Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara apr 22 '10
Graag gedaan hoor smile

Ik heb hier nog de foto:

Begrip
Begrip mei 16 '10
hoi jorine, zou je voor mij ook eens zo'n legging kunnen doen?
Uhm, een vraag heb ik niet echt, ik zou gewoon willen weten waar ik momenteel sta. Is dat goed?

Groetjes
Cialara
Cialara mei 16 '10
Ilse, voor jou heb ik in januari al het rakel geraadpleegd!

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/91196/11.html
Begrip
Begrip mei 16 '10
ahn verandert da ni? laughhaha
functioneert da nie zoals kaartenleggingen misschien?

groetjes x
Cialara
Cialara mei 16 '10
Nee, in principe is de legging voor ongeveer een half jaar. Vaker doe ik het niet voor iemand smile
Begrip
Begrip mei 16 '10
ahn leuk
kzal die nog es lezen, maakt het interessanter alst voor zo'n lange periode is laughhihi
toch bedankt voort reageren

xx
Duifje
Duifje mei 16 '10
Hai Jorine,

Ik durf het bijna niet te vragen?.... Maar doe het lekker toch. LOL.

Als je zin/tijd hebt. Zou je voor mij ook een legging willen doen?.
Ben erg nieuwsgierig.

Als je voor mij de verkortte balans duiding kunt leggen zou ik dat zeer op prijs stellen.

Lieve groet,
Duifje
Cialara
Cialara mei 17 '10
Waarom zou je dat niet durven vragen? Ik doe ze graag hoor!

Ik ga voor jou een duiding doen Duifje smile
Duifje
Duifje mei 17 '10
Tja, ik wilde me niet opdringen, of "hebberig"overkomen..... terwijl ik dus wel... hebberig naar de kennis/ bevestiging ben.

En je hebt vorige week ook al een opgestegen meesters orakel kaart voor me getrokken. Dus vandaar dat ik het eigenlijk niet durfde te vragen.

Ik kan in mijn enthousiasme over iets nog wel eens opdringerig over komen.

Lieve groet, Duifje
Pinklunarstar
Pinklunarstar mei 17 '10
Dag Jorine,

Ik zit al een tijdje te kijken naar de stenen omdat ik graag een chakra armband voor mezelf wil maken. Ik draag al enkele jaren een rozekwarts bolletje en sinds kort een lapis lazuli ring.
Hier in ons dorp hebben we een winkeltje met edelstenen en zij zegt altijd je op je gevoel moet vertrouwen welke stenen voor jou zijn.
Ik ben ook op een punt in mijn leven waarbij ik eigenlijk al een aantal jaren lijk te staan trappelen en niet goed weet welke richting alles uit gaat. Ik was aan het denken om mijn toekomst een keertje te laten voorspellen omdat ik met een gevoel zit van komt alles wel goed.

Ik vroeg me af of jij misschien voor mij een steenlegging zou willen doen?
Ik waardeer het enorm de tijd die je ervoor wilt nemen.

groetjes
Cialara
Cialara mei 17 '10
Ik zal voor jou ook een duiding doen, na Duifje ben je aan de beurt wink

@ Duifje: een kaart uitpendelen is lang niet zoveel werk als het edelstenen orakel raadplegen, maar dat geeft niet, want ik vind het leuk om te doen en ik wil er zelf ook graag van leren smilekomt helemaal goed dus! Ik denk dat ik misschien vanavond voor jou de edelstenen raadpleeg, maar pin me er niet op vast he wink
Cialara
Cialara mei 17 '10
Hoi Duifje,

Voor jou heb ik zojuist het orakel geraadpleegd.

Als eerste je persoonlijke steen: de Malachiet

Een positief malachiettype is een liefdevol persoon die altijd zal proberen de pijn bij anderen te verzachten; in tijden van emotionele verwarring is hij anderen tot steun. Een negatief malachiettype is gauw aangebrand, overheersend en onbetrouwbaar. Aan jou de keuze wink


Je Malachiet viel heel mooi op je spirituele lijn, niet zo heel erg ver van je kern. Wat betekent dat je je persoonlijke energie op dit moment vooral in spiritualiteit steekt.

In een duiding geeft malachiet aan dat er veel emotionele niveaus zijn waar aandacht aan moet worden besteed. Hij wijst erop dat zorgvuldiger met bepaalde emotionele zaken moet worden omgegaan. Ook geeft deze steen aan dat het nu zaak is oude patronen en gewoonten los te laten. Groei en ontwikkeling zijn voorwaarden om te kunnen vergeven – zo niet vergeten. Pijnlijke situaties moet je leren begrijpen, leren vergeven en een plek weten te geven, want anders raak je verstrikt in het verleden.
In veel oude culturen was het boze oog een algemene vloek, uitgesproken uit jaloezie of een andere negatieve emotie. Zorg ervoor dat je anderen geen kwaad toewenst. Door wraakzuchtige gedachten te koesteren en anderen de schuld te geven berokken je zowel jezelf als de persoon in kwestie veel schade.
Malachiet leert dat ons handelen veel nuances kent. Op een positieve plek geeft het een veilige plek aan waar je kunt groeien en je vrij kunt voelen.


In je kern viel een Maansteen, hij verwijst vanuit je kern ook naar je emotie- en je relatielijn en heeft ook met die vlakken van jezelf te maken:

Maansteen heeft heel veel vrouwelijk energie en kan in een duiding dus een belangrijke vrouw in het leven van de vragensteller symboliseren. Het kan ook staan voor typisch vrouwelijke eigenschappen, zoals medeleven, luisteren en invoelingsvermogen.
Deze steen toont de noodzaak van emotionele balans in een situatie. Misschien is zich stress aan het ophopen, die zich vervolgens als starheid in relaties manifesteert en die weer moet worden losgemaakt.
Maansteen wijst er ook op dat intuïtieve vaardigheid in het geding is. Je moet nu niet doortastend optreden. Kijk om je heen en probeer aan te voelen wat in en om jou aan de hand is voor je iets onderneemt. Omdat allerlei tere creatieve energieën nu samenkomen is het beter geduldig verder te gaan.
Omdat de maan op zo veel aardse levenscycli van invloed is, betekent maansteen in een duiding dat de vragensteller zich er bewust van moet zijn dat aan alles een natuurlijke groeicyclus ten grondslag ligt. Overhaasten heeft geen zin, alles gebeurt op zijn eigen tijd.


Labradoriet viel dicht bij je kern tussen de intelligentie- en de carriére lijn.

De Labradoriet duidt op een verrassing, transformatie en transmutatie. Het brengt een plotselinge ommekeer teweeg, waardoor een stagnerende situatie opleeft. Nieuwe kansen doen zich voor, er liggen allerlei keuzemogelijkheden en het leven ziet er opeens heel spannend uit. De steen leert ons dat we nooit van veronderstellingen moeten uitgaan.
Als u de hele dag met veel mensen werkt of een stressvol beroep hebt, kan Labradoriet aangeven dat uw energie niet voldoende wordt aangevuld en dat de stress toeneemt.

Tussen je financiele en je relatie lijn viel een Zwarte Tourmalijn. Het betreft waarschijnlijk je zakelijke relaties of bijvoorbeed je verhouding tot je eigen financiele situatie.

Deze steen duidt op de behoefte in harmonie te zijn met de omgeving. Zonder harmonie loop je misschien het risico om op een bepaald niveau tegen negativiteit aan te lopen. Dit vermijd je door ervoor te zorgen dat je goed geaard en geconcentreerd bent en een praktische levensvisie hebt. Dit kristal geeft aan dat met de hele structuur -de verborgen pijlers- rekening moet worden gehouden. Zorg ervoor dat alles waar jouw handelen en relaties op is gebaseerd veilig en stevig is.


Dan viel er op het randje van het veld tussen je relaties en emoties in een Bergkristal. Omdat de kristal zo ver weg van je kern viel, is de energie te vaag om een duidelijke rol te spelen. Het kan wel zijn, dat dit in de toekomst, zeg met een paar maanden, wel heel belangrijk wordt.

Bergkristal fungeert in een duiding als middelpunt van standvastigheid en structuur en brengt duidelijkheid. Het helpt belangrijke informatie toegankelijk houden en zorgt ervoor dat niets wordt achtergehouden. Alles is productiever en werkt beter op de plaatsen waar bergkristal terechtkomt. Als de vragensteller echter geheime plannen heeft, geeft de steen aan dat die zullen mislukken, omdat het de betrokkenen allemaal duidelijk zal worden.

Als laatste steen is daar nog de Groene Aventurijn die in het tussen gebied van spiritualiteit en individualiteit viel. Ook weer een vaag gebied, niet echt duidelijk waar de steen haar energieën op wil laten schijnen, misschien op beiden.

Deze steen wijst op nieuwe mogelijkheden. Net als naar de glinsteringen in de steen moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer u ze het minst verwacht. Op een positieve plek biedt Aventurijn de kans op vrijheid, een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg. Op een moeilijke plek kan Aventurijn aangeven dat de vragensteller voorbijgaat aan bepaalde kansen ter verbetering van de huidige situatie. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moeten details meer aandacht krijgen.

Wat mij opviel in deze duiding is dat de meeste stenen niet duidelijk op een lijn lagen, maar veelal in de tussengebieden. Niets is zeker winken er zijn veel energieën die voor meerdere gebieden gelden of die gebieden samentrekken.
Ook zie ik dat er tweemaal een steen met een onverwachte wending is gevallen, de Labradoriet op het vlak van carrière/intelligentie en de groene aventurijn op het vlak van spiritualiteit/individualiteit. Er zit dus wel wat verandering aan te komen smile
Maar de maansteen vraagt om geduld en wachten tot het zich aandient. Voor alles is een tijd.

Dit was jouw duiding, foto komt er nog aan
Liefs Jorine.

admin
admin mei 17 '10
Wat leuk Jorine, om zo een edelsteen legging te doen, hoe doe je dat als ik vragen mag?
Cialara
Cialara mei 17 '10
hi hi hi, nou daar ga ik altijd wel even voor zitten hoor...

Vaak stel ik me eerst in op de aanvrager en vraag aan mijn gidsen en die van de aanvrager om me te begeleiden, want zonder hen kan ik niets wink

Dan brand ik een wierookje, steek een kaarsje aan en luister naar een lekker zacht muziekje alvorens ik de persoonlijke steen uitpendel. Daarna grijp ik blind in mijn zakje met edelstenen (ik heb er zo'n 25 geloof ik) en haal daar dan de andere stenen uit, terwijl ik me dan concentreer op mijn gidsen.

Als ik voldoende stenen heb (hier op merudi meestal 6 in totaal) en concentreer ik me weer op de aanvrager, met al de stenen in mijn handen boven het midden van het bord en dan laat ik ze gewoon vallen. Soms rollen er veel stenen van het bord, soms blijven ze dicht bij het midden, iedere keer is het weer anders.

De betekenissen van de stenen zoek ik er dan later bij, het is best veel om te onthouden. Langzaamaan leer ik ze uit mijn hoofd kennen, de hoofdpunten dan zeg maar. Ik heb die teksten uit een speciaal boek dat over een edelstenen orakel gaat, geschreven door Sue Lilly, en het heet "edelstenen ontcijferd". De teksten heb ik overgenomen in een documentje en dat is wat je leest bij de uitleg.

Omdat ik het nog niet zo lang doe, heb ik die uitleg nu nog wel nodig, maar ik denk dat ik het over een tijdje wel uit mijn hoofd zal kunnen, de uitleg van wat het orakel wil zeggen.

Ik zie het niet als mijn eigen verdienste als het goed gaat (of slecht wink) maar puur als samenwerking met de cosmos en mijn gids en die van de aanvrager. Ik ben maar een kanaal dat doorgeeft.
admin
admin mei 17 '10
Wat mooi Jorine, en een duidelijke uitleg ook erg mooi.

Wanneer je een keertje tijd en zin hebt dan hou ik me aanbevolen voor een legging.
Leuk om te zien dat je net zo werkt als ik met gidsen

Maar dan weet je ook meteen welke stenen die persoon nodig heeft.
Ken je het quantum sieraad?
Ik was laatst op een beurs en daar hadden ze hem.
We hebben het uigeprobeerd, wat een verschil was het.
Dat is een bundeling van meerdere stenen in 1 sieraad, en het werkt bijzonder tegen straling.
We waren verrast door de uitwerking van de steen.
Het was aan de lijve te ondervinden.
Een enorme balans in jezelf met steen en zonder steen idd onbalans.
We hebben hem nog niet aangeschafd omdat hij best duur is.
En eigenlijk heb ik daar iets tegen.
Zelf zou ik hem in het ziekenfonds willen hebben.
Zodat iedereen er van gebruik kan maken wanneer hij/zij dat wil

liefs van Bea
admin
admin mei 17 '10
Jorine is een kei smilein kristalvorm..
admin
admin mei 17 '10
Ja dat is ze zeker een hele mooie kei dus keigaaf...knufffies en welterusten allemaal

Bea
Duifje
Duifje mei 18 '10
Jorine,

Allereerst jij en je gidsen heel erg bedankt voor de legging.
Wouw........ dit is echt treffend.

Ik heb een aantal edelstenen in huis, maar zal voor mijzelf de malaciet bestellen. (heb door dat ik een eigen bedrijf heb de mogelijkheid dit via een groothandel te doen) Dus die gaat zeker besteld worden.

En dat er veranderingen aan zitten te komen JA daar ben ik van overtuigd. Ik ben ontzettend bezig met IK ,.......... niet mijn ego maar met wat ik nu werkelijk hoor te doen op deze aarde, wat mijn pad is, wat ik voel, wat ik hoor , wat ik ervaar wat ik zie, je hebt de dingen zo mooi verwoord. Ik kan hier echt wat mee.

Ik ben blij dat ik het toch durfde te vragen.

Nogmaals dank dat je de tijd voor me genomen hebt.

Hele dikke knuf van mij.

Nog een vraagje, denk je dat het verstandig is om de genoemde stenen bij me te dragen, als ondersteuning?.....
daarbij komt vooral de malaciet en de maansteen naar boven in mijn gedachten?.

Nogmaals dank !

Knuff Duifje
Cialara
Cialara mei 18 '10
@ Bea, Natuurlijk doe ik voor jou ook een duiding smileeens kijken, je bent na pinklunarstar aan de beurt.

Enneeehhhh bedankt hoor voor de komplimenten Bea en Karin, al meen ik serieus dat het niet mijn verdienste is he winkmaar dat begrijpen jullie zie ik aan jullie reactie.

@ Duifje, fijn dat het zo treffend is en dat je er wat mee kunt. Ja, de Malachiet kun je dragen hoor. Het is een prachtige steen! De maansteen zou je inderdaad ook kunnen dragen, want die viel zo mooi in je kern. Aan jou de keuze, als je ze beiden hebt, kun je ook gewoon even voelen welke je het liefst wil dragen. Het kan zelfs gewoon in je broekzak wink

Duifje
Duifje mei 18 '10
Nogmaals dank. De maansteen moet ik even bestellen maar de malaciet is me al meerdere malen gependeld..... Dus eigenlijk wist ik dat ook wel..... alleen dragen ho maar.... LOL... maar dat ga ik nu dus wel doen. Dank je.
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki