Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 8 '09
Klinkt leuk die film!

Dat is inderdaad wel mooi dat hij het allemaal zelf kan benoemen, een vriendin van mij heeft een broertje met PDD-NOS en die heeft ook met erg veel dingen veel moeite...
Wel heel goed dat hij binnekort naar een therapie gaat, ik hoop dat het hem gaat helpen. smile
Richie Richard
Richie Richard mei 9 '09
ik ben nu net een half uur thuis, lekker met school naar euro disney gegaan! Gigantisch lachen!. Grapjes uit halen, meiden fluiten, etc. Attrackties waren ook gigantisch leuk. Enigste wat balen was, was dat het druk was en erg duur daar.Maarja, dat is frankrijk. Ik heb er onwijs veel van genoten, straks om 6 er weer uit, naar buiten sneaken en dan met de trein naar capelle a/d ijsel! Pre Party 2009. Wordt ook wel weer lachen.
Eruan
Eruan mei 9 '09
Je bent er maar druk mee!
Klinkt erg leuk hoor, ben wel een klein beetje jaloers hoor :P, ik zou ook nog wel een keer naar disney willen! En ik was er laatst zo dichtbij in parijs... wink

Hoe duur is zo'n ticket daar eigenlijk?
Maryssa
Maryssa mei 9 '09
Pfff ik voel me moe vandaag. Slecht geslapen. Straks mn vriend weer zien, dat doet altijd goed smileen naar een verjaardag. Vanavond lekker koken en luieren.
Eruan
Eruan mei 9 '09
Oei dat is even wat minder...
Fijn dat je je vriend weer ziet!
Weet je al wat je gaat koken?
Ik moet nog wat verzinnen voor morgen, ik ga namelijk samen met mijn zusje iets voor mijn moeder koken. smile

Vanmiddag ga ik waarschijnljk rijles geven aan een 9-jarig meisje met haar pony, en als ik geluk heb kan ik zelf ook nog even rijden.
Maryssa
Maryssa mei 9 '09
Ja, ik ga een pasta maken, tagliatelle met zeevruchten die is echt heerlijk! Lekker een salade erbij en een wijntje en gezellig tafelen.

Wat leuk dat je voor je moeder en je zus gaat koken! Ik loer altijd op de site van de AH voor recepten en inspiratie http://www.ah.nl/recepten/#_tab_zoeken_all_form

Ooooo leuk rijles geven! Volgens mij kun je dat behoorlijk goed. Lekker buiten met het zonnetje en de wind door je haar!

Veel plezier vandaag!
Helma
Helma mei 9 '09
Jeej Karin, wat een spannende week dan! Ik wist niet dat je op de uitslag zat te wachten van een onderzoek! Heftig, maar wel duidelijk nu hoe om te gaan met de verwarring. Min of meer wel 'fijn', dat je het nu weet. Gelukkig is voor jou bekend hoe hier mee om te gaan, al zal het wel weer even een wennen zijn. Knap van je, dat je je niet al laat schrikken door de mensen die alles bagatelliseren.
Sandra, mijn jongste, kreeg de diagnose ook, zoals je weet. Toch vraag ik me steeds af bij haar of ze de juiste diagnose hebben gesteld. Ik denk zelf veel eerder aan ADD (dus zonder de hyper). Ze kan makkelijk contact leggen, en weet meestal goed in te schatten hoe iets is voor een ander. Ze verdiept zich vrij makkelijk in emoties van een ander. Als ze bijvoorbeeld ziet dat een vriendje van haar gepest wordt op hyves, dan reageert ze daarop door haar vriendje te verdedigen en begrijpt hoe het moet zijn voor hem of haar. Haar neefjes en nichtjes (die allemaal jonger zijn dan zij) zijn stapelgek op haar, want ze speelt heel makkelijk en natuurlijk met jongere kinderen. Ze bedenkt fantastische spelletjes, en meestal spelletjes waar je niks bij nodig hebt. Haar ongelimiteerde fantasie brengt vaak iets teweeg waar ieder kind blij van wordt. Als er zelfs met gym op school 'vrij' gegymd mag worden, wachten de kids uit haar klas al af wat Sandra gaat verzinnen. Heel leuk om te horen.

Oef, wat ratel ik toch.

Ik hoop dat je er uit kunt komen met je vier kinderen, en dat je in staat bent om ze op te voeden tot evenwichtige mensjes. En oh, dat kan zo zwaar zijn lieverd. Maar ik ken je nu, en ik twijfel er niet aan of je dat lukt.

Dikke knuffel van Helma.
Eruan
Eruan mei 9 '09
Klinkt ontzettend lekker zeg!
(ik ga trouwens Met mn zusje koken) Speciaal voor mijn moeder maar mijn vader en broertje mogen er ook wat van proeven... ;))
Ik ga eens even op die site iets lekkers uitzoeken...

Rijles geven vind ik vooral super om te doen, en vooral gymnastieken en het leuk maken omdat ze nog zo jong zijn! Of ik goed rijles geef weet ik niet, maar om buiten bezig te zijn is al het fijnste wat er is!

Kookse en jij ook een hele fijne dag!
gast
gast mei 9 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Pfff ik voel me moe vandaag. Slecht geslapen. Straks mn vriend weer zien, dat doet altijd goed smileen naar een verjaardag. Vanavond lekker koken en luieren.


Hoe is het nu met hem? Is er in het ziekenhuis nog iets uit gekomen?
Helma
Helma mei 10 '09
A.s. vrijdag gaat een collegaatje van mij trouwen. Ik heb op me genomen om alles te coördineren qua geld verzamelen en qua creatieve dingetjes. Aangezien ze het liefst geld willen heb ik met vijftig euro het volgende gedaan. Zij is erg gek op allerlei soorten thee, en de familie had gevraagd of iedereen een pakje thee leuk wil versieren, en een flesje bier voor hem. Gisteren een doosje thee bij de AH gekocht, het doosje uitgevouwen en nagemaakt van paars karton. Allemaal stickertjes met smillies erop geplakt en een nieuw etiket erop geplakt met 'voor elk moment van de dag thee'. Het flesje bier alle etiketjes afgeweekt en nagemaakt in dezelfde vorm, ook stickertjes erop en het 'voor elk moment van de dag bier' genoemd. Daarnaast heb ik een theedoos van de Xenos gekocht, veertig theezakjes aan de achterkant opengesneden, thee eruit geschud en in elk theezakje een euro gedaan en weer dichtgeplakt. De theezakjes in de theedoos gedaan en de doos nog opgepimpt aan de buitenkant. Het doosje is behoorlijk zwaar! Ik hoop dat ze het leuk vinden.

Verder heb ik gisteren eindelijk de heg geknipt, en andere struiken, met de elektrische heggeschaar. Nu is mijn linkerarm erg lam vandaag, en ik kan er geen glas water mee vasthouden, want het klotst alle kanten op. Ik hoopte dat het vandaag over zou zijn, maar helaas...

Vanmiddag even naar het graf van mijn vader, want ik heb weer eens een appeltje te schillen met hem. Daarna met bloemen naar mijn (stief)moeder, want tja, het is ook nog moederdag...

Voor alle moeders een fijne dag gewenst, maar ik hoop dat je andere dagen ook fijn zijn!

Knuffel van Helma.
admin
admin mei 10 '09
Wat een leuk idee Helma, daar zal je vriendin vast heel blij mee zijn!
Hebben we allebei staan snoeien gisteren, ik heb een zere rug nu, ha ha, conifeer werd een beetje collosaal.
Helma
Helma mei 10 '09
Oh help, ja, de coniferen hier moeten nog, maar de container was vol, en dat is voor mij altijd een goeie reden om te stoppen, hahahah...
De kanteldeur wil bijna niet meer open van de garage, omdat de coniferen een eind over de oprit hangen. Maar ja, er zit een merel te broeden, dus maar even mee wachten hier. De voortuin is één groot drama. het liefst wil ik de bende dicht laten straten, maar er ligt weet-ik-hoeveel grind in de voortuin, dus waar laat ik dat...
Helma
Helma mei 10 '09
Jaja, ik ben uit de lijst gekieperd van meest actieve posters, dus ik ga weer even mijn best doen laugh
Eruan
Eruan mei 10 '09
Volgens mij is het een leuk cadeau om te geven! Erg creatief hoor!

Ben ik blij dat ik niet heel erg vaak in de tuin hoef te werken! Al vind ik snoeien juist wel leuk, een beetje kappertje spelen met een boom... wink
Ik werk eigenlijk liever in het weiland of in de bak of in de stal, lekker zwaar voor je rug, maar wel erg lekker!

Zijn jullie al goed verwend door de kinderen?
Wij hebben al een lekker ontbijt erop zitten, en het cadeautje gegeven. Vanmiddag gaan wij even naar mijn opa en oma, en daar is dan ook meteen de hele familie. smileik heb er nu al zin in! Ik ben wel een familie mens...
Natalie1986
Natalie1986 mei 10 '09
veel plezier Anniek.


Whoeiiiiiii ik geloof dat ik verliefd aan het worden ben blush
Maryssa
Maryssa mei 10 '09
Ik heb een beetje een kater niet van de drank hoor wink. Gisteren naar een verjaardag geweest van oud collega's / vrienden. Had er veel zin in om ze weer te zien maar voelde gelijk een afstand; het was niet meer zoals eerder. Alsof het niet meer pastte. Is nooit zo fijn als je dan bij het weggaan hoort; "Maar we hebben helelemaal niet bijgepraat!" Terwijl ik dacht nou ik deed pogingen maar je ging er niet op in. Maar ja dat zeg je niet met allerlei anderen er om heen. Ach ja dingen lopen zoals ze moeten lopen....
Richie Richard
Richie Richard mei 10 '09
Ik heb barstende koppijn, ik kan moeilijk slikken, mijn keel doet ongelofelijk pijn, ik heb erge spierpijn en mijn voeten.. daar zitten allemaal kleine scheurtjes in, ik heb ook nog eens last van mijn nek. How come?

Ik kon van donderdag naar vrijdag niet slapen, want ik moest om 4 uur s'ochtends op school zijn. We gingen namelijk met heel 4T naar Euro Disney. De gehele reis wat lol getrapt. Niet geslapen dus. Nah, eenmaal daar, gaan we dus direct in de space mountain: mission 2. Was eerst een uur wachten, dus besloten we een fast pass ticket te nemen, zodat we een uur later, zonder te wachten, er in konden. Dit deden we bij vrijwel ieder attractie waarbij de wachtrij langer dan een half uur was. Wat we gehad hebben:
Space mounten: mission 2, Starwars, Indiana Jones, Thunder mountain, boats. Dat is het denk ik..

Daarna van vrijdag naar zaterdag niet geslapen. Wel lekker op bed gelegen.. Er om 6 er uit gegaan. Aangekleed. Geld gepakt. En met de fiets naar het treinstation gegaan. Op naar Rotterdam Centraal. Om vervolgens naar Capelle a/d ijsel te gaan. In Rotterdam Centraal ging ik vervolgens samen met Diana op pad.. Ik wou de volgende trein pakken. Maar zij wou met de metro.. En ik was zo van.. Metro?

Maja, erg leuk. Eenmaal daar,bij onze bestemming. Gingen we de Pre Party opbouwen. Ik werd ondertussen gek vanwege mijn nicotine te kort. En toen kon de feest beginnen. Nah, en toen kon ik het niet houden en heb ik af en toe een sigaret aan iemand gevraagt. Alsnog! heb ik die hele dag, maar 4 op. Wat echt erg weinig is. Dus dat vind ik nog best wel goed van mij zelf..
Emuca
Emuca mei 10 '09
Ik ben wat moe en heb wat hoofdpijn. Beetje nerveus gevoel maar verder wel okee. :3
admin
admin mei 10 '09
Zeer stuiterig van de verwennerijtjes, gloeiende kop van de zon en helemaal content met mezelf en de wereld.
(ha ha zei tegen de kids dat ik dit morgen weer wilde en werd dus gelijk uitgejouwd, lol)
Helma
Helma mei 10 '09
Eerst lekker uitgeslapen vanochtend, en met koffie buiten gezeten. Daarna naar mijn geboortedorp, en naar het graf van mijn vader geweest. Bij het onderzoek in de bewustzijnsruimte had ik nogal veel opgeslagen wat van hem was, terwijl ik al die jaren dacht dat het van mij was: zijn boosheid, wanhoop, verdriet, het niet begrepen voelen. Ik heb het bij zijn graf allemaal aan hem teruggegeven en gezegd dat ik er niks meer mee kan, want het is van hem en het stond me in de weg. Een kaarsje gebrand, een mooie steen neergelegd en ging met een goed gevoel weg. Toen bij mijn moeder geweest met een bosje bloemen. Het was erg gezellig. Een flinke zak kaarsvet meegekregen, en nu ben ik weer thuis. Alvast twee tassen aan het inpakken voor Sandra, die straks thuiskomt en morgenvroeg naar Ameland vertrekt. Alles moet dubbel mee: handdoeken, washandjes, ondergoed en broeken. Ze heeft best weer veel last van de verstopping, dus zal wel veel was mee terugbrengen donderdag.

Ik ben een beetje moe, maar wel oké.
Pagina's: « Vorige ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki