Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Sundance
Sundance jan 24 '12
Origineel bericht van: Lepeltje
Jaaaaa, ik ben bijna aan de beurt!! Stiekem check ik al elke dag of er wat gepost is in dit topic, maar nu is het dan bijna zover laugh


hahaha, net een verjaardagsfeestje hahaha
Lepeltje
Lepeltje jan 24 '12
Haha, echt he Sundance. Ik ben gewoon reuze benieuwd wat het orakel me te vertellen heeft!
aquarel
aquarel jan 24 '12
ik weet het ff niet meer
Cialara
Cialara jan 24 '12
Lieve mensen, ik ga er snel aan werken smilejullie wachten allemaal al een beetje lang geloof ik. Heb effe een twee uurtjes vrij en misschien kan ik een paar van jullie helpen nu.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 24 '12
Lepeltje, lang gewacht en nu eindelijk aan de beurt, pfoe de verwachtingen zijn hoog gespannen bij jou. Hoop dat ik er aan kan voldoen smile

Allereerst maar jouw persoonlijke steen. Een hele fijne mooie groene en warme steen, een Groene Aventurijn. Prachtig groen met kleine glinsterende spikkeltjes erin, die je alleen ziet als je heel goed kijkt. Ook een beetje zoals jij bent, jij kijkt gewoon heel goed, en ziet die spikkeltjes, je kunt ze bij iedereen ontdekken, en ook jij zelf hebt ze. Jouw talenten, jouw gaven, jouw soms nog verborgen talenten ook. Kijk nog eens goed naar jezelf en zie je zelf in liefde, zie dat jij ook die sterretjes hebt die flonkeringen van licht.

Jouw persoonlijke steen viel op de relatielijn. Wat aangeeft dat je inderdaad erg bezig bent met het vinden/opbouwen van een liefdevolle relatie. Het is nog niet dichtbij helaas, maar wat verder op de lijn. Echter ja, het zit er wel aan te komen. Alleen is het misschien wel belangrijk dat je ook bij mensen die je leert kennen of al reeds kent eens wat verder kijkt dan je neus lang is om het maar zo te zeggen. Ietsje verder dan wat het op het eerste gezicht lijkt, of even verder kijken dan naar een uiterlijk of de eerste opvallende dingen. Leer ook naar iemands kleine glinsteringen te kijken. Dat is waar deze positieve warme groene steen over spreekt. Groen is ook de kleur van het hartchakra en daarmee ook van de liefde winkEn let op, er komt nog een groene steen aan:

De Smaragd viel ook op jouw bord, bijna in de kern, en tegen jouw spirituele en individuele lijn aan. De Smaragd is bij uitstek een steen van liefde. Bij jou is dat ook zelf liefde, en dat is mooi, want dat is heel belangrijk in dit leven, van jezelf houden. Veel mensen hebben er moeite mee, maar zelf liefde is de kern van je bestaan. Je moet het tenslotte iedere dag ook met jezelf doen winkdus hou van jezelf. Jij ervaart bij jezelf de liefde en wil die delen, maar voor alsnog op dit moment dus, is die vooral op jezelf gericht. Daarnaast ontvang en voel je de liefde vanuit de andere werelden. Van gidsen en engelen en overgegane dierbaren.

Ook tegen je individuele lijn aan ligt een Fluoriet. Dit is een steen die nogal gelaagd is, en die wil vertellen dat er meerdere lagen zijn op individueel niveau, waar je mee te maken hebt. Het wil je ook vertellen dat je een zeker doel hebt hier op aarde, en dat je dat wel kan bereiken, maar dat het stapsgewijs gaat, en dat je sommige dingen ook echt bewust kunt onderscheiden in stappen die je kunt nemen om een bepaald doel te halen. Bij jou ligt deze steen op je individuele lijn, waarmee het wil zeggen dat je jouw persoonlijke doelen kunt behalen door er doelgericht mee bezig te zijn, en door ook een beetje te plannen voor jezelf wat je wanneer gaat doen. Aan de andere kant, kun je dus daarnaast ook onderscheiden dat er meerdere doelen zijn, op verschillende niveaus. Het doel om je ware liefde te vinden is er één die niet echt door jou te plannen is natuurlijk, maar andere doelen waarschijnlijk wel.

Op je Carriere lijn viel een Kyaniet. Deze nogal broze steen die prachtig blauw is, de kleur van communicatie, verteld over verbinden en loslaten. Je kunt op je werk bezig zijn met het verbinden van personen, bruggen bouwen en mensen met elkaar in contact brengen. Daarnaast is het ook jouw taak om daarna weer los te laten zodat je weer andere bruggen kunt slaan en verbindingen aanlegt tussen mensen. Ik weet niet precies wat je voor werk doet, en of het er mee te maken heeft, het kan ook iets zijn dat je onbewust doet op je werk, en waar mensen een nood aan hebben om iemand als bruggenbouwer rond zich te hebben. Kan ook gewoon in het dagelijkse leven zijn. Bruggenbouwer zijn, is ook wel een vorm van lichtwerken. De juiste mensen met elkaar in contact brengen om hen vervolgens verder los te laten zodat zij zelf verder kunnen.

Een Rookkwarts viel op je intelligentie of denk lijn. Deze steen geeft meestal aan dat er iets ondergronds zit te broeden om over een tijdje opeens te voorschijn te komen. Het geeft aan dat je ergens geduld voor moet hebben, om te wachten tot de tijd rijp is. Misschien is het zo dat je op dit moment te veel nadenkt, en dat wat minder zou moeten gaan doen, geef dat denken ook maar even rust. Zodat dat idee waar je misschien meer rondloopt de kans krijgt om te ontkiemen? Het gaat wel even duren voordat dit proces klaar is, want de steen ligt vrij ver van de kern wel.

Als laatste een Larimar, nast je spirituele lijn. Larimar is een prachtige steen, ook weer groen met blauw en een beetje grijs. Het is de steen van Atlantis en zegt mij dat je iets moet loslaten, iets wat in een ver verleden is gebeurt en waar jij nog steeds van ervaart dat het op jou drukt. Het zegt jou dat je dingen los moet laten die niet in het nu zijn. Dingen die toen gebeurt zijn, hoeven nu niet te gebeuren, en door de opgedane ervaring kun je nu anders reageren wetende dat die oude manier niet goed genoeg werkte, voor jou en voor de ander. Het is ook een steen vol van wijsheid en verbinding met het spirituele. Ik denk dat jij ook die verbinding hebt en bij die wijsheid zou kunnen komen. Maar dan moet je dat wel via je hart doen (de Smaragd) en niet via het denken (de Rookkwarts).

Alles overziende, denk ik dat je geliefde er wel aan zit te komen, maar niet als een prins op het witte paard. Je zult hem zelf moeten gaan herkennen, door de flonkeringen die je bij hem kunt ontdekken. Dan zul je het weten. Denk niet vanuit je ratio, maar leef vanuit je hart en hou van jezelf. Maak verbindingen en laat weer los als dat nodig is.

Dit was het orakel voor jou Lepeltje smile

De foto zet ik er zo bij wink
Cialara
Cialara jan 24 '12

Foto voor Lepeltje
Lepeltje
Lepeltje jan 24 '12
Allereerst maar jouw persoonlijke steen. Een hele fijne mooie groene en warme steen, een Groene Aventurijn. Prachtig groen met kleine glinsterende spikkeltjes erin, die je alleen ziet als je heel goed kijkt. Ook een beetje zoals jij bent, jij kijkt gewoon heel goed, en ziet die spikkeltjes, je kunt ze bij iedereen ontdekken, en ook jij zelf hebt ze. Jouw talenten, jouw gaven, jouw soms nog verborgen talenten ook. Kijk nog eens goed naar jezelf en zie je zelf in liefde, zie dat jij ook die sterretjes hebt die flonkeringen van licht.
Ik zie altijd het goede van de mensen om mij heen. Ook als ze dingen hebben gedaan die niet door de beugel kunnen.

Jouw persoonlijke steen viel op de relatielijn. Wat aangeeft dat je inderdaad erg bezig bent met het vinden/opbouwen van een liefdevolle relatie. Het is nog niet dichtbij helaas, maar wat verder op de lijn.
Hoe moet ik dat zien? Dit jaar of over misschien 5 jaar?

Echter ja, het zit er wel aan te komen. Alleen is het misschien wel belangrijk dat je ook bij mensen die je leert kennen of al reeds kent eens wat verder kijkt dan je neus lang is om het maar zo te zeggen. Ietsje verder dan wat het op het eerste gezicht lijkt, of even verder kijken dan naar een uiterlijk of de eerste opvallende dingen. Leer ook naar iemands kleine glinsteringen te kijken. Dat is waar deze positieve warme groene steen over spreekt. Groen is ook de kleur van het hartchakra en daarmee ook van de liefde En let op, er komt nog een groene steen aan:
Ik geef het heel eerlijk toe. Ik ben soms een beetje oppervlakkig en kijk dan ook naar uiterlijk in eerste instantie. Totdat ik de persoon beter leer kennen en besef dat hij toch wel heel erg leuk is.

De Smaragd viel ook op jouw bord, bijna in de kern, en tegen jouw spirituele en individuele lijn aan. De Smaragd is bij uitstek een steen van liefde. Bij jou is dat ook zelf liefde, en dat is mooi, want dat is heel belangrijk in dit leven, van jezelf houden. Veel mensen hebben er moeite mee, maar zelf liefde is de kern van je bestaan. Je moet het tenslotte iedere dag ook met jezelf doen dus hou van jezelf. Jij ervaart bij jezelf de liefde en wil die delen, maar voor alsnog op dit moment dus, is die vooral op jezelf gericht. Daarnaast ontvang en voel je de liefde vanuit de andere werelden. Van gidsen en engelen en overgegane dierbaren.
Ik had voorheen ook moeite met zelfliefde. Echter heb ik geleerd om van mezelf te houden. Omdat ik waardevol ben zoals ik ben. Bovendien als ik mezelf niet lief heb, dan doet niemand het voor me toch? De liefde vanuit andere werelden......... Eerlijk gezegd kan ik deze niet plaatsen. Misschien dat ik dat onbewust doe?

Ook tegen je individuele lijn aan ligt een Fluoriet. Dit is een steen die nogal gelaagd is, en die wil vertellen dat er meerdere lagen zijn op individueel niveau, waar je mee te maken hebt. Het wil je ook vertellen dat je een zeker doel hebt hier op aarde, en dat je dat wel kan bereiken, maar dat het stapsgewijs gaat, en dat je sommige dingen ook echt bewust kunt onderscheiden in stappen die je kunt nemen om een bepaald doel te halen. Bij jou ligt deze steen op je individuele lijn, waarmee het wil zeggen dat je jouw persoonlijke doelen kunt behalen door er doelgericht mee bezig te zijn, en door ook een beetje te plannen voor jezelf wat je wanneer gaat doen. Aan de andere kant, kun je dus daarnaast ook onderscheiden dat er meerdere doelen zijn, op verschillende niveaus. Het doel om je ware liefde te vinden is er één die niet echt door jou te plannen is natuurlijk, maar andere doelen waarschijnlijk wel.

Op je Carriere lijn viel een Kyaniet. Deze nogal broze steen die prachtig blauw is, de kleur van communicatie, verteld over verbinden en loslaten. Je kunt op je werk bezig zijn met het verbinden van personen, bruggen bouwen en mensen met elkaar in contact brengen. Daarnaast is het ook jouw taak om daarna weer los te laten zodat je weer andere bruggen kunt slaan en verbindingen aanlegt tussen mensen. Ik weet niet precies wat je voor werk doet, en of het er mee te maken heeft, het kan ook iets zijn dat je onbewust doet op je werk, en waar mensen een nood aan hebben om iemand als bruggenbouwer rond zich te hebben. Kan ook gewoon in het dagelijkse leven zijn. Bruggenbouwer zijn, is ook wel een vorm van lichtwerken. De juiste mensen met elkaar in contact brengen om hen vervolgens verder los te laten zodat zij zelf verder kunnen.
Ik kan dit niet zo goed plaatsen. Ik werk in een team met mannen als online marketeer. Ben als laatste binnen gekomen en ben pas 3 maanden werkzaam. Vandaar dat ik dit niet herken.

Een Rookkwarts viel op je intelligentie of denk lijn. Deze steen geeft meestal aan dat er iets ondergronds zit te broeden om over een tijdje opeens te voorschijn te komen. Het geeft aan dat je ergens geduld voor moet hebben, om te wachten tot de tijd rijp is. Misschien is het zo dat je op dit moment te veel nadenkt, en dat wat minder zou moeten gaan doen, geef dat denken ook maar even rust. Zodat dat idee waar je misschien meer rondloopt de kans krijgt om te ontkiemen? Het gaat wel even duren voordat dit proces klaar is, want de steen ligt vrij ver van de kern wel.
Ik denk wel teveel en dat zou ik veel minder moeten doen. Minder piekeren, alhoewel het me nu best goed af gaat.

Als laatste een Larimar, nast je spirituele lijn. Larimar is een prachtige steen, ook weer groen met blauw en een beetje grijs. Het is de steen van Atlantis en zegt mij dat je iets moet loslaten, iets wat in een ver verleden is gebeurt en waar jij nog steeds van ervaart dat het op jou drukt. Het zegt jou dat je dingen los moet laten die niet in het nu zijn. Dingen die toen gebeurt zijn, hoeven nu niet te gebeuren, en door de opgedane ervaring kun je nu anders reageren wetende dat die oude manier niet goed genoeg werkte, voor jou en voor de ander. Het is ook een steen vol van wijsheid en verbinding met het spirituele. Ik denk dat jij ook die verbinding hebt en bij die wijsheid zou kunnen komen. Maar dan moet je dat wel via je hart doen (de Smaragd) en niet via het denken (de Rookkwarts).
Klopt.. Er is iemand in mijn verleden geweest die niet zo goed voor me was. Hij heeft me gekwetst en veel pijn gedaan. Op dit moment is hij nog in mijn leven, maar ik ben bezig met hem uit mijn leven te 'verbannen' om het zo maar te zeggen.

Alles overziende, denk ik dat je geliefde er wel aan zit te komen, maar niet als een prins op het witte paard. Je zult hem zelf moeten gaan herkennen, door de flonkeringen die je bij hem kunt ontdekken. Dan zul je het weten. Denk niet vanuit je ratio, maar leef vanuit je hart en hou van jezelf. Maak verbindingen en laat weer los als dat nodig is.
Ik vind het zo grappig dat je dit zegt. Een vriendin van mij (die heldervoelend is) zei ook dat ik verder moet kijken. Dat de 'knecht op zijn ezel' ook de ware kan zijn.


Heeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt hoor! Hier kan ik wat mee laugh. Was het lange wachten in ieder geval waard!
Cialara
Cialara jan 24 '12
Grappig dat je zegt dat je als online marketeer niet ziet wat de kyaniet met jou te maken heeft, want dat is precies wat je dan doet. Verbindingen leggen tussen mensen en produkt/bedrijf/organisatie. Dus voor mij wel duidelijk. Een stuk communicatie en twee partijen met elkaar verbinden op die manier.

De liefde vanuit de andere werelden, dat zijn je gidsen, en misschien ben je je daar (nog) niet van bewust, maar zij zenden jou veel liefde en helpen je met de zelfliefde. Dit proces is nodig in deze fase van jouw leven voel ik. En dat je dat inderdaad zo hebt moeten leren de afgelopen tijd een direct gevolg vermoed ik van jou relatie met die manspersoon waar je het over hebt uit je verleden.

Die lieve knecht op zijn ezel, die is niet heel ver meer, is geen kwestie van jaren, maar van maanden of weken. En je vriendin heeft daar een mooie uitspraak mee gedaan wink

Liefs Cialara
Cialara
Cialara jan 24 '12
Origineel bericht van: Sbabe
Hey Cialara zou je voor mij ook eens willen kijken welke edelsteen bij mij past. Alvast heel hartelijk dank.


Ik neem aan dat je bedoelt om te dragen? Of bedoel je wat anders? Het uitpendelen van zo'n steen is wel snel gedaan, dus ik heb het maar vast gedaan tussendoor:

Er kwam een schelpachtige steen uit, zeeoor/parelmoer. Dus iets van een mooie schelp, parelmoer of parels zijn goed voor jou om op dit moment te dragen.

Ze staan voor een gevoelig persoon, maar misschien ook helpt het om met de stroom mee te gaan, flexibel te zijn in de woelige situatie om je heen je toch kalm en thuis te voelen.

Hoop dat je hier iets mee kunt.

Liefs Cialara.
Lepeltje
Lepeltje jan 24 '12
Origineel bericht van: Cialara
Grappig dat je zegt dat je als online marketeer niet ziet wat de kyaniet met jou te maken heeft, want dat is precies wat je dan doet. Verbindingen leggen tussen mensen en produkt/bedrijf/organisatie. Dus voor mij wel duidelijk. Een stuk communicatie en twee partijen met elkaar verbinden op die manier.


Op het moment dat ik mijn berichtje verstuurde dacht ik nog dat marketing toch wel te maken heeft met mensen / bedrijven met elkaar in verbinding brengen. Je hebt helemaal gelijk. Vind het een prachtige legging en ben je hier zeer dankbaar voor smile
Cialara
Cialara jan 24 '12
Origineel bericht van: Marije22
Hoioi Cialara/Jorine,

Ik wil een pendel kopen met een goed bij mij passende edelsteen smileheb een beetje rondgekeken maar t zijn er zo veel.. kun jij me hiermee misschien verder helpen?

Groetjes! Marije


Hoi Marije22,

Ik heb voor jou gependeld en er kwam een citrien uit als edelsteen die jij best kunt gebruiken in je pendel. Hij komt gelukkig veel voor dus die kun je vast wel vinden. Mooie zonnige steen met een verbinding naar je zonnevlecht.

Liefs Cialara.
Cialara
Cialara jan 24 '12
Another Chance en Nina30, jullie staan op mijn lijstje, maar eerst moet ik weer wat tekeningen maken, want die waren al eerder aangevraagd smiledus weer even geduld alsjeblieft.

Liefs Cialara.
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Dankjewel! Dan gaat dat mijn verjaardagskadootje worden Hihi smile
Maakt het verschil als je een edelsteen wilt voor een kettinkje in plaats van een pendel?

Liefs, Marije
Cialara
Cialara jan 24 '12
Ja, want een ketting ga je dragen, en een pendel daar werk je mee. Je kunt er dus een andere bedoeling mee hebben.

Als je een bepaalde edelsteen draagt om je bijvoorbeeld te helpen met bepaalde gezondheidsklachten dan is dat belangrijk te weten welke daar bij ondersteunt. Maar is het gewoon voor de sier, dan kun je altijd ook een steen nemen die jij mooi vindt. Vaak kiezen we onbewust op die manier al die stenen die bij ons passen wink

Voor een pendel is het belangrijk dat je ermee kan samenwerken. En dus soms is daar een andere steen bij nodig, hoeft overigens niet.

Voordat je een pendel neemt, kun je gewoon in de hand nemen en voelen, en je afvragen of die voor jou de juiste is, en je zult het antwoord vanzelf krijgen in je gevoel.
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Goed om te weten! Want ik vind zelf de aqua aura en rozenkwarts erg mooi, misschien zijn die dan wel geschikt voor een kettinkje smile

Alhoewel, ik vind de citrien als ik de werking van de steen lees ook erg goed bij mij passen. Volgens mij zou die ook zelfs voor een kettinkje kunnen. Maar goed, eerst maar eens een pendel wink

Bedankt voor je uitleg!
Sbabe
Sbabe jan 24 '12
Origineel bericht van: Cialara
Origineel bericht van: Sbabe
Hey Cialara zou je voor mij ook eens willen kijken welke edelsteen bij mij past. Alvast heel hartelijk dank.


Ik neem aan dat je bedoelt om te dragen? Of bedoel je wat anders? Het uitpendelen van zo'n steen is wel snel gedaan, dus ik heb het maar vast gedaan tussendoor:

Er kwam een schelpachtige steen uit, zeeoor/parelmoer. Dus iets van een mooie schelp, parelmoer of parels zijn goed voor jou om op dit moment te dragen.

Ze staan voor een gevoelig persoon, maar misschien ook helpt het om met de stroom mee te gaan, flexibel te zijn in de woelige situatie om je heen je toch kalm en thuis te voelen.

Hoop dat je hier iets mee kunt.

Liefs Cialara.

Hoi Cialara bedankt dat je dit voor mij hebt willen doen. Ik kan hier zeker wat mee. Ben idd een gevoelig persoon grin. en ik moet ook leren wat flexibeler te zijn. Dus het klopt wel. Bedankt in ieder geval.

Liefs Sbabe
Cialara
Cialara feb 8 '12
Lieve Allemaal,

Ik heb besloten om te stoppen met het werken met het edelstenen orakel hier op te forum. Ik heb gemerkt dat mijn focus meer meer komt te liggen in het automatisch tekenen en dat ik hier niet veel meer mee wil op dit moment.

Ik vind het vervelend voor diegenen die nog op de wachtlijst staan hier, maar ook voor jullie ga ik het hier niet meer doen. Hoop dat jullie er begrip voor hebben.

Mocht ik besluiten om het weer op te pakken dan zal ik daar een nieuw topic voor aan maken, maar deze zal ik één dezer dagen afsluiten.

Liefs Cialara.
gil
gil feb 8 '12
Cialara , mag ik nog vlug een vraagje stellen over edelstenen ?
Men heeft me aangeraden om een toermalijn naast het bed van mijn dochter te leggen (voor wegnemen van negatieve energie). Ik heb in de oude juwelenkist van mijn moeder nog een toermalijnkwarts gevonden.
Nu mijn vraagjes :
- wat is juist het verschil tussen een toermalijn en een toermalijnkwarts ?
- de steen heeft jaren in een doosje gezeten. Dien ik daar nu eerst iets mee te doen vooraleer ik die kan gebruiken ?
alvast bedankt !!!!!
Cialara
Cialara feb 8 '12
Een tourmalijn is zuiver en een tourmalijn kwarts is meer gemengd met andere mineralen, maar werkt ook wel op de zelfde wijze.

Als je de steen wil gebruiken moet je hem eerst schoon maken. Eenvoudig door hem af te spoelen onder de kraan en erbij de intentie te hebben hem schoon te maken en te reinigen van alle oude en negatieve energie.

Daarna, moet je hem eigenlijk op laden, met bijvoorbeeld Reiki, of maanenergie. Het is volle maan dus leg hem gerust een nachtje buiten dan kan hij opladen. Daarna kun je de steen prima gebruiken.

Liefs Cialara.
gil
gil feb 8 '12
Bedankt !!
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki