Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara dec 28 '10
Hoi Corrine

Ja ik doe het wel nog steeds, maar nu de kids vakantie hebben en zo die laatste weken voor die vakantie, dan komt er gewoon nooit wat van. Veel te druk om me heen wink

Dus helaas, voor iedereen die een aanvraag heeft gedaan, nog eventjes wachten. Misschien dat ik er volgende week weer aan toe kom wink

Liefsssszzz Jorine.
admin
admin feb 6 '11
Lieve Jorine,

Ik weet niet of je nog de edelstenen legging doet als je het wel doet wil ik je vragen om voor mij een legging te doen.

liefs Ajada
Lien87
Lien87 feb 9 '11
Hoi Jorine,

Ik zou het leuk vinden als je ook voor mij een edelstenen legging zou willen doen. Ik zie wel dat het al een tijdje geleden is dat je hier nog iets geschreven hebt dus je kijkt maar even wanneer je tijd en zin hebt voor een legging.

Alvast bedankt,
Liefs Lien.
Orakelkaarten
Orakelkaarten feb 9 '11
Hallo Jorine,

Ik weet het, er zijn nog 10 wachtenden voor mij ;-) maar zou je voor mij ook een edelstenenlegging willen doen?

Ina.
Ans_F
Ans_F mrt 19 '11
Ik ben net nieuw hier en ben op zoek naar een (misschien vreemd) antwoord op mijn vraag.
Mijn kater Mouse is donderdag rond 17.30 ingeslapen.
Hij had 3 ernstige ziektes en nog ongeveer een maand te leven.

Ik zit met een schuldgevoel (zoals zovelen die hier doorheen gaan) en wil graag weten hoe het hem vergaat..of hij nog hier/thuis is, wat ik kan doen, of ik nog contact ga krijgen en of hij vrede heeft met wat er gebeurd is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Lieve groetjes,
Ans
Groene_heks
Groene_heks mrt 20 '11
Hoi Ans,

Dat schuldgevoel mag je loslaten hoor, Mouse weet dat er geen andere opties waren en dat je alles hebt gedaan wat je kon doen.
Ik denk dat hij je eerder dankbaar is dat hem/ haar verder lijden is bespaard.

Je zult misschien gaan merken in de toekomst dat je soms denkt: He zag ik Mouse nu? Zo even een gevoel of een schim, je kunt ervan op aan dat het Mouse ook is die je even gedag komt zeggen.
Ik heb vaak savonds dat ik in bed lig en dan plof voel ik een kat op me springen en ik zie er dan echt geen!
Dat is er dan een van de velen die ik heb gehad die al zijn overgegaan smile



Regenboog brug

Er is een plaats in de hemel die Regenboog brug heet.
Als een dier waar je veel van houdt doodgaat,
dan gaat dat dier naar de Regenboog brug.
Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden,
zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.
Er is genoeg eten, water en zonneschijn
en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig.

Alle oude en zieke dieren worden daar weer jong en beter.
Alle dieren die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond,
precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is echter een klein ding:
Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje
achter hebben moeten laten.

Ze rennen en spelen met elkaar,
maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen
en in de verte tuurt.
Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding.
Plotseling verlaat hij de groep,
rent over het groene gras, sneller en sneller.
Hij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen,
houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging.
Om nooit meer uit elkaar te gaan.
De vrolijke kussen overstelpen je gezicht,
je handen aaien zijn liefdevolle kop
en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien,
maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...
karda
karda mrt 20 '11
Dat heb ik ook dat ik voel dat mijn poes Elles die is overgegaan dan bij me is dan voel ik ook dat ze op me loopt. heel mooi.
heel mooi de regenboogbrug, zal voor veel dierenliefhebbers een troost zijn.
meis
meis mrt 24 '11
Wat een mooi orakel,zo met de edelstenen. Veel plezier ervan!
lieveke
lieveke mrt 24 '11
Hey

Wil je voor mij ook de stenen leggen voor de ontwikkeling van mij en mijn vriend na te gaan :-)

Dankje
Cialara
Cialara apr 5 '11
Oh ik ben al zo lang niet meer hier mee bezig geweest, maar het wordt er weer tijd voor smilealles duwt me deze kant op op het moment. Daarom dan nog maar even de vraag aan degenen die hier boven een aanvraag nog hebben staan of die nog steeds gewenst is winkIk ga er weer tijd voor maken.

Liefs Jorine.
Serenity
Serenity apr 5 '11
ja alsjeblieft!!

Oh ik zie dat ik al advies had meegekregen, *gniffel*
Uhm misschien een algemene legging hihi dat vind ik altijd wel leuk!

dank je!
Cialara
Cialara apr 6 '11
Hoi Lily Beau,

Ik heb voor jou zojuist het orakel geraadpleegd en heb een duiding voor je nu. Ik zal eerst even de foto uploaden en dan in dit stukje ook de uitleg plaatsen.



Ik ga het vanavond hier voor je uitschrijven, moet nu even eten koken laughtot later wink
Serenity
Serenity apr 6 '11
Oeeeehhhh spannend nou ik lees het wel net zoals jij het typt, lekker op ons gemakje..hihi

Ik ben benieuwd!
Cialara
Cialara apr 6 '11
Lily Beau,

Jouw persoonlijke steen is een Mosagaat.

De Mos-Agaat staat voor een vrije geest. Hij voelt zich op zijn plaats in de natuur en kan goed roeien met de riemen die hij heeft. Deze persoon is een dichter of een dromer en laat zich niet vastpinnen.

Je persoonlijke steen viel niet in je kern, maar grenst er aan, wat inhoudt dat je niet helemaal in je kracht staat, maar dat het ook niet geheel uit balans is. De Mos-Agaat viel tegen je lijn van intelligentie en richting je werk.

De Mos-Agaat geeft aan dat het goed is om meer tijd door te brengen in de natuur. Omdat de natuur een bekend tegengif is voor stress op het werk, spanning e.d. lijkt deze steen aan te geven dat stress in die periode een probleem kan zijn. Deze stress komt waarschijnlijk voort uit een soort van plichtsgevoel, werk dat veeleisend is, emotionele of relationele problemen die een gevoel van onzekerheid en besluiteloosheid geven, of het idee opgesloten te zitten. Willen we dit onder ogen zien, dan moet er openheid en ruimte komen. Deze steen geeft aan dat het dan tijd is om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo’n obstakel. Wat het probleem ook is, Mos-Agaat geeft aan dat er meer inzicht moet komen.

Op de lijn van je werk viel een Citrien, wat verder van je kern vandaan, maar wel mooi op de lijn.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.

Als je goed naar de foto kijkt zie je dat de mosagaat naar de citrien wijst. Dus als je meer inzicht krijgt in wat er speelt op je werk, dan kun je meer groeien naar het zelfvertrouwen dat de Citrien aangeeft.

Op je lijn van Relaties viel een Lapis Lazuli. Hij viel dicht bij je kern, maar er net niet in. De energie van de steen werkt dus wel sterk op dit moment.

Lapis Lazuli laat zien dat in je relaties waarheid van essentieel belang is voor succes. Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen. Het kan ook aangeven dat u veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen.

Zou je dit met betrekking tot je werk bekijken dan is ook hier dus deze energie belangrijk voor je, wil je meer en zelfverzekerder zijn op die plek.

In je kern viel nog een Amazoniet. Hij verwijst naar de gebieden van emoties en individualiteit.

In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.

Dan een buitenbeentje, een Saffier die helemaal op het randje van het orakel viel, tussen emotionele en individuele lijn in.

Wel belangrijk want ook deze steen wijst erop dat je moet in zien wat de bedoelingen van andere mensen om je heen zijn.
Er is sprake van emotionele beroering, en deze steen geeft aan dat je alles weer onder controle moet krijgen. Het is belangrijk dat je weet wat de bedoelingen zijn van de mensen om je heen en dat je goed begrijpt wat iemand zegt en waarom.

Als je dat lukt, dat inzicht verkrijgen (en dat wordt zo'n beetje drie keer herhaalt in deze duiding) dan zul je in meer harmonie komen en zul je meer vanuit je eigen kracht kunnen gaan leven.

Dit was het orakel voor jou Lily Beau.
Liefs Jorine.
Serenity
Serenity apr 7 '11
Origineel bericht van: Cialara
Lily Beau,
Jouw persoonlijke steen is een Mosagaat.
Zo die heb ik gelijk opgezocht.
Prachtig ik ga hem zeker halen, moet je deze zien! --> Mooi hé met die tint rood erin!! ^^


De Mos-Agaat staat voor een vrije geest.
Hij voelt zich op zijn plaats in de natuur en kan goed roeien met de riemen die hij heeft.
Deze persoon is een dichter of een dromer en laat zich niet vastpinnen.
Mooie woorden komen inderdaad overeen met mezelf. ^^

Je persoonlijke steen viel niet in je kern, maar grenst er aan, wat inhoudt dat je niet helemaal in je kracht staat, maar dat het ook niet geheel uit balans is.
De Mos-Agaat viel tegen je lijn van intelligentie en richting je werk.
En dit houd in, dat ik zometeen met een nieuwe functie meer op mijn plek kom te zitten/voelen?

De Mos-Agaat geeft aan dat het goed is om meer tijd door te brengen in de natuur.
Oh ja heerlijk, die zon ik knap daar zoveel van op!!

Omdat de natuur een bekend tegengif is voor stress op het werk, spanning e.d. lijkt deze steen aan te geven dat stress in die periode een probleem kan zijn.
Er zijn spanningen omdat ik niet weet 'wat te doen' op mijn werk en dat is frusterend ik word daar onrustig van.
Deze stress komt waarschijnlijk voort uit een soort van plichtsgevoel, werk dat veeleisend is, emotionele of relationele problemen die een gevoel van onzekerheid en besluiteloosheid geven, of het idee opgesloten te zitten.
Nou precies!
Willen we dit onder ogen zien, dan moet er openheid en ruimte komen.
Check!! Gedaan!
Deze steen geeft aan dat het dan tijd is om een bepaalde weg in te slaan.
Yep, dit voelt voor mij aan als een bevestiging.
Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo’n obstakel.
Hahaha ik kan vaak beter iemand anders iets adviseren doormiddel een plan te maken dan bij mezelf, komt denk ik ook omdat ik dan inderdaad er middenin zit en hetgeen niet van een afstandje kan bekijken.
Wat het probleem ook is, Mos-Agaat geeft aan dat er meer inzicht moet komen.
Dank je. wink

Op de lijn van je werk viel een Citrien, wat verder van je kern vandaan, maar wel mooi op de lijn.

De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid.
Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.
Wauw mooi gezegd.

Als je goed naar de foto kijkt zie je dat de mosagaat naar de citrien wijst. Dus als je meer inzicht krijgt in wat er speelt op je werk, dan kun je meer groeien naar het zelfvertrouwen dat de Citrien aangeeft.
Oke, maar geld dit uitsluitend voor alleen werk?

Op je lijn van Relaties viel een Lapis Lazuli.
Hij viel dicht bij je kern, maar er net niet in.
Ik had van mijn moeder ooit in mijn jeugd een lapis lazuli piramide hanger gekregen en die ging ik een paar weken geleden zelf weer dragen, toen viel hij uit zijn zilveren omhulsel.
Ik bedacht me toen dat het tijd was dat mijn vriend hem ging dragen en die draagt hem nu nog steeds.

De energie van de steen werkt dus wel sterk op dit moment.
Hihi ja kan kloppen, icl. de irritaties en opkomen voor meezelf.

Lapis Lazuli laat zien dat in je relaties waarheid van essentieel belang is voor succes.
hahaha zo grappig mijn vriend heeft een standaard zinnetje, 'een goede relatie is gebaseerd op een hechte vriendschap.'

Oprechtheid, eerlijke communicatie en duidelijkheid laten alle energieën vrijelijk stromen.
hahaha jaaaa dit klopt en dit is ook het sterkst in onze relatie, dat we zo goed kunnen spreken met elkaar!
Het kan ook aangeven dat u veel moeite moet doen om de waarheid omtrent een bepaalde situatie te achterhalen.
Dat klopt er zijn wat kleine ergernissen die ik moet uitspreken maar spreken is niet mijn sterkste kant en dit kost mezelf erg veel moeite plus heb ik gemerkt dat er ook ergernissen omtrent hele kinderachtige manipulerende houdinkjes en/of handelingen zijn en de vragen; Hoe moet ik die uiten; Welke woorden moet ik gebruiken; Hoe verwoord ik dit; Spelen door mijn hoofd heen.

Zou je dit met betrekking tot je werk bekijken dan is ook hier dus deze energie belangrijk voor je, wil je meer en zelfverzekerder zijn op die plek.
Aha, kijk nou wat een antwoord zeg!
Wauw erg mooi en grappig, deze woorden vallen op zijn plek neer!


In je kern viel nog een Amazoniet.
Hij verwijst naar de gebieden van emoties en individualiteit.

In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden. Mooi mooi mooi en weer een mooi antwoord op "hoe moet ik dit verwoorden?" Prachtig zeg!
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen.
Wha! crazyGuzzie mikke nog an toe!
Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Nou ja zeg, ik zit ier met een bekkie vol tanden ^^.

Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.
hihi ja ik ben bezig te experimenteren met dingen die ik leuk vind en wellicht andere niet zoals kinderbehang in de slaap en huiskamer, dreads, tatoe's, kleding en dagelijkse handelingen die ik mezelf eigen probeer te maken door een beetje Lily erdoorheen te strooien hihi.

Dan een buitenbeentje, een Saffier die helemaal op het randje van het orakel viel, tussen emotionele en individuele lijn in.
Oehh spannend een buitenkansje!!

Wel belangrijk want ook deze steen wijst erop dat je moet in zien wat de bedoelingen van andere mensen om je heen zijn.
Oh My Gosh, ik heb net met een vriendin dit besproken en zij kon mij dit goed uitleggen omdat ze zelf in een bepaalde situatie zit, en heel goed en duidelijk deed ze dat, pfff ik heb echt het gevoel dat ik nu meer harder en zakelijker moet zijn om stellig dingen aan te geven en dan ook werkelijk stellig te blijven, pff wat een klus gaat dit woorden.

Er is sprake van emotionele beroering, en deze steen geeft aan dat je alles weer onder controle moet krijgen.
Oefff wat een nare klus!
Het is belangrijk dat je weet wat de bedoelingen zijn van de mensen om je heen en dat je goed begrijpt wat iemand zegt en waarom.
Ah hier word ik verdrietig van, een teleurstelling! Ja, zo voelt dat aan, bah zeg!

Als je dat lukt, dat inzicht verkrijgen (en dat wordt zo'n beetje drie keer herhaalt in deze duiding)
dan zul je in meer harmonie komen en zul je meer vanuit je eigen kracht kunnen gaan leven.
Grof en hard, stellig.
En ik krijg door nu "Niet te veel van mezelf geven/niet te veel van jezelf geven maar jezelf koesteren en zelfrespect behouden."


Dit was het orakel voor jou Lily Beau.
Oh My Goshh Jorine wat is dit speciaal zeg!
Heel veel informatie en veel impressies om te verwerken nu!
Ik heb het idee dat om mezelf te beschermen ik stelliger voet bij stuk moet houden anders doe ik via een ander mezelf weer pijn en ook kreeg/krijg ik door "Geluk niet laten afhangen van een ander" en ja ik weet nu inmiddels ook zelf heel goed dat je geluk zelf maakt. (ik denk gelijk aan Angel67^^) Maar blijkbaar moet ik dit nog leren voel-weten, brrr moeilijk hoor maar oh zo duidelijk dat wel!
Oef ik moet dit even laten bezinken tot mezelf wat een indruk heeft dit gemaakt op mij!

Liefs Jorine.
Dank je wel vor de moeite ik vind het heel erg lief dat je dit voor me hebt gedaan!
Mijn dank is erg groot!
Dikke knuf Lily.
Lien87
Lien87 apr 8 '11
Hoi Jorine,

Ik heb een tijdje geleden een edelsteen legging aangevraagd en zie nu dat je er terug in vliegt dus ik zou het echt heel erg leuk vinden als je zo een legging voor mij kan doen ?

Alvast bedankt,
Liefs Lien
Cialara
Cialara apr 8 '11
Lily bedankt voor je geweldige feed back laughWauw mooi he al die steentjes smile

Over de citrien, die viel exact op je carrière lijn en is dus wel echt voor dat gebied bedoeld. Maar ik denk in het algemeen dat je altijd zelfverzekerder zult zijn als je doorziet hoe anderen denken, en ook als je doorziet wat jouw eigen emoties zijn of die van anderen. In deze tijd van nieuwe energie pikken we namelijk heel snel de emoties van anderen op en willen die dan nogal eens als de onze beschouwen. Zodra je in kunt zien wat van jou is en wat van de ander krijg je meer duidelijkheid.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara apr 8 '11
Origineel bericht van: Lien87
Hoi Jorine,

Ik heb een tijdje geleden een edelsteen legging aangevraagd en zie nu dat je er terug in vliegt dus ik zou het echt heel erg leuk vinden als je zo een legging voor mij kan doen ?

Alvast bedankt,
Liefs Lien


Ga ik doen smile
Serenity
Serenity apr 8 '11
Origineel bericht van: Cialara
Lily bedankt voor je geweldige feed back laughWauw mooi he al die steentjes smile

Over de citrien, die viel exact op je carrière lijn en is dus wel echt voor dat gebied bedoeld. Maar ik denk in het algemeen dat je altijd zelfverzekerder zult zijn als je doorziet hoe anderen denken, en ook als je doorziet wat jouw eigen emoties zijn of die van anderen. In deze tijd van nieuwe energie pikken we namelijk heel snel de emoties van anderen op en willen die dan nogal eens als de onze beschouwen. Zodra je in kunt zien wat van jou is en wat van de ander krijg je meer duidelijkheid.

Liefs Jorine.
Ohw wat een goed idee zeg!
Dank je wel!
Cialara
Cialara apr 8 '11
Het orakel voor Lien

Hoi Lien, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.



Jouw persoonlijke steen is een Seleniet
De seleniet persoonlijkheid kan aardig en vriendelijk overkomen, maar is wisselend in gemoed, kwetsbaar en soms ook onevenwichtig. Iemand die gevoelig is voor de reacties van anderen.

De Seleniet viel op een wat onduidelijke plek, niet dicht bij je kern, tussen je gezondheids- en intelligentielijn, wel het dicht bij die laatste.
Seleniet geeft aan dat er een zeer delicate situatie aan de orde is. Voor het oog lijkt alles prima, maar er is wel degelijk wat aan de hand. DAt wil niet zeggen dat de situatis verergert, maar wel dat een bepaalde verandering op komst is. Omdat Seleniet met de maan te maken heeft en de maancyclus ongeveer 28 dagen duurt, kan deze verandering binnen een maand na de duiding optreden. Wat deze precies inhoudt, is misschien uit de andere stenen af te leiden of uit de plek waar de steen terechtgekomen is.

Op je kern vielen twee stenen dicht bij elkaar. Een Larimar en een Bloedsteen. Ze beinvloeden elkaar duidelijk en zijn belangrijk voor je op dit moment omdat ze in je kern liggen.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en dergelijke energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. In een duiding geeft bloedsteen aan dat u vol moet houden, maar ook dat u uw doel inderdaad kunt bereiken. Op deze positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en uw omgeving u steunt.

De Larimar is de steen van Atlantis, het verzonken continent uit de ongeschreven geschiedenis. Een energie die niet meer in ons wereldbeeld aanwezig is. In Atlantis werkte men met kristallen en met de liefde van deze energie. Ook de Larimar is net als de Seleniet een zachte steen, die met liefde verzorgt dient te worden. Ze helpt de levensenergie in het bovenlichaam, en neemt spanningen daar weg, extreme emoties worden erdoor in balans gebracht. Er is in het verleden veel fout gegaan in Atlantis wat over bleef voor de bewoners was berusting en acceptatie, iets wat ook bij jou mogelijk speelt. Een gebeurtenis uit het verleden die je diep heeft geraakt, en waar je in mag berusten en moet accepteren. Deze steen helpt je daarbij.

Op je relatielijn precies in het midden, viel een Fluoriet.
Deze steen werkt op veel verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. In een duiding geeft het aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu richting en vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan uw neus voorbij.
Fluoriet geeft aan dat u nu goed moet bedenken wat u wilt en hoe u dat voor elkaar kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën eerst uitkristalliseren voor u zich ergens in stort. Bedenk hoe u uw doel kunt bereiken en ga vervolgens methodisch te werk.
Dit kun je toepassen op je persoonlijke relaties, maar ook op je zakelijke relaties.

Op je lijn van Individualiteit viel een Lepidoliet
Eigenlijk wel een hele mooie steen op deze plaats. Want deze steen toont in een duiding hoe het verleden gebeurtenissen in het heden beïnvloedt. Op een positieve plek laat de steen zien dat de vragensteller de vruchten van positief handelen plukt. Ontspanning aan het einde van een lang en creatief proces is welverdiend.

Als ik de stenen zo bekijk dan lijkt het erop dat je door een gebeurtenis in het verleden op een dusdanige manier gekwetst bent dat je je nu nog kwetsbaar voelt en daardoor niet in evenwicht bent. Omdat er door twee stenen de energie van acceptatie en aanvaarding naar voren komt is dit dus een belangrijk element om hier doorheen te komen. Als je de gebeurtenis kunt accepteren en aanvaarden als een onderdeel van jouw leven en onderdeel van jouw pad, dan kun je weer terug in balans komen en zul je je mentaal beter gaan voelen over jezelf en over je omgeving. Mogelijk dat het stap voor stap werken in je relaties daar een ingang in is. Het onderscheiden van de verschillende lagen van gevoelens die daarin spelen en het accepteren ervan alsmede het voor ogen houden van jouw persoonlijke belang in een relatie. Je hebt de steun van de bloedsteen die aangeeft dat je vol moet houden en dat je doel bereikt zal worden.

Dit was het orakel voor jou Lien,
Liefs Jorine.
Pagina's: « Vorige ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki