Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Ik voel me best wel goed vandaag tongue
Ik dacht dat ik mijn tentamen totaal verpest had, viel hartstikke mee, ik had een 7,3 voor economie.. Een 6je voor maatschappijleer, 6,6 voor engels.. dus tongue
5je voor Natuurkunde, wat vrij hoog is omdat deze echt heel erg moeilijk was

en ja.. wiskunde heb ik wel verpest >.< 4,9.. ben ik niet gewend van mij zelf, normaal gesproken heb ik een 8 of 9..
Herkansen dan maar.
Helma
Helma apr 14 '09
Nou, toch dan overwegend positief Denzil. Mag je die 5 nog ophalen, of heb je de ruimte om hem zo te laten staan?
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Ik heb de ruimte, ik sta een 5,6 op mijn rapport, is een 6 afgerond.. Vind ik voldoende tongue
Helma
Helma apr 14 '09
Ah, das mooi dan he... groot gelijk! grin
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Dat is zeker mooi.. Ik ben zo goed als binnen voor de examen.. tongue
Emuca
Emuca apr 14 '09
De examens klinken altijd heel eng.. Maar eigenlijk vallen ze best wel mee. Als zelfs IK kon slagen. x'D
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
Ach, ik heb geen examen vrees ofzo hoor tongue.. Ik denk er niet veel aan..
admin
admin apr 14 '09
Voldoende is voldoende. Op naar de volgende ronde!
Richie Richard
Richie Richard apr 14 '09
dachten mijn ouders er ook maar zo over tongue
Lena
Lena apr 14 '09
Sonya

Ik breng u een boodschap van een overledene dierbare. De boodschap luidt: "Ik ben blij, besta in vrede en houdt erg veel van je. Maak je alsjeblieft geen zorgen over mij".

We hebben allemaal wel eens iemand verloren die ons dierbaar was. Vaak hadden we nog zoveel willen vragen waarop nooit een antwoord meer lijkt te komen. Soms maken we ons zorgen of er wel iets is na de dood en of het goed gaat met deze dierbare. Soms ook wenste we dat de ander er nog was, gewoon omdat we in bepaalde situaties de ander zo hard nodig hebben. Weet dan dat je gehoord wordt. De ander is niet weg maar nog steeds bij je, diep in je hart en overal om je heen. De ander zegt "Ik ben blij, ik heb vrede en ik houd erg veel van je. Ik mis jou ook, maar jij moet nu verder en eens zullen we elkander weerzien. Doe wat je moet doen, ik steun je, ook al merk je het misschien niet. Zie dit als het teken van mij waarop je zo lang gewacht hebt. Ik ben bij je, dus ga door!

vandaag kreeg ik deze boodschap wat bijzonder smile
toeval bestaat niet
Lena
Lena apr 14 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Ik ben happy!! vannacht heb ik wat moois meegemaakt!! jeeeej


maakt me natuurlijk wel nieuwsgierig smile
Lena
Lena apr 14 '09
smileah ik heb het zo juist gelezen je hebt een engel ontmoet
Natalie1986
Natalie1986 apr 14 '09
hahha ja dat klopt, een hele mooie ervaring!!
Emuca
Emuca apr 14 '09
Ik voel me nu moe, maar voldaan. Ik hoop zo erg dat mijn boek uitgegeven zal worden.
Richie Richard
Richie Richard apr 15 '09
Ik voel me raar.. Naja het zal wel.. Straks weer naar school en weer eens lekker vervelen.. Wat heeft het nog voor nut?? over 2 weken heb ik weer ander halve week vakantie, dan ik dacht een weekje examens. En dan heb ik weer vakantie.. We leren nu echt totaal niets.
Muin
Muin apr 15 '09
Wat zou je graag willen leren Denzil?
Hoe zou het anders kunnen volgens jou?
Wat zou er in de plaats kunnen komen dan hoe het nu is?
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ik hoef vandaag pas om 12 uur in de trein te zitten... Maar eigenlijk heb ik liever 's morgens les. Nu gaat mijn mooie middag naar de maan!
Richie Richard
Richie Richard apr 15 '09
Origineel bericht van: Muin
Wat zou je graag willen leren Denzil?
Hoe zou het anders kunnen volgens jou?
Wat zou er in de plaats kunnen komen dan hoe het nu is?



Ik wil meer in de techniek dingen leren, met namen multimedia.. Zowiezo wil ik doel gericht bezig zijn, en de middelbare school is een basis van elke uitstroming.
Wat er in plaats kan komen. Een andere school, wat dus al volgend school jaar is wink


Ik zit nu in de mediatheek, ik moet eigenlijk een artikel schrijven voor engels, heb ik niet bepaald zin in..
Daarbij voel ik me gigantisch stoned.
Natalie1986
Natalie1986 apr 15 '09
Ik voel me heeeeeelll goed. Lekker weer, lekker op het terasje gezeten.
heerlijk
Maryssa
Maryssa apr 15 '09
Vandaag in het park met mn vriend op een kleed gepicknickt en lekker gekletst en in de zon gelegen.mmmmm
Pagina's: « Vorige ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki