Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara okt 4 '10
Dank je voor je feedback Anka smile

Ik zie dat ik sommige stenen iets anders kan/mag interpreteren, dankzij jou en Moonflower smileDat is weer leerzaam.

Wel fijn dat de duiding goed aansluit bij je huidige situatie, en het advies van een ander.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara okt 4 '10
Origineel bericht van: Zuzanna
Beste Jorine,
Zou je als je tijd hebt, ook voor mij een legging willen doen?
Ik heb ook wel een specifiek vraag als dat kan; komen mijn tweelingziel en ik ooit spiritueel dichter bij elkaar?


Het spijt me, maar een dergelijke vraag kan ik via het orakel niet beantwoorden. Dit is meer een ja/nee vraag, bovendien zijn er twee betrokkenen...

Liefs Jorine.
Little Me
Little Me okt 7 '10
haha ja dat vond ik ook wel heel erg apart! laugh
Mooie legging!
Zuzanna
Zuzanna okt 13 '10
Beste Jorine,
Zou je het edelstenen orakel eens voor mij willen leggen?
Een specifieke vraag heb ik niet.
Alvast veel dank,

Zuzanna
Cialara
Cialara okt 24 '10
Hoi Zuzanna,

Het is al weer even geleden deze vraag van jou, en ik heb je sindsdien niet meer op het forum gezien. Ben je nog steeds geinteresseerd? Laat dan even weten, dan kan ik het orakel alsnog voor je raadplegen smile

Jorine.
Zuzanna
Zuzanna okt 24 '10
Hoi Jorine,
ik ben zeker nog geinteresseerd! Ik was er wel de laatste tijd, maar heb alleen meegelezen, niet gereageerd...

liefs,
Zuzanna
Cialara
Cialara okt 24 '10
Oké, dan zal ik zo eens even gaan kijken smile
Cialara
Cialara okt 24 '10
Zuzanna ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.

Als persoonlijke steen werd de Carneool of Kornalijn uitgependeld. Een prachtige oranje steen.


http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Afbeeldingen/Carneool.jpg

De Kornalijn staat voor een warme, zorgzame en sympathieke persoon die veel heeft meegemaakt. Je bent creatief, verzorgend, sensueel en gevoelig.

Deze steen viel niet ver van je kern tussen je spirituele en individuele lijn waar het duidt op veel energie op die gebieden. Het verteld van levenslust, geluk, plezier en harmonie. Naast dit plezier moet je leren werken met wat je hebt in plaats van een ver verwijderd doel na te streven. De steen bevordert succes en doet positieve energie toenemen.

Aandachtspunten bij de energie van deze steen zijn dat je moet proberen flexibeler te zijn en aandacht schenken aan diepgelegen pijn en oude wonden.


Amethist viel midden in je kern, en staat dus centraal in jouw energie op dit moment. De energie van deze steen is beheerst, kalm en attent. Er is een zekere nuchterheid in je en die komt van pas bij je overwegingen en beslissingen. Je staat met beide benen op de grond en laat je niet snel meeslepen door allerlei wilde plannen. In je fantasie mag je je iets meer laten gaan, al zal het bij jou wel gericht zijn op haalbare doelen. Je houdt van eerlijkheid, evenwicht en ook wel spirituele dingen, onderdruk die niet, want ook die zijn onderdeel van jouw evenwicht in dit leven.


Dicht bij de lijn van gezondheid viel een Lapis lazuli
Lapis Lazuli kan een aantal dingen betekenen. Het kan betekenen dat je de waarheid omtrent een situatie moet achterhalen om succes te behalen in wat er speelt met je gezondheid. Anderzijds zou deze steen ook een studie kunnen betekenen, wellicht op het vlak van gezondheid. De steen brengt in ieder geval evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.


Buiten het veld, langs de lijn van je relaties viel een Tijgeroog. Omdat de steen buiten het veld lag, kan dit betekenen dat het pas later gaat spelen, of dat het op dit moment speelt op een wat negatievere manier.
Tijgeroog bevat een positieve energie die vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische, nuchtere manier te benaderen. (dit is al de derde aanwijzing dat praktisch, nuchter, openheid en eerlijkheid belangrijk zijn).
Begin bij het begin en werk van daaruit verder. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig; deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar een gemeenschappelijk doel, vandaar dat ie ook op relatielijn valt.

Melkkwarts tussen de relatie-lijn en de emotielijn...
Een melkkwarts geeft vaak aan dat een situatie onduidelijk is, dat kan frustrerend zijn, maar dit is geen goed moment om actie te ondernemen. Er is geduld voor nodig om met de verstrooiende krachten van deze steen een situatie te verhelderen. Soms is het goed om even de zaken te laten rusten, zeker als er geen duidelijkheid is. Iets wat je volgens de vorige stenen wel nodig hebt om nuchter en stapsgewijs te kunnen handelen. Dus op dit gebied, van relaties en emoties zijn de zaken nog onduidelijk voor je en is geduld geboden. Wacht gewoon tot het weer helder wordt, voordat je dus actie onderneemt op dit gebied.

Op je lijn van emoties ligt een Aquamarijn.
In een duiding wijst aquamarijn op communicatie. Hoe de duiding wordt geïnterpreteerd, hangt af van het feit of de steen op een gunstige of moeilijke plek ligt. Ligt hij gunstig, dan verwijst hij naar kameraadschap, gezelligheid en plezier met dierbaren. Is hij echter omgeven door moeilijke energieën, dan kan aquamarijn aangeven dat roddels of leugens voor problemen zorgen. De steen kan ook wijzen op bedrog. Dit gedrag wordt duidelijk als u de situatie van meerdere kanten bekijkt. Maar het is wel belangrijk dat u niet te emotioneel betrokken raakt, met andere woorden: houd het hoofd koel. Op sommige plekken kan aquamarijn reizen over water aangeven.
De plaats waar de aquamarijn viel is een positieve plek in mijn optiek.

Dit was jouw duiding Zuzanna, ik kan op dit moment geen foto plaatsen omdat ik vanaf een andere pc werk, de mijne is kapot. Maar je houdt hem tegoed!

Liefs Jorine.

Nyssa
Nyssa okt 24 '10
Jorine, ik sta op het punt om steentjes uit te gaan kiezen die ik bij me kan dragen.

Zou je eens willen kijken welke steentjes bij mij passen? Enkel als je er tijd en zin in hebt hoor.

Groetjes
Gwen
Cialara
Cialara okt 24 '10
Hoi Gwen,

Eigenlijk moet je bij het kiezen van stenen vooral op je eigen gevoel afgaan! Wat ik hier doe is iets anders dan een steen uitkiezen om te dragen namelijk. De stenen die ik uitpendel, geven meer een beeld van iemands energie, of hoe die in het leven staat op dit moment.

Het is denk ik beter om te kiezen op basis van gevoel, of als je een bepaalde klacht hebt, dan uit te zoeken welke steen je daarbij kan helpen. Als dat laatste het geval is, dan kun je me een PM sturen, en dan kan ik je daarbij wel helpen.

Liefs Jorine.
Nyssa
Nyssa okt 24 '10
ok, dankjewel Jorine
Nyssa
Nyssa okt 24 '10
Mja, ik ben niet zo bekend met PM. Dat moet ik eens op mijn gemak gaan bekijken.

Ik wilde eigenlijk weten welke steen goed voor me is om chakrablokkades beter te laten doorstromen.

Maar dan is de vraag: aan welke chakra moet gewerkt worden?

Groetjes!
Cialara
Cialara okt 24 '10
Je kunt in dat geval eventueel besluiten om alle kleuren te pakken, van alle chakra's. Een blokkade in de ene heeft namelijk ook effect op de naast liggende. Als je de hele regenboog pakt aan kleurtjes stenen, dan kan dat al een heel gunstig effect hebben...
Cialara
Cialara okt 24 '10
Of een Labradoriet, is ook meestal wel goed smile
Nyssa
Nyssa okt 24 '10
Aaaah, dat is een idee!

Dank je wel!
Cialara
Cialara okt 24 '10
Graag gedaan Gwen

@ Zuzanna, het orakel is gedaan (op de vorige pagina) alleen een foto komt nog, dat gaat op dit moment even niet lukken. Je houdt hem tegoed smile
Zuzanna
Zuzanna okt 25 '10
Hallo Jorine,
Bedankt voor deze legging. Ik herken me er 100% in!
Alleen het gezamenlijke doel bij Tijgeroog is me nog niet helemaal duidelijk. De rest wel. Amethist speelt op dit moment zeker een hoofdrol, ik ben me heel erg spiritueel aan het ontwikkelen.Het klopt ook dat er nog wat onhelderheid is in een bepaalde relatie (melkkwarts), maar langzaam lost de nevel op voor mijn gevoel. Dat heeft ook weer direct te maken met aquamarijn die de communicatie tussen deze persoon en mij vergemakkelijkt en me doet openstaan voor gevoelens en ongesproken woorden.
Wat lapis Lazulli betreft; er speelt inderdaad een gezondheidsprobleempje waarvan ik niet weet wat de exacte oorzaak is. Ik ben daarmee bezig. Ik zou heel graag me verdiepen in de kruidengeneeskunde, een opleiding tot herboriste volgen...
Ik denk dat ik me maar eens een carneool ga aanschaffen, ik ben heel erg kouwelijk.

Lieve groetjes,
Zuzanna
Cialara
Cialara okt 25 '10
smileCarneool is heel warm en prachtig oranje.

De tijgeroog is iets wat in de toekomst waarschijnlijk zal gaan spelen, ligt namelijk nog niet echt in het speelveld zo gezegd...

Bedankt voor je feedback Zuzanna!

Straks de foto nog ff

Liefs Jorine.
Viooltje
Viooltje okt 25 '10
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook eens een legging willen doen? Ben wel erg benieuwd op gebied van werk/eigen praktijk enzo.

Liefs Jolanda
Cialara
Cialara okt 25 '10
Als ik van de week tijd heb, zal ik weer een poging wagen grin
Pagina's: « Vorige ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki