Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Quote:
Haar vriendje weet het zeker, en hij maakt er graag gebruik van. Zelf zit hij nu in het lichaam van haar zus.. En haar zus zit weer in het lichaam van haar andere zus.. en die zus zit gewoon nog in haar eigen lichaam. Verwarreeeennnnd


Zo hee Denzil dat is inderdaad verwarrend! Het lijkt wel een stoelendans! Waarom zit iedereen niet gewoon in zijn/haar eigen lichaam en neemt je overleden vriendin haar rust aan gene zijde?
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wel een nachtmerrie gehad heb hahaha. Waar ik echt niet tegen kan is vechtfilms enzo daar kan ik echt niet tegen.

GElukkig dat je het toch wel naar je zin had ondanks dat je alleen was.
Muziek kan je avond maken en breken zeg ik altijd laugh
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Hahaha vechtfilms vind ik ook niet feestelijk maar daar kan ik dan weer beter tegen laugh

Alleen uitgaan vind ik bij tijd en wijle best wel verfrissend. En muziek is zo fijn om je aan op te laden...
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Haar vriendje weet het zeker, en hij maakt er graag gebruik van. Zelf zit hij nu in het lichaam van haar zus.. En haar zus zit weer in het lichaam van haar andere zus.. en die zus zit gewoon nog in haar eigen lichaam. Verwarreeeennnnd


Zo hee Denzil dat is inderdaad verwarrend! Het lijkt wel een stoelendans! Waarom zit iedereen niet gewoon in zijn/haar eigen lichaam en neemt je overleden vriendin haar rust aan gene zijde?



Nou, over eveline zelf weet ik dus niet.. Maar René wou gewoon graag weten hoe het is om een meisje te zijn. Dus die ging naar eveline's zus. Die zus werd hem nogal zat en ging dus in de andere zus. En die 2 kunnen het goed met elkaar vinden tongue
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hahaha vechtfilms vind ik ook niet feestelijk maar daar kan ik dan weer beter tegen laugh

Alleen uitgaan vind ik bij tijd en wijle best wel verfrissend. En muziek is zo fijn om je aan op te laden...




Nee, ik kan daaar heeeeel slecht tegen.. Geef mij maar horror dan haha.

Ja, naar bands kijken vind ik heel leuk je doet altijd nieuwe inspiraties op.
Maryssa
Maryssa mei 3 '09
Nog even een paar vragen...

Hoe kan dat dat je in en uit een lichaam kunt gaan? Dat kan toch alleen bij de conceptie/geboorte/ overlijden?

Als je éénmaal in een lichaam zit dan zit je er toch in "vast", of is het zo dat je engelmens moet zijn om dat wel te kunnen?
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
als het goed is zit je aan koorden vast tenmiste dat is wat ik altijd begrepen heb haha.
Ik weet wel dat je kan uittreden hoor. Maar je zit dan wel in aan je koorden vast ja.
Zou wat zijn zeg komt er een geest en die gaat lekker in een ander lichaam zitten.
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Kep volgens mij buikgrieperig ofzo *bwaap*
koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Zolang het geen mexicaanse griep is, loop je geen gevaar hoor. smile

Heb ik 2 weken geleden ook gehad, eens extra vroeg gaan slapen zal je goed doen!
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
ai, gisteren lag ik er al om tien in, vanochten om acht weer op, vanmiddag een dutje van een uurtje..

Ach, Mexicaanse griep, als het zo is, is het zo..
Kan er dan niets meer aan veranderen.. smile

Morgen misschien een dagje thuis blijven van mijn werk..
Heb dinsdag toch vrij..
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Het heerst geloof ik weer aardig! Tenminste ik zit ook de hele tijd te niezen!!
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Ja, niezen, dan weer koud, dan weer warm, dan weer fit, dan weer moe.. pffffffff....

Gaat wel over, ik ben nooit lang ziek.. (of nooit ECHT ziek)
Meestal kwakkelig..

Had laatst iets gelezen over de thymus.. Dat die verschrompeld naarmate men ouder wordt..

Misschien ligt het daar wel aan wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Daar kan je toch wel wat aan laten doen of helemaal niet wink
gast
gast mei 3 '09
Dat is een natuurlijk proces en hoort bij het ouder worden.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
helaas... Je moet het dan maar voor lief nemen
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
hahaha.. jup.. *snif en snotter* *bwarf en kots*
gast
gast mei 3 '09
Beterschap, Heidel.
admin
admin mei 3 '09
heb een prachtig weekend,
wandelen, babbelen, lekker eten,kampvuur in de tuin,
een wijntje en lieven mensen,
dat zijn de ingridiënten voor het geslaagde weekend.
Even heb ik het internetten aan de kant gezet,
toch kom ik jullie even knuffelen grin
Tot morgen,
veel liefs
Bellefleur.
Eruan
Eruan mei 3 '09
Veel betershap heidel.. smile

Ik heb vandaag ook weer een fijne dag gehad, ik heb het lekker rustig aan gedaan, een beetje gewerkt, en lekker geïnternet.. smileNu ben ik even bezig met een verslag voor gym over voeding, omdat ik niet mee kan doen met de gym doordat ik ziek geweest ben en rug/nek problemen heb...
Het was voor mij echt een lekker weekend heb het werk afgekregen en het was nog goed ook (vertaalwerk) laugh
Richie Richard
Richie Richard mei 3 '09
Ik heb net 2 boxen in mijn scooter vervangen, van 3watt naar 50watt.. Moet voldoen toch? Binnenkort een andere versterker er in. Van 10 watt naar 35 watt.. Dusss.. Ik ben er een flinke 3 uur mee bezig geweest...
Pagina's: « Vorige ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki