Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

amethist
amethist apr 8 '11
Hoi Cialara,

Dit lijkt mij bijzonder met edelsteentjes. Wil je dat voor mij ook een keer doen?

Liefs Amethist
Lien87
Lien87 apr 9 '11
Origineel bericht van: Cialara
Het orakel voor Lien

Hoi Lien, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.



Jouw persoonlijke steen is een Seleniet
De seleniet persoonlijkheid kan aardig en vriendelijk overkomen, maar is wisselend in gemoed, kwetsbaar en soms ook onevenwichtig. Iemand die gevoelig is voor de reacties van anderen.

Ik heb nog niet zo lang geleden een seleniet staaf gekocht omdat ik gehoord had dat seleniet 'de engelensteen' is. Misschien is het een goed idee om seleniet ook als hangertje te kopen.

De Seleniet viel op een wat onduidelijke plek, niet dicht bij je kern, tussen je gezondheids- en intelligentielijn, wel het dicht bij die laatste.
Seleniet geeft aan dat er een zeer delicate situatie aan de orde is. Voor het oog lijkt alles prima, maar er is wel degelijk wat aan de hand. DAt wil niet zeggen dat de situatis verergert, maar wel dat een bepaalde verandering op komst is. Omdat Seleniet met de maan te maken heeft en de maancyclus ongeveer 28 dagen duurt, kan deze verandering binnen een maand na de duiding optreden. Wat deze precies inhoudt, is misschien uit de andere stenen af te leiden of uit de plek waar de steen terechtgekomen is.

Ik herken mezelf in wat je schrijft ... Voor het oog is alles prima maar er is wel degelijk iets aan de hand.

Op je kern vielen twee stenen dicht bij elkaar. Een Larimar en een Bloedsteen. Ze beinvloeden elkaar duidelijk en zijn belangrijk voor je op dit moment omdat ze in je kern liggen.

De Bloedsteen is verbonden met de zon en het sterrenbeeld Ram. Hierdoor en door de relatie met bloed heeft hij te maken met eigenschappen als kracht, moed en dergelijke energie om ondanks alles toch succesvol te zijn. In een duiding geeft bloedsteen aan dat u vol moet houden, maar ook dat u uw doel inderdaad kunt bereiken. Op deze positieve plek laat hij zien dat alle obstakels verdwijnen en uw omgeving u steunt.

Ik had geen idee dat bloedsteen zo een interessante steen is.

De Larimar is de steen van Atlantis, het verzonken continent uit de ongeschreven geschiedenis. Een energie die niet meer in ons wereldbeeld aanwezig is. In Atlantis werkte men met kristallen en met de liefde van deze energie. Ook de Larimar is net als de Seleniet een zachte steen, die met liefde verzorgt dient te worden. Ze helpt de levensenergie in het bovenlichaam, en neemt spanningen daar weg, extreme emoties worden erdoor in balans gebracht. Er is in het verleden veel fout gegaan in Atlantis wat over bleef voor de bewoners was berusting en acceptatie, iets wat ook bij jou mogelijk speelt. Een gebeurtenis uit het verleden die je diep heeft geraakt, en waar je in mag berusten en moet accepteren. Deze steen helpt je daarbij.

Je schrijft : ' Er is in het verleden veel fout gegaan in Atlantis wat over bleef voor de bewoners was berusting en acceptatie, iets wat ook bij jou mogelijk speelt.' En ja ... dat klopt.

Op je relatielijn precies in het midden, viel een Fluoriet.
Deze steen werkt op veel verschillende niveaus, waar het aanstuurt op actie. In een duiding geeft het aan dat het tijd is voor uitvoerige plannen; vage ideeën moeten nu richting en vorm krijgen, want anders gaan bepaalde kansen aan uw neus voorbij.
Fluoriet geeft aan dat u nu goed moet bedenken wat u wilt en hoe u dat voor elkaar kunt krijgen. Laat nieuwe ideeën eerst uitkristalliseren voor u zich ergens in stort. Bedenk hoe u uw doel kunt bereiken en ga vervolgens methodisch te werk.
Dit kun je toepassen op je persoonlijke relaties, maar ook op je zakelijke relaties.

Ik moet inderdaad eens goed nadenken over de toekomst en hoe alles verder moet.

Op je lijn van Individualiteit viel een Lepidoliet
Eigenlijk wel een hele mooie steen op deze plaats. Want deze steen toont in een duiding hoe het verleden gebeurtenissen in het heden beïnvloedt. Op een positieve plek laat de steen zien dat de vragensteller de vruchten van positief handelen plukt. Ontspanning aan het einde van een lang en creatief proces is welverdiend.

Zo herkenbaar ! Ik moet het verleden los laten ... Ik weet het.

Als ik de stenen zo bekijk dan lijkt het erop dat je door een gebeurtenis in het verleden op een dusdanige manier gekwetst bent dat je je nu nog kwetsbaar voelt en daardoor niet in evenwicht bent. Omdat er door twee stenen de energie van acceptatie en aanvaarding naar voren komt is dit dus een belangrijk element om hier doorheen te komen. Als je de gebeurtenis kunt accepteren en aanvaarden als een onderdeel van jouw leven en onderdeel van jouw pad, dan kun je weer terug in balans komen en zul je je mentaal beter gaan voelen over jezelf en over je omgeving. Mogelijk dat het stap voor stap werken in je relaties daar een ingang in is. Het onderscheiden van de verschillende lagen van gevoelens die daarin spelen en het accepteren ervan alsmede het voor ogen houden van jouw persoonlijke belang in een relatie. Je hebt de steun van de bloedsteen die aangeeft dat je vol moet houden en dat je doel bereikt zal worden.

Het klopt echt helemaal Jorine.
Heel erg hard bedankt voor deze edelsteen legging, ik zal zeker proberen er wat mee te doen wink
Liefs Lien.


Dit was het orakel voor jou Lien,
Liefs Jorine.
siskaatje
siskaatje apr 9 '11
lieve cialara zou je voor mij ook zo'n reading willen doen had er nog nooit van gehoord maar wat is het mooi zeg.

al vast bedankt groetjes,siska.
Cialara
Cialara apr 9 '11
Origineel bericht van: amethist
Hoi Cialara,

Dit lijkt mij bijzonder met edelsteentjes. Wil je dat voor mij ook een keer doen?

Liefs Amethist


Zal ik doen smile
Cialara
Cialara apr 9 '11
Origineel bericht van: siskaatje
lieve cialara zou je voor mij ook zo'n reading willen doen had er nog nooit van gehoord maar wat is het mooi zeg.

al vast bedankt groetjes,siska.

Zal ik voor jou ook doen smile
Vari
Vari apr 10 '11
En als je nog tijd over hebt, ... wil je er dan eentje voor mij ook doen?
Bedankt smile
Vari
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 11 '11
Lieve cialara,

ik ben erg enthousiast over jouw leggingen en jouw mooie bord:D
Zou je voor mij een legging willen doen? Ik moet morgen iets naars ondergaan en ik zie nog even niet hoe ik daar goed uit ga komen. Ik ben benieuwd of de stenen mij een richting kunnen geven,

Liefs, L'arbe de vie
Groene_heks
Groene_heks apr 12 '11
Sterkte vandaag L'arbe..
Cialara
Cialara apr 12 '11
Sterkte vandaag L'arbe! Ik ga vandaag weer wat duidingen doen smile
Cialara
Cialara apr 12 '11
Amethist voor jou heb ik het orakel geraadpleegd smile

Je persoonlijke steen is de Tijgeroog. Een hele fijne zacht en mooie steen. Tijgeroog staat voor een warm, sociaal, praktisch ingesteld iemand met gevoel voor humor. Deze persoon wordt het liefst omringd door mensen.

Je Tijgeroog viel echter buiten het speelveld, wat betekent dat er iets volledig uit balans is bij jou of dat je niet lekker in je vel zit op dit moment.

Het kan zijn dat je hulp en advies nodig hebt maar moeite hebt om dat te accepteren, of dat je niet de steun krijgt van de mensen om je heen die je wel nodig hebt. De tijgeroog wijst je nu op de noodzaak om op een praktische en nuchtere manier te gaan handelen, begin bij het begin en werk van daaruit verder. Omdat de steen verwijst naar een tussengebied van individualiteit en emoties is dat dus het gebied waar je op dit moment niet in balans bent. Tijgeroog geeft duidelijk aan dat je niet alles alleen moet proberen. Iedereen heeft hulp en advies van anderen nodig, deze steen geeft aan dat je in groepsverband moet toewerken naar jouw doel.

Rhodoniet viel op je emotielijn, dicht bij je kern. Een energie die dus nu wel heel duidelijk speelt.
Rhodoniet geeft aan dat je je in emotioneel opzicht praktisch moet opstellen, met ander woorden denk niet aan wat had kúnnen zijn. Richt je op wat haalbaar en aan de orde is, anders zal dat alleen maar voor nog meer angst en verwarring zorgen. Waarmee deze steen dus een duidelijke verwijzing en advies geeft richting de Tijgeroog.

Vlakbij de Rhodoniet en nog dichter tegen je kern aan viel een Citrien, op de lijn van Relaties.
De Citrien geeft zelfvertrouwen, de energie om te willen slagen, een heldere geest en doelbewustheid. Het helpt verschillende energieën samen te brengen, vooral als er een conflict bestaat tussen droom en daad, idealist en pragmatist en ontspanning en actie.
In onduidelijke situaties brengt de citrien het licht van de zon om de problemen zodanig te belichten dat ze gezien worden zoals ze zijn. Citrien geeft aan dat denken vóór handelen moet gaan; de situatie goed overdenken levert begrip op en de informatie die voor slagen nodig is. Wordt dit stadium overgeslagen, dan kunnen angst en verwarring ontstaan.
Waarmee deze steen dus nog meer aanvulling geeft op de Tijgeroog en de Rhodoniet.

Een Rutielkwarts viel ook in je kern, op je carrière lijn en deels wijzend richting je financiele lijn.
De Rutielkwarts duidt op een drukke ingewikkelde energie, waarin veel dingen samenkomen en met elkaar te maken hebben. Activiteiten die begrepen en gecombineerd moeten worden zijn hier van toepassing. De Rutielkwarts kan laten zien dat de verschillende activiteiten samenkomen en dat alle energieën nu de zelfde richting op zullen gaan stromen.

De Rutielkwarts ligt eigenlijk een beetje aan het einde van de lijn van Tijgeroog, Rhodoniet, Citrien, als je op de foto kijkt kun je dat goed zien, van linksboven naar het midden toe. Dit kan een aanwijzing zijn, dat als je de adviezen van de rhodoniet en de citrien opvolgt dat dan de rutielkwarts alles kan laten samenkomen en positief beinvloeden. Waardoor jij weer meer in balans en in je kern kan komen.

Dan als laatste ligt er nog een Granaat op een beetje vage plek, tussen je gezondheid en intellect in. Wat verder van je kern. Hij ligt haaks op de eerder genoemde lijn van Tijgeroog tot Rutielkwarts. Daar kom ik zo op terug.

De Granaat werkt activerend en ondersteunend, hij geeft alle sombere en stagnerende situaties nieuwe energie. Omdat hij haaks ligt op de lijn van de stenen die ik zojuist noemde en vanuit het vlak van je gezondheid en intelligentie, is dat een gebied vanwaar jij je kracht kan putten. En vanuit die gezondheid en intelligentie (Ofwe gezond verstand wink)kun je je zelf stimuleren om bijvoorbeeld stapsgewijs jezelf weer terug te brengen naar je kern.

Dit was het orakel voor jou
Liefs Jorine.

Foto volgt hier nog
Cialara
Cialara apr 12 '11

Foto voor Amethist
amethist
amethist apr 12 '11
Dankjewel Cialara. Komt ingewikkeld op me over de vele info. Mischien over een tijdje nog es wat lezen.
Cialara
Cialara apr 12 '11
Siskaatje voor jou heb ik vandaag het orakel ook geraadpleegd smile

Jouw persoonlijke steen is een Mosagaat. Je bent een vrije geest en laat je niet graag vastpinnen. Je bent goed in roeien met de riemen die je hebt en je gaat ervoor. Mosagaat personen zijn ook graag in de vrije natuur en hebben liefst veel ruimte om zich heen.

Jouw persoonlijke steen viel ver van je kern en in het veld tussen financien en relaties, een vaag gebied. Kan het zijn dat zich daar problemen in voor doen? Voel je je belemmerd in je vrijheid door relaties of door je financien? Deze steen geeft aan dat het dan tijd is om een bepaalde weg in te slaan. Vaak lijkt een probleem van een afstandje niet meer zo’n obstakel. Wat het probleem ook is, Mos-Agaat geeft aan dat er meer inzicht moet komen.

Dicht tegen je emotionele lijn, ook ver van je kern viel een bergkristal.

Bergkristal zorgt over het algemeen voor helderheid, standvastigheid en openheid van zaken. Dit is dus het geval op emotioneel niveau. Je doorziet precies je eigen emoties omtrent wat er speelt en dat schept voor jou veel duidelijheid.

In je kern viel een Sugilliet, ze verwijst naar twee gebieden, namelijk naar je persoonlijke steen en naar je emotionele lijn, waar een bergkristal viel. De Sugilliet brengt evenwicht en is integrerend. Omdat ze verwijst naar de Mosagaat en de Bergkristal kan het zijn dat ten eerste die energieen gaan samenwerken, waardoor er dus inderdaad meer helderheid zal gaan komen en meer ruimte die jij nodig hebt. Daarnaast integreerd de steen ook de twee gebieden, dus je emoties en je relationele en financiele aangelegenheden. De Suggiliet verenigt ook vaak spirituele of minder zichtbare energieën met lichamelijke of stoffelijke/materiele gebieden. Een hele fijne energie dus om in je kern te treffen in dit geval. En daarom ook een hele positieve, het zal vrij snel gaan gebeuren dat er meer balans zal komen.

Dan op je carrierelijn viel een Rhodoniet.
De Rhodoniet geeft aan dat je je praktisch moet opstellen. Niet denken aan wat had kunnen zijn, maar aan dat wat er wel is. Roeien met de riemen die je hebt, zoals de mosagaat ook al aantoonde. Je bent daar nu misschien nog iets onzeker in, maar het zal steeds beter gaan. Een stap in de goede richting kan zijn om te kijken of er bepaalde patronen zijn te herkennen. Als die er zijn dan kun je proberen die te doorbreken. Dit kan natuurlijk wel betekenen dat er dan iets onverwachts gebeurt. Maar dat is dan wel een manier om een patroon te doorbreken.

Als laatste viel er nog een zwarte Tourmalijn op een vaag gebied tussen je gezondheid en je intelligentie. Niet zo ver van je kern als de andere stenen en dus wel interessant om te bekijken hoe deze steen het veld beinvloed.

Tourmalijn duid op jouw behoeft aan harmonie met je omgeving, iets wat toch ook wel speelt bij de andere stenen. Zonder harmonie loop je kans om tegen negativiteit aan te lopen. Zorg er daarom voor dat je goed geaard bent en een praktische levenswijze hanteert. Iets wat de Rhodoniet ook al aangeeft.

Dit was jouw duiding Siskaatje
Liefs Jorine.

Foto volgt nog wink
Cialara
Cialara apr 12 '11
Origineel bericht van: amethist
Dankjewel Cialara. Komt ingewikkeld op me over de vele info. Mischien over een tijdje nog es wat lezen.


Ja het is altijd heel veel informatie. Ik probeer het vaak nog wel kort te houden, maar soms komt er gewoon heel veel. Het blijft hier staan, dus je kunt het altijd nog eens teruglezen of uitprinten wink

Liefs Jorine.
siskaatje
siskaatje apr 12 '11
dank je wel cialara voor de lezing.
kan me niet overal in vinden maar sommige stukjes wel.

vooral het stukje over roeien met de riemen die ik heb.
meestal duid dat op geldzaken bij mij is het meer dat ik hard moet blijven roeien om niet ten onder te gaan aan allerlei zaken die nu spelen.

kom maar op met die fijne energie kan het nu zo gebruiken ,kan niet wachten.

nogmaals bedankt.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 12 '11
Dankjewel voor je steun groene heks:D
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 12 '11
dankjewel voor je steun cialara, ik ben benieuwd naar je legging, lfs
Cialara
Cialara apr 15 '11


De foto voor Siskaatje nog wink
Cialara
Cialara apr 15 '11
Origineel bericht van: Vari
En als je nog tijd over hebt, ... wil je er dan eentje voor mij ook doen?
Bedankt smile
Vari


Hoi Vari, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd

Je persoonlijke steen is een Celestiet. Mooie zachte steen, engelachtig en spiritueel. Je leeft enigszins in eigen wereld; dromerig en bedachtzaam, een beetje afstandelijk, en ver van alledaagse beslommeringen.

Deze steen viel buiten je kern in het gebied tussen intelligentie en Carrière, wijzend naar carriere vooral. Wat voor mij aangeeft dat er iets speelt op je werk waar je je aandacht bij nodig hebt.
Celestiet duidt op het einde van een sobere stemming en op een moeilijke situatie die zal verbeteren. Het toont een veilige omgeving die helpt herstellen en weer zorgt voor een evenwichtige rust. U moet er bij deze steen wel voor waken niet te veel weg te dromen in vage werelden. Een verhoogde staat van bewustzijn moet altijd geaard zijn in de dagelijkse realiteit wil hij ergens goed voor zijn.

Heel dicht bij de Celestiet, er vlak naast viel een Saffier
Deze kristal verteld je dat je zorgvuldig en duidelijk moet handelen maar ook dat je alles onder controle moet krijgen. De steen werkt kalmeren en regulerend. Waar zich problemen voordoen, toont de saffier een ontspannen harmonieuze en verjongende omgeving. Let wel op dat je niet te veel vanuit je emoties handelt, maar wees je bewust van de drijfveren van anderen waar je mee te maken hebt met name op je werk. Je zult zien dat je ook in gaat zien hoe je zelf op de anderen reageert waardoor je beter kunt anticiperen op de gebeurtenissen.

Deze twee stenen samen dus geven aan dat je minder zou moeten wegdromen en meer zou moeten kijken naar wat er werkelijk speelt en hoe bijvoorbeeld je collega's en jij op elkaar reageren. Door meer in de realiteit te gaan staan kom je dichter bij jezelf ook en dus meer in balans.

In je kern viel een Rozenkwarts
Rozenkwarts is dé relatiesteen. Het heeft betrekking op vrienden, geliefden en die aspecten van ons leven waar we een hoop emotionele energie in steken. Alles waarvan we vinden dat het ons staande houdt wordt door Rozenkwarts gesymboliseerd. De plek waar de steen in een duiding neerkomt, dat niet alleen onze sterkste kanten zien, maar ook onze gevoeligste. De Rozenkwarts viel in je kern, maar verwijst naar je spirituele lijn, wat betekent dat je veel steun ontvangt ook vanuit je innerlijke wereld, maar ook vanuit de cosmos.

Op je relatie lijn viel een Amazoniet
In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Het probeert ook duidelijk te maken waar iemand voor staat in het leven en wat hij voor ogen heeft. Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.

Als laatste viel er nog een Blauweband Agaat tegen je emotionele lijn aan.
In een duiding kan Blauw Band Agaat betekenen dat veel communicatie nodig is of al aan de gang is in het gebied waard de steen zich bevindt. Deze communicatie is niet hectisch en ook niet gejaagd en hoeft ook niets met ruzie te maken te hebben. De aanwezigheid van de steen wil alleen maar aangeven dat er meer dan een manier is om elkaar over en weer te begrijpen en dat men zich dat moet realiseren. De steen verwijst ook naar de noodzaak open te staan voor communicatie uit onverwachte hoek. Over het algemeen duidt Blauw Band Agaat op een ontspannen prettige situatie waarin communicatie belangrijk is. De plek waar de steen bij jou viel is vlak bij de lijn van emoties, maar wel verwijzend naar je relaties en naar de Amazoniet die daar viel.

Dit was de duiding voor jou Vari, de foto volgt nog wink
Cialara
Cialara apr 15 '11


Hier de foto voor Vari.

Als je nog even meekijkt, dan zie je dat er een soort van tweedeling op het bord ligt. Ik moet er nog aan toe voegen dat dus de persoonlijke steen recht tegenover je relaties en emoties ligt en dat de twee stenen daar invloed hebben op jou persoonlijk. Je kunt die stenen dichter bij elkaar krijgen en meer in je kern als je je meer vertrouwt op de cosmos, op je gidsen en op de natuurlijke loop van de gebeurtenissen om je heen.

Liefs Jorine.
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... Volgende »
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki