Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 18 '09
En waar haal je het? wink
admin
admin apr 18 '09
Nou, ik weet het!
Het is heel bijzonder, onverwacht, en toch zo voor de hand liggend..... wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 18 '09
Origineel bericht van: Hans
Nou, ik weet het!
Het is heel bijzonder, onverwacht, en toch zo voor de hand liggend..... wink


C1000 zeker, 300 meter verderop
admin
admin apr 18 '09
Nee, niet C1000,wel de Plus
Die 300m klopt exact.
Helma
Helma apr 19 '09
Meestal haal ik de mosterd uit mijn kerstpakket en die smaakt best! Maar ik heb er te weinig aan voor een heel jaar, dus moet wel een paar keer in het jaar naar de golff of de lidl: lekker hoor, met warme worst van de hema blush

Zucht... wat ben ik toch een gezegend mens: Saunacentrum de Zwaluwhoeve maar vijf kilometer van mijn huis! Wat is dit toch iedere keer weer een cadeautje: dronken zijn is er niks bij! En het leuke is; nu met de credietcrisis is het er een stuk rustiger laugh(het was er de hele week al heel rustig geweest, hoorde ik in het restaurant) Het hele zwembad voor mezelf alleen, én de scrubruimte, en de ijsgrot, en de..... nou ja, niet alles: het koude dompelbad was druk!!!
Nog een bekende uit het dorp, een oudere man, die me herkende en me telkens weer aansprak als we elkaar tegenkwamen: een krulsnor met een spanwijdte van zo'n 30 centimeter! Tegen half twaalf bood hij me nog drinken aan, maar ik zei: nee, ik krijg hoofdpijn en moet gauw het dompelbad in, want anders is het zo druk in de kleedruimtes! en weg was ik.

Op de terugweg was Kelvin met 'Alive and Kicking' op de radio: lekkere afsluiter!

Heerlijk voel ik me!
Richie Richard
Richie Richard apr 19 '09
Hmm.. Mijn verdriet voor michelle begint weer terug te keren.. Vraag mij niet waarom.. Elke weekend, wordt ik er aan herinnerd. Telkens met het gedachte, normaal zou ik nu in de trein zitten, normaal waren we nu aan het eten. Etc etc..

Ik dacht dat ik er overheen was.. Ik kom er nu pas achter, dat het nu pas begint.
Helma
Helma apr 19 '09
Ja Denzil, zo gaat dat. Verzet je er niet tegen, maar laat het er gewoon zijn. Het heeft echt tijd nodig hoor. Ik herken het wel, want ook nu, met het veranderen van het seizoen, krijg je weer die herinneringen dat je samen in de zon zit, of gezellig buiten aan het eten bent, of sterren kijkt. Wees je gewoon hee bewust van je verdriet en laat het toe. Dat is de enige remedie. Want hoe meer je je verzet, hoe langer het zal duren.

Veel sterkte gewenst.
Helma
Helma apr 19 '09
Denzil, ik bedenk me nu het volgende. Kan het zo zijn, dat met het 'verlies' van Michelle, je eigenlijk terechtkomt in je eigenste ik? En dat je misschien onbewust niet tevreden bent over datgene wat je bij jezelf te zien krijgt?

Voel je je leeg? Is het zo, dat de vervulling door een ander altijd de mischien onbewuste eenzaamheid in jezelf 'wegpoetst'? Kan het ook zo zijn, dat je een leegte voelt, die niks met Michelle te maken heeft, maar alles met jezelf? Want ik kan me ook zo voorstellen dat je wezenlijk jezelf tekort doet door te wensen 'samen' te zijn, en eigenlijk bewust of onbewust niet gelukkig bent met jezelf.

Dus dat je in feite iets in jezelf mist...

Correct me if I'm wrong!
Lena
Lena apr 19 '09
angela alles goed?
Maryssa
Maryssa apr 19 '09
Ik voel me brak vandaag. Maar ja dat komt ervan als je pas om 05:00 thuiskomt na het stappen! Maar het was gezellig.

Vandaag maar eens rustig aan doen, lekker wat lezen en naar mooie muziek luisteren.
Natalie1986
Natalie1986 apr 19 '09
Ik voel me ook brak beetje ziekjes aan het worden denk ik!!

Alles doet pijn!!
gast
gast apr 19 '09
Hier nog eentje frownSinds 3 dagen al niet echt lekker, hoofdpijn, misselijk, hoesten een beetje, net of ik uit balans ben. Oorzaak??? Het zal wel heersen.
admin
admin apr 19 '09
Er zijn opvallend veel mensen een beetje ziek: moe, hoesten, keelpijn, hoofdpijn. Lamlendig. Zelf heb ik last van een droge keel en wat licht hoesten. Is het door de lange winter?
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Mijn extrasystolen zijn weer terug na lange tijd te zijn weggeweest.. (Dus ik voel me zo nu en dan angstig, vooral als het er hééééél veel zijn per uur)
Lang leve de lente en overgang.. hehe (Histamine en Hormonen)
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 19 '09
Lichamelijk gezien ga ik als een tierelier.
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Geestelijk en emotioneel dan... Hemelwandelaar? wink
Lena
Lena apr 19 '09
frownzit thuis en slaap de klok rond, een lange kuur antibiotica heb ik er bijna opzitten met vervelende bijwerkingen helaas.....
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 19 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Geestelijk en emotioneel dan... Hemelwandelaar? wink


Geestelijk: ijzersterk. Ik wil en zal van mijn partner scheiden. Emotioneel: net weer wat voorgevallen wat me sterkt maar ook weer laat huilen.
Maryssa
Maryssa apr 19 '09
Ja, daar word je zooooo moe van van antibiotica! Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Lekker uitrusten.
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Ach, arm ding..
Knuffel-de-knuffeldeknuffel hoor..

Ik weet wat het inhoud, scheiden..
Maar ik zal nooit weten hoe jij je er bij voelt..

Sterkte..
Pagina's: « Vorige ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki