Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma apr 12 '09
Ik ga naar Batavia stad frown

Misschien wel een nieuwe spijkerbroek scoren smile

Bah, wat ben ik burgerlijk. Hopelijk kan ik het vinden.
Helma
Helma apr 12 '09
De spijkerbroeken waren op frown

Wel heb ik een ontzettend foute tas gekocht: OILILY! laugh
Erg he! Met strepen en vlinders, zo ontzettend gaaf. Het was leuk, en erg gezellig: twee uur lang was ook weer zat voor mij. Fijne dag gehad met Sandra. Zometeen een visje bakken met een wijntje, en één van de eveneens foute boeken lezen waarvan ik er zes kocht: Lekker single; Hartsverstand; ik voel me fantastisch, jij ook?; Het Rode boekje, citaten uit het werk van Mao; de overbodige man en tenslotte Natuurlijke vlucht van de menselijke geest. Wat een gesjouw! cool
Richie Richard
Richie Richard apr 13 '09
Ik voel me nu opgelucht, maar ook flink kl*te. Ik ben haar nu dus voor altijd kwijt. En ik ga er niet meer voor strijden.. het zij zo. Wel ben ik er zo goed als over heen, en ben ik bereid om iets nieuws te beginnen
koenewoen
koenewoen apr 13 '09
Ik voel me momenteel rot!
Juist een bleituurtje gehad, soms vraag ik mij echt af waarom ik hier op deze wereld ben beland!
Ga nog maar eens proberen te slapen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
Origineel bericht van: Denzil
Ik voel me nu opgelucht, maar ook flink kl*te. Ik ben haar nu dus voor altijd kwijt. En ik ga er niet meer voor strijden.. het zij zo. Wel ben ik er zo goed als over heen, en ben ik bereid om iets nieuws te beginnen


Ben je wel verliefd op haar geweest? als je nu al zo goed als over haar heen bent eek
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
I feeeeeeeeeel gooood

lekker weer buiten wat wil je nog meer wink
Maryssa
Maryssa apr 13 '09
Ik voel me goed vandaag. Heb zin om zo lekker een stukje te fietsen. Vandaag is er een jazz festival in Nijmegen met in heel veel café's live jazz optredens. Met een glas rosé samen met mn vriend van genieten tot vanavond laat. whistle
Richie Richard
Richie Richard apr 13 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Origineel bericht van: Denzil
Ik voel me nu opgelucht, maar ook flink kl*te. Ik ben haar nu dus voor altijd kwijt. En ik ga er niet meer voor strijden.. het zij zo. Wel ben ik er zo goed als over heen, en ben ik bereid om iets nieuws te beginnen


Ben je wel verliefd op haar geweest? als je nu al zo goed als over haar heen bent eek


Tuurlijk tongueI still love her. Maar ik kan met een gerust hart met iemand anders beginnen.
Maryssa
Maryssa apr 13 '09
Als je nog zoveel van haar houdt dan staat je hoofd (en je hart) toch helemaal niet naar iemand anders?
Emuca
Emuca apr 13 '09
Net een fijn weekend achter de rug. Vet mooi weer, enkel wel mijn hoofd flink gestoten en slecht geslapen door een onweersbui. Wel onwijs leuke foto's gemaakt. smile
Richie Richard
Richie Richard apr 13 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Als je nog zoveel van haar houdt dan staat je hoofd (en je hart) toch helemaal niet naar iemand anders?


Ik wel. Ik wil niet in het verleden blijven leven. Ik ben echt een persoontje die gauw door wilt. Bestuderen, er van leren, en verder gaan.
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
Daarom vraag ik me af of je wel degelijk echt verliefd bent geweest anders gaat dat echt niet zo makkelijk hoor.
Je gaat het meestal pas merken als je te snel in een andere relatie terecht komt dan merk je dat je helemaal nog niet over haar heen bent.
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ik voel me suf. Last van mijn rug, moe en hoofdpijn. Wie stootte er vanmorgen weer eens haar hoofd? Juist. Deze doodsengel.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Heerlijk vandaag eitjes bij mijn ouders gezocht. Lekker 11,5 kilometer gewandeld met mijn vriendin en voor de rest super zonnig weer gehad. Ik voel me dus helemaal top smile. Jammer dat de werkweek weer begint over een paar uurtjes.
Helma
Helma apr 14 '09
De kleinkinderen van mijn moeder hebben gisteren 48 kuikentjes gezocht. Mijn moeder had ze zelf verstopt: het laatste kuikentje liet zich vier uur niet zien. Gelukkig, op het laatste moment vond mijn moeder deze zelf! Alle kleinkinderen gelukkig. De barbeque smaakte best, maar we droegen wel allemaal een extra vest, want het was best fris.

Vanmorgen mijn oudste uitgezwaaid. Ze gaat met de bus naar Berlijn met school. Vierentwintig blikjes energydrink mee dus die stuitert vanavond. Übervet!

Ik heb er buikpijn van. Wel heel rustig hier, tot vrijdag! laugh
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Ik voel me sterk vandaag. Ik heb het nogal naar mijn zin. Voor het eerst keer, voel ik me weer goed in mijn vel. Vraag mij niet waarom, daar ben ik zelf nog niet uit. ^^
Helma
Helma apr 14 '09
Zeg maar gewoon Helma hoor, net zo makkelijk grin
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '09
Ik ben happy!! vannacht heb ik wat moois meegemaakt!! jeeeej
gast
gast apr 14 '09
Was vroeg uit de veren vandaag. Al een was in de wasmachine gegooid en ben echt van plan om het huis te poetsen en dan moet ik ook nog mijn website bijwerken (loop al drie maanden achter frown)
Ben benieuwd of het me gaat lukken vandaag. Voel me wel prima.
Emuca
Emuca apr 14 '09
Ik voel me wel oke. Wel een beetje hoofdpijn, maar verder lekker door het goede weer. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki