Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara jun 16 '10
Dank je themoon smileHet is ook erg leuk om te doen.
Cialara
Cialara jun 16 '10
PJ, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd laugh

Allereerst je persoonlijke edelsteen: Citrien

Heerlijk zo'n zonnige krachtige steen voor jou! Even de betekenis qua persoonlijkheid: De citrienpersoonlijkheid is gelukkig en vol van vertrouwen. Hij heeft een praktische kant, maar onderzoekt ook graag het bovennatuurlijke.



Je Citrien viel niet zo heel dicht bij je kern, dat zou ietsjes beter kunnen denk ik. Hij viel meer in de richting van studie/carriére en dat klopt ook wel, want dat is op dit moment een heel belangrijk onderdeel van je leven.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.

In onduidelijke situaties brengt de citrien het licht van de zon om de problemen zodanig te belichten dat ze gezien worden zoals ze zijn. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.


Ook op de lijn van studie/carrière viel een Moldaviet.

Moldaviet ontleent zijn kracht aan de enorme krachten die loskomen wanneer twee ruimten op elkaar botsen, net zoals we ons soms met een schok realiseren dat we lange tijd in een droomwereld hebben geleefd en niet in de echte. Moldaviet kan ons plotseling doen inzien dat onze relatie met al het vertrouwde verandert. Dit is misschien moeilijk te accepteren, maar kan er ook toe leiden dat u zich vanzelfsprekend openstelt voor nieuwe werelden.

Moldaviet in een duiding kan ook wjzen op een plotselinge verandering die leidt tot nieuwe kansen, vooropgesteld dat verandering kan plaatsvinden.


Dan viel er tegen je lijn van intelligentie een Celestiet.

Hier wijst celestiet op de aanwezigheid van spirituele invloeden. Dit kunnen toevalligheden, gelukstreffers of onverwachte ontmoetingen zijn.
Celestiet duidt op het einde van een sobere stemming en op een moeilijke situatie die zal verbeteren. Het toont een veilige omgeving die helpt herstellen en weer zorgt voor een evenwichtige rust. Je moet er bij deze steen wel voor waken niet te veel weg te dromen in vage werelden. Een verhoogde staat van bewustzijn moet altijd geaard zijn in de dagelijkse realiteit wil hij ergens goed voor zijn.

Mij zegt het dat jouw intelligentie dus niet alleen op aards niveau er is, maar ook zeker op spiritueel niveau, maar dat je er tegelijkertijd wel voor moet waken dat je te veel doorschiet naar het spirituele, blijf goed geaard is de boodschap, en gebruik je intelligentie ook voor aardse zaken.


Rozenkwarts viel op je lijn van financiën

Rozenkwarts is dé relatiesteen. Het heeft betrekking op vrienden, geliefden en die aspecten van ons leven waar we een hoop emotionele energie in steken. Dus eigenlijk is dit een beetje gekker plaats voor deze steen. Kennelijk gaat het hier om jouw relatie met de beloningen die je ontvangt voor wat je doet.

Alles waarvan we vinden dat het ons staande houdt wordt door Rozenkwarts gesymboliseerd. De plek waar de steen in een duiding neerkomt, laat niet alleen onze sterkste kanten zien, maar ook onze gevoeligste. Dit kan betekenen dat je het belangrijk vind om mensen te belonen en om zelf beloond te worden. Belonen kan met van alles, van complimentjes tot kadootjes, tot geld aan toe.

Het is een vrij positieve plek en daarom kan de steen een bevestiging van een situatie van steun, vriendschap,emotioneel welbevinden en liefde zijn.



In een vaag gebied ver van je kern en tussen je relaties en financiële lijn in viel een Kornalijn.

Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Het wijst op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft ook aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet je positieve energie toenemen.

Het kan echter ook betekenen dat je wat flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen. Stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diepgelegen pijn en oude wonden voordat ze nog meer problemen veroorzaken.

Omdat het een beetje vaag gebied is, zul je voor jezelf moeten bepalen hoe je dit kunt zien smile



Amazoniet viel heel dicht bij je kern op de lijn van emoties

In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.

De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.

Het probeert ook duidelijk te maken waar iemand voor staat in het leven en wat hij voor ogen heeft. Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.


Dit was jouw duiding PJ, vragen staat vrij he wink

Foto:
New Moon
New Moon jun 17 '10
Lieve Jorine,

Zou je voor mij ook een legging willen doen als je tijd hebt? heeft geen haast smile. Ik weet dat je recent al een meesterorakel hebt gedaan voor me *Waar ik erg veel aan heb gehad!*, maar ik zou graag wat meer inzicht willen krijgen over "een man/jongen die dicht bij me staat, ver weg woont, en ik wellicht (?????) ken van een vorig leven." *ik ben bezig met de grote schoonmaak in mijn leven, en zoals bekend horen daar ook mensen van "vroeger" bij*
Als dit te ingewikkeld is of niet goed voelt, is een algemene legging ook voldoende.

Liefs, the moon
Cialara
Cialara jun 17 '10
Ik zal voor je kijken Themoon, meestal geven de gidsen wel aan wat er gedaan moet worden smileheb nog even geduld, heb deze week en dit weekend niet veel tijd wink

Liefs Jorine.
New Moon
New Moon jun 17 '10
Hihi daarom zei ik ook, neem je tijd smile
Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig dat het soms wel een valkuil kan zijn, en toch "voor mijn beurt" dingen ga vragen. Gelukkig weet mijn gids dat. Kijk maar smile

Liefs the moon

ps: met "kijk maar" bedoel ik dus dat je maar even moet zien of je het wil/kan doen of niet. smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '10
Lieve Jorine,

bij toeval kwam ik op je forum terecht, die ik echt enorm leuk vind. Wat een creativiteit om zo'n mooi bord te maken! Mijn complimenten! Zou je miss voor mij een legging willen/kunnen doen?

ik ben de afgelopen tijd enorm onrustig van binnen, en ik heb het vermoeden dat dit te maken heeft met mijn nu inmiddels al te lang doorgezette studiekeuze (kunstgeschiedenis), sterk hoor ik steeds van binnen dat dit een droom was van 5 jaar terug, maar inmiddels niet meer, omdat ik steeds meer getrokken word naar onderwerpen die met holistische therapie te maken hebben.
Ik zou graag willen weten: Hoe gaat het verlopen met mijn studie en carriere het aankomende studiejaar (en de jaren erna)?
is dat een goede vraag?

Liefs en fijn als je de legging zou kunnen doen!
Lean
Bleu Angel
Bleu Angel jun 19 '10
Lieve Jorine,

Wat betreft je legging wel erg raak en frapand
vooral dat deel van afwachten klopt helemaal
de rest trouwens ook
Je schreef dat een foto nog zou volgen
ben echt nieuwschierig daarna
Tevens wijzen een heleboel kleine dingen erop dat de grote veranderingen er aankomen,en mijn afwacht periode schijnbaar bijna voorbij is
Thanks Jorine,
Cialara
Cialara jun 19 '10
Hoi Pultje,

Ik zie dat ik inderdaad de foto nog niet had geplaatst. Excuus daarvoor wink

Daarom alsnog jouw foto
Bleu Angel
Bleu Angel jun 22 '10
hoi Jorine
thanks ik gebruik hem als background op mn pc
Daisy
Daisy jun 23 '10
Hoi Jorine,

Zou je voor mij ook een algemene legging willen doen, als je tijd hebt?

groetjes,

Desiree
Cialara
Cialara jun 23 '10
Ik zie dat ik nog een aantal verzoeken heb staan hier, die ik ook nog wil doen, dus je zult even geduld mogen hebben.

En mijn Celestiet is gebroken, ik zal eerst voor een nieuwe moeten zorgen anders is het niet compleet. Ik heb er wel eentje, maar die vind ik te groot en dat werkt niet fijn... Dus allemaal nog even geduld aub wink

Liefs Jorine
Daisy
Daisy jun 25 '10
Natuurlijk! Rustig aan hoor. ik vind het al geweldig dat je dit voor zoveel mensen doet!
New Moon
New Moon jun 29 '10
Ben benieuwd smile

Neem je tijd voor het uitzoeken van een goede steen! smile

Liefs, the moon
Cialara
Cialara jun 29 '10
Nou Themoon er is een probleem, ik wilde het vanmiddag doen, het orakel voor jou, maar ik kreeg van mijn gids geen toestemming...

Ik weet niet waarom, ik probeer het morgen nog een keertje.
Als ik morgen niet het orakel mag raadplegen voor je, zal ik in ieder geval vragen om voor jou een persoonlijke steen uit te mogen pendelen.

Liefs Jorine.
New Moon
New Moon jun 30 '10
Haha oei,

Zijn mijn intenties niet goed? Sjonge ik heb nog zoveel mysteries op te lossen, was juist toe aan wat wijsheid frown
Een persoonlijke steen zou in ieder geval wel fijn zijn als het lukt :), anders is het niet erg,, ik weet zeker dat vanzelf blijkt waarom. (ook mijn gids is nogal afwezig en vaag als ik vraag om "verheldering")

Liefs themoon
Cialara
Cialara jun 30 '10
Ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor smilekan net zo goed voor mij niet het juiste moment zijn geweest. Ik ga het strakjes nog eens proberen

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara jun 30 '10
Lieve Themoon,

Helaas helaas, het mag niet voor jou. En toen ik met mijn orakel edelstenen probeerde om een persoonlijke edelsteen uit te pendelen lukte zelfs dat niet. Maar niet getreurd, want ik heb nog een reserve setje stenen winkEn ja, daaruit kwam een steen naar voren die ik eigenlijk nooit gebruik in mijn orakel...

Een Goldstone Red, of Rode goudsteen.

Het is een hele algemene steen, die makkelijk verkrijgbaar is en goed betaalbaar. Hij is een beetje bruin rood met gouden spikketjes erin, prachtig om te zien, mijn dochter is er gek op!

Wat ik denk van deze steen, het is een aarde steen. En wat ik gisteren opmerkte bij jou vraag over het verkrampen tijdens de zielenreizen, ik denk nu ik die steen ook krijg voor jou, dat je eerst moet leren om heel goed te aarden. Dus probeer zoveel mogelijk aarde oefeningen en meditaties, er wordt toch op gewezen dat dat heel belangrijk is.



Er is weinig informatie over de spirituele werking te vinden, omdat het geen natuurlijke steen blijkt te zijn, maar door mensen gemaakt. Ik heb hier een stukje tekst in het engels wat over de goldstone red gaat:


Goldstone Sphere
Goldstone is a man made gemstone that has been around since the European Rennaissance.

Early monks working at a glass factory near Venice, Italy were practicing alchemy when molten copper accidentally tipped into a molten glass container. This crystallized into thousands of tiny crystals and formed a melt with golden light sparkles. This is how the first goldstone came about. Though it is not technically a gemstone, it is often referred to as one.


Red goldstone is associated with vitality and energy.
Goldstone is an energy stone.

Bron: http://crystal-cure.com/symbol-ball-goldstone-red.html


Ik hoop je hiermee in ieder geval weer een beetje op weg te hebben geholpen. Liefs Jorine.
New Moon
New Moon jun 30 '10
Aah Jorine,

Superbedankt voor het proberen. Hier kan ik zeker wat mee! laugh
Ik ga eens opzoek naar zo'n steen smile

Liefs themoon
Cialara
Cialara jun 30 '10
Graag gedaan themoon smile
Cialara
Cialara jun 30 '10
Voor Arbe de Vie lukte het wel het orakel te raadplegen.

Jouw persoonlijke steen werd een Granaat:
Granaat staat voor een druk, obsessief en ongeduldig iemand. Zoals een draad die onder stroom staat zal hij altijd voor beroering zorgen – soms in positieve, soms in negatieve zin. De energie is ongericht en actief.

De granaat viel vlak bij je kern en deze energie speelt op dit moment dus bij je. Hij ligt tussen de lijnen van spiritualiteit en gezondheid in, wat inderdaad kan duiden dat jouw interesse hier op dit moment ligt.

Granaat werkt vitaliserend; hij geeft alle sombere, stagnerende situaties nieuwe energie. Hij heeft de neiging de kracht van andere stenen te versterken – zowel hun goede als hun slechte eigenschappen- afhankelijk van waar ze zijn neergekomen. In positieve zin activeert en stimuleert granaat, in negatieve zin zorgt hij voor irritatie en ergernis. Hij kan op passie wijzen, maar dat hoeft niet de langdurige soort te zijn. Hij kan duiden op snel opvlammende en snel wegebbende woede. Granaat kan ook nieuwe ideeën aangeven, die echter net zo hard weer uitdoven als ze geen tegenwicht krijgen van andere, meer aardende eigenschappen.

Granaat kan net als vuur leven en levendigheid in stand houden, maar ook pijn en verbranding veroorzaken.


Tegen de granaat aan, wat verder van de kern, maar ook tussen spiritualiteit en gezondheidslijn in, viel een Bloedsteen.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en dergelijke energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. In een duiding geeft bloedsteen aan dat u vol moet houden, maar ook dat u uw doel inderdaad kunt bereiken. Op een moeilijke plek biedt bloedsteen bescherming wanneer iets mislukt. Op een positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en uw omgeving u steunt. Bij hevige opwinding kan bloedsteen aangeven dat impulsieve reacties, zoals kwaadheid, gesust moeten worden. Laat u niet meeslepen door uw gevoelens.

Ik moet zeggen dat ik het nogal een vurig combinatie vind zo samen met de granaat... ze versterken elkaar behoorlijk deze twee stenen. Ik denk daarom dat het laatste regeltje "laat je niet meeslepen door je gevoelens" hier wel belangrijk is.


Dan viel buiten het bord tussen je intelligentie en carrière lijn een Citrien. Een steen buiten het bord betekent dat de energie pas in de wat verdere toekomst van kracht is, over een aantal maanden wellicht.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.

In onduidelijke situaties brengt de citrien het licht van de zon om de problemen zodanig te belichten dat ze gezien worden zoals ze zijn. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.

Op een moeilijke plek kan Citrien wijzen op inachtneming van voorzichtigheid of op de noodzaak stap voor stap te opereren. De citrien ligt niet echt op een moeilijke plek als wel een vage plek wink


Tegen je kern en een beetje richting je relatielijn viel een Lepidoliet. Als een steen tegen je kern aan ligt is dat een energie die duidelijk aanwezig is op dit moment.

Lepidoliet toont in een duiding hoe het verleden gebeurtenissen in het heden beïnvloedt. Op een positieve plek laat de steen zien dat de vragensteller de vruchten van positief handelen plukt. Ontspanning aan het einde van een lang en creatief proces is welverdiend.

Is Lepidoliet omgeven door meer problematische energieën, dan laat het terechte of onterechte gevoelens van schaamte of schuldgevoelens zien of toont het juist aan dat de vragensteller negatieve gevoelens krijgt toebedacht door iemand die hem iets verwijt. Maar dat is bij jou niet het geval.

Lepidoliet kan ook duiden op vetes, wraakgevoelens of rancune over een lange periode, die ervoor zorgen dat relaties verzuurd raken. De les die hieruit kan worden getrokken, is dat vergevingsgezindheid en aanvaarding uit iemand zelf komen. Dergelijke gevoelens weerspiegelen onze eigen moeizame strijd met de wereld. Proberen we deze pijn lost te laten, dan zal het verzoeningsproces spontaan beginnen.


Koper viel vlak naast jerelatielijn, maar wat verder van je kern. Dus niet heel direct spelend, maar wel binnenkort.

Koper zorgt ervoor dat alle energie rondom wordt gladgestreken en geïntegreerd. Is er kans op onenigheid, dan sust koper de agressie. Bij stagnatie zorgt koper ervoor dat de energie weer vrijelijk kan stromen. Het bevordert ook alle vormen van communicatie en verbetert emotionele situaties.

Koper herinnert ons eraan dat we ontvankelijk moeten blijven, bereid moeten zijn nieuwe standpunten aan te nemen en niet geïrriteerd moeten raken door het gedrag van anderen.


En als laatste de Bergkristal, die tussen jerelatielijn en emotielijn viel, in de buurt van de Lepidoliet, de energieën kunnen elkaar daarom lichtelijk beïnvloeden.

Bergkristal fungeert in een duiding als middelpunt van standvastigheid en structuur en brengt duidelijkheid. Het helpt belangrijke informatie toegankelijk houden en zorgt ervoor dat niets wordt achtergehouden. Alles is productiever en werkt beter op de plaatsen waar bergkristal terechtkomt. Als de vragensteller echter geheime plannen heeft, geeft de steen aan dat die zullen mislukken, omdat het de betrokkenen allemaal duidelijk zal worden.


Dit was het orakel voor jou Arbe de Vie.
Liefs Jorine.

De foto moet nog komen, doe ik vanavond even wink
Pagina's: « Vorige ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki