Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

admin
admin apr 1 '10
yessssss ben aan de beurt !!!! haha telkens deze topic in de gaten houden en nu is het bijna zo ver!!

laugh
Cialara
Cialara apr 1 '10
Ha ha ha
goed zo want ik heb hem net geworpen wink
Cialara
Cialara apr 1 '10
Het orakel voor Precious

Allereerst je persoonlijke steen, of eigenlijk mineraal:

Persoonlijkheid:
De koperpersoonlijkheid is een bemiddelaar en weet in elke situatie een positief voorstel te doen. Hij/zij kan creatief, praktisch of flexibel zijn.

De Koper viel dicht bij je kern op de lijn van emoties.

Koper zorgt ervoor dat alle energie rondom wordt gladgestreken en geïntegreerd. Is er kans op onenigheid, dan sust koper de agressie. Bij stagnatie zorgt koper ervoor dat de energie weer vrijelijk kan stromen. Het bevordert ook alle vormen van communicatie en verbetert emotionele situaties.
Koper herinnert ons eraan dat we ontvankelijk moeten blijven, bereid moeten zijn nieuwe standpunten aan te nemen en niet geïrriteerd moeten raken door het gedrag van anderen.


Naast de koper, meer tegen je kern aan viel een regenboog Fluoriet. De steen is belangrijk omdat hij zo dicht bij je kern èn je persoonlijke steen viel.

Deze steen werkt op veel verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. In een duiding geeft het aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu richting en vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan uw neus voorbij.
Fluoriet geeft aan dat je nu goed moet bedenken wat je wilt en hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën eerst uitkristalliseren voor je je ergens in stort. Bedenk hoe je jouw doel kunt bereiken en ga vervolgens methodisch te werk.


Een Malachiet viel ook op een mooie plek, dicht bij je kern en op de lijn van werk/carrière.

In een duiding geeft malachiet aan dat er veel emotionele niveaus zijn waar aandacht aan moet worden besteed. (Alweer een steen die daarop wijst!!!)
Hij wijst het erop dat zorgvuldiger met bepaalde emotionele zaken moet worden omgegaan. Ook geeft deze steen aan dat het nu zaak is oude patronen en gewoonten los te laten. Groei en ontwikkeling zijn voorwaarden om te kunnen vergeven – zo niet vergeten. Pijnlijke situaties moet je leren begrijpen, leren vergeven en een plek weten te geven, want anders raak je verstrikt in het verleden.

In veel oude culturen was het boze oog een algemene vloek, uitgesproken uit jaloezie of een andere negatieve emotie. Zorg ervoor dat je anderen geen kwaad toewenst. Door wraakzuchtige gedachten te koesteren en anderen de schuld te geven berokken je zowel jezelf als de persoon in kwestie veel schade.
Malachiet leert dat ons handelen veel nuances kent. Op een positieve plek geeft het een veilige plek aan waar je kunt groeien en je vrij kunt voelen.


Dan viel er een Lepidoliet in een vaag gebied ver van je kern tussen financien en carriere in. Het zal een energie zijn die vaagjes op de achtergrond mee werkt...

Deze steen toont in een duiding hoe het verleden gebeurtenissen in het heden beïnvloedt. (Net als bij de Malachiet, dus opnieuw een zich herhalende energie!)
Op een positieve plek laat de steen zien dat de vragensteller de vruchten van positief handelen plukt. Ontspanning aan het einde van een lang en creatief proces is welverdiend.
Rubelliet in Lepidoliet kan ook duiden op vetes, wraakgevoelens of rancune over een lange periode, die ervoor zorgen dat relaties verzuurd raken. De les die hieruit kan worden getrokken, is dat vergevingsgezindheid en aanvaarding uit iemand zelf komen. Dergelijke gevoelens weerspiegelen onze eigen moeizame strijd met de wereld. Proberen we deze pijn lost te laten, dan zal het verzoeningsproces spontaan beginnen.


Dan viel er een Amber tussen je individuele en je spirituele lijn. Dicht bij je kern viel deze steen, dus een belangrijke energie waar je rekening mee dient te houden.

Amber brengt een soort nerveuze energie mee. Wordt hij op een plek aangetroffen waar andere stenen beperking, stagnatie en twijfel aangeven, dan stimuleert hij hernieuwde beweging, maar dat is in dit geval niet zo. Op deze positieve en evenwichtige plek wijst amber je erop dat je moet waken voor drukte. Amber is net edelsteen-cafeïne. Te veel zorgt voor chaos, een slecht humeur en ruzie. Zo lang deze extra energie gebruikt kan worden is er meestal geen probleem.
Komt amber tevoorschijn, probeer er dan achter te komen of er sprake is van ondergewaardeerde capaciteiten, opgekropte emoties en onderdrukte spanningen.


Als laatste steen viel er nog een Groene Aventurijn buiten het bord in de buurt van je spirituele lijn. Een energie die je in de wat verdere toekomst mee gaat maken.

Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de glinsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer je ze het minst verwacht. Op een positieve plek biedt Aventurijn de kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Op een moeilijke plek kan Aventurijn aangeven dat de vragensteller voorbijgaat aan bepaalde kansen ter verbetering van de huidige situatie. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.

Dit was jouw duiding.
Liefs Jorine

Foto van het bord:

admin
admin apr 1 '10
Bedankt voor de mooie woorden, voor je energie en tijd. Waardeer ik zeer. Ik kan me er goed in vinden. Als ik het goed begrijp is het van belang voor mij om een persoon te vergeven zodat ik zelf ook verder kan? (onder andere)
Cialara
Cialara apr 1 '10
Ik denk van wel, omdat er twee maal in die richting gewezen wordt... smile
Maar er wordt ook tweemaal erop gewezen dat je sommige zaken op meerdere niveaus of van verschillende kanten mag bekijken. Misschien dat daar een oplossing ligt? Als je alle facetten van een bepaalde situatie kunt bekijken, is het misschien makkelijker om te vergeven, of in ieder geval te begrijpen...

Liefs Jorine
Cialara
Cialara apr 1 '10
En zie je ook hoe de koper en de fluoriet elkaar hierin versterken?
Als je het van meerdere kanten kunt bekijken en je emoties in die verschillende lagen kunt zien, dan kun je het een beetje glad strijken, waardoor de communicatie beter stroomt en je emotionele situatie verbetert.
Bleu Angel
Bleu Angel apr 1 '10
Jorine ik vind je bord echt mooi en dat je het zelf hebt gemaakt en ontworpen is hele maal goed van je .ik denk dat ik het juist zo mooi vind door de kleur die het heeft laughben nl zelf gek op deze kleur.
Pultje
Bleu Angel
Bleu Angel apr 1 '10
blushoja mag ik ook in de rij gaan aansluiten?
grin
Cialara
Cialara apr 1 '10
Ja hoor, dat mag laugh
Bleu Angel
Bleu Angel apr 1 '10
:|is deze man/liefde voor mij. blush

Hebben wij een toekomst samen.?

Zullen we reizen samen?

Heb ik ze zo goed gesteld cool
Bleu Angel
Bleu Angel apr 1 '10
:Sorry dit moest zijn

|is S de man/liefde voor mij.

Hebben wij een toekomst samen.?

Zullen we reizen samen?
Sorry Foutje bedankt
ff Apeldoorn bellen HIHIHI
Elfje21
Elfje21 apr 1 '10
Hey Jorine,

Echt bedankt voor het leggen van het stenenorakel. Het zal me zeker wel helpen in de toekomst. Ook nu helpt het me. Ik zit wel nog met enkele vragen.

Klopt het dat ik nu vooral moet proberen mijn angsten en onzekerheden te overwinnen? Want die heb ik momenteel wel. En dat ik moet proberen nieuwe dingen die ik daarvoor niet probeerde, nu wel te proberen of me ermee bezig te houden?
Je mag het zeggen als ik het verkeerd interpreteer.

Dus volgens de bloedsteen, zou ik in de verdere toekomst wel succes hebben met mijn beroepsleven en mijn doel bereiken?

Ik heb momenteel wel angsten, maar ik snap niet zo goed het verband tussen mijn angsten en financiën. Misschien moet ik het in mijn geval bekijken bij mijn studie, omdat ik nog niet werk? Zou dat kunnen? Want ik ben wel onzeker en wat bang over een nieuwe studie die ik in de toekomst wil proberen te bereiken.

Ik weet niet zo goed hoe ik de Amber moet interpreteren. Kan je daar misschien bij helpen?

Als ik het goed begrijp, dan zal ik dus nog een hele tijd moeten wachten tot ik de juiste persoon ontmoet om een relatie mee te beginnen? En zal het op een onverwacht moment gebeuren? Daar geloof ik zelf wel in, want ik heb zelf ook dat gevoel.
Maar die laatste twee zinnen snap ik niet zo goed. Wil dat zeggen dat ik bepaalde dingen die ik eigenlijk wel zou moeten doen, omdat ze mij helpen of iets verbeteren, niet ga doen?

Volgens het tijgeroog zou ik dus pas veel later genoeg vertrouwen krijgen in mezelf en zal ook mijn gezondheid beter worden? Momenteel heb ik wel een bepaald gezondheidsprobleem, dus misschien dat het dan pas veel later zou verbeteren? Het is nu al wel veel verbeterd, maar misschien duurt het nog even voor het nog beter wordt? Kan dat? Ik heb ook het gevoel dat ik moet proberen, bij iets klein te beginnen en dan pas proberen nog beter te worden. Kan dat? Ik wil namelijk iets artistiek doen. En dus heb ik daar dan ook hulp bij nodig van anderen en hoef ik niet alles alleen te doen? Ja, inderdaad groepswerk is wel het geval bij dat artistieke.

Als ik dingen verkeerd interpreteer, mag je het zeggen.

Veel liefs,

Angel721
Cialara
Cialara apr 2 '10
Origineel bericht van: Elfje21
Hey Jorine,

Echt bedankt voor het leggen van het stenenorakel. Het zal me zeker wel helpen in de toekomst. Ook nu helpt het me. Ik zit wel nog met enkele vragen.

Klopt het dat ik nu vooral moet proberen mijn angsten en onzekerheden te overwinnen? Want die heb ik momenteel wel. En dat ik moet proberen nieuwe dingen die ik daarvoor niet probeerde, nu wel te proberen of me ermee bezig te houden?
Je mag het zeggen als ik het verkeerd interpreteer.
Je doelt op de Sneeuwvlok Obsidiaan, de angst die je hebt is een angst die voortkomt uit het idee dat er iets buiten je om gebeurt. Maar de steen geeft aan dat je vertrouwen moet hebben en moet geloven in je eigen kracht, die je wel degelijk bezit. En de amazoniet geeft ook aan dat je geen angst moet hebben om je eigen dingen te doen en om anders te zijn. Volg je droom zegt het min of meer.

Dus volgens de bloedsteen, zou ik in de verdere toekomst wel succes hebben met mijn beroepsleven en mijn doel bereiken?
Niets staat vast, dus ook niet of je zult slagen in hetgeen je voor ogen hebt. Maar het doel dat je nu voor ogen hebt, hoeft niet het echte doel van je leven te zijn he...:)

Ik heb momenteel wel angsten, maar ik snap niet zo goed het verband tussen mijn angsten en financiën. Misschien moet ik het in mijn geval bekijken bij mijn studie, omdat ik nog niet werk? Zou dat kunnen? Want ik ben wel onzeker en wat bang over een nieuwe studie die ik in de toekomst wil proberen te bereiken.
Angst op het gebied van financieën is een veel voorkomend iets hoor... kun je met deze opleiding later een goede baan vinden met voldoende financiele opbrengst, kun je je studie wel betalen, hoe kom ik tijdens de studie rond... tja dat zijn hele gewone "angsten"...

Ik weet niet zo goed hoe ik de Amber moet interpreteren. Kan je daar misschien bij helpen?
Ik denk dat de Amber een aanvulling is op de Obsidiaan, een soort van nerveuziteit die wijst op je financiele situatie... het is niet een hele sterke invloed, maar omdat het een soort van herhaling is wel iets om naar te kijken.

Als ik het goed begrijp, dan zal ik dus nog een hele tijd moeten wachten tot ik de juiste persoon ontmoet om een relatie mee te beginnen? En zal het op een onverwacht moment gebeuren? Daar geloof ik zelf wel in, want ik heb zelf ook dat gevoel.
Een mens heeft in zijn leven vele relaties, op allerlei gebieden. Het hoeft hier niet te gaan om een liefdesrelatie, kan ook een familie of zakelijke relatie gaan oid.

Maar die laatste twee zinnen snap ik niet zo goed. Wil dat zeggen dat ik bepaalde dingen die ik eigenlijk wel zou moeten doen, omdat ze mij helpen of iets verbeteren, niet ga doen?
Je moet ook op de kleine dingen letten, op de details. Het kan namelijk ook een al bestaande relatie betreffen die als je er nog eens goed naar kijkt opeens kan veranderen en verbeteren omdat je dan misschien iets anders ziet dan je eerst zag...

Volgens het tijgeroog zou ik dus pas veel later genoeg vertrouwen krijgen in mezelf en zal ook mijn gezondheid beter worden? Momenteel heb ik wel een bepaald gezondheidsprobleem, dus misschien dat het dan pas veel later zou verbeteren? Het is nu al wel veel verbeterd, maar misschien duurt het nog even voor het nog beter wordt? Kan dat? Ik heb ook het gevoel dat ik moet proberen, bij iets klein te beginnen en dan pas proberen nog beter te worden. Kan dat? Ik wil namelijk iets artistiek doen. En dus heb ik daar dan ook hulp bij nodig van anderen en hoef ik niet alles alleen te doen? Ja, inderdaad groepswerk is wel het geval bij dat artistieke.

De tijgeroog had te maken met spiritualiteit én gezondheid. Deze kunnen sterk met elkaar te maken hebben.En kleine stapjes moet je altijd mee beginnen. Ieder pad begint met een enkele stap.

Als ik dingen verkeerd interpreteer, mag je het zeggen.
Het is altijd even aftasten in hoeverre de stenen voor je werken, wat je er in kunt en wil zien, welke richting ze wijzen. En soms zie je pas later waar de accenten lagen en welke boodschap ze hadden, zeker bij stenen die wat verder van je kern af liggen. Ik geloof dat je al aardig op weg was met je eigen interpretatie, heel goed.

Veel liefs,

Angel721


Liefs terug,
Jorine.
Elfje21
Elfje21 apr 9 '10
Hey Jorine,

Bedankt voor de uitleg. Ik zal het later als ik nog wat meer tijd heb, nog eens bekijken en proberen dingen te zoeken die bij de situatie passen. (Ik bedoel op vlak van interpretatie)

Veel liefs,

Elfje21
Cialara
Cialara apr 13 '10
Hoi Pultje,

Voor jou heb ik vandaag het orakel geraadpleegd voor een algemene duiding.

Als eerste je persoonlijke steen: de Bergkristal

Iemand met de persoonlijkheid van een bergkristal is een positief ingestelde persoon, die intelligent, ordelijk, kalm en helder van geest is.

De Bergkristal viel op je carriere lijn wat mij doet vermoeden dat je werk en je carriere vrij belangrijk voor je zijn.
Bergkristal fungeert in een duiding als middelpunt van standvastigheid en structuur en brengt duidelijkheid. Het helpt belangrijke informatie toegankelijk houden en zorgt ervoor dat niets wordt achtergehouden. Alles is productiever en werkt beter op de plaatsen waar bergkristal terechtkomt en dat is in jouw geval dus op het gebied van je werk/carrière.


Kornalijn viel buiten het bord tussen je carrière en financiele lijn. Omdat hij buiten het bord viel is het een energie die in de toekomst pas gaat werken, na zo'n 4 a 6 maanden.

Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Het wijst op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft ook aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet je positieve energie toenemen.
Het kan echter ook betekenen dat je wat flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen. Stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diepgelegen pijn en oude wonden die te maken hebben met je werk of financiele situatie voordat ze nog meer problemen veroorzaken.


Hematiet viel in je kern samen met de Rozenkwarts. De stenen liggen dicht bij elkaar en beïnvloeden elkaar sterk.

Eerst de Hematiet die in je kern viel en dus op dit moment belangrijk voor je is.

Hematiet of ook wel ijzer is een sterk maar zeer broos metal. Deze twee eigenschappen vormen een aanwijzing voor de betekenis die Hematiet in een duiding heeft. Bij Hematiet is sprake van een stevige ondergrond om op te bouwen. Op een positieve plek wordt de consolidatie van energieën in de omgeving erdoor versterkt. Zo kan Hematiet een bepaalde situatie zo analyseren, dat die voor iedereen zichtbaar en duidelijk wordt. Hematiet lijkt een glanzend zilverachtig metaal; wordt het echter vermalen, dan wordt de kleur rood. Deze transformatie duidt erop dat we soms verder moeten kijken dan onze neus lang is.

De Rozenkwarts die er direct naast viel in je kern, wijst ietsjes naar de lijnen van gezondheid en intellect, maar vooral de connectie met de Hematiet is hier van belang.

Rozenkwarts is dé relatiesteen. Het heeft betrekking op vrienden, geliefden en die aspecten van ons leven waar we een hoop emotionele energie in steken. Alles waarvan we vinden dat het ons staande houdt wordt door Rozenkwarts gesymboliseerd. De plek waar de steen in een duiding neerkomt, laat niet alleen onze sterkste kanten zien, maar ook onze gevoeligste.
Op een positieve plek is de steen een bevestiging van een situatie van steun, vriendschap,emotioneel welbevinden en liefde.


Op je lijn van intellect viel een Turkoois

Op een positieve plek kan Turkoois betekenen dat alles in harmonie is, in evenwicht, en dat er optimisme heerst. Turkoois geeft ook aan dat u, voor een optimaal verloop van de dingen moet aangeven wat uw gevoelens en voorkeuren zijn.



En als laatste steen is er nog een Melkkwarts die recht op de lijn van je individualiteit viel, in de eerste cirkel.

De steen geeft aan dat de situatie onduidelijk is. Hoewel dit frustrerend kan zijn, is dit nu echt geen goed moment om actie te ondernemen. Er is geduld nodig om met de verstrooiende krachten van Melkkwarts de situatie te verhelderen. Bedenk dat een gebrek aan doelgerichtheid in bepaalde omstandigheden voordelig kan zijn – even geen voortdurende aandacht voor detail. Hoe het ook zij, veel kan niet worden bereikt, of dat nu door de vaagheid van de vragensteller komt of doordat de gebeurtenissen zo onduidelijk zijn, u kunt beter gewoon wachten tot alles weer helder wordt.


Dit waren de stenen voor jou Pultje
Als er dingen niet duidelijk zijn, stel dan gerust je vraag.

Liefs Jorine.

foto volgt nog he wink
gabriel
gabriel apr 18 '10
Beste Jorine

ik sta op het punt in mijn leven dat ik denk dat ik dingen om moet gooien. ik vraag mij vooral af of ik wel op de goede weg ben, vooral in de nieuwe relatie welke ik ben aangegaan.

mag ik je hierbij vragen voor mij een edelstenenlegging te doen?

ik dank je

groeten Gabriel
Cialara
Cialara apr 18 '10
Ik zal even kijken of ik er komende week tijd voor heb smile

Groetjes Jorine
gabriel
gabriel apr 18 '10
Hoi Jorine

Dat vind ik heel erg fijn

kijk uit naar je bericht!

groeten Gabriel
Cialara
Cialara apr 21 '10
Hoi Gabriel,

Ik heb voor jou het orakel gependeld en geworpen smile

Allereerst je persoonlijke steen: Zwart Tourmalijn

Zwart Toermalijn

Persoonlijkheid
Kan staan voor mensen die nuchter en praktisch zijn en zich overal thuis voelen. Ze gedijen in ongewone en gevaarlijke situaties die ze ook op zoeken.

Energie
Beschermend, evenwicht brengend.

Deze steen duidt op de behoefte in harmonie te zijn met de omgeving. Zonder harmonie loop je misschien het risico om op een bepaald niveau tegen negativiteit aan te lopen. Beide vermijd je door ervoor te zorgen dat je goed geaard en geconcentreerd bent en een praktische levensvisie hebt. Dit kristal geeft aan dat met de hele structuur -de verborgen pijlers- rekening moet worden gehouden. Zorg ervoor dat alles waar jouw handelen en relaties op is gebaseerd veilig en stevig is.

Deze steen viel in je kern, dus eigenlijk ligt ie daar op een prima plek, en betekent dat je de eigenschappen op een fijne en positieve manier in je leven hebt geintegreerd.


Groene Aventurijn viel half in je kern, ook een hele mooie plaats.

Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de glinsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer u ze het minst verwacht. Op een positieve plek biedt Aventurijn de kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Op een moeilijke plek kan Aventurijn aangeven dat de vragensteller voorbijgaat aan bepaalde kansen ter verbetering van de huidige situatie. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.

Omdat deze steen half in je kern viel, betekent het dat de energieën van de steen op dit moment spelen.


In het eerste vakje van je carrière lijn viel een Amazoniet.

In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Het probeert ook duidelijk te maken waar iemand voor staat in het leven en wat hij voor ogen heeft. Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.

Kornalijn viel op het randje van het speelveld, tussen je relatielijn en je emotionele lijn terecht. Het is een minder gunstige plek, en een beetje vaag waar het nu bij hoort, misschien wel bij beide vlakken.

Kornalijn duidt op veel creatieve energie. Het wijst op levenslust, geluk, plezier en harmonie. De steen geeft ook aan dat je moet werken met wat je hebt, in plaats van een ver verwijderd doel te blijven nastreven. Deze steen bevordert ook succes en doet je positieve energie toenemen.

Het kan echter ook betekenen dat je wat flexibeler moet zijn, want anders krijg je last van de negatieve aspecten van deze steen. Stress, ziekte, vertraging en stagnering. Schenk ook aandacht aan diepgelegen pijn en oude wonden voordat ze nog meer problemen veroorzaken. Ik denk dat vooral deze kant van de steen hier van toepassing is, gezien de plaats op het bord waar ie ligt.


Een FLuoriet viel in het vak van emoties, op een neutrale plek.

Deze steen werkt op veel verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. In een duiding geeft het aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu richting en vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan uw neus voorbij.
Fluoriet geeft aan dat u nu goed moet bedenken wat u wilt en hoe u dat voor elkaar kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën eerst uitkristalliseren voor u zich ergens in stort. Bedenk hoe u uw doel kunt bereiken en ga vervolgens methodisch te werk.
Als ik dit vertaal naar je emoties ook nieuwe die je nu ervaart, dan kan het betekenen dat je die op een rijtje moet krijgen, wat je voelt, voordat je stappen onderneemt, maar dat het wel zaak is dat je dat doet, want die vage ideeën moeten nu wel vorm gaan krijgen.


Als laatste viel er nog een maansteen op de lijnen van individualiteit en spiritualiteit.

Maansteen heeft heel veel vrouwelijk energie en kan in een duiding dus een belangrijke vrouw in het leven van de vragensteller symboliseren. Het kan ook staan voor typisch vrouwelijke eigenschappen, zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.
Deze steen toont de noodzaak van emotionele balans in een situatie. Misschien is zich stress aan het ophopen, die zich vervolgens al starheid in relaties manifesteert en die weer moet worden losgemaakt.
Maansteen wijst er ook op dat intuïtieve vaardigheid in het geding is. Je moet nu niet doortastend optreden. Kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om jou aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan.
Omdat de maan op zo veel aardse levenscycli van invloed is, betekent maansteen in een duiding dat de vragensteller zich er bewust van moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin, alles gebeurt op zijn eigen tijd.

Dit was jouw duiding, als je vragen hebt, dan roep je maar smile

Foto komt nog wink
gabriel
gabriel apr 22 '10
Beste Jorinne

zo snel al, ik had het nog niet verwacht, ben er heel erg blij mee. dank!

ik reageer er even op als het wat beter tot mij door gedrongen is.

groeten Gabriel
Pagina's: « Vorige ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki