Haha, nou ja, dan maar curieus!
Je bent toch een hele avond weg, moet op tijd eten, dus op tijd naar huis van je werk, nog ff snel een booschap doen als je daar in het weekend door sociale activiteiten niet aan toegekomen bent etc. De meditatie is van 8 tot half 10, dus half 8 weg en 10 uur thuis. Weg avond.
En dat is niet erg als je de rest van de week niet veel hebt. Maar net als destijds bij jou is dat dus wel.
Dinsdagavond pianoles (wat ik al heb gehalveerd naar 1 x in de 2 weken), woensdagochtend tarot-cursus, woensdagavond yoga.
Donderdag en vrijdag niets en in het weekend ook niets.
Ik vind het genoeg. Dagelijkse dingen komen in het gedrang. En dan met name de extra's. Dus auto naar de garage, kat naar de dierenarts, dat soort dingen. Het lukt wel, maar ik raak er wel gestrest van en dus vermoeid. En dat is juist nu niet erg goed voor me.
Vorig weekend kwam in de kaartlegging die een vriendin deed ook al naar voren dat ik veel te snel en veel te veel wil. Ze trok een kaart waar een voortrazend paard op stond. Zeer herkenbaar! haha!
En afgelopen week was ik weer zo aan het haasten en achter de feiten aan het aanhollen dat ik dus grieperig werd.
Dus vanmorgen dacht ik: en nu is het afgelopen! Wat gaan we schrappen? Meditatie dus.