jaaaaa het doet ook echt heel veel pijn, maar was draaien in het weekend is bij mij goedkoper..
hummmmm dan maar doordeweeks 's nachts 'a pain in the ass' zijn voor de buren.
Volgens mij is het ook een ged idee er verscheen weer een glitter namelijk trouwens sinds de bollen buiten uitkomen en de lente zich daarmee melden verschenen mijn glitters (sluier) weer volop.
Tuurlijk kan het zijn zoals mijn vriend zegt dat je ogen in en uitfocus gaan en je de
ionen kan zien maar toch…het blijven voor
mij entiteit-energie-ionen! ^^
En ze glinsteren mij gedag en geven me een steuntje in de rug waneer ik op mezelf moet vertrouwen waneer iets ook daadwerkelijk goed is.
Ik denk dat God ook bestaat uit ionen en atomen in het aller kleinste kleinste deeltje
daar kan je God nog steeds in vinden , en die energie kunnen deeltjes zoals in moleculen en cellen actieveren
Daarom zit denk ik God overal in omdat niet maar dan ook niets zonder ionen of atomen… even een plaatje:
nou nog kleiner dan dat , daar zit dus denk ik God in en we kunnen in ons zelf in contact komen door trillingen een bepaalde frequentie geeft bepaalde reacties zoals communicatie op wat voor manier dan ook door naar de hersenen waar iets daarop geactiveerd word zoals een baken kan reageren op zonlicht.
En daardoor kunnen wij het ontvangen..althans dit lijkt mij een mooie theorie namelijk !
En ik had genoeg tijd om dit uit te dokteren aangezien ik verplicht rust moet nemen L.O.L.