Goedemorgen!
Wat ik gisteren heb gevoeld was beetje hetzelfde als de vorige keer. Hartkloppingen, borrels in mijn buik, lichte steekjes in mijn zij. Het enige verschil met vorige keer was dat ik nu een soort zeurend gevoel kreeg in mijn hoofd. Het leek een beetje op hoofdpijn.
Daarna goed geslapen weer.
Oh ja! Ik had alleen wel rusteloze benen, heel vroeg in de ochtend. Dat is op een gegeven moment gelukkig weer over gegaan en ben ik weer in slaap gevallen.
Beschermengel, Ja die hartkloppingen, dat klopt, dat voelde ik ook. Maar niet vervelend ofzo, het zakte op een gegeven moment weer weg. En dat emotionele ja, soms wel vervelend hoor
maar maak me er ook niet zo heel druk om. Gaat vanzelf wel weer over en zal bij de periode horen.
Hans, Al die energie, dat zal dat gevoel bij mijn hoofd verklaren denk ik. Ik ben inderdaad niet dogmatisch en erg flexibel. Lenig..ehm...ja dat kan, ben ik me eigenlijk niet zo bewust. Met yoga merk ik soms wel dat sommige oefeningen me makkelijk afgaan. Maar zo lenig dat ik mijn benen in mijn nek kan leggen, nou nee, dat is het ook weer niet.
Ik doe niets sport ofzo, maar ben niet stijf daardoor.
Heel erg bedankt weer jullie!! Ben er hartstikke blij mee!
Afgelopen dagen merkte ik ook dat ik me steeds beter ging voelen, alsof de energie doorwerkte. Zowel geestelijk als lichamelijk.
Ik zit nu alleen beetje te twijfelen of ik vanmiddag wel naar acupunctuur moet gaan.. Had zaterdag in mijn wanhoop een afspraak gemaakt, maar voel me nu zoveel beter en heb ook zoveel vertrouwen in jullie dat ik twijfel of ik wel moet gaan.
Alhoewel een check-up natuurlijk nooit verkeerd is natuurlijk. En vind het ook beetje lullig om op de dag zelf af te bellen.