Lily Beau,
Jouw persoonlijke steen is een Mosagaat.
Zo die heb ik gelijk opgezocht.
Prachtig ik ga hem zeker halen, moet je deze zien! --> Mooi hé met die tint rood erin!! ^^
De Mos-Agaat staat voor een vrije geest.
Hij voelt zich op zijn plaats in de natuur en kan goed roeien met de riemen die hij heeft.
Deze persoon is een dichter of een dromer en laat zich niet vastpinnen.
Mooie woorden komen inderdaad overeen met mezelf. ^^
Je persoonlijke steen viel niet in je kern, maar grenst er aan, wat inhoudt dat je niet helemaal in je kracht staat, maar dat het ook niet geheel uit balans is.
De Mos-Agaat viel tegen je lijn van intelligentie en richting je werk.
En dit houd in, dat ik zometeen met een nieuwe functie meer op mijn plek kom te zitten/voelen?
De Mos-Agaat geeft aan dat het goed is om meer tijd door te brengen in de natuur.
Oh ja heerlijk, die zon ik knap daar zoveel van op!!
Omdat de natuur een bekend tegengif is voor stress op het werk, spanning e.d. lijkt deze steen aan te geven dat stress in die periode een probleem kan zijn.
Er zijn spanningen omdat ik niet weet 'wat te doen' op mijn werk en dat is frusterend ik word daar onrustig van.
Deze stress komt waarschijnlijk voort uit een soort van plichtsgevoel, werk dat veeleisend is, emotionele of relationele problemen die een gevoel van onzekerheid en besluiteloosheid geven, of het idee opgesloten te zitten.
Nou precies!
Willen we dit onder ogen zien, dan moet er openheid en ruimte komen.
Check!! Gedaan!
Deze steen geeft aan dat het dan tijd is om een bepaalde weg in te slaan.
Yep, dit voelt voor mij aan als een bevestiging.
Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo’n obstakel.
Hahaha ik kan vaak beter iemand anders iets adviseren doormiddel een plan te maken dan bij mezelf, komt denk ik ook omdat ik dan inderdaad er middenin zit en hetgeen niet van een afstandje kan bekijken.
Wat het probleem ook is, Mos-Agaat geeft aan dat er meer inzicht moet komen.
Dank je.
Op de lijn van je werk viel een Citrien, wat verder van je kern vandaan, maar wel mooi op de lijn.
De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid.
Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.
Wauw mooi gezegd.
Als je goed naar de foto kijkt zie je dat de mosagaat naar de citrien wijst. Dus als je meer inzicht krijgt in wat er speelt op je werk, dan kun je meer groeien naar het zelfvertrouwen dat de Citrien aangeeft.
Oke, maar geld dit uitsluitend voor alleen werk?
Op je lijn van Relaties viel een Lapis Lazuli.
Hij viel dicht bij je kern, maar er net niet in.
Ik had van mijn moeder ooit in mijn jeugd een lapis lazuli piramide hanger gekregen en die ging ik een paar weken geleden zelf weer dragen, toen viel hij uit zijn zilveren omhulsel.
Ik bedacht me toen dat het tijd was dat mijn vriend hem ging dragen en die draagt hem nu nog steeds.
De energie van de steen werkt dus wel sterk op dit moment.
Hihi ja kan kloppen, icl. de irritaties en opkomen voor meezelf.
Lapis Lazuli laat zien dat in je relaties waarheid van essentieel belang is voor succes.
hahaha zo grappig mijn vriend heeft een standaard zinnetje, 'een goede relatie is gebaseerd op een hechte vriendschap.'
Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen.
hahaha jaaaa dit klopt en dit is ook het sterkst in onze relatie, dat we zo goed kunnen spreken met elkaar!
Het kan ook aangeven dat u veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen.
Dat klopt er zijn wat kleine ergernissen die ik moet uitspreken maar spreken is niet mijn sterkste kant en dit kost mezelf erg veel moeite plus heb ik gemerkt dat er ook ergernissen omtrent hele kinderachtige manipulerende houdinkjes en/of handelingen zijn en de vragen; Hoe moet ik die uiten; Welke woorden moet ik gebruiken; Hoe verwoord ik dit; Spelen door mijn hoofd heen.
Zou je dit met betrekking tot je werk bekijken dan is ook hier dus deze energie belangrijk voor je, wil je meer en zelfverzekerder zijn op die plek.
Aha, kijk nou wat een antwoord zeg!
Wauw erg mooi en grappig, deze woorden vallen op zijn plek neer!
In je kern viel nog een Amazoniet.
Hij verwijst naar de gebieden van emoties en individualiteit.
In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.
Mooi mooi mooi en weer een mooi antwoord op "hoe moet ik dit verwoorden?" Prachtig zeg!
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen.
Wha! Guzzie mikke nog an toe!
Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Nou ja zeg, ik zit ier met een bekkie vol tanden ^^.
Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.
hihi ja ik ben bezig te experimenteren met dingen die ik leuk vind en wellicht andere niet zoals kinderbehang in de slaap en huiskamer, dreads, tatoe's, kleding en dagelijkse handelingen die ik mezelf eigen probeer te maken door een beetje Lily erdoorheen te strooien hihi.
Dan een buitenbeentje, een Saffier die helemaal op het randje van het orakel viel, tussen emotionele en individuele lijn in.
Oehh spannend een buitenkansje!!
Wel belangrijk want ook deze steen wijst erop dat je moet in zien wat de bedoelingen van andere mensen om je heen zijn.
Oh My Gosh, ik heb net met een vriendin dit besproken en zij kon mij dit goed uitleggen omdat ze zelf in een bepaalde situatie zit, en heel goed en duidelijk deed ze dat, pfff ik heb echt het gevoel dat ik nu meer harder en zakelijker moet zijn om stellig dingen aan te geven en dan ook werkelijk stellig te blijven, pff wat een klus gaat dit woorden.
Er is sprake van emotionele beroering, en deze steen geeft aan dat je alles weer onder controle moet krijgen.
Oefff wat een nare klus!
Het is belangrijk dat je weet wat de bedoelingen zijn van de mensen om je heen en dat je goed begrijpt wat iemand zegt en waarom.
Ah hier word ik verdrietig van, een teleurstelling! Ja, zo voelt dat aan, bah zeg!
Als je dat lukt, dat inzicht verkrijgen (en dat wordt zo'n beetje drie keer herhaalt in deze duiding)
dan zul je in meer harmonie komen en zul je meer vanuit je eigen kracht kunnen gaan leven.
Grof en hard, stellig.
En ik krijg door nu "Niet te veel van mezelf geven/niet te veel van jezelf geven maar jezelf koesteren en zelfrespect behouden."
Dit was het orakel voor jou Lily Beau.
Oh My Goshh Jorine wat is dit speciaal zeg!
Heel veel informatie en veel impressies om te verwerken nu!
Ik heb het idee dat om mezelf te beschermen ik stelliger voet bij stuk moet houden anders doe ik via een ander mezelf weer pijn en ook kreeg/krijg ik door "Geluk niet laten afhangen van een ander" en ja ik weet nu inmiddels ook zelf heel goed dat je geluk zelf maakt. (ik denk gelijk aan Angel67^^) Maar blijkbaar moet ik dit nog leren voel-weten, brrr moeilijk hoor maar oh zo duidelijk dat wel!
Oef ik moet dit even laten bezinken tot mezelf wat een indruk heeft dit gemaakt op mij!
Liefs Jorine.
Dank je wel vor de moeite ik vind het heel erg lief dat je dit voor me hebt gedaan!
Mijn dank is erg groot!
Dikke knuf Lily.