Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca apr 15 '09
Vandaag binnen gezeten door school. Jammer. Het weer was zo mooi. Heb vanmorgen gelukkig wel lekker al een hoofdstuk kunnen herlezen en verbeteren.
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ik voel me angstig en wat opgefokt. Voelde me net gespannen en het nieuws dat er onweer op komst is maakt me niet bepaald blij.
Maryssa
Maryssa apr 15 '09
Ja naar is dat onweer, ik vind dat ook altijd eng.
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ik ben er echt doods en doods bang voor. Maarja.

Misschien moet ik zo maar als afleiding nog een hoofdstuk gaan nakijken. smile
Maryssa
Maryssa apr 15 '09
Afleiding helpt wel een beetje maar het blijft iets onheilspellends hebben. Mijn vriend vindt onweer geweldig, onvoorstelbaar!

Ik vind het heel knap dat je een boek hebt geschreven; ik ga het zeker lezen.

Liefs en laten we hopen dat het een korte onweersbui is confused
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Daar in tegen ben ik gek op onweer ^^ Beide elementen van mij die bij elkaar komen en dan veel energie uitbarsten. Zelf kan ik daar dan heerlijk in slapen.

Nah, ik ben nu opschool. Ik was te laat in de les, (was met maat aan het praten, vergat tijd etc..) Wordt mijn 6e stempel eigenlijk, dat betekend na komen.. Ikke dus niet halen tongue. Die vrouw kent me toch niet.
Emuca
Emuca apr 16 '09
Krammmpp

Alweer een week te laat ongesteld. Maar het is eindelijk begonnen, en ik voel het. Vandaag vrij, heb echter wel iets te doen. Gelukkig is het nog mooi weer, dan kan ik de brief die ik moet posten lekker lopend naar de brievenbus brengen.
Maryssa
Maryssa apr 16 '09
Pffff vandaag niet echt mn dag. Irriteer me aan van alles en nog wat. Net boodschappen gedaan en al die mensen die gangpaden barricaderen met hun karretje of al beginnen met hun boodschappen op de band zetten als jouw karretje nog niet eens leeg is GROM! Zal wel door mn migraine en de hormonen komen.
Emuca
Emuca apr 16 '09
Ik voel me bagger. Alsof ik altijd alleen maar alles fout kan doen. Alsof ik niet boeiend genoeg ben om mee te praten. Ik haat de pijn die alleen zijn oplevert.
Cialara
Cialara apr 16 '09
Vandaag voel ik mij een beetje moe, niet veel zin in de dingen die gedaan moeten worden. Gisteren de laatste afsluitingsavond van mijn Reiki 1 inwijding gehad, misschien komt het daardoor...
admin
admin apr 16 '09
De reiki inwijding zal nog verder op je inwwerken, Jorine. Een goed teken. Ik adviseer om een dagboekje bij te houden, om dagelijks even je ervaringen vast te leggen. Achetraf kan je dan zien hoe je spiritueel groeit door de inwijding.

Was gisteravond de laatste van de vier inwijdingen voor reiki 1? Ja, dan komt er een en ander los. Geeft niet, het is een mooie uitzuivering, vooral op fysiek niveau. Zelf heb ik een behoorlijk zware tijd gehad na de inwijding. Maar ik heb er geen spijt van gehad, geen moment. smile
Emuca
Emuca apr 16 '09
Pff... net uit eten geweest met pa. Heb hoofdpijn en voel me duf. Mijn ogen branden. Niet zo'n fijne dag geweest dus.
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Ik vraag mij at the moment af, of reiki iets voor mij zijn. Ik heb de warmte in mijn handen onder controle, ik voel ook wat passeren als ik mijn handen tegen over elkaar zet en dan 1 beweeg.

Elementen van mij (ja elementen, dont ask me why) zijn Water en Lucht.

Alleen geld is op dit moment een kleine probleem, als het goed is kan ik volgende week weer beginnen met werken, en dan weer geld bij elkaar sprokkelen.
Helma
Helma apr 16 '09
Mijn dochter is naar buiten, ze is hem gesmeerd met haar nieuwe mobiel, helemaal in de wolken. Nu hoost het buiten, dus ze zal zometeen ongetwijfeld kletsnat zijn. Ze moest om 20.00 uur thuis zijn, en ik hoopte dat ze eens een keer zou luisteren nu ze de tijd bij zich heeft frown
Alle wat ze 'moet' doet ze dus ook niet. Ik had haar niet moeten laten gaan: ze moet nog afdrogen en morgen drie toetsen.

Slimme moeder ben ik toch! confused
Cialara
Cialara apr 16 '09
Origineel bericht van: Denzil
Ik vraag mij at the moment af, of reiki iets voor mij zijn. Ik heb de warmte in mijn handen onder controle, ik voel ook wat passeren als ik mijn handen tegen over elkaar zet en dan 1 beweeg.


Reiki is voor iedereen! En ik denk voor jou helemaal goed, zeker omdat je al zoveel gaven hebt Denzil, je leert ook jezelf te beschermen en te aarden. Is misschien wel handig? En je hoeft niet al iets te voelen in je handen, Reiki leert je dat vanzelf, en het steunt je in alle opzichten heb ik gemerkt, ook op emotioneel gebied.
Dus ja, Denzil, het is ook iets voor jou!

Je kunt ook eerst een kennismaking hebben met Reiki, dat heeft Koenewoen ook gedaan. Hij was daar heel positief over!
Cialara
Cialara apr 16 '09
Origineel bericht van: Hans
De reiki inwijding zal nog verder op je inwwerken, Jorine. Een goed teken. Ik adviseer om een dagboekje bij te houden, om dagelijks even je ervaringen vast te leggen. Achetraf kan je dan zien hoe je spiritueel groeit door de inwijding.

Was gisteravond de laatste van de vier inwijdingen voor reiki 1? Ja, dan komt er een en ander los. Geeft niet, het is een mooie uitzuivering, vooral op fysiek niveau. Zelf heb ik een behoorlijk zware tijd gehad na de inwijding. Maar ik heb er geen spijt van gehad, geen moment. smile


Gisteravond was een eerste terugkom-avond met nog een afsluitende Reiki inwijding (de 5e dus). Ik heb de afgelopen weken een zeer positieve steun gehad aan Reiki. Ben niet ziek geweest ofzo, wel af en toe een beetje "labiel" zeg maar, maar dat was snel over. Ik heb de afgelopen weken wel meer meegemaakt op emotioneel gebied door wat ik nu bij anderen "zie". Het rakelt veel op af en toe.

Wat wel leuk was; zij heeft mijn gids dit keer gezien. Niet heel duidelijk, maar was er wel bij. Fijn gevoel geeft dat. Zelf heb ik alleen het idee dat ik "hem" in m'n dromen heb gezien. Gek; vroeger dacht ik altijd dat ik een vrouwelijk gids zou hebben, maar ik zie alleen maar mannen in die bijzondere dromen...
Natalie1986
Natalie1986 apr 16 '09
vandaag vroeg slapen morgen krijg ik mijn shamballa inwijding 2 dagen lang!! Heb er zin in!!
Cialara
Cialara apr 16 '09
Spannend, wat is shamballa eigenlijk?
Emuca
Emuca apr 16 '09
Ik wil huilen.

Slapen.

En niet meer wakker worden.
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Ik voel me erg moe.. De laatste 2 dagen vooral. Dat komt denk ik door iets wat ik doe.. Het heeft dus een goede werking! smile(Maar sorry, ik kan het mensen niet aan raden >.< Op lange termijn is het erg slecht voor je)
Pagina's: « Vorige ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki