Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara jan 19 '12
Origineel bericht van: Lepeltje
Hii!

Ik wil niet ongeduldig doen, maar vergeet je ons niet? ;-)


niet vergeten, maar gewoon minder tijd... heb veel werk gehad de afgelopen weken, maar je weet het, geduld wordt beloond hoor wink
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 19 '12
Dit vergt denk ik echt wel meer dan die gemiddelde 10 minuten voor een tekening;)
En ach, in de tussentijd kan er bij de aanvragers alleen maar weer dingen gebeuren waardoor alles anders kan komen te liggen toch?
Cialara
Cialara jan 19 '12
Ja, dat is wel zo, maar al met al ben ik met een tekening ook al snel zo'n half uurtje zoet denk ik... tekenen en dan nog de uitgebreide uitleg. Wat bij het edelstenen orakel ook zo is. Het pendelen en het werpen op zich is niet het meeste werk, maar de uitlege wel wink
Cialara
Cialara jan 20 '12
Origineel bericht van: IkGeefJeEenRoos
Hallo Cialara,

Zou je, als je een keer tijd hebt, voor mij dit eens willen doen? Ik zit het al lang te volgen, en stel het telkens uit. Maar van uitstel kamt afstel, en dat wil ik niet, want ik vind het erg bijzonder zoals je werkt.

Ik heb geen specifieke vraag, iets over werk zou leuk zijn, maar dat komt er wel uit als het van belang is.
Ik merk dat ik op een of andere manier in een vreemde fase zit, waarin ik stilsta, maar er toch veel gebeurd.
Het heeft geen haast, want je bent er drukker mee dan menigeen denkt.


Hoi hoi, ik heb voor jou de stenen geworpen.

Je persoonlijke steen is een Moldaviet. Een speciaal soort mineraal die is ontstaan door de botsing met een meteoriet op aarde en alleen in Moldavie is deze samensmelting van cosmische en aardse elementen in deze vorm te vinden. Het is dus een samenstelling en dat is ook een beetje de betekenis van de steen, het samenbrengen van het cosmische en het aardse. Dit kan soms gepaard gaan met heftige botsingen en verhitte situaties, discussies e.d. De steen kan aangeven dat er in het verleden veel is gebeurd of dat er nog wat staat te gebeuren, aangezien je aangeeft dat je stilstaat.

Je persoonlijke steen viel op je carriere lijn, en dus speelt zich daar iets af. De steen geeft aan dat er een brug geslagen gaat worden tussen twee nogal verschillende mensen, gedachten of stromingen. In het verlengde daarvan, bijna van het bord af ligt een rozenkwarts. Dat wil aangeven dat het verzacht zal worden in de toekomst.

Op de financiele lijn en tegen je spirituele lijn liggen een melkkwarts, die beiden staan voor een soort van nevel, een stilstand. Heel bijonder dat je twee keer de zelfde steen hebt. De melkkwarts wil zeggen dat de situatie niet helder is, dat je geduld moet hebben en dat er iets aan het broeden is, wat nog niet bekend mag worden. Af en toe hebben we die stilstand nodig om te beseffen wat we werkelijk willen, of wat er precies gebeurt is in de afgelopen periode. Deze twee liggen op zowel de financiele als de spirituele lijn, dat zijn twee tegengestelde lijnen, precies zoals ook de moldaviet de tegenstellingen weergeeft die in jou zitten. Het gaat hier niet zozeer om die twee gebieden, maar meer om de tegenstelling ertussen. Alsof je een keuze een proces door loopt van een evalutie op het emotionele en op het materiele vlak en dat is nu in ruste, in een wachtstand gezet.

Op je intelligentie lijn, ligt een labradoriet. Die staat meestal voor een onverwachte verrassing. Iets waar je niet op gerekend had. Misschien krijg je ineens een ingeving, of een inspiratie, zodat je straks weet hoe je verder kan.

Iets verder op je spirituele lijn ligt een Tijgeroog. Dit staat voor het bereiken van je doel, een groepsdoel, dat je bereikt door samenwerking. Ook staat het voor het niet alles alleen moeten doen, je mag best hulp vragen, en in dit geval, mag je hulp vragen aan je gidsen of je beschermengel of waar jij in gelooft, en wat jou goed doet.

Dit was mijn reading vanuit de stenen voor jou.

De foto komt nog.
aquarel
aquarel jan 20 '12
volgens mij zijn edelstenen de filters van verschillende grondlagen in de aarde en hebben niets te maken met krachten omdat dat dode materie is.

maar ken er niets van, dus kan ik niet meespreken, heb nooit in de kracht van stenen geloofd omdat ik alles logisch bekijk maar ik kan me vergissen.

en volgens mij moet dat blijven steken waar het vandaan komt en mag men het niet zien als een waardevol iets om mensen te plezieren.

alles in de natuur heeft een betekenis, heb de natuur vroeger teveel bestudeerd daarom dat ik me daarover uitspreek
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 20 '12
Lieve Cialara,

Bedankt voor je tijd en energie hierbij!
Het is een bijzondere legging, waar ik eventjes ook het rustig moet laten bezinken, dus er volgt nog een reactie. Dank je wel!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 21 '12
Lieve Cialara,

Hoe vaker ik het terug lees, hoe duidelijker het wordt. Het zit allemaal met elkaar verweven, en zit allemaal te wachten op een punt van verder gaan.

Ik kan de Moldaviet zeker wel plaatsen. In het verleden vaak gebeurd dat er flinke diuscissies waren.
Bijzonder dat deze op de carriere lijn viel, want daar zit ik indirect op te wachten. Maar leuk om te lezen dat het nog niet helemaal de tijd is om verder te mogen gaan, en dat het lijkt alsof ik moet wachten op het stukje inspiratie.
We blijven dus maar wachten en rondkijken...
Archolm
Archolm jan 22 '12
Zou je het voor mij ook eens willen doe Cialara, lijkt me ook wel leuk.

Groeten, AC
Cialara
Cialara jan 23 '12
Origineel bericht van: IkGeefJeEenRoos
Lieve Cialara,

Hoe vaker ik het terug lees, hoe duidelijker het wordt. Het zit allemaal met elkaar verweven, en zit allemaal te wachten op een punt van verder gaan.

Ik kan de Moldaviet zeker wel plaatsen. In het verleden vaak gebeurd dat er flinke diuscissies waren.
Bijzonder dat deze op de carriere lijn viel, want daar zit ik indirect op te wachten. Maar leuk om te lezen dat het nog niet helemaal de tijd is om verder te mogen gaan, en dat het lijkt alsof ik moet wachten op het stukje inspiratie.
We blijven dus maar wachten en rondkijken...


Ja, ik denk dat het nog niet de tijd is om verder te gaan. Als ze zo duidelijk twee maal zeggen dat het nog niet duidelijk is en dat je moet wachten. Maar er komt wel een plotselinge verandering op je pad, tegen die tijd zul je het vanzelf herkennen en begrijpen waarom het nu even stil moet liggen.

Ik heb je foto nog hier:
nina30
nina30 jan 23 '12
Hey Cialara,

Als je tijd hebt, mag je voor mij ook altijd eens kijken.

Alvast bedankt.
Groetjes,nina
Cialara
Cialara jan 23 '12
Hi Floere, heb voor jou de edelstenen geworpen.

Allereerst jouw persoonlijke steen, een Rhodoniet. Deze steen staat voor onverwerkt verleden, situaties en mensen die nog steeds een sterke in vloed op jou uitoefenen in het nu en die jou kunnen blokkeren in jouw dagelijkse leven of die jou beinvloeden zelfs zonder nu nog aanwezig te zijn. Het wordt tijd om die los te laten, zoveel en zo goed als dat kan. Je moet je nu richten op dat wat Wél haalbaar en realistisch is. En niet meer denken aan wat had Kúnnen zijn. Deels komt dit doordat je misschien nog te veel in je denken zit, vandaar dat de steen op je intelligentielijn ligt, je denklijn zeg maar. Probeer wat meer vanuit je hart te leven nu.

Tegenover de intelligentie lijn op de emotielijn, ligt een bloedsteen. Een mooie groene steen met rode stippen. Heliotoop word ie ook wel genoemd. Het is een steen die aangeeft dat je je hart moet volgen, en dat jouw emoties ook belangrijk zijn. Je kunt ze niet altijd verbergen, je kunt ze niet uitschakelen, je kunt ze hooguit beheersen, door ze te accepteren voor wat ze zijn en te accepteren dat ze er zijn. Wat je echter niet moet doen is je laten meeslepen door deze emoties. De steen is een steen die aangeeft dat er moed en doorzettingsvermogen is, kracht ook.

Op je gezondheids lijn liggen twee stenen. De Tijgeroog en de Rozenkwarts. Ze liggen tegen elkaar aan en beinvloeden elkaar sterk. De Rozenkwarts op een gezondheidslijn heeft te maken met het hart. De rozenkwarts staat voor sterkste punt maar ook zwakste punt tegelijk. Datgene waar je goed in bent of waar je sterk bent, maar wat je ook kwetsbaar maakt. Het is een relatiesteen, en een verzachtende steen. Het komt mij nu heel erg over dat het in deze duiding heel erg om je hart gaat. Als jij niet begint met je hart te volgen krijg je met het fysieke hart ook problemen, dus pas daarvoor op. Volg je hart als het gaat om de liefde, als het gaat om wat je het lieste doet in je werk en in je dagelijkse leven, volg je hart als het gaat om vriendschappelijke relaties en hobbies.

De Tijgeroog, geeft aan dat er in een groepsverband gewerkt gaat worden aan een gemeenschappelijk doel, en dat dat doel behaald zal worden. Dus samen met anderen zul jij iets doen hiermee, iets wat bij je hart ligt, iets ook wat met gezondheid te maken heeft, al kan ik dat zelf niet helemaal rijmen. Maar jij misschien des te beter. Het is een heel positieve steen.

Op je financiele lijn, de lijn van geld, beloning en waardering, ligt een jade. Deze steen gaat normaal gesproken over familierelaties, over voorouderlijke zaken. Misschien dat er sprake is van een erfenis, of van een manier van elkaar waarderen binnen de familie waar dit over gaat. Deze steen staat lijnrecht tegenover jouw spirituele groei, en die groei is in een stadium van wachten en van onderaardse groei, die nog niet zichtbaar is. Daar ligt een rookkwarts op je spirituele lijn. Deze steen staat voor bij voorbeeld het zaadje dat in de aarde zit. Een zaadje dat nog moet gaan ontkiemen, waarna het in het donker zal beginnen te groeien, maar nog niet zichtbaar is. Pas in een later stadium zal deze groei naar boven komen en zich verder ontplooien. Laat die banden die je blokkeren intussen maar wegsmelten en volg je hart.

Dit was mijn reading voor jou via het orakel.
Liefs Cialara

Dit is de foto die erbij hoort:
floere
floere jan 23 '12
Dankjewel Cialara!

Tja, de boodschap is wel duidelijk he! Mijn hart volgen. Dat kwam er bij de dierkaarten van Emuca ook al zo duidelijk uit... Mijn werk is dus helemaal niet wat mijn hart wil en binnenkort (april!) neem ik een half jaar (of een jaar, als ik het verleng) loopbaanonderbreking. Omdat ik het anders niet meer uithou hier. En ik maak geen plannen voor die periode, ik wil gewoon mijn goesting doen, doen wat ik op dat moment wil. Ik denk dat mijn hart daar wel blij mee zal zijn. Was voor mij ook al een moeilijke beslissing om te nemen (wel een jaar over getwijfeld) want er moet toch geld verdiend worden enzovoort...

Die tijgeroog, ik denk dat dat ons project in frankrijk is. Onze verbouwingen daar, waar regelmatig ook vrienden mee komen helpen. Daar wil mijn hart zo snel mogelijk naartoe (maar 't zal nog een paar jaar moeten wachten)! Later zou ik daar allerlei workshops willen geven of organiseren, vilten, boetseren, yoga, zelfvoorzienend leven, macrobiotisch koken, ecologisch bouwen,...wandelingen organiseren enzovoort. Zou dat het gezondheidsaspect kunnen verklaren?

Onlangs heeft iemand voorspeld dat iemand een grote som geld in ons project zou investeren. Misschien is dat die jade?

Heel erg bedankt voor al je tijd en moeite!

Ik heb nog een vraagje, die persoonlijke steen, is dat iets dat je dan aanraadt om te dragen? Zal ik mij een Rhodoniet aanschaffen of heeft dat daar helemaal niets mee te maken?
Ik draag soms wel een jaspis en een steen die zowel tijgeroog als valkenoog is.

Liefs,
floere
Cialara
Cialara jan 23 '12
Mooi dat het aansluit op de kaarten van Emuca, we zitten wel vaker op de zelfde lijn smileen nog belangrijker, is dat het aansluit bij jouw situatie en issues.

De Rhodoniet is niet uitgependeld om te dragen, maar om een weergave te zijn van jou op dit moment. Als je een steen zou willen dragen denk ik dat je beter een tijgeroog zou kunnen dragen. Maar het beste is om dat apart uit te zoeken voor jezelf.

Liefs Cialara.
floere
floere jan 23 '12
Ah, okee, dank je! De tijgeroog draag ik regelmatig, fijn dat jij me hem ook aanraadt. smile
aquarel
aquarel jan 23 '12
welke edelsteen zou bij mij horen jorine ?

cialara roll the dice aub
Sbabe
Sbabe jan 23 '12
Hey Cialara zou je voor mij ook eens willen kijken welke edelsteen bij mij past. Alvast heel hartelijk dank.
aquarel
aquarel jan 23 '12
sbabe


ik voorspel voor jou de toekomst :

Verwijderd in verband met het off topic gaan.
Cialara
Cialara jan 23 '12
Hoi Aquarel,

Ik zie dat je interesse is gewekt, ondanks dat je niet in stenen gelooft zoals je zelf zegt. Ik wil dan ook best een steen voor jou uitpendelen, geen probleem.

Alleen wel het verzoek om niet zomaar ongevraagd hier allerlei toekomstvoorspellingen voor anderen te gaan doen die daar niet om gevraagd hebben bij jou. Zo blijven we netjes on topic hier en krijgen we ook geen vreemde discussies. Ik reken erop dat je me begrijpt. Ik verwijder dan ook jouw "voorspelling" in het comment hierboven.

By the way, jij gelooft toch in Einstein? Die heeft bewezen dat alles energie is, dus niet alleen wij mensen, maar ook de dieren, de planten, de stenen en de aarde, alles.

Liefs Jorine.
Marije22
Marije22 jan 23 '12
Hoioi Cialara/Jorine,

Ik wil een pendel kopen met een goed bij mij passende edelsteen smileheb een beetje rondgekeken maar t zijn er zo veel.. kun jij me hiermee misschien verder helpen?

Groetjes! Marije
Lepeltje
Lepeltje jan 24 '12
Jaaaaa, ik ben bijna aan de beurt!! Stiekem check ik al elke dag of er wat gepost is in dit topic, maar nu is het dan bijna zover laugh
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki