Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan mei 5 '09
Hoihoi! smile

Hoe is het hier vandaag?

Ik heb een echte topdag gehad.. smileMet een paar mensen van een paardenforum, mijn zusje en een nichtje zijn we naar Zwolle naar het bevrijdingsfestival geweest.. smileWat een eenheid is dat zeg, het was echt een wow gevoel toen ik daar liep, zoveel mensen en zoveel gezelligheid,, gewoon Nederland op zijn opperbest..
Ik kan niet anders zeggen dan dat het super was... smile

Het enige minpuntje was dat ik vanaf dat we er waren hoofdpijn had, maar voor de rest was het echt perfect... laugh
Richie Richard
Richie Richard mei 5 '09
dat is jammer. Ik kom net van mijn werk af, ik ben bekaf. Maar toch wil ik nog uitgaan, maar ondertussen zit ik weer lekker te spelen met mijn dicteerprogramma. Ik heb hem wat fijner ingesteld. Hij dicteert nu veel beter. Maar nog steeds niet perfect. Helaas kan ik geen commando's gebruiken. blijft grappig. Nog één dag vakantie te gaan. Het gaat echt veel te snel voorbij. Ik heb er niet van kunnen genieten. Geef mij nog maar een week of twee of drie of vier vijf.... Een heel jaar? Dat zou fijn zijn. Alhoewel, nee laat maar zitten. Ik ben liever bezig.
Eruan
Eruan mei 5 '09
Gaaf joh zo'n programma, dat wil ik ook wel.. winkAl horen mijn ouders dan ook alles...

Ja een jaar vakantie.. Ik droom maar even verder, ik moet morgen weer aan de bak.. wink
Richie Richard
Richie Richard mei 5 '09
Ja, dat ouders het gaan horen is ook voor mij een probleem, vandaar dat ik het niet altijd aan heb staan, zoals nu. Het is grappig, maar ik denk dat het niet lang duurt voordat ik het weer zat ben tongue
Richie Richard
Richie Richard mei 6 '09
De hele nacht niet geslapen, en dan werd ik net opgebeld, of ik bij mijn werk kan invallen. Van nu tot een uur of 8.. Ik heb nog nooit .. jawel, wel eens eerder zolang gewerkt, maar dat is een paar jaar geleden. Achja, slaat lekker aan op mijn loon.
Eruan
Eruan mei 6 '09
Weten jou ouders dan dat je op merudi zit?
De mijne vonden het niet leuk toen ik zei dat ik erop zit, en heb toen ook gezegd dat ik er niet meer op zat, en ben toen ook een poos niet online geweest.. wink

Waar werk je eigenlijk?

Ik kom er trouwens net achter dat ik maar 2 uur les heb vandaag.. laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Waarom vonden je ouders dat niet leuk?
Eruan
Eruan mei 6 '09
Ze vinden het gevaarlijk of iets...
Ik ben juist erg geinteresseerd in spiritualisme, mijn moeder gelooft er ook in, en ze heeft zelf talent om te pendelen en meer dingen te doen volgens een kennis die mensen helpt, maar omdat het veel energie zal kosten doet ze het niet.
Maar ze houden in het algemeen niet van forums...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Ze zouden hier eens een kijkje moeten nemen, en dan te oordelen of ze het echt zo "gevaarlijk" vinden wink.
Eruan
Eruan mei 6 '09
Liever niet.. wink
Dan hebben ze weer meer te controleren...
Maar ik wis nu eigenlijk elke dag even de geschiedenis van de pc.. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
haha. Maar wel jammer dat het op deze manier moet. Als ik dit hoor, dan denk, goh, wij mensen moeten nog heel veel leren. Op dat soort momenten is de nieuwe wereld nog wel ver weg....
Eruan
Eruan mei 6 '09
Ik vind het ook jammer, want ik kan met niemand er echt over praten, alleen hier dan.. smile
Mijn vriendinnen vinden het allemaal erg vaag, en bij mijn zusje hoef ik er niet over te beginnen, alleen mijn broertje vind het interessant, maar daar praat ik liever met hem ook niet over.. wink

Edit: ik heb vandaag trouwens nog wel wat leuks meegemaakt, ik had voor Nederlands een beschouwing geschreven over 2012, en had daarvoor het eennahoogste cijfer van de klas.. smile
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Vandaag ben ik druk bezig mijn huis schoon te maken. Schoonmaakwoede en als ik dat heb moet ik er gebruik van maken wink

Ondertussen denk ik veel aan mn vriend die nu voor onderzoek in het ziekenhuis is. Hij heeft vreselijk last van gewrichtspijn in zn knieën en ellebogen. Hij wilde alleen en niet samen naar het ziekenhuis omdat de onderzoeken uren in beslag gaan nemen en hij dat te lang vond voor mij om te wachten. Ik hoop dat alles goed gaat en ze wat voor hem kunnen doen. Ondertussen maar verder poetsen hier crazy
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
ik heb vandaag trouwens nog wel wat leuks meegemaakt, ik had voor Nederlands een beschouwing geschreven over 2012, en had daarvoor het eennahoogste cijfer van de klas.. smile

Zou je het leuk vinden om dit (in een apart topic) met ons te willen delen? Ik ben namelijk wel benieuwd naar deze beschouwing!
Eruan
Eruan mei 6 '09
Ja tuurlijk.. smile

Maar dan moet ik er wel bijvertellen dat de laatste alinea eigenlijk niet mijn eigen mening bevat.. winkEn ook niet veel van merudi omdat ze dan toch te dichtbij komen als het ware.. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Maakt niet uit smile. Ben toch benieuwd.
Emuca
Emuca mei 6 '09
Zooo... ik ben weer thuis. Gelukkig geen last meer van mijn voet, al zit er nog wel een wondje op... Maargoei.
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Aaah wat heb je gedaan met je pootje? wink
Emuca
Emuca mei 6 '09
Er is een stoel op gegooid. Door iemand die niet zo blij met me was... wink
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Oei dat is niet echt fijn. Gelukkig dat het weer beter gaat
Pagina's: « Vorige ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki