Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 30 '10
dat is goed hoor Zilveren vleugel!

liefs
Cialara
Cialara nov 30 '10
Ik ben bang dat het nog even gaat duren... mijn hoofd staat er op dit moment totaal niet naar door familie omstandigheden. Dank voor je begrip.

Ik hoop het na de Sint te kunnen doen. Liefs Jorine.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 30 '10
Dat is goed hoor Jorine!
Liefs
Zuzanna
Zuzanna dec 6 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Zuzanna ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.

Als persoonlijke steen werd de Carneool of Kornalijn uitgependeld. Een prachtige oranje steen.


http://www.spiritualgarden.nl/Edelstenen/Afbeeldingen/Carneool.jpg

De Kornalijn staat voor een warme, zorgzame en sympathieke persoon die veel heeft meegemaakt. Je bent creatief, verzorgend, sensueel en gevoelig.

Deze steen viel niet ver van je kern tussen je spirituele en individuele lijn waar het duidt op veel energie op die gebieden. Het verteld van levenslust, geluk, plezier en harmonie. Naast dit plezier moet je leren werken met wat je hebt in plaats van een ver verwijderd doel na te streven. De steen bevordert succes en doet positieve energie toenemen.

Aandachtspunten bij de energie van deze steen zijn dat je moet proberen flexibeler te zijn en aandacht schenken aan diepgelegen pijn en oude wonden.


Amethist viel midden in je kern, en staat dus centraal in jouw energie op dit moment. De energie van deze steen is beheerst, kalm en attent. Er is een zekere nuchterheid in je en die komt van pas bij je overwegingen en beslissingen. Je staat met beide benen op de grond en laat je niet snel meeslepen door allerlei wilde plannen. In je fantasie mag je je iets meer laten gaan, al zal het bij jou wel gericht zijn op haalbare doelen. Je houdt van eerlijkheid, evenwicht en ook wel spirituele dingen, onderdruk die niet, want ook die zijn onderdeel van jouw evenwicht in dit leven.


Dicht bij de lijn van gezondheid viel een Lapis lazuli
Lapis Lazuli kan een aantal dingen betekenen. Het kan betekenen dat je de waarheid omtrent een situatie moet achterhalen om succes te behalen in wat er speelt met je gezondheid. Anderzijds zou deze steen ook een studie kunnen betekenen, wellicht op het vlak van gezondheid. De steen brengt in ieder geval evenwicht en heeft een ontnuchterende en diepgaande invloed.


Buiten het veld, langs de lijn van je relaties viel een Tijgeroog. Omdat de steen buiten het veld lag, kan dit betekenen dat het pas later gaat spelen, of dat het op dit moment speelt op een wat negatievere manier.
Tijgeroog bevat een positieve energie die vertrouwen biedt en de kans op succes vergroot. Hij wijst op de noodzaak bepaalde zaken op een praktische, nuchtere manier te benaderen. (dit is al de derde aanwijzing dat praktisch, nuchter, openheid en eerlijkheid belangrijk zijn).
Begin bij het begin en werk van daaruit verder. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig; deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar een gemeenschappelijk doel, vandaar dat ie ook op relatielijn valt.

Melkkwarts tussen de relatie-lijn en de emotielijn...
Een melkkwarts geeft vaak aan dat een situatie onduidelijk is, dat kan frustrerend zijn, maar dit is geen goed moment om actie te ondernemen. Er is geduld voor nodig om met de verstrooiende krachten van deze steen een situatie te verhelderen. Soms is het goed om even de zaken te laten rusten, zeker als er geen duidelijkheid is. Iets wat je volgens de vorige stenen wel nodig hebt om nuchter en stapsgewijs te kunnen handelen. Dus op dit gebied, van relaties en emoties zijn de zaken nog onduidelijk voor je en is geduld geboden. Wacht gewoon tot het weer helder wordt, voordat je dus actie onderneemt op dit gebied.

Op je lijn van emoties ligt een Aquamarijn.
In een duiding wijst aquamarijn op communicatie. Hoe de duiding wordt geïnterpreteerd, hangt af van het feit of de steen op een gunstige of moeilijke plek ligt. Ligt hij gunstig, dan verwijst hij naar kameraadschap, gezelligheid en plezier met dierbaren. Is hij echter omgeven door moeilijke energieën, dan kan aquamarijn aangeven dat roddels of leugens voor problemen zorgen. De steen kan ook wijzen op bedrog. Dit gedrag wordt duidelijk als u de situatie van meerdere kanten bekijkt. Maar het is wel belangrijk dat u niet te emotioneel betrokken raakt, met andere woorden: houd het hoofd koel. Op sommige plekken kan aquamarijn reizen over water aangeven.
De plaats waar de aquamarijn viel is een positieve plek in mijn optiek.

Dit was jouw duiding Zuzanna, ik kan op dit moment geen foto plaatsen omdat ik vanaf een andere pc werk, de mijne is kapot. Maar je houdt hem tegoed!

Liefs Jorine.


Hallo Jorine,
Na nog een hele tijd nagedacht te hebben over deze legging heb ik een paar vragen;
De Carneool die als mijn persoonlijke steen viel, staat ook voor mijn tweelingziel. Hier kwam ik toevallig achter. Kan dat er ook iets mee te maken hebben dat deze steen juist op deze plek viel? Ik vond het erg wonderlijk.
En de Lapis Lazulli is mijn geboortesteen, van mijn geboortemaand.....die viel op de lijn van gezondheid. Zomaar wat gedachten hoor, maar ik vond het wel toevallig.
Cialara
Cialara dec 6 '10
Zuzanna, de Kornalijn of Carneool is echt bedoeld als jouw persoonlijke steen. Dat hij ook voor jou tweelingziel van toepassing is, zal geen toeval zijn. Maar toch is ie niet daarvoor bedoeld, om die link te leggen. Hij valt ook niet voor niets op je individuele lijn, om nog eens te benadrukken dat ie echt voor jou geld en niet voor een relatie met een ander.

Weet dat een tweelingziel je zo goed kan spiegelen, dat je alles wat je in hem/haar ziet ook in jezelf zult aantreffen.

Liefs Jorine
Cialara
Cialara dec 8 '10
Tamara, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.

Er is iets bijzonders gebeurd wel, normaal gesproken pendel ik een persoonlijke steen uit, dit maal waren het er drie, die bij elkaar hoorden. Dit op zich is voor mij nieuw, heb dit nog niet eerder meegemaakt.

De stenen die samen jouw persoonlijke eenheid vormen zijn de Zwarte Tourmalijn, een Groene Aventurien en een Fluoriet. Jouw persoonlijkheid is complex, daarom ben je niet in één steen te vangen winkDe Tourmalijn staat voor solide, basis, aards en zekerheid (zoekend) kan zijn dat je dit bent, of dat je hier naar op zoek bent. De Fluoriet is vooral een gelaagde steen, die gelaagdheid bezit jij ook. Veel niveaus en op veel niveaus spelen dingen. Mentaal, fysiek, spiritueel, allerlei zaken waar je mee te maken hebt. De groene aventurien is een beetje de verbindende en verzachtende steen. De steen van de natuur, en je ware zachte aard die erin doorschijnt. Er zijn veel glinsteringen in de steen te vinden en ook jij zoekt de details, geniet van die kleine dingetjes in je alledaagse leven.

Ik ga zo nog even kijken of ik dit stukje moet aanvullen, maar voorlopig zegt dit even genoeg over jouw persoonlijkheid denk ik.

De stenen vielen niet dicht bij elkaar, en eentje rolde zelfs van het bord af. Dit zegt mij dat je op dit moment niet de verbondenheid binnen jezelf hebt, dat je die misschien een tikkie kwijt bent, óf dat je daar naar op zoek bent. Gek genoeg vielen deze stenen alledrie rond carriere, financien en relaties. Spelen er dingen op je werk waar je veel energie in moet steken? Het lijkt ook of je het vertrouwen of de verbinding (groene aventurien) in de details moet zoeken, kleine dingen die mogelijk een oplossing kunnen bieden voor wat er speelt. Je carriere is solide, maar de relatie met geld is wat minder, is lastig voor je, misschien iets te gelaagd waardoor het onduidelijk voor je wordt. Heb vertrouwen dat het in de toekomst beter wordt en dat je door die details het geheel beter leert te overzien.

De rest van de stenen (nog vier andere) behandel ik vanavond, moet nu even aan de slag in de keuken wink

Tot later!!!

Liefs Jorine.
admin
admin dec 8 '10
Jorine, als je tijd en/of zin hebt, mag ik dan nog een legging bij jou aanvragen (de vorige was op 01-11-2009). Dank smile
Cialara
Cialara dec 8 '10
Ja, die zal ik voor je doen, maar eerst wil ik die van Tamara nog verder uitwerken winken ik was eigenlijk ook van plan om een algemene jaarduiding te doen voor 2011, eens kijken hoe dat zal gaan smileMaar ik zal je niet vergeten Bart laugh
admin
admin dec 8 '10
Neem je tijd, dank je wel alvast laugh
Cialara
Cialara dec 8 '10
Tamara, ik ga verder voor jouw edelstenen duiding smile

De Zwarte Tourmalijn ligt op de eerste cirkel van de carrière lijn, dicht bij jouw kern. Hij geeft hierbij aan dat je de behoefte hebt om in harmonie te zijn met je (werk)omgeving. Zorg er ook voor dat je geaard en geconcentreerd blijft en dat je een praktische (levens)visie houdt. De steen is beschermend en evenwicht brengend.

De Fluoriet ligt tussen je financiele en relatie lijn in. Heeft dus met beiden te maken of misschien wel met een financiele of zakelijke relatie. Fluoriet werkt op veel niveaus en stuurt aan op actie. Het is tijd om een uitvoerig plan te maken en vage ideeën moeten nu richting en vorm gaan krijgen, anders gaan bepaalde kansen aan je neus voorbij. Bedenk goed wat je wilt en ga stapsgewijs te werk.

De Groene Aventurien viel buiten het bord in het zelfde vak als de Fluoriet. Het is iets voor de verdere toekomst daarmee. In het verlengde van de Fluoriet komt de Aventurien met nieuwe mogelijkheden. Net als de glinsteringen in de steen, moet ook daar goed naar gezocht worden, ze dienen zich vaak aan wanneer je er het minst op bedacht bent. De steen kan wijzen op een verandering, een nieuwe weg of koerswijziging. Maar kan ook betekenen dat je aan bepaalde kansen voorbijgaat. Omdat ze tot een doorbraak kunnen leiden, moet je de details meer aandacht schenken.

Dan vielen er twee stenen op je emotie lijn. In het midden een Rookkwarts en verder op de lijn een Smaragd.

De Rookkwarts geeft een ontwikkelingsstadium aan dat stil ligt. Je kunt de steen vergelijken met vruchtbare aarde waarin dingen zich ontwikkelen wanneer de tijd rijp is. In deze context wordt je aangeraden om geduld te oefenen en niet te veel activiteiten te ontplooien, zodat het potentieel zich kan ontwikkelen.

Het vervolg op die rust of time/out ligt verborgen in de Smaragd. De Smaragd is een steen van het hart, van de zachtheid en liefde. De emoties die je hebt laten rusten zullen na deze periode van rust uitbloeien tot een warme zachte gloed die je hart zullen versterken, je licht en liefde doen groeien. Geslepen smaragd is helder en warm van kleur, iets wat jij zult ervaren als je de tijd neemt die er van je gevraagd wordt.

Op je individuele lijn kwam een Celestiet, wat verder van je kern ook, dus dit is ook iets waar je aan werkt en wat je jezelf nog niet helemaal eigen hebt gemaakt. Celestiet wijst op spirituele invloeden in je persoonlijke levenssfeer. Het kan ook duiden op het einde van een sombere stemming en op het verbeteren van een moeilijke situatie. Een veilige omgeving helpt je herstellen en zorgt weer voor een evenwichtige rust. Je moet er we voor waken niet te veel weg te dromen in vage werelden van spiritualiteit, blijf altijd goed geaard in de dagelijkse realiteit, zodat je je spirituele talenten ook op een juiste wijze kunt gebruiken.

Een Amathist viel half in je kern en op de lijn van spiriutaliteit. Deze steen betekent dat er een behoefte is aan nuchter overweging bij beslissingen, ook wijst het op de noodzaak tot zelfdiscipline. Bekijk wat je prioriteiten op het gebied van spiritualiteit zijn en neem niet te veel hooi op je vork. Blijf met beide benen op de grond en laat je niet meeslepen door allerlei wilde plannen. Richt je gedachten vooral op voor jou haalbare doelen.

Dit was voor Tamara het orakel, de foto volgt nog smilevragen mogen altijd!!!

Liefs Jorine.

Cialara
Cialara dec 8 '10


Tamarabutterfly
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 8 '10
Heel erg bedankt Jorine, ik reageer er zo op.
had namelijk net alles getypt, maar wou een stukje selecteren en verwijderen van wat ik had getypt, verwijder ik perongeluk alles!
dus ik ga weer even opnieuw beginnen.

Liefs
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 8 '10
Apart inderdaad dat er 3 stenen zijn gevallen haha, het klopt wel dat m'n persoonlijkheid complex is.
Er spelen inderdaad veel dingen op veel niveaus.
Ik weet niet hoelaat je de legging hebt gedaan maar als dat aan het einde van de middag was dan kan het zeker kloppen dat ik even niet verbonden was met mezelf, zo voelde ik me ook vanmiddag.
Ik ben opzich wel verbonden met me zelf, maar het mag wel weer wat meer, misschien moet ik ook wat meer gaan mediteren om weer wat dichter bij mezelf te komen.
Er spelen geen dingen op m'n werk, want ik heb geen werk, maar ik wil wel met mijn moeder in het nieuwe jaar met een eigen praktijk beginnen, dus daar zal ik sowieso veel aandacht in moeten steken, dat doe ik nu geestelijk wel al, denk dr veel over na etc.
Wat bedoel je met, het lijkt ook of je het vertrouwen of de verbinding in de details moet zoeken, kleine dingen die mogelijk een oplossing kunnen bieden voor wat er speelt?
Ik kan me indd wel eens zorgen maken over financiën. Maar ik vertrouw er wel op dat dat goed komt.

Ik vind het zeker belangrijk dat als ik eenmaal ga beginnen voor mezelf met mijn moeder, dat alles in harmonie is, het moet wel goed voor me voelen als ik eraan ga beginnen.
Het is zeker belangrijk ook dat ik goed geaard blijf want ik wil met hooggevoelige jongeren en kinderen die in de knoop zitten met zichzelf gaan werken, dus dan is het wel belangrijk dat ik goed geaard blijft en in mijn eigen energie en kracht blijf.

Dat over de fluoriet klopt ook.

Over de rookkwarts begrijp ik ook.

Mooi, dat stuk over de Smaragd.

Dat van de Celstiet begrijp ik ook.

Wat bedoel je precies met : Deze steen betekent dat er een behoefte is aan nuchter overweging bij beslissingen.

En wat bedoel je met: en niet te veel weg te dromen in vage werelden van spiritualiteit? Wat voor vage werelden bedoel je?
en wat voor wilde plannen? hihi

Dankjewel Jorine, het is een mooie legging.

Liefs Tamara
Cialara
Cialara dec 8 '10
De Amethist bedoel je waarschijnlijk... in je laatste stukje. Ja dat is een typische plek voor de Amethist. Een hele nuchtere steen op je spirituele lijn. Aangezien je dus met spiritualiteit wil gaan werken, je eigen praktijk, kan het erop duiden dat je daarin, dus in je werkwijze op dat vlak, toch een zekere nuchterheid moet hebben. Als je het te veel romantiseert of weg droomt bij al het moois dat het biedt, dan kan dat heel lastig zijn. Je moet naast je spiritualiteit heel goed gegrond blijven en nuchter blijven wil het kans van slagen hebben. Dat is denk ik een beetje de boodschap.

Het opstarten van een eigen praktijk is wel degelijk werk he, en dat je op dit moment geen werk hebt, dat is ook een ding waar je op werk gebied mee te maken hebt. Je bent dus wel sterk met dat onderdeel van je leven bezig en er speelt heel veel, en dat heeft ook invloed op je financien en je zakelijke relaties (lees bank oid.)
karda
karda dec 8 '10
Oke ik snap het.

Ja ik zit al 2.5 jaar thuis ongeveer dus het speelt al langer, alleen nu ben ik echt pas van plan om weer iets te gaan doen, heb opzich geen geldproblemen want heb een uitkering, maar daarmee red je het ook niet als ik nog is een keer op mezelf wil etc.
wat bedoel je met lees bank oid?

Dankjewel

Liefs Tamara

(kwam er na het plaatsen achter dat mijn moeder nog ingelogt was haha)
Cialara
Cialara dec 9 '10
Ik bedoelde de bank als voorbeeld van een zakelijke relaltie winkje kunt er vast wel meer bedenken...

Als je met je moeder gaat samenwerken, dan krijg je met haar naast een moeder-dochter relatie ook een zakelijke relatie, wees je daar beiden bewust van.

Veel succes overigens met het opstarten van de praktijk!
landa
landa dec 13 '10
Hoi,

Ik zou graag om een edelstenen orakel kaartje willen vragen als je tyd en zin hebt.

Alvast hartelijk bedankt,
liefs lanneke
Cialara
Cialara dec 13 '10
Hoi Landa,

Het zijn geen kaartjes waar ik mee werk, maar echte edelstenen en kristallen. Je komt op de wachtlijst, Bart is nog voor je. Ik doe het niet vaak en ook niet regelmatig, dus je zult even geduld moeten hebben. Het is namelijk best een hele klus om het uit te werken wink

Lies Jorine.
landa
landa dec 13 '10
Nou ik wacht vol spanning af,
Alvast hartelijk dank.
groetjes lanneke
corrine
corrine dec 28 '10
hay graag zou ik het ook willen.
als je het nog doet

groetjes
Pagina's: « Vorige ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki