Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

rosalba
rosalba jul 4 '11
Heel hartelijk bedankt cialara dat je tijd voor mij hebt gemaakt voor mijn edelsteenlegging!!! Het was zeer interessant! laugh
mercikes xrosalba
Merel-Marij
Merel-Marij jul 6 '11
Hoi Cialara,

Zou je voor mij ook een legging willen doen?
Ik vraag me af of de weg die ik in ben geslagen in mijn relatie de juiste is.

Alvast bedankt.

Liefs Merel
Merel-Marij
Merel-Marij jul 7 '11
Oh, ik wil mijn vraag graag herstellen (of aanvullen?).
Ik wil (ook) graag weten of ik mijn soulmate heb gevonden in mijn vroegere zomerliefde waar ik sinds kort weer contact mee heb.

Liefs Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 7 '11
Lieve Cialara...

Help...
ik sta momenteel voor een ontzettend dillema
(relatie)
ik volg jou stenen orakel al een tijdje... en dacht: als het nodig is zal ik het ook eens vragen tongue
en volgens mij is het nu wel nodig shocked

groetjes Moonflowertje
Char
Char jul 11 '11
Lieve Cialara,
Een tijdje geleden heeft u voor mij ook een edelstenen orakel gedaan en had een reactie prive terug gestuurd.
Mijn vraag was heeft u die wel ontvangen?
Liefs, Char
Cialara
Cialara jul 12 '11
Hoi Char,

Ik zie dat ik inderdaad jouw pb niet heb beantwoord, het is al wat ouder en ik ben het stomweg vergeten om erop te antwoorden. Kennelijk was het een drukke tijd toen voor mij. Mijn excuses en ik zal snel antwoorden, ga er nu naar kijken wink

Liefs Cialara
Cialara
Cialara jul 12 '11
Moonflowertje en Merel Marij, ik ga voor jullie ook het orakel doen smile

Mogelijk dat ik eerst die van Moonflowertje doe en daarna die van Merel Marij, hoop dat je dat niet erg vind smile
Cialara
Cialara jul 12 '11
Moonflowertje, voor jou het orakel gedaan

Jouw persoonlijke steen is een Robijn en ligt in je kern tegen je relatielijn aan, waar je vraag ook over ging.

De Robijn is een bijzondere steen wel, heel mooi rood en warm, en aards, maar ook heel sterk en krachtig. Een robijnpersoonlijkheid is open, warm, vriendelijk en vol vertrouwen. Deze persoon is van nature een leider die zich verantwoordelijk voelt voor anderen. Wat in dit geval ook betekent dat jij de natuurlijke leider bent van jouw leven en in jouw relatie, maar daarbij voel je je dus ook verantwoordelijk voor die ander in jouw relatie(s).

Direct naast de Robijn op de lijn van Emoties, kwam een Sneeuwvlok Obsidiaan terecht. Deze steen duidt hiermee aan dat er veel emoties, heftige emoties zijn, en nogal eens botsingen. Vooral op emotioneel vlak en die raken de relatie nogal. Echter ook op je lijn van je relatie viel een melkkwarts, die aangeeft dat het nog niet helder is, en dat je nog geen overhaaste beslissingen moet nemen op dit moment. In de toekomst zullen dingen duidelijker worden en kun je met behulp van je ration en je gevoel samen een verstandig besluit nemen.

Er is nog een steen die invloed heeft en dat is een lepidoliet. Deze ligt bij jou tussen het individuele vlak en je emotionele vlak. Er is iets uit het verleden dat nu nog steeds van invloed is op jou en jouw huidige opstelling en emoties beinvloed. Als je weet welke gebeurtenis of persoon of situatie dat is geweest, zou je eens kunnen bekijken wat dat met jouw huidige situatie te maken heeft. Dit is namelijk jouw leerproces. Ook dat wordt aangegeven door een andere steen weer, namelijk de Lapis Lazulie die in je kern op je Individuele en Spirituele lijn viel, voornamelijk echter je individuele lijn. Deze steen geeft namelijk aan dat je nu in een leerproces zit, als in een studie. Dat je de waarheid moet achterhalen en open en eerlijk naar jezelf moet zijn. Je maakt een persoonlijke groei door nu en leert hier heel veel van. Door te bekijken hoe de gebeurtenis of persoon uit je verleden jou nu nog beinvloed, kun je misschien ook onderkennen, dat dat verleden is en nu niet speelt, dat het nu wellicht anders is en een andere situatie is met andere personen. Daarom ook dat de melkkwarts aangeeft dat je pas een beslissing kunt nemen als je door dit proces van lering heen bent, je begrijpt hoe het op dit moment werkelijk zit.

Jouw intellect speelt hier ook een rol in. Er viel een Rode Jaspis op je intelligentie lijn. Je bent intelligent genoeg om te onderkennen hoe de situatie is en hebt een stevige en stabiele basis voor jezelf op dit vlak. Je laat je niet gek maken, is wat ik hieruit opmaak.

Mijn advies dus voor nu is dat je het nog eens voor jezelf op een rijtje zet, het helder maakt, dat je ook terugkijkt naar wat er speelt nu, en wat er uit het verleden jou nog beinvloed en je blik vertroebelen kan. Wellicht kun je de botsingen vanuit je emoties verklaren als je weet hoe je bent beinvloed door bepaalde zaken, of hoe jou partner is beinvloed en zijn verleden nog meespeelt in het nu. Julliebeiden leren hier van en het kan onzekerheden en onduidelijkheden wegnemen, waardoor jullie ofwel dichter bij elkaar komen weer, ofwel besluiten dat het verstandiger is ieder zijn weg te gaan.

Ik hoop je hiermee een stukje op weg te hebben geholpen.

Liefs van mij en een knuffel smile

Cialara.

De foto zal ik later hier nog onder zetten smile
Cialara
Cialara jul 12 '11
Cialara
Cialara jul 12 '11
Lieve Merel Marij,

Op dit moment lukt het niet om het orakel voor je te raadplegen. Misschien ligt het aan je vraag dat dit nu niet lukt. Maar mijn pendel weigert kortweg om jouw persoonlijke steen uit te pendelen.

Ik kan ook geen antwoord geven op een ja/nee vraag over een soulmate. We hebben allemaal meerdere zielsverwanten en ieder die een zielsverwant ontmoet voelt heel veel liefde voor die persoon, zij het een man of een vrouw. Die liefde gaat vaak diep en draagt veel karma met zich mee. Of hij je soulmate is of niet, daar kan ik niet op ingaan.

Misschien als je nog eens nadenkt waarom je het orakel wil raadplegen of je vraag wat algemener stelt, dat het orakel je wel een advies kan geven over de dingen waar je mee zit of wat er speelt op dit moment in je leven. Schroom niet om het dan nog eens te vragen als je er over nagedacht hebt. Normaal gesproken weiger ik niet om een duiding te doen, maar van hogerhand word mee beslist soms.

Liefs Jorine.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 14 '11
Wow Cialara...

Ik zit hier met mijn mond vol tanden,
Robijn en Granaat zijn mijn favorieten kleuren en stenen...
krachtig en rood wink

Er is werk aan de winkel,dat wist ik al... maar had ff een bevestiging nodig, zoals gewoonlijk tongue
Ik weet zeker dat het goed zal komen!

Cialara, heel erg bedankt voor deze prachtige legging, en bevestiging

groetjes moonflowertje
Cialara
Cialara jul 14 '11
Graag gedaan Moonflowertje smileHet was wel een hele duidelijke legging wink

Liefs Cialara
Merel-Marij
Merel-Marij jul 15 '11
Lieve jorine,

Ok, ik heb nagedacht over mijn vraag.
Doe ik er goed aan om bij mijn man weg te gaan?
Zou dat kunnen?

Liefs merel
Cialara
Cialara jul 16 '11
Merel, een vraag als deze ga ik hier openbaar niet op in via het orakel. En ik denk eigenlijk dat een dergelijke vraag niet aan om het even welk orakel dan ook gesteld mag worden. Dit is iets wat tussen jou en je man is en wat jij van binnen weet en wat je zelf moet beslissen. Ik kan het orakel raadplegen om vragen aangaande de situatie, waar de oorzaak ligt en wat de opties zijn, maar de beslissing en de vraag of het goed is voor jou, dat kan ik niet beantwoorden ook niet het orakel.

Ik denk echter dat er meer schuilt achter jouw vraag en als je het wil, kan ik via pb je wellicht helpen met de vragen waar je mee worstelt op dit moment aangaande je man en/of je soulmate smileHet zijn geen eenvoudige kwesties als je er mee geconfronteerd wordt in je leven, maar ook geen zaken om hier op het forum te bespreken ivm privacy.

Liefs Jorine.
Merel-Marij
Merel-Marij jul 23 '11
Bedankt Jorine,
Ik heb je een PB gestuurd.
Eigenlijk is mijn vraag niet meer van toepassing.

Liefs Merel
Cialara
Cialara jul 25 '11
smileik heb het gelezen en geantwoord Merel.

Liefs Jorine.
angel67
angel67 aug 7 '11
bedankt voor jou reactie alleen begrijp ik niet ,waarom de gids de orakel niet wil doen
groetjes angel
Cialara
Cialara aug 10 '11
Ik weet nooit de reden waarom een gids besluit dat het edelstenen orakel niet geraadpleegd kan worden, of slechts gedeeltelijk. Mijn gids gaf in dit geval aan dat je het zelf wel wist.

Ik zelf wil het altijd wel doen, het edelstenen orakel is namelijk ontzettend fijn en leuk om mee te werken. Maar het is vooral een samenwerking tussen mij en de gidsen van de aanvrager en mijn eigen gidsen. Soms wordt er vanuit de andere wereld besloten dat het niet het juiste moment is om het orakel te raadplegen voor de betreffende persoon.

Overigens heb ik even moeten zoeken wanneer ik voor jou had gevraagd om het orakel te doen, en dat was al ergens in mei, wil je dan mij misschien ook aangeven waarom je nu pas reageert? Misschien is dat de reden waarom het niet mocht wink

Liefs Jorine.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 7 '11
Cialara,

Ik heb eigenlijk een vraag over mijn dochter.
Zij heeft veel pech gehad de laatste tijd.
Buiten mij is er niets meer wat haar hier bindt zegt zij.
Ze wil samen met haar vriend gaan werken in de USA.
Uiteraard volgt zij haar eigen levenspad, maar haar relatie is nog erg pril en haar gezondheid niet zo heel goed.
Mijn vraag is:
Doet mijn dochter er goed aan te gaan wonen en werken in Amerika?

Heel hartelijk dank van een bezorgde moeder,
Elrian
Cialara
Cialara okt 7 '11
Hoi Elrian,

Ik zal morgen even kijken wat ik voor je kan doen, misschien dat ik het via pb naar je stuur of anders gewoon hier.

Liefs Cialara.
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki