Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Viooltje
Viooltje okt 25 '10
Helemaal goed, wacht het met spanning af. Kan alleen eind van de week neit vlot reageren want ga een paar dagen weg. Heerlijk in mijn eentje in een huisje zitten. Voor het eerst in 25 jaar ofzo. Kijk er ontzettend naar uit, maar vind het ook wel eng...
Zuzanna
Zuzanna okt 25 '10
Origineel bericht van: Jorine
smileCarneool is heel warm en prachtig oranje.

De tijgeroog is iets wat in de toekomst waarschijnlijk zal gaan spelen, ligt namelijk nog niet echt in het speelveld zo gezegd...

Bedankt voor je feedback Zuzanna!

Straks de foto nog ff

Liefs Jorine.

Nee, jij bedankt Jorine, ik heb er echt veel aan. Wonderlijk toch hoe zulke dingen kunnen spiegelen hoe dingen in elkaar steken. Zelf ben ik soms met de tarot bezig, nog maar beginnend, en dan krijg ik ook wonderlijke uitkomsten soms.
Nog even een andere vraag over edelstenen; weet jij welke steen ik het beste kan kiezen om mijn hormonale balans te herstellen? Die is in de war met allerlei vervelende gevolgen van dien, waaronder last van mijn huid.
Cialara
Cialara okt 25 '10
Nu ben ik ff heel erg makkelijk, heb een beetje zitten googelen grinen vond daar dat de Roze Tourmalijn waarschijnlijk een goede zou zijn om te dragen bij Hormonale Disbalans...

Ik heb hier de link, kun je zelf even lezen
http://www.thecrystalspirit.com/nl/werki...enschappen.html

Ik heb niet alle edelstenen in mijn bezit winkik zou dan mega rijk zijn ha ha ha, dus uitpendelen gaat in dit geval niet he smile
Cialara
Cialara okt 30 '10
Zuzanna, ik heb je nog een foto beloofd van jouw edelstenen op het bord smile

Cialara
Cialara okt 30 '10
Origineel bericht van: Viooltje
Hallo Jorine,

Zou je voor mij ook eens een legging willen doen? Ben wel erg benieuwd op gebied van werk/eigen praktijk enzo.

Liefs Jolanda


Jolanda, ik heb voor jou vandaag het orakel geraadpleegd.

Je persoonlijke steen is de Fluoriet. Je bent iemand die graag ontwerpt of uitvind, ontdekt. Je lijkt vooruit te zijn in de tijd en komt altijd met allerlei voorstellen tot verbetering van de efficientie. Vooruitgang is belangrijk voor jou, en je werkt daar graag zelf aan mee.

De fluoriet viel op je lijn van gezondheid.
De fluoriet werkt op verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. Het geeft aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan je voorbij. Mogelijk dat er iets is met je gezondheid wat je aan moet pakken en waar je nu actie in zult moeten ondernemen. Je moet daarbij goed bedenken wat je wel wilt en hoe je dat voor elkaar wilt en kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën hierover uitkristalliseren voordat je eraan begint en ga methodisch te werk.


In je kern richting emoties viel een Larimar
Dit is een voor mij nieuwe steen, ik heb hem pas smileHet is een steen die te maken heeft met Atlantis, het Atlantis in jezelf. Ga opzoek naar dat stukje van Atlantis waarin je jezelf kunt herkennen. De energie van deze steen is berusting en acceptatie maar ook verre horizonnen. In Atlantis zijn dingen gebeurt lang geleden die nu verwerkt worden door de mensen. Berusting en acceptatie is daar een deel van. Verre horizonnen gaat over het lange termijn effect van het zielsleven. De Larimar helpt je jouw plek in het grote plaatje te vinden en te accepteren, verbreedt je ervaringen van tijd en ruimte en ontspant het bewustzijn. Ontwikkel waardering voor je eigen persoonlijke zijn.

Koper viel op de lijn van intelligentie, heel dicht bij je kern.
Koper zorgt ervoor dat alle energie rondom wordt gladgestreken en geïntegreerd. Is er kans op onenigheid, dan sust koper de agressie. Bij stagnatie zorgt koper ervoor dat de energie weer vrijelijk kan stromen. Het bevordert ook alle vormen van communicatie en verbetert emotionele situaties.
Koper herinnert ons eraan dat we ontvankelijk moeten blijven, bereid moeten zijn nieuwe standpunten aan te nemen en niet geïrriteerd moeten raken door het gedrag van anderen. Kortom ga niet alleen uit van je eigen intelligentie, maar accepteer ook die van anderen.

Buiten het bord op de lijn van Carrière viel een Celestiet.
Omdat de steen buiten het bord valt kan het ofwel een negatieve kant van de steen zijn, ofwel iets wat zich op de achtergrond of pas later zal afspelen. Houdt daar rekening mee.
De Celestiet wijst op de aanwezigheid van spirituele invloeden in je carrière. Let op toevalligheden, gelukstreffers of onverwachte ontmoetingen. Het duidt ook op het einde van een sombere stemming of een moeilijke situatie die zal verbeteren. Een veilige omgeving die zal helpen herstellen of zorgen voor evenwicht en rust. Maar droom niet te veel weg in vage werelden. Blijf goed geaard in het dagelijkse bestaan.
Het kan ook duiden op het ontvluchten van de realiteit of een gebrek aan praktische energie.

Helemaal aan het einde van de lijn van emoties ligt een Amazoniet. Hij ligt ver van je kern en dus is wat minder duidelijk in energie aanwezig, al is ze er wel. Of het is iets wat juist speelt en waar problemen in zitten.
In deze steen komen de energieën van hart en keel samen om je persoonlijke expressie en creativiteit positief te beinvloeden. Het heeft ook te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
De steen probeert ook duidelijk te maken waar je voor staata in het leven en wat je voor ogen hebt, en geeft aan dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden om een beetje anders te durven zijn. En dit alles op emotioneel gebied winkKernwoorden zijn Extrovert en Nieuwsgierig.

Als laatste steen viel op de lijn van Spiritualiteit de Mosagaat.
De Mosagaat is bij uitstek de steen die roept dat we terug naar de natuur moeten gaan. Voor ontgifting, ontstressing, voor aarding ontspanning enz. De steen lijkt aan te geven dat er iets van stress speelt waarvoor je de nodige tegenhangers uit de natuur nodig hebt. Spiritueel gezien kun je in de natuur ook veel! Denk aan Sjamanisme, waarin de symboliek die we in de natuur tegenkomen, zoals vogels die op een bepaalde manier naar ons toekomen of het vinden van witte veren of bijzondere schelpen ons kunnen bemoedigen. Het zijn kadootjes van de cosmos.
Zoek de openheid en de ruimte. Niet alleen in de natuur, maar ook in je eigen natuur, je spirituele kant is ook je natuur, een soort van tweede natuur. Het is tijd om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem na een wandeling in de natuur niet meer zo'n obstakel of krijg je een ander zicht op de zaken.

Hierbij gelijk de foto van je orakel op het bord:


Liefs Jorine
Viooltje
Viooltje okt 31 '10
He Jorine,

Heb hem even vluchtig doorgelezen, ga er morgen even uitgebreid voor zitten. Ben nu te moe, net thuis na een treinreis van bijna 3 uur. Maar wat ik zo lees kan ik allemaal wel plaatsen...

Dank je wel!

Liefs Jolanda
Viooltje
Viooltje nov 2 '10
Nou, er maar eens even voor gaan zitten. Vind het wel heel bijzonder wat er uit is gekomen.
Quote:
Je persoonlijke steen is de Fluoriet. Je bent iemand die graag ontwerpt of uitvind, ontdekt. Je lijkt vooruit te zijn in de tijd en komt altijd met allerlei voorstellen tot verbetering van de efficientie. Vooruitgang is belangrijk voor jou, en je werkt daar graag zelf aan mee.
Of het altijd efficient is wat ik wil, wil ik van afwezen maar ben wel altijd heel erg bezig met nieuwe dingen onderzoeken.
Quote:
De fluoriet viel op je lijn van gezondheid.
De fluoriet werkt op verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. Het geeft aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan je voorbij. Mogelijk dat er iets is met je gezondheid wat je aan moet pakken en waar je nu actie in zult moeten ondernemen. Je moet daarbij goed bedenken wat je wel wilt en hoe je dat voor elkaar wilt en kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën hierover uitkristalliseren voordat je eraan begint en ga methodisch te werk.
Gezondheid is prima, hoewel afvallen niet verkeerd zou zijn... In het algemeen het meer uitkristalliseren en methodisch te werk gaan is wel h eel zinvol. Doe ik nog te weinig. Ben te impulsief op sommige gebieden.
Quote:
In je kern richting emoties viel een Larimar
Dit is een voor mij nieuwe steen, ik heb hem pas Het is een steen die te maken heeft met Atlantis, het Atlantis in jezelf. Ga opzoek naar dat stukje van Atlantis waarin je jezelf kunt herkennen. De energie van deze steen is berusting en acceptatie maar ook verre horizonnen. In Atlantis zijn dingen gebeurt lang geleden die nu verwerkt worden door de mensen. Berusting en acceptatie is daar een deel van. Verre horizonnen gaat over het lange termijn effect van het zielsleven. De Larimar helpt je jouw plek in het grote plaatje te vinden en te accepteren, verbreedt je ervaringen van tijd en ruimte en ontspant het bewustzijn. Ontwikkel waardering voor je eigen persoonlijke zijn.
Leuk, ben net een paar dagen alleen weggeweest om mezelf tegen te komen. Dat is wel heel goed gelukt, veel inzichten gekregen en veel duidelijk geworden.
Quote:
Koper viel op de lijn van intelligentie, heel dicht bij je kern.
Koper zorgt ervoor dat alle energie rondom wordt gladgestreken en geïntegreerd. Is er kans op onenigheid, dan sust koper de agressie. Bij stagnatie zorgt koper ervoor dat de energie weer vrijelijk kan stromen. Het bevordert ook alle vormen van communicatie en verbetert emotionele situaties.
Koper herinnert ons eraan dat we ontvankelijk moeten blijven, bereid moeten zijn nieuwe standpunten aan te nemen en niet geïrriteerd moeten raken door het gedrag van anderen. Kortom ga niet alleen uit van je eigen intelligentie, maar accepteer ook die van anderen.

Sta heel erg open voor andere meningen, ben niet te beroerd om mijn ongelijk aan te geven, maar, merk wel dat ik steeds vaker geirriteerd raak door sommige mensen om me heen. Weet dat ik daar wat mee moet.
Quote:
Buiten het bord op de lijn van Carrière viel een Celestiet.
Omdat de steen buiten het bord valt kan het ofwel een negatieve kant van de steen zijn, ofwel iets wat zich op de achtergrond of pas later zal afspelen. Houdt daar rekening mee.
De Celestiet wijst op de aanwezigheid van spirituele invloeden in je carrière. Let op toevalligheden, gelukstreffers of onverwachte ontmoetingen. Het duidt ook op het einde van een sombere stemming of een moeilijke situatie die zal verbeteren. Een veilige omgeving die zal helpen herstellen of zorgen voor evenwicht en rust. Maar droom niet te veel weg in vage werelden. Blijf goed geaard in het dagelijkse bestaan.
Het kan ook duiden op het ontvluchten van de realiteit of een gebrek aan praktische energie.
Heb zelf het gevoel dat het te maken heeft met dingen die zich later af zullen spelen. Spirituele invloeden is ook helemaal goed. Toevalligheden: heb begin september een tekeningetje gemaakt van een spiritueel centrum dat ik op lange termijn zou willen hebben. Nu sprak ik afgelopen week mijn neef, zijn bezig een winkel over te nemen met in grote lijnen de zelfde vorm als wat ik wil. En die is niet echt logisch (8hoekig) Einde van een moeilijke situatie zou wel heel prettig zijn. Zit nl in het starterstraject van het UWV, maar ja, binnen een half jaar een bedrijf op zetten waar je van kunt rondkomen is natuurlijk niet erg reeel. Ben me heel bewust van om goed geaard te blijven.
Quote:
Helemaal aan het einde van de lijn van emoties ligt een Amazoniet. Hij ligt ver van je kern en dus is wat minder duidelijk in energie aanwezig, al is ze er wel. Of het is iets wat juist speelt en waar problemen in zitten.
In deze steen komen de energieën van hart en keel samen om je persoonlijke expressie en creativiteit positief te beinvloeden. Het heeft ook te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
De steen probeert ook duidelijk te maken waar je voor staata in het leven en wat je voor ogen hebt, en geeft aan dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden om een beetje anders te durven zijn. En dit alles op emotioneel gebied Kernwoorden zijn Extrovert en Nieuwsgierig.

Steen klopt helemaal met wie ik ben en mijn ontwikkeling van de laatste jaren.Misschien dat ik het wat meer naar voren moet laten komen, omdat hij zo ver van de kern afligt.
Quote:
Als laatste steen viel op de lijn van Spiritualiteit de Mosagaat.
De Mosagaat is bij uitstek de steen die roept dat we terug naar de natuur moeten gaan. Voor ontgifting, ontstressing, voor aarding ontspanning enz. De steen lijkt aan te geven dat er iets van stress speelt waarvoor je de nodige tegenhangers uit de natuur nodig hebt. Spiritueel gezien kun je in de natuur ook veel! Denk aan Sjamanisme, waarin de symboliek die we in de natuur tegenkomen, zoals vogels die op een bepaalde manier naar ons toekomen of het vinden van witte veren of bijzondere schelpen ons kunnen bemoedigen. Het zijn kadootjes van de cosmos.
Zoek de openheid en de ruimte. Niet alleen in de natuur, maar ook in je eigen natuur, je spirituele kant is ook je natuur, een soort van tweede natuur. Het is tijd om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem na een wandeling in de natuur niet meer zo'n obstakel of krijg je een ander zicht op de zaken.
Heb dus vier dagen in een huisje in het bos gezeten, helemaal in mijn eentje, veel in het open haard vuur zitten staren. Aan de ene kant uizicht op de beek, andere kant terras waar de eekhoorntjes en vogeltjes regelmatig langskwamen. Vind het ook heerlijk om in het bos te lopen of aan zee. Ben begin september ook al een dag alleen aan zee wezen lopen. Sjamanisme trekt me heel erg aan net als druidisme. Heb aan de beek een heel mooi wit veertje gevonden en die net gisteren opgeplakt in mijn dagboek.

Schitterende lezing, heeft me in ieder geval duidelijk gemaakt dat ik wel zo door moet gaan en niet moet opgeven. Wat een fantastisch bord heb je trouwens gemaakt!

Dank je wel!!!

Liefs Jolanda
Cialara
Cialara nov 2 '10
Hoi Jolanda,

Bedankt voor je feedback op het orakel.

Ik zat nog even te kijken en mogelijk heeft de fluoriet niet alleen betrekking op jouw lichamelijke gezondheid. Het gaat misschien meer in het algemeen over hoe jij met zaken als gezondheid (lichamelijk of geestelijk) omgaat. Dit kan net zo goed zijn iets wat jij in je werk doet.

Bedankt voor je compliment smilehet is een fijn bord, en ik werk er graag mee, ik leer door het hier te doen en iedere reactie naar aanleiding van mijn uitleg over hoe de stenen vallen is een stukje leerstof voor mij.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara nov 14 '10
Hoi Lilly Beau,

Ik denk niet dat de stenen je daar inzicht in kunnen geven, je kunt beter op je eigen gevoel afgaan. Ik wil best het orakel voor je raadplegen, maar alleen maar in het algemeen, omdat het daar meer voor bedoeld is...

Liefs Jorine.
karda
karda nov 14 '10
Hoi Jorine,

Als je tijd en zin hebt, zou je dan voor mij willen leggen.

ik heb niet echt een vraag.

lieve groetjes karda
Cialara
Cialara nov 17 '10
Graag gedaan Lilly Beau smile

Karda ik ga het voor je doen, maar weet nog niet wanneer wink
Cialara
Cialara nov 17 '10
Karda, ik heb zojuist de stenen op het bord geworpen smile

Ik ga beginnen met je persoonlijke steen: Seleniet
Seleniet, genoemd naar de Griekse godin Selena, Godin van de Maan, omdat de steen net zo glinstert als de maan. De steen is een bijna edelsteen variant van gips. Gips werd gevormd door de verdamping van oeroude zeeën en zoutwatermeren en seleniet verwijst naar deze oorsprong, zowel met de prachtige helderheid als oplosbaarheid. De Seleniet is helder, maar ook zacht en kwetsbaar.

Deze steen viel in je kern, en je zit daarmee dus lekker in je vel, hebt goed zicht op jezelf, je gezondheid en je gaven en talenten.

Kernwoorden zijn expansie (groei), verlossend en koelend, dat ben jij voor je omgeving. Daarnaast ben je in staat om anderen te helpen met het verdrijven van duisternissen, het helpen oplossen van problemen en hen beschermen voor allerlei negatieve zaken.

Vlak bij de Seleniet viel een Larimar, steen van Atlantis, van de zee en dolfijnen. Steen ook van acceptatie en verre horizonnen. Ook deze steen ligt in je kern, ietsjes verwijzend naar je financien. Waarschijnlijk heeft dat met berusting op dat vlak te maken. Als er al problemen waren dan ben je er toe in staat geweest of zul je zijn, om die in balans te brengen. Samen met de Seleniet die probleem oplossend werkt en de acceptatie / berusting kom je er wel.
Larimar is ook bekend als de steen van Atlantis, een verre geschiedenis. Heb je daar connecties mee? Er is veel gebeurd in die periode op aarde en we beleven wederom een soortgelijk tijdperk. Blijf je richten op de positieve dingen die uit Atlantis bekend zijn gebleven.

Dan ook dicht bij de kern vielen een Aquamarijn dat is wel grappig, want dat is voor mijn gevoel ook een Atlantis steen. Al gaat Aquamarijn meer over je prettig voelen in gezelschap, je houdt van gezelligheid en mensen om je heen. Je maakt daar tijd voor vrij en geniet ervan. Deze steen ligt ook tegen de relatie en emotie lijn aan, wat dus nog eens elkaar versterkt.

zo, nu ga ik even mijn dochter uit school halen, later in de middag ga ik verder wink

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara nov 17 '10
Ik ga weer verder smile

Ook dicht bij je kern, tussen je spirituele en individuele lijn ligt een Rozenkwarts. Een prachtige steen, die heel zacht oogt, maar wel sterk is. Passie voor de lijnen waar ie op ligt, zoals dus ook het spirituele. Hart en liefde voor jezelf zijn voor jou ook belangrijk.

Zo bij elkaar zijn de vier stenen die in en rond je kern liggen heel erg mooi, en ook krachtig. Geeft mij de indruk van een zeer heldere, in balans zijnde, zachte vrouw, die dingen uit het verleden heeft geaccepteerd en een heldere blik op het nu en de toekomst heeft. Zich gesterkt voelt door haar relaties en de liefde voor zichzelf.

Maar ik ben er nog niet... er zijn nog drie stenen. Deze drie liggen wat verder van je kern, kunnen mogelijk wat aandachtspunten weergeven.

Er ligt een Obsidiaan op je carrière lijn. Zijn daar wat strubbelingen gaande? Obsidiaan staat voor licht ontvlambaar, instabiel, iemand met verborgen doelstellingen, gesloten. Obsidiaan is ook aardend, dus door jezelf geaard te houden kun je deze situaties de baas en kun je in balans blijven. Let op verborgen zaken bij anderen of bij jezelf. Bedenk dat mensen vaak angst hebben wanneer ze het gevoel krijgen dat alles buiten hen om lijkt te gaan en zij geen invloed hebben. Angst kan ook voorkomen wanneer je oog in oog komt te staan met iets wat groter of krachtiger lijkt te zijn dan jij bent.

Dan zie ik een Jade liggen tussen financien en relaties. Jade is de steen die verteld over situaties die al eerder speelden, over familiezaken en oude dingen. Probeer te vergeven om verder te kunnen. Vergeving werkt verlossend, zowel voor jou als voor de ander. Jade zorgt ervoor dat je de waarheid instinctief aanvoelt. De steen geeft ook aan dat je op je intuitie af mag gaan waar het zaken als financien en relaties betreft. (Misschien zakelijke relaties). Stop gerust met iets wanneer jouw voorgevoel aangeeft dat het niet goed zit.

Dan ook in het zelfde gebied, maar iet verder van je kern en daarmee ofwel het probleem weergevend, ofwel iets wat nog gaat komen, een Moldaviet.

De Moldaviet heeft een explosief karakter, het is een samenkomst van twee totaal verschillende werelden. Ontstaan als het is door het samensmelten van een meteoor uit het heelal met een deel van de aarde waar ze insloeg, staat het ook voor het samen gaan van twee totaal verschillende dingen. Dit kan met kracht en explosiviteit gepaard gaan. Het uiteindelijke resultaat kan echter bijzonder mooi en zeldzaam zijn. Ondanks de chaotische transformatie, kun je dus uitkijken naar een bijzondere toekomst op dit gebied, een prachtige uitkomst.
Echter kan het ook zijn dat je plots uit de droomwereld ontwaakt waar je in zat. Door de harde botsing met de realiteit, dat kan even moeilijk zijn, maar kan er wel toe leiden dat je jezzelf weer openstelt voor beide werelden. Het leidt tot nieuwe kansen, vooropgesteld dat je de verandering kunt laten plaatsvinden.

De veranderingen die dus mogelijk gaan plaatsvinden worden echter wel vanuit jouw eigen balans tot eenheid gebracht. Jouw helder inzicht, liefde, kracht om te accepteren zoals reeds eerder gezegd zullen je leiden in dit proces.

Liefs Jorine.

foto volgt nog wink
karda
karda nov 17 '10
Hoi Jorine,

Dat kan kloppen dat ik goed zicht heb op mezelf.
En ook de kernwoorden kloppen.

Ik weet inderdaad van een leven in Atlantis, misschien heb ik er meer gehad ik schijn daar met een formule bezig te zijn geweest in bepaalde inzichten in de zwaartekracht alles voor het grotere geheel.ook met kennis op bolwerken van licht te plaatsen. maar men was in die tijd jaloers en anderen ontdekten de bevindingen en gingen er mee van door, wat een grote schok voor mij was.
Het vertrouwen in anderen was geschaad.
ja ik blijf er positief over denken over Atlantis.
ik vind het heel mooi om te zien wat er allemaal uit komt.

liefs Karin alvast bedankt voor je tijd.
Cialara
Cialara nov 17 '10


Hoi Karda, bedankt voor je feedback al smilewat mooi dat dat stukje Atlantis ook inderdaad voor jou bekend is smile

Ben wel benieuwd of de rest van de duiding ook een beetje in de richting zit smile

Liefs Jorine.

Oh even een groter plaatje laugh

karda
karda nov 17 '10
Hoi Jorine,
was al een heel stuk met het beantwoorden slaat de pc vast. dus waag ik een nieuwe poging.
Het zijn inderdaad hele mooie stenen in en rond de kern.liefde voorzichzelf wordt nog wel eens tegen me gezegd dat dat nog wel meer mag, ik denk dat de obsidaan met het werk te maken heeft er waren strubbelingen met iemand die zich anders voordoet dan ze is en ik voel dat of iemand eerlijk is of niet en daar kunnen ze dan geen vat op krijgen en dat kan ze inderdaad angstig maken. daarom is het ook belangrijk dat ik in mijn kracht blijf staan. ik heb een hele krachtige affirmatie gemaakt, ik ben krachtig, vanuit mijn kracht bewandel ik mijn pad. die vind ik erg passen voormezelf.
De jade voor familiezaken er speelt iets zwaars maar ik ben aan het vergeven ervan. dan de moldaviet die kan ik ook wel plaatsen de orakelkaarten geven het ook regelmatig aan, ik ben half uit de droomwereld, ik heb er echt alles aan gedaan en dit was de laatste keer,en anders laat ik het los en dan moet ik maar zien wat er gaat gebeurend, voor mij zal het uiteindelijk positief er toch uit gaan zien.
zoals jij al zei Jouw helder inzicht, liefde, kracht om te accepteren zoals reeds eerder gezegd zullen je leiden in dit proces.
een hele mooie kaart ook, ik wil je erg bedanken voor de reading liefs Karin
Cialara
Cialara nov 17 '10
Graag gedaan Karda, en bedankt voor je antwoord. Ik heb het nu voor het eerst wat losser van de vaste teksten gedaan... en wil daar meer in gaan groeien. Fijn dat jij nu aangeeft dat ik heel dicht bij dingen kom die in jouw leven spelen. De stenen weten het altijd, alleen het vertalen ervan is voor mij een uitdaging smile

Liefs Jorine.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 17 '10
Hoi Jorine,
zou je het ook voor mij willen leggen?

Liefs tamara
karda
karda nov 17 '10
Hoi Jorine,

Ik vind dat je het heel goed hebt gedaan.

liefs karda
Cialara
Cialara nov 23 '10
Dank je Karda smile

Tamara, ik ga het voor jou ook doen... eens kijken wanneer ik er de rust voor vind smile
Pagina's: « Vorige ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki