Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara apr 27 '11
Dank je Nims voor je feedback en je compliment wink

Over die Zwarte Tourmalijn, ik vermoed dat het ofwel iets met het huis zelf te maken heeft, ofwel de basis waarop je relatie is gebaseerd. Niet dat dit in jouw relatie verkeerd zit, maar eerder dat die belangrijk is om op te letten om je relatie levendig te houden. Samenwonen is tenslotte een grote stap en toch anders dan apart wonen. Er zal best wel wat gaan veranderen en als je op de basis let dat die goed blijft dan zal het allemaal veel soepeler en makkelijker gaan. Maar gezien je Topaas en je Aquamarijn, twijfel ik daar eigenlijk niet echt aan wink

Liefs Jorine
Cialara
Cialara apr 27 '11
The Moon voor jou heb ik het orakel geraadpleegd.

Je persoonlijke steen werd heel mooi en toepasselijk een Maansteen. Aangezien je de Maan in je naam hebt weet je denk ik wel ongeveer wat het betekent. Je bent gevoelig en leeft graag met je intuite aan het roer op de zee van het leven. Er zijn ups en downs zoals eb en vloed veroorzaakt worden door de maan. Gevoelig en vrouwelijk zijn ook kenmerken van de maansteen.

Jouw Maansteen viel in je kern. Dit is een mooie ligging voor een persoonlijke steen, betekent dus dat je lekker in je vel zit, dat je ook op de juiste weg bent en dat je rekening houdend met de cyclus in het leven en de cyclus van de aarde en jouw plaats daarop. Geduld wanneer het nodig is en actie wanneer het mogelijk is. Je kunt dus op dit moment ook inderdaad je leven leven door je intuitie te volgen en je voelt je daar happy bij.

Ook in je kern naast de Maansteen en verwijzend naar je individuele lijn viel een Malachiet. Een prachtige groene steen met mooie patronen erop. Malachiet zegt dat er vele emotionele lagen zijn in een leven en dat we met alle lagen te maken hebben. Patronen die we hebben in ons leven moeten soms ook worden los gelaten om verder te kunnen groeien. Zijn er in jouw leven gebeurtenissen die zich lijken te herhalen? Dan wordt het tijd om die eens onder de loep te nemen en dat patroon te doorbreken, zo kun je groeien. Deze steen ligt op een prachtige plek en geeft aan dat je dat nu kunt doen, veilig en beschermd.

Amethist viel tegen je gezondheidslijn aan. Redelijk dicht bij je kern. Amethist zegt je dat je nuchter moet blijven over je gezondheid, dat je niet moet kijken naar wat had kúnnen zijn, maar naar wat nu de situatie is. Amethist is ook een mooie heldere steen, ik denk dat je helder zicht hebt op de situatie qua gezondheid. Als er dingen zijn die je niet bevallen, kleine kwaaltjes of grotere, neem dan actie, nuchter en zonder te hoge verwachtingen. Stap voor stap, werkt soms het beste.

Bloedsteen viel op een wat vagere plek tussen je Carriere en je Financiele lijn in. Bloedsteen is op zich een positieve steen die aangeeft dat wat je in je hart wil, dat dat ook uiteindelijk zal slagen. Je moet op beide vlakken volhouden, en voor jezelf en je wens blijven gaan.

Citrien viel dicht bij je kern, tussen je relaties en je financiele lijn in. De steen kan dus op beiden invloed uitoefenen. Hij ligt heel dicht bij je kern en heeft dus veel invloed. Citrien is ook een hele mooie steen. Ze staat voor standvastigheid en helderheid op de zaken. De zon gaat schijnen laat deze steen me zien, de zon in jouw relaties en op jouw financien. Samen met de Bloedsteen dus een fijne positieve energie die in jouw duiding naar voren komt.

In het algemeen is dit een mooie duiding met veel stenen in en dicht bij je kern de energieën zijn duidelijk aan het werk voor jou en ze geven je een positieve richting aan. Ik denk dat als het je lukt om je oude patronen te onderkennen en te doorbreken, dat het nog beter zal gaan allemaal. Met geduld en gevoel en het volgen van je intuitie gaat dat zeker lukken.

Dit was jouw duiding de foto volgt nog.

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara apr 27 '11
Foto voor The Moon
New Moon
New Moon apr 30 '11
Hoi Jorine,

Heel erg bedankt voor de lezing!
Voor mijn gevoel heeft het orakel het helemaal juist....
Ik ben inderdaad bezig met een proces dat ik patronen aan het doorbreken ben...
Dit valt niet mee aangezien ik hierdoor vaak energieën van vroeger tegenkom, en dat kan pijnlijk zijn. Daardoor voel ik me soms onzeker omdat het lijkt alsof ik in mijn proces sta zoals dat 3 jaar geleden was.

Het orakel heeft me daarom wat vertrouwen gegeven dat ik op de goede weg ben en erg dicht bij mezelf ben.
Ik ben inmiddels naar een winkeltje geweest en heb een mooie maansteen gekocht, mijn aquamarijn was aan vervanging toe :-) Ben er erg blij mee en heb het idee dat deze steen inderdaad heel erg bij me past. Heel gek, ik heb het idee alsof ik met die steen kan praten/me aanwijzingen geeft, of dat die steen dwingt me te praten met mezelf. Het brengt veel gevoelens met zich mee wat erg lastig kan zijn, gelukkig ben ik nu beter in er "niet helemaal induiken".
Ik ben erg benieuwd wat die steen meer voor me kan doen!

Liefs en erg bedankt!

The moon
taro
taro mei 13 '11
Hoi Jorine,

Ik ben een lange tijd niet online geweest ivm met ziektes zoon, nu komen we gelukkig in wat rustiger vaarwater.
En als de tijd weer goed voelt dan open ik mijn topic, naam en geboortedatum lezen weer. Maar nu eerst nog even genieten van de rust.

Ik zou graag willen vragen of jij voor mij een edelsteen legging wil doen, ben namelijk erg benieuwd.
Hoor graag van je of het kan.

Liefs Taro
Cialara
Cialara mei 13 '11
Ja hoor dat ga ik doen voor je, weet alleen nog niet precies wanneer smileheel misschien vanmiddag en anders ergens volgende week.

Liefs Jorine
admin
admin mei 14 '11
Hi Cialara,
Dit is super! Ik ben gewoon nieuwsgierig geworden en sta te trappelen om van jou een legging te mogen ontvangen!
Is dit mogelijk? smile
taro
taro mei 16 '11
Origineel bericht van: Cialara
Ja hoor dat ga ik doen voor je, weet alleen nog niet precies wanneer smileheel misschien vanmiddag en anders ergens volgende week.

Liefs Jorine


Dat is prima, het heeft geen haast, neem je tijd er voor, ik wacht rustig af.

Liefs Taro
Cialara
Cialara mei 16 '11
Hoi hoi,

Ik wilde het deze week gaan doen, maar er is een enorme lekkage bij mij in huis en ik ben gevlucht naar mijn ouderlijk huis met drie kinderen smiledus even geen leggingen deze twee weken. Daarna zal ik het weer oppikken.

Groetjes Cialara.
angel67
angel67 mei 17 '11
hallo jorine
wil je voor mijn ook een legging doen ben zo benieuwd
alvast bedankt
taro
taro mei 17 '11
Origineel bericht van: Cialara
Hoi hoi,

Ik wilde het deze week gaan doen, maar er is een enorme lekkage bij mij in huis en ik ben gevlucht naar mijn ouderlijk huis met drie kinderen smiledus even geen leggingen deze twee weken. Daarna zal ik het weer oppikken.

Groetjes Cialara.


Ohhh wat vervelend...hopelijk snel opgelost...dat wordt weer huisje opknappen of zit de lekkage op een gunstige plek?

Ik wacht de legging wel af...zorg jij maar eerst voor je huis.

Liefs Taro
Cialara
Cialara mei 17 '11
De lekkage is in mijn badkamer en het sijpelt in mijn meterkast. Het zal zeker tot na het weekend duren werd mij al gezegd, want de hele badkamer gaat gesloopt worden confuseden dan pas volgende week weer opgebouwd...

Tijd van testen en het gracieus overleven winkgaat wel lukken, we lachen er maar om, het is niet anders. Het orakel zal ik zeker wel gaan doen als ik weer terug in mijn eigen huisje ben.

Liefs Jorine.
Groene_heks
Groene_heks mei 17 '11
Ehm..kun je dan geen kortsluiting krijgen ofzo?

Ja blijven lachen en gracieus overleven smilesterkte meissie!
taro
taro mei 18 '11
Oh nee toch...daar wordt je niet blij van. Maar net wat je zegt blijven lachen ook al staat het water in je schoenen ;-)

Maar je krijgt wel een hele mooie nieuwe badkamer.
Cialara
Cialara mei 25 '11
Hi Taro, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd smile

Eerst je persoonlijke steen: een stukje parelmoer, wat staat voor parel of zeeoor.

Je bent iemand die er mooi uitziet of die zich mooi voordoet, maar van binnen in de war is en twijfelt aan eigen kunnen. Mensen denken dat jij alles wel op een rijtje hebt, en zelf kun je daar heel erg onzeker over zijn. Gevoelig ben je ook, je kent ze wel de vele emoties met hun ups en downs. Geregeld dat je er doorheen gaat en opnieuw opzoek moet naar harmonie en balans. Sensitief en veranderlijk, want niets blijft bij het oude, er is altijd verandering en altijd beweging.

Jouw persoonlijke steen viel tegen je kern aan op de lijn van financien.
Een hele mooi plek wel. Je zit qua beloning (financieel) dicht bij jezelf, dus goed. Beloning kan behalve financieel ook anders zijn, bijvoorbeeld hoe je naar jezelf kijkt, wat je voor jezelf over hebt, hoeveel je van jezelf houdt winkEr zijn wel eens wat veranderingen, maar die zijn er in ieder leven, geen enkel leven blijft altijd het zelfde, iedereen heeft met verandering te maken. Een gids geeft aan dat ik het beloning mag noemen in plaats van financieel in jouw geval. Zoek niet te veel naar directe financiele beloningen, maar geniet ook van de giften van kinderen. Deze steen is namelijk ook een typische moedersteen.



Sodaliet viel in je kern, een beetje richting je gezondheidslijn.

Sodaliet staat vooral voor communicatie, speelt er bij jou iets op het vlak van gezondheid? want er ligt nog een steen op waar de sodaliet naar lijkt te verwijzen. Sodaliet betekent dat je open mag communiceren over wat er speelt en dat je er ook op mag staan naar de waarheid te vragen. Je kunt communiceren op meerdere manieren, dus let ook op houdingen en telepatisch gevoelens die je krijgt als het om je gezondheid gaat.



De andere steen die echt op je gezondheislijn ligt is een Topaas.
Topaas is een hele mooie krachtige steen met leiderskwaliteiten, iemand die delegeert en de taken verdeelt. Ook een steen die heel helder is, de zaken moeten duidelijk zijn voor je, anders kun je niet handelen. Het kan betekenen dat je de leiding moet nemen met iets wat speelt op het vlak van gezondheid, dat je medestander moet zoeken en mensen die je bijstaan of helpen, dit kan zowel je persoonlijke gezondheid gelden of ook mogelijk in je werk (krijg het gevoel dat je in de gezondheidszorg werkt). Ik denk dat communicatie heel belangrijk is daarbij, dat is wat de sodaliet aangeeft.



Er viel een Groene Aventurien tussen je relatielijn en je emotionele lijn, vrij dicht wel bij je kern nog. Niet een heel duidelijke plek, mogelijk een aanwijzing van iets wat met zowel een emotie als een relatie te maken heeft.
De groene aventurien is een prachtige steen, vrij helder bijna doorzichtig wel en met kleine glinstertjes. Die kleine glinstertjes willen zeggen dat je soms naar de details moet kijken, er de schoonheid van in gaat zien. Die kleine glinstertjes kunnen ook nieuwe wegen aantonen of nieuwe dingen die te gebeuren staan in verband met een emotionele relatie. Deze groene steen, de kleur van het hartchakra is heel positief. De steen kan wijzen op een plotselinge koersverandering of een nieuwe weg, of op vrijheid.



De laatste steen die er nog op je bord ligt is een Amber. Ze ligt op een wat vaag gebied tussen je emoties en je individualiteit in.
Amber is een stimulerende steen, edelsteen cafeíne bijna, en oefent een positieve invloed uit op het hele bord en speelveld. Vooral op het vlak van je vrije tijd en je persoonlijke leven is de energie sterk aanwezig. Ik krijg hier echter ook door dat er mogelijk wat opgekropte emoties kunnen zijn mogelijk op het vlak van gezondheid, omdat die lijn al eerder werd besproken. Waak er voor dat je niet te veel binnen houdt laat het van je af vloeien wat je dwars zit of doe er iets mee. Zorg voor openheid en communicatie, de Amber zal je prikkelen en stimuleren om er wat aan te doen.
Het mooie van Amber is ook dat het een natuurlijke steen is, ontstaan uit hars van bomen en eeuwen lang uitgehard. De energie van een Amber is ongelofelijk krachtig en vitaliserend, ze kan je heel goed helpen op het gebied waar het nodig is. Wat dus aangeeft dat je er met veel energie zelf mee aan de slag kunt of dat je veel energie zult krijgen om de zaken aan te pakken die niet goed lopen.




Dit was het orakel voor jou Taro


Liefs Jorine
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 25 '11
Hoi jorine

Zou je voor mij als je tijd hebt ook zo een legging willen doen

Mijn vraag aan jou is Hoe zie je mijn baan bij de tuinen verlopen?

Als dat niet kan mag je ook een algemene werklegging doen wink

Bedankt laugh

Liefs Moon
Cialara
Cialara mei 26 '11
Origineel bericht van: angel67
hallo jorine
wil je voor mijn ook een legging doen ben zo benieuwd
alvast bedankt


Hoi angel67

Ik kreeg voor jou toestemming om je persoonlijke steen uit te pendelen, maar niet om het orakel verder te raadplegen smiledaar zal een reden voor zijn, maar mijn gids vertelt me niet welke, omdat je dat zelf weet zegt hij.

Hierbij dus je persoonlijke steen een mooie blauwe Saffier

Saffier is een van de hardste stenen die we kennen op aarde, en bestaat in meerdere kleuren.

De Saffier is een van de kostbaarste sierstenen, zowel vanwege zijn kleur als zijn hardheid, alleen diamant is nog meer waard. Er wordt wel beweerd dat mensen van koninklijke bloede saffier droegen ter bescherming tegen kwaad en de afgunst van anderen. Het rijke blauw van de steen zou een hemelsblauwe lucht voorstellen die goddelijke gunsten en geestelijke zegeningen over de drager zou afroepen. Ook dacht men dat zieners met behulp van saffier de ingewikkeldste orakels konden begrijpen. Omdat de steen ook werd gebruikt om allerlei geesten te beinvloeden werd hij favoriet bij heksen en magiers.



Spirituele en geneeskrachtige eigenschappen van Saffier:

Saffier werkt kalmerend en regulerend op een groot deel van het lichamelijk gestel. Bij hyperactiviteit en te veel stress zorgt saffier voor rust. De angst wordt minder, verbale en non-verbale communicatie verlopen soepeler en het innerlijk wordt gestimuleerd, waardoor spirituele waarneming sterker wordt ervaren.

De steen werkt vooral op het kruinchakra en voorhoofdchakra.

Persoonlijkheid die bij de saffier past:

Iemand die opmerkzaam is maar liever op de achtergrond blijft. Deze persoon werkt zonder enige bijbedoeling met mentale en psychische energieën.




Liefs Jorine
Cialara
Cialara mei 27 '11
Origineel bericht van: Moon_adamanta
Hoi jorine

Zou je voor mij als je tijd hebt ook zo een legging willen doen

Mijn vraag aan jou is Hoe zie je mijn baan bij de tuinen verlopen?

Als dat niet kan mag je ook een algemene werklegging doen wink

Bedankt laugh

Liefs Moon


Hi Moon, ik heb voor jou het orakel gedaan. Anders dan anders, want normaal laat ik vijf stenen op het bord vallen, maar het werden zes stenen en ik moest ze op een bepaalde plaats neerleggen van mijn gids, wat voor mij best bijzonder was smileWel heb ik als vanouds een persoonlijke steen uitgependeld.

Jouw Persoonlijke steen is de Sugilliet.

Je wil graag laten zien dat je je leven leeft volgens jouw eigen idealen. Je bent een gevoelig en spiritueel persoon maar soms heb je moeite met de dagelijkse sociale omgang met anderen. Ik heb deze steen in je kern gelegd om te beginnen, want het gaat duidelijk om jouw wens om te leven volgens je idealen, zodat je in je kern kunt blijven. Je werk is daar dus een belangrijk element in. De grootste uitdaging daarin, is dat je wel eens moeite hebt om het vol te houden in deze moderne tijden je spirituele zelf te blijven erkennen en te volgen.


De eerstvolgende steen die daarna kwam, was een Citrien op je carrière lijn. Het is een grote Citrien en ik legde hem wat verder van je kern vandaan. Wat betekent dat de energie ervan wat verder in de tijd zal spelen.

De citrien staat voor zon en zonnevlecht, helderheid over zaken die zullen komen en gebeuren. Een hele positieve steen wel. Deze steen geeft je zelfvertrouwen en versterkt je wil om te slagen. Het brengt ook samen, je idealen en de praktijk kunnen samen komen. De energie is heel krachtig en trekt hard aan je, wat ik op zich heel positief vind.


De eerste steen daarna was een Zonnesteen, die kwam ook op je Carrière lijn maar heel dicht bij je kern, en die speelt dus vooral op dit moment.

Zonnesteen is ook een hele mooie zachte en warme steen. Ook deze steen versterkt je zonnevlecht chakra en daarmee dus je wilskracht. Tevens staat het voor een optimistische houding en vertrouwen in je eigen kunnen. Samen met de Citrien, is dit dus een zeer positieve ligging, ze versterken elkaar en laten zien dat je op het gebied van je werk helemaal goed zit volgens mij. Laat het hoofd niet hangen, maar vertrouw op je zelf en op je kunnen.



Dan kwam er een Rutielkwarts op het vlak van gezondheid. Mogelijk dat dit te maken heeft met het gezondheidsaspect van je werk.

Rutielkwarts is een nogal verwarrend element. Het is een steen met veel kleine insluitingen die alle kanten opgaan. Dit geeft aan dat er teveel verschillende dingen zijn en dat je je niet echt op één ding focust met betrekking tot het gezondheidsaspect van je werk. Dit kan betekenen dat je misschien wat meer moet verdiepen in bepaalde produkten of om je meer te concentreren op één aspect ervan. Kan echter ook met je persoonlijke gezondheid te maken hebben. Zijn er veel kleine kwaaltjes en weet je niet precies waar het vandaan komt? Zoek dan naar de oorzaak en focus je op genezing ervan. Je kunt het ook positiever bekijken, dat er heel veel gezondheidsaspecten samenkomen in jouw werk en dat je die allemaal kunt combineren, maar dat dat ook veel van je vraagt. Deze steen zal je de energie geven om daar in te slagen en om die verschillende kennis en acties voor je samen te brengen.



De Rozenkwarts kwam op je financiele lijn terecht, ietsjes van je kern af.

Rozenkwarts geeft aan dat je datgene krijgt wat je wenst, waar je passie ligt en waarin je gelooft. Het is je sterkste en tevens gevoeligste kant. In plaats van financien kun je het ook zien als beloning voor wat je doet. Dat is niet alleen in geld uit te drukken uiteindelijk. Je zult worden gesteund is de boodschap die ik hier eerder uit krijg. Vanwege je inzet en je houding zal men je belonen met steun en vriendschap.



Als laatste de Rode Jaspis, die kwam op je relatielijn terecht, ook ietsjes van je kern af.

Rode Jaspis staat voor het aardse, voor je wortels. Je relaties op werkgebied zullen goed gegrond zijn en stevig verankert worden. Er is geen schijn, want de jaspis is niet weerkaatsend ofwel geen spiegel of bedrog. Wat je ziet is wat je krijgt met de mensen waar je mee werkt. Ga er op een nuchtere manier mee om wat er ook gebeurt, en wees jezelf en volg je intuitie. Daarmee zul je je zelfvertrouwen verankeren en je weg vinden in je loopbaan wink



Dit was het orakel voor jou.

Liefs Jorine.

foto van het bord met de stenen volgt nog wink
Cialara
Cialara mei 27 '11


Het orakelbord met stenen voor Moon adamanta
admin
admin mei 27 '11
Goedemiddag Cialara,
Zou jij voor mij ook een edelsten orakel willen doen?
Ik ben echt benieuwd! Heb een zwaar jaar achter de rug en probeer weer al het mooie in het leven te ervaren, ondanks ik nog met de naweeën zit!

Alvast bedankt!
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki