Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Lena
Lena apr 19 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ja, daar word je zooooo moe van van antibiotica! Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt. Lekker uitrusten.


dank je wel maryssa smile
ja echt moe...en dan wat in de war..maar positief denken...het komt wel goed
lekker uitrusten gelukkig kan dit nu en mag ik de tijd nemen....
Lena
Lena apr 19 '09
Ik weet wat het inhoud, scheiden..
Maar ik zal nooit weten hoe jij je er bij voelt..


mooi omschreven.....

scheiden is toch altijd wel lijden.....of zie ik dat verkeerd.
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Lekker een borreltje nemen, BBQ'tje aan..
en niet nadenken Lena wink

Liefsssssssssss
en beterschapjes!!
Lena
Lena apr 19 '09
je bent een schat smile
dat wijntje ga ik maar eens inschenken...
gast
gast apr 19 '09
Joh, wat had je dan als ik vragen mag?
Rust goed uit, dat is het allerbelangrijkste op dit moment. Je lichaam moet de kans krijgen zich te herstellen. Want ondanks dat antibiotica bacterien aan pakt, het ondermijnt ook de weerstand van het lichaam.
Helaas kunnen we niet zonder dit soort middelen(denken we).
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 19 '09
Origineel bericht van: Lena10
Ik weet wat het inhoud, scheiden..
Maar ik zal nooit weten hoe jij je er bij voelt..



Vraag er eens naar en je zult versteld staan
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Hoe voelt het voor jou smile
Emuca
Emuca apr 19 '09
En ik ben weer thuis. Pfff... wil nu alweer terug. Ik ben moe, heb de afgelopen dagen niet veel geslapen. Vandaag veel geleerd.
Helma
Helma apr 19 '09
Ik ben een beetje verdrietig. De kinderen kwamen thuis en de oudste was nogal ontgoocheld. Haar vader had geen cadeautje, maar zei zaterdagmiddag: kom, we gaan de stad in en dan zeg je het maar als je iets leuks ziet. Ze zag vervolgens wel een paar hemdjes voor in de zomer, 2,50 per stuk, en mocht er vier uitzoeken. Heel veel later waren ze in de Shoeby fashion, en zag ze een leuk jurkje van 40 euro. Ze paste het voor de grap aan en stond te stralen in de winkel. Haar vader zei: nou, Marjon, doe je hem even uit, het is vijf voor vijf, ik ga vast naar buiten om te roken.

Denk je eens in, je wordt achttien, en je krijgt van je vader vier hemdjes van totaal tien euro...
Ze heeft net op de bank haar verhaal gedaan, in tranen: ze had, nu ze de echte verjaardagsdag bij haar vader vierde, wel iets anders verwacht.

Ik probeerde objectief te zijn, maar dat was moeilijk: ik voelde haar verdriet, want ik weet drommels goed hoe hij kon zijn. Ik zei op mijn verjaardag eens: ik vind alles leuk, zolang het maar geen personenweegschaal is. En wat kreeg ik? Een personenweegschaal. En zo ging het zo vaak in al die jaren.

Nu ik hetzelfde gedrag herken bij de verjaardag van mijn dochter, doet me dat pijn in mijn hart. Ik voel haar teleurstelling: als expartner is het voor mij persoonlijk allang verleden tijd, maar voor haar, als dochter, die door haar vader zo... niet gezien wordt...

Ik kan er met de pet niet bij. Hij heeft het inlevingsvermogen van een broodrooster.
Sorry mensen, maar ik moest het even kwijt.
En hup, de nieuwe week weer in.
Emuca
Emuca apr 19 '09
Dat is echt... hard ook... mijn pa moet ons zieltje winnen met dure dingen waar ik niet eens om vraag.

Ik ben moe. Gelukkig kan ik morgen opeens uitslapen, al heb ik liever 's morgens les. Heb een beetje last van mijn rug. Geen zin om straks alleen in bed te moeten slapen... Voelt zo ellendig kaal.
koenewoen
koenewoen apr 20 '09
Ja helma, kan me wel voorstellen hoe je dochter zich moet hebben gevoeld!
Er is natuurlijk niets mis met hemdjes van €2.5.
Maar ik begrijp dat ze 18 is, dan willen ze wel wat anders natuurlijk. 18 is al een speciale leeftijd om te 4en (bij ons toch). En daar sta je dan stralend, uitgedost in een heel mooi kleedje van amper €40. Een beetje schamel natuurlijk dat hij dit niet voor haar heeft gekocht, ik zou het persoonlijk niet over mijn hart krijgen eerlijk gezegd. Nu, ik weet natuurlijk ook niet of hij het al dan niet breed heeft.
In alle geval ik zou ook met de tranen op de achterbank hebben gezeten!
Helma
Helma apr 20 '09
Acht jaar lang ontving ik een erg lage alimentatie van hem voor de kids. In november deed de rechter uitspraak dat hij nu vier keer zoveel moet betalen. Maar aangezien hij twee keer zoveel verdient als ik, en al die jaren wegkwam met 30 euro per kind per maand, vind ik het nu prima zo. Wel merk ik, dat hij de meiden sinds de uitspraak vaker volkomen negeert. Als hij er nu gewoon bij was blijven staan en eerlijk had gezegd dat het er even niet inzit, maar later misschien, dan was het toch anders geweest. Hij stond in de winkel in een andere uithoek, en negeerde het verkleedmoment volkomen: communicatie is nooit zijn sterke punt geweest.
Richie Richard
Richie Richard apr 20 '09
Natuurlijk is dit hartstikke erg.. Maar je moet in je achterhoofd houden dat het erger kan. Zoals mijn ('echte')pa, die is nog te beroerd om even een kaartje te sturen.

Naja, ik moet naar school.. !e uur maatschappijleer, 2e tussenuur, 3e gym, pauze, 4e natuurkunde, 5e natuurkunde, vrij... wtf.. Dat is mij nog nooit over komen! na het 5e uur, ingeroosterd vrij! AAAH! Ik hou van mijn nieuwe rooster!
Helma
Helma apr 20 '09
Ja Denzil, ik was me daar zeker wel van bewust. Verhalen te over dat vader (en ook moeders) compleet afhaken zodra ze een kind op de wereld hebben gezet: pijnlijk hoor. Ook voor jou moet het erg moeilijk zijn als je jarig bent en niets te horen. Zegt trouwens iets over hem en niet over jou. Maar ondanks dat, het blijft moeilijk!

Pfff... zometeen naar de fysio. De huisarts van negen cliënten komt kijken naar hun bewegingsapparaat, en ik mag notuleren. Bah, ik heb geen zin. Flinke last van mijn rug ook: zal hem daar ook eens naar laten kijken, lolllll!
Emuca
Emuca apr 20 '09
Gaaaap

Normaal zat ik nu al in de trein... maarja... het rooster moest weer eens aangepast worden eh? Weer veel wakker geweest vannacht, maar nu wel wat uitgerust. smile
admin
admin apr 20 '09
Ben vandaag voor het eerst als 50 plusser op het werk.
Infuus gemonteerd, rollator van plastic ontdaan en in gebruik genomen. De eerste stapjes zijn wat onwennig, maar dat komt nog wel. De verpleegster kwam mijn portie dagelijkse medicijnen afgeven en controleert hartslag en temperatuur. Tafeltje dekje zorgt nu voor de warme hap en de trombose dienst stuurde de eerste brief. Pensioenfonds geeft aan wat er voor mij nog resteert en heb me alvast ingeschreven voor de verzorgingsflat, want de wachtijd is 15 jaar.

Maar ik voel me nog helemaal niet zo... smile
Emuca
Emuca apr 20 '09
Gelukkig maar... Het zou maar wat zijn.

Laat ik zo maar gaan douchen, als ik een hoofdstuk af heb. smileGeen zin in school straks. Beetje last van een druk op mijn borst.
Helma
Helma apr 20 '09
Hans, jij bent lekker bezig! Vergeet je niet extra vrije uren aan te vragen in het kader van vijftigplussers? En wat te denken van offertes voor hoortoestellen en scootmobielen? met de huidige vergrijzing sta je in notime op een wachtlijst laugh
admin
admin apr 20 '09
Bedankt voor je tip Helma. Ja iemand maakte al zo een opmerking, maar ik was het alweer vergeten. Weer een kwaaltje erbij. smile
Helma
Helma apr 20 '09
Dus toch een hoortoestel nodig, die opmerking hoorde je gewoon niet! Of misschien zit je dus nog duidelijk in de ontkenningsfase... komt goed, staat vijf jaar voor laugh
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki