Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard mei 4 '09
Zit niet echt een reden achter.. Toen ik begon met scooters en brommers zoeken, moest ik altijd de mogelijkheid hebben om het aan te passen.. Ik vind het gewoon leuk om mijn eigen draai aan te geven.. En ik vind het leuk om met elektronica te werken.
Natalie1986
Natalie1986 mei 4 '09
In capelle aan den ijsse? Dat is dicht bij mij in de buurt wink

Ik moet zo werken, als ik ergens geen zin in heb is dat het wel haha maar morgen weer vrij jeeeej
Eruan
Eruan mei 4 '09
Ik weet niet of je het nog leest maar iig werkse.. smile

Ik ga zo sporten heb namelijk nog 2 daagjes vrij.. smileGa eerst fitnessen voor een half uurtje en daarna lekker naar de paarden.. smile's Avonds nog muziek en ga waarschijnlijk ook wel even werk voor school doen.. leren, leren, en nog eens leren...
Het is namelijk nog niet zeker of ik over ga, het hangt bij mij van de laatste set(jes) proefwerken af...
Maryssa
Maryssa mei 4 '09
Ik hou me maar koest vandaag en nestel me met leesvoer op de bank. Sinds gisterenavond doen mn darmen raar. confused
Eruan
Eruan mei 4 '09
Oei dat is niet zo mooi...
Hoop dat het gauw weer goed is.. smile
Helma
Helma mei 4 '09
Hallo allemaal! Langzaam aan keer ik terug op aarde! Ik heb een fantastisch weekend achter de rug, het wat één lang, mooi moment. Veel leuke workshops gedaan, geweldige mensen leren kennen, maar vandaag ben ik erg moe en chaotisch.
De warme deken hou ik vast, maar moet wel mijn best doen om het ritme terug te pakken. Beetje weinig slaap gehad! tired
Richie Richard
Richie Richard mei 4 '09
Ik ben vandaag van naam veranderd. In plaats van Denzil, is Hakuoro mijn naam. Waarom? Denzil was een naam dat bij mij paste, zei wat en hoe ik ben. Of beter gezegd, was. Het past niet meer bij mij. Zelf vind ik Hakuoro een betere naam.
Hakuoro is een naam van Japanse afkomst. Het staat voor vriendelijk en gehuld in mysterie. De identiteit en gelaat, dat schuil gaat achter een masker, is ook voor de persoon die deze naam draagt, een raadsel.

Vond ik wel bij mij passen..
Heidelroos
Heidelroos mei 4 '09
Origineel bericht van: HelemaalHelma
Hallo allemaal! Langzaam aan keer ik terug op aarde! Ik heb een fantastisch weekend achter de rug, het wat één lang, mooi moment. Veel leuke workshops gedaan, geweldige mensen leren kennen, maar vandaag ben ik erg moe en chaotisch.
De warme deken hou ik vast, maar moet wel mijn best doen om het ritme terug te pakken. Beetje weinig slaap gehad! tired


Wat voor een weekend hebt ge gedaan en waarzo?
Mij zussie geeft ook weekenden vol inzicht en workshop.. supercool..
admin
admin mei 4 '09
Lieve Helma,

Wat ben jij een supervrouw! Zo blij dat ik je eindelijk in het echie heb ontmoet. En ben supertrots dat ik je een vriendin mag noemen.

Dikke knuffel van Kaat
(moest ik hier ook even zeggen :))
gast
gast mei 4 '09
Hé Karin, leuk je hier weer eens te zien laughZo te horen is het een super weekend geweest.
admin
admin mei 4 '09
Ja hahaha ik kon het niet laten, moest Helma even knuffelen.
Het was zeker geweldig, de meiviering, de mensen, de verhalenverteller. Nu moet ik jou nog een keer zien mee te krijgen, lol. Maar waar vind ik zo gauw een bezem die wat verder komt als Nederland...

xxx kaat
gast
gast mei 4 '09
Haha, ja eentje met straalaandrijving zonder watervrees.
Ach ja, het komt er vast wel een keer van. Ik ben in juni 2 1/2 week in Nederland dus wie weet. We laten het maar aan de kosmos over wink
Helma
Helma mei 4 '09
Lieve Karin,

Dat wat je ziet in de ander krijg je ook terug, want ik vind jóú juist een supervrouw! Je hebt me de eerste drempel over geholpen, en we waren allebei in staat elkaar de ruimte te geven die goed voor ons is.

En het voelt heel speciaal dat je hier even langskomt.
Ik dacht gisteren dat ik nooit meer zou stoppen met huilen, maar gelukkig zijn er veel tranen van blijdschap geweest.

Dag vriendin, je bent een enorme schat!

Dikke knuffel trug van Helma.
Maryssa
Maryssa mei 4 '09
Wat mooi jullie ontmoeting Karin en Helma!

De warmte spat van het scherm, heerlijk dat jullie de ervaringen van afgelopen weekend samen hebben kunnen delen.

Lekker van nagenieten!

P.S: Leuk dat je even kwam langsvliegen Karin!
Eruan
Eruan mei 4 '09
Wat leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben zeg karin en Helma!!

@hakuoro: Ik moest wel even wennen aan je nieuwe naam, hij is wel een stukkie moeilijker dan je oude naam.. wink

Ik heb alweer een fijne dag gehad.. smileAlles in de vakantie is gewoon fijn.. smileLekker op mn gemak naar de paarden, daarna lekker douchen en toen op de fiets naar de muziek... Waar niemand was.. Gelukkig kwamen er na een uur mensen aan, en zijn we begonnen in het A-orkest ik had namelijk eerst b-orkest maar daar was alleen maar een jongetje. Het was voor mij de eerste keer dat ik in het A-orkest speelde en het was erg bijzonder, al die instrumenten bij elkaar omgevormd tot 1 geheel.. smile

Nu zit ik lekker achter de pc om nog eens even te surfen op internet.. smileEn dan zometeen ga ik maar eens lekker slapen, want morgen ga ik naar het bevrijdingsfestival in Zwolle met een stel meiden die ik niet ken, maar mn zusje wel, en een nichtje/vriendin)
Richie Richard
Richie Richard mei 4 '09
dit is grappig, ik ga dit gehele bericht niet intypen. Ik heb spreek software geïnstalleerd op mijn computer.

Ik hoef alleen af en toe op enter te drukken. Al moet ik wel constant punt of spatiebalk Zeggen. Dus eigenlijk praat ik tegen jullie. Letterlijk.
Maryssa
Maryssa mei 4 '09
Zo hee dat is wel relaxed gewoon kletsen tegen je computer en de tekst typt als vanzelf!

Ideaal voor secretaresses maar wel een gekakel op kantoor dan hahahhaha laugh
Richie Richard
Richie Richard mei 5 '09
Ja zeker, ik heb het op dit moment uit staan, ouders slapen. Daarbij maakt het nogal wat fouten..
admin
admin mei 5 '09
Ha die Maryssa, ja kon het niet laten, Merudi blijft altijd een speciaal plekje houden in mijn hart omdat ik hier zoveel fijne mensen heb ontmoet.
Het is leuk om af en toe weer eens langs te fladderen, maar zoveel als eerst ga ik dat niet meer doen, mijn hart ligt toch echt bij de heksen.

@ Sylvia, ha ha 20 juni hebben we een litha viering, picknick in de bossen......ga je mee?

xx Karin
gast
gast mei 5 '09
Dan ben ik alweer de oceaan over gestoken, dus gaat het het niet worden dit jaar. Helaas.
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki