mijn huis ook kunnen kopen een paar maanden terug, maar dat kost nogal). Nu zal het óf een eeuwigheid leeg staan, of snel bewoond worden door weet ik veel wie. confused

Zou dan eindelijk de schutting eens vervangen worden? smile
admin
admin apr 18 '09
Vandaaag voel ik me jarig. smile
Lena
Lena apr 18 '09
smiledat is natuurlijk ook de bedoeling,maar waar is nou de mosterd? tongue
Pagina's: « Vorige ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki