Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

niels
niels jun 10 '11
hey cialara
zou je alstublieft voor mij ook de edelstenen orakel willen doen ?

Liefs Niels
admin
admin jun 10 '11
Het zijn de kleine dingen die het 'm doen! Gewoon weer thuis kunnen douchen...dat maakt de mens gelukkig! smile

Net als voor je nieuwe wasmachine zitten....en zien dat ie gewoon de was voor je doet!
Caius
Caius jun 11 '11
Cialara, bedankt voor het werpen van de orakel!
Graag geef ik je mijn feedback

Ik ben een rustig en sterk persoon, die zeker ook creatief is, maar rustig en sterk springt er idd meer uit! Ik beoog een rustig leven en ik wil best weleens iets "geks" doen, maar dan moet ik wel terug kunnen keren naar het rustige leven.

Op dit moment zit ik nog niet helemaal lekker in mijn vel, maar het gaat de goede kant op. Ik heb wat gezondheidsproblemen gehad, maar ook dat gaat de goede kant op!
Het zal het meest slaan op de verandering...er is iets achter de rug en er komt verandering aan...waarschijnlijk een zeer positieve verandering smile

Er is nog iets moois verborgen...wat weet ik ook niet...wanneer? we gaan het zien smile

Ik voel mij inderdaad bij sommige mensen altijd uitgeput, zij zuigen mijn energie op en daar voelen zij zich beter door...klopt! Hier moet ik nog mijn weg in gaan vinden.

Werk...iets waar ik mij op ga storten en hopelijk snel ... op dit moment ben ik helaas werkeloos...Roeien met de riemen die ik heb ...dat is een hele goeie ...iets wat ik de laatste tijd ook tegen mezelf zeg en wat mij helpt ...helpt om mijn perfectionisme in de hand te houden...ik ben nuchter en praktisch...maar door de onzekerheid die perfectionisme met zich mee brengt, gaat dit soms verloren...kortom roeien met de riemen die ik heb ...er gewoon het beste van maken smile

De robijn ... de posietiviteit komt weer helemaal terug...op relatie gebied klopt nu ie al ...op het gebied van tevredenheid en zelfvertrouwen gaat ie vast snel werken ...ik heb daar een goed gevoel over! smile

Geduld...ik moet rustig wachten op het ontkiemende zaadje smile

Nogmaals bedankt Jorine...
Het klopt en ik kan er zeker iets mee!!!
Cialara
Cialara jun 14 '11
Susanne en Niels ik ga voor jullie ook het orakel raadplegen, weet alleen nog niet wanneer, ergens deze week vermoed ik wink
niels
niels jun 14 '11
Oh dat is fijn:D
doe het maar op je gemak je moet je er niet gehaast voor voelen laugh
Cialara
Cialara jun 16 '11
Susanna ik heb voor jou het orakel gelegd.

Als persoonlijke steen kwam er een Melkkwarts.
De melkkwarts vind ik zelf een mooie steen, je komt ze wel eens tegen als witte stenen in de bergen of tussen het grind, en ik kan het zelf nooit laten om zo een prachtig wit steentje mee te nemen. De Melkkwarts staat voor ondoorzichtigheid, geslotenheid, maar ook wel voor zuiverheid. Soms is het beter om te zwijgen, de dingen die je weet voor jezelf te houden en je gevoelens niet te tonen. Wachten op het juiste moment hoor ik ook steeds, alsof je wacht op iets, iets wat jouw hart zal doen openbloeien, wat jou laat zien dat je op de juiste plek of bij de juiste mensen bent. Hij ligt tegen je emotielijn aan, en gaat dus over jouw gevoelens wel. Op emotioneel gebied hou je je misschien wel in op dit moment wachtende op een andere situatie, op het juiste moment om te tonen wie je werkelijk bent en wat je werkelijk voelt. Je steen ligt wel in je kern, en dat betekent voor mij dat je daarmee wel in balans bent, het is niet zo dat de dingen om je heen zodanig zijn dat je niet kunt zeggen wat er bij jou speelt of dat emoties niet getoond mogen worden. Jij wacht gewoon rustig af tot voor jou het moment daar is.



De tweede steen is de Rhodoniet, die ook in je kern viel, tegen je gezondheidslijn aan.

Deze steen geeft aan dat er een stukje zelfvertrouwen is waar je aan mag werken. Daarnaast is het zaak om praktisch te denken, niet aan wat had kúnnen zijn, maar aan wat er wel is en wat er wel kan en dit vooral op het emotionele vlak. Zo voorkom je verwarring. Hij ligt bij je gezondheidslijn, maar het gaat hier om je mentale gezondheid, meer dan je fysieke gezondheid, al zijn beiden wel nauw verbonden.



Een soortgelijke steen, de Lepidoliet, viel in het vlak van je financien en je relaties, een beetje onduidelijk waar het precies op wijst, mogelijk op beiden of op bijvoorbeeld een zakelijke relatie, of een bepaalde relatie die met je werk te maken heeft.

De Lepidoliet verteld ons meestal dat er gebeurtenissen uit het verleden zijn, die nu nog steeds een grote invloed hebben in het nu. Het is niet een hele sterke invloed, al is ze er wel. Personen of situaties in het verleden spelen nog steeds een rol. Maar probeer te zien dat het verleden het verleden is, en dat het nu anders is. Misschien zijn het bepaalde patronen die je herkent en die je nu kunt doorbreken, door in te zien, dat de situatie nu anders is en dat je in het nu leeft en niet in het verleden.



Volgende steen was een Zwarte Toermalijn die viel op je individuele lijn.

Je zoekt voor jezelf Harmonie en Stabiliteit en voornamelijk op innerlijk vlak. Dat doe je door jezelf goed te aarden en vooral praktisch te blijven in de dingen die je doet. Dit zul je nog meer moeten gaan doen om echt helemaal bij jezelf te komen. Want als je jezelf centreert dan zal er veel verwarring verdwijnen en zullen verwarrende emoties oplossen in het niets. Ook hier speelt het in het nu leven een belangrijke rol want deze steen trekt aan de vorige drie stenen, en het kan een stabiliserende invloed hebben, mits je inderdaad innerlijk in harmonie komt.



Er schuin tegenover aan de andere kant van het bord tussen je intelligentie en carrière lijn viel een Rode Jaspis.

De Jaspis is een aarde steen die bij het eerste chakra behoort. En wederom een steen die aangeeft dat je een praktisch haalbaar doel voor ogen moet houden. Dus eigenlijk een versterking van de lepiodliet en de rhodoniet. Ook een reflectie van de zwarte tourmalijn die aangeeft dat je goed moet aarden. Dus ook op het gebied van je intellect/werk/carrière moet je praktisch blijven en nuchter, zie wat haalbaar is en ga daarvoor.



Dan kwam er nog een extra steen, die nogal twijfelend te voorschijn kwam maar die ik van mijn gids uiteindelijk toch moest neerleggen. Hij kwam aan het randje van het bord in het gebied tussen je spiritualiteit en je gezondheid. De Rode Granaat.

Dit is een ligging die aangeeft dat de energie ofwel verweg is, ofwel een storende factor is. De Rode Granaat staat voor een hele heftige energie, een krachtbron, maar ook een steen die nogal eens een botsende situatie aangeeft of een activering van iets dat nogal vast zit. In ieder geval iets waar je rekening mee moet of moet gaan houden. In de huidige situatie waarin je nogal vast lijkt te zitten in dingen uit het verleden en je je weg in het nu meer moet gaan zoeken, komt deze steen met een heel actieve energie die het proces zal versnellen en misschien ook wel voor heftige situaties gaat zorgen die je zullen dwingen om oude patronen los te gaan laten. Blijf altijd wel letten op je gronding en probeer je te focussen op je innerlijk, je zelf in plaats van op anderen. Transformatie is niet altijd een vlakke weg die we zonder moeite kunnen lopen tenslotte wink



Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Jorine wat ben je toch een kanjer! smilekusss
Cialara
Cialara jun 17 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Jorine wat ben je toch een kanjer! smilekusss


Ik ga blozen nu... laugh
Cialara
Cialara jun 17 '11
Susanne, het bord met de stenen voor jou:

rosalba
rosalba jun 17 '11
Hallo jorine of cialara(supermooie naam trouwens ;), ik wou je vriendelijk vragen of je eens ook voor mij de edelstenen orakel kon leggen? Dank je wel groetjes rosalba
niels
niels jun 17 '11
ik kan haast niet wachten op mijn edelstenen orakel legging laugh

Liefs Niels
Cialara
Cialara jun 19 '11
Niels voor jou heb ik het orakel geraadpleegd.

Jouw persoonlijke steen is een Citrien. Een prachtige mooie zonnesteen gerelateerd aan je zonnevlecht, het energiecentrum van je lichaam en ook de plek waar een mens subtiele informatie ontvangt van de mensen om hem heen. De Citrien staat voor een wilskrachtig persoon, helderheid en positief denken.

Jouw Citrien viel in je kern, en wees een beetje naar je Carrière lijn. Zodoende wijzend op het vlak van werk/studie/dagelijkse bezigheden die van jou van belang zijn. Op dat vlak ben je positief gestemd in ieder geval. Maar de steen die zo mooi dicht bij jou kern viel betekent tevens dat je goed in je vel zit en het leven positief ervaart. Je centrum standvastig kunt vasthouden en je kunt helder overzien waar je mee bezig bent en welke kant je op wil.



Het bijzondere geval wil, dat de tweede steen die ik pakte ook een citrien bleek te zijn, een veel grotere dan je persoonlijke en dus een nog sterkere energie heeft. Deze kwam heel dicht bij je kern op je spirituele lijn en trekt je persoonlijke steen nog meer naar zijn centrum. Een dubbele steen en dan deze grote op je spirituele vlak, wil voor mij zeggen dat je die kant onherroepelijk op zult gaan in je leven. De invloed is vrij sterk en groot. Je zult er in gesteund worden door je gids en het helder kunnen ervaren allemaal. Nu is echter nog wel een tijd van ontdekken en erin groeien voordat je iets voor anderen kunt gaan betekenen ermee. Dat maakt de volgende steen je duidelijk.

De volgende steen is namelijk een Lapis Lazuli en die viel op het vlak tussen gezondheid en intelligentie.
De Lapis Lazuli is de steen van de waarheid eerlijkheid en ook de steen van studie. De energie van onderzoek en openheid leert de mens om de dingen te leren en te waarderen op zijn echte waarde. Daarom gaan de studie en de eerlijkheid en waarheid heel goed samen. Hij ligt wat verder van je kern, waarmee hij wil zeggen dat hij van invloed is op de twee Citrienen, dat er nog veel geleerd zal moeten worden. En niet alleen op school, maar ook in en van het dagelijkse leven. Leef altijd in eerlijkheid en spreek jouw waarheid.



Dan op je carrière lijn wat verder van je kern, maar getrokken door de citrien om dichterbij te komen viel een Zonnesteen.
Zonnesteen is ook een hele positieve steen, prachtig mooi oranje achtige steen met veel schakeringen in kleur. Oranje staat voor het goddelijke in de mens, en de connectie met het aardse en de zon tegelijk. "Kind van god, kind van de zon, jouw pad zal in het licht lopen en velen helpen hun eigen pad te herkennen." (dit kwam even tussendoor van jouw gids smile)

Een klein stukje tekst over de werking van Zonnesteen:
Zonnesteen geeft blijheid. Zorgt voor een goed humeur en verscherpt de intuitie. De zonnesteen helpt je de glans in je leven weer terug te vinden en helpt om voor jezelf te zorgen. Het reinigt alle chakra's. Deze alchemistische steen brengt een diepe verbinding tot stand met het licht en met de herstellende kracht van de zon tijdens meditaties en in het dagelijks leven.
Zonnesteen helpt bij het verwijderen van haken en ogen in je emotionele of geestelijke leven. Dit kan veroorzaakt zijn door bezitterige ouders, kinderen of geliefde. Je energie vloeit hierdoor weg. Deze steen helpt je om "nee" te zeggen. Het heft wederzijdse afhankelijkheid op. Het stimuleert je eigen kracht, onafhankelijkheid en vitaliteit. Helpt bij onzekerheid. In emotioneel opzicht werkt de zonnesteen als een antidepressivum en helpt gevoelens van discriminatie, verwaarlozing of benadeling te ontkoppelen. Zonnesteen verhoogt het gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen.




Op je lijn van emoties viel een Smaragd.

Smaragd is de kleur van het hart, je hartchakra, liefde die je voelt voor jezelf, voor anderen voor het leven. Smaragd is een prachtige warme en hartverwarmende steen. Alles is liefde, welke emotie je ook voelt, de meesten hebben te maken met liefde. Zij het voor jezelf, zij het voor anderen, het ervaren of het missen, alles is Liefde. Doet me denken aan het liedje van Blöf, ken je dat nog? Het openen van je hart voor anderen en voor jezelf helpt je op je spirituele pad. Zonder die liefde te voelen, onvoorwaardelijke liefde, kom je niet verder. Jij hebt alle mogelijkheden om je hart te openen en wordt ook hier in gesteund.



De laatste steen die ik neerlegde was een Blauwe Bandagaat, die kwam wat verder van je kern op het vlak van relaties.

Deze steen staat voor communicatie. Een belangrijk onderdeel wel in relaties is het communiceren met elkaar. Duidelijk zijn in wat je bent, wie je bent, wat je denkt en wat je bedoelt, zodanig dat de ander dat juist begrijpt. Communicatie kan klein zijn, van mens tot mens, maar ook verder gaan en meerdere mensen tegelijk aanspreken. Ook communicatie is lichaamstaal en telepathie. En vooral dat laatste is iets wat je al kunt en nog beter zult gaan ontwikkelen. Telepathie is niet altijd letterlijk in woorden, maar kan ook in beelden zijn, en in gevoelens. Weten wanneer je iemand moet bellen bijvoorbeeld en dan te horen krijgen dat die persoon net aan je zat te denken, ook dat is communicatie en telepathie winkJe zult het meer en meer gaan ervaren in je leven en er mee gaan werken.



Dit was het orakel voor jou Niels, de foto van het bord moet ik nog even uploaden, die volgt zo.
niels
niels jun 19 '11
reuzebedankt hoor Cialara laugh
Het was het wachten echt waar laugh
heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt laugh

Liefs Niels
Cialara
Cialara jun 20 '11
Graag gedaan Niels wink

De foto van het bord nog voor jou:

goudsbloem
goudsbloem jun 20 '11
lieve cialara,

bedankt voor de edelstenen legging!
als ik zo de teksten lees kan ik het goed plaatsen alles klopt! die verandering maakt me wel een beetje bang omdat ik nog niet zo goed weet waar het me naar toe lijd en wat er zal komen.. uiteindelijk zal alles wel goedkomen maar vind sommige dingen wel erg moelijk weet niet zo goed welke keuze ik moet gaan maken maar dat heb ik nu wel beetje losgelaten en ik zie wel verder wel hoe het gaat lopen ik denk dat dan vanzelf het andwoord wel komt...
ben erg blij met de legging en het verteld me veel over mezelf en waar ik aan mag gaan weken dus heel erg bedankt cialara!!!

liefs susanne.
niels
niels jun 24 '11
Lieve Cialara

Nog maals bedankt voor jouw edelstenenlegging . Vandaag voel ik me compleet futloos en wou ik niet naar mijn eigen galabal gaan maar nu ik jouw legging nog eens heb gelezen voel ik stilaan mijn energie terugvloeien
bedankt.

Niels
Cialara
Cialara jun 24 '11
winknu nog zelf dat kunnen doen, zonder mijn lezing, door gewoon naar binnen te gaan, naar jouw speciale plekje, naar jouw hart, een momentje voor jezelf kan wonderen doen.

Heel veel plezier op het galabal laughHet zal vast wel top zijn!!!
Cialara
Cialara jun 24 '11
Rosalba, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.

Vooraf wil ik zeggen dat jouw gids zeer duidelijk aanwezig is. Een zeer rustige beheerste energie, kalm ook. Hij voelde mannelijk aan, en prettig om mee samen te werken. wink

Jouw persoonlijke steen is een Amber.

De amber is een mooie warme natuurlijke steen, ontstaan uit hars van bomen dat versteend is. De kleur staat voor je zonnevlecht, je wilscentrum en je intelligentie en kennis gedeelte. Amberpersoonlijkheden zijn altijd onderweg. Ze zijn intelligent en handelen bewust, maar kunnen zich moeilijk ontspannen. Ze hebben de neiging te hard te werken en piekeren veel.


Jouw Amber viel op je intelligentie lijn, niet per toeval winkwant dat is precies het gebied ook dat ermee correspondeert. Er is veel activiteit gaande op dat vlak. Of wel je werkt veel met je "hersenen" of je bent misschien nog aan het studeren of aan het leren voor iets. De Amber is altijd een stimulerende steen, juist ook voor andere stenen die er dicht bij liggen. Het activeert en helpt om stagnerende situaties weer vlot te trekken als het ware. En daar komt dan net de clou, want er vlak bij ligt inderdaad een steen die zo'n situatie weergeeft, in het vlak tussen je intelligentie en je carrière.

Daar viel namelijk een Melkkwarts.
De melkkwarts staat voor een vage verwarrende situatie waarin niet alles helder is, en dingen niet op zijn plaats zijn, of nog wachten tot ze op hun plaats kunnen komen. Ondoorzichtige situaties en onduidelijk waar het naar toe moet. Geduld is hier meestal nodig om tot uiting te brengen welke kant je op moet gaan. Maar de energie van Amber geeft aan dat deze situatie op vrij korte termijn vlot getrokken gaat worden. Deze situatie speelt zich waarschijnlijk af op je werk of in je studie, kan dat niet helemaal duiden, het ligt te dicht bij elkaar en kan nog alle kanten op.



De volgende steen is een Rookkwarts en die viel halverweg op je Financiele lijn.
Net als de Melkkwarts, is de Rookkwarts een steen die spreekt van geduld. Als een zaadje dat in de grond zit moet je ergens op wachten (op financieel gebied) pas als de winter voorbij is en de lente aanbreekt zal een zaadje tot ontkieming komen. Ofwel anders gezegd, je zit in een cyclus en op dit moment moet je geduld hebben en wachten tot het juiste moment. Je kunt sommige dingen iet overhaasten of van je afschuiven, sommige zaken in het leven komen zoals ze komen op de golven van een cyclus. Het ligt wat verder van je kern deze steen en daarom zal het betekenen dat je misschien wel wat langer moet wachten dan je hoopte of dacht. Maar het is altijd op tijd. Zoals in jouw persoonlijke plan staat, hoor ik ergens zeggen.



EenZwarte Toermalijn viel op je emotielijn, ook ietsjes van je kern af.

Deze steen is een hele stabiele en harmonieuze energie, die kan aangeven dat je rustig en gebalanceerd bent en in harmonie met je omgeving, ofwel dat je daar naar op zoek bent en er aan werkt om je innerlijk zo te voelen. Voel je veilig in jezelf, en geef om jezelf, hou van jezelf is het advies van je gids. Hij vraagt aan jou om van jezelf te houden, dan komt het respect en de liefde voor het zelf eenvoudig op je pad. En zul je makkelijker die balans keer op keer terug vinden als het even tegenzit. Deze steen is ook een heel aardse steen, net als de rookkwarts en het is dan ook zaak om je goed te aarden. Heel belangrijk voor jou ook. Dus ga geregeld eens op blote voeten buiten lopen en probeer de aarde onder je voeten te voelen trekken aan jou. Ook vanuit de aarde is er liefde voor jou, zoals voor ieder mens.



Als laatste steen kwam er een Rode Granaat op je spirituele lijn terecht.

De Rode Granaat is een bijzondere steen, een heftige energie, aktiverend, botsend soms, vol van passie en vuur en tegelijk heel aards. Wat doet deze steen op een spirituele lijn? Dat kun je je afvragen. Het zegt je in ieder geval dat je er een grote interesse en misschien zelfs wel passie en liefde voor hebt om je met zielenkwesties bezig te houden. Het kan ook betekenen dat je ervoor hebt gekozen om in dit leven veel te putten uit vorige levens en veel zaken uit vorige levens ofwel te corrigeren ofwel nog eens lichtjes te doorlopen om te zien of je de lessen uit die vorige levens reeds hebt eigen gemaakt. Het is in ieder geval geen gemakkelijke weg die je hebt gekozen, maar wel eentje waar je toe opgewassen bent, want een Granaat is ook keihard en heel krachtig.


Afsluitend wil ik nog opmerken dat je twee zeer actieve stenen hebt, de Amber en de Granaat, maar dat je daar tegenover drie vrij rustige en geduld vragende stenen hebt. Een bijzondere combinatie. Je zult af en toe alle zeilen bij moeten zetten, waar er aan de andere kant veel geduld van je gevraagd wordt. Je zult je echter altijd veilig mogen voelen en via de liefde voor jezelf, kun je de hele wereld aan wink

Dit was het orakel voor jou.
Liefs Jorine.

Een foto van het bord volgt nog.
niels
niels jun 24 '11
leve Cialara
Ik heb jouw raad opgevolgd ( ben even gaan slapen in mijn kring van bomen en witte bloemen) en wonder boven wonder voel ik me al veel beter:D ik heb mijn hele energie weer terug en ik zal me zeker gaan amuseren.
Bedankt voor je goede raad laugh

Liefs Niels
Cialara
Cialara jun 24 '11

Foto van het bord voor Rosalba
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki