Loading...
nl

Edelstenen orakel door Jorine

Cialara
Cialara apr 15 '11
L'Arbe de vie, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd.

Je persoonlijke steen die ik heb uitgependeld is de Blauwe Band Agaat.
Je bent een dromer en een goed luisteraar, communicatief heel sterk, juist door het luisteren. Je houdt je het liefst bezig met immateriele zaken.

Deze steen viel niet in je kern maar net naast je individuele lijn en verwijst licht naar je spirituele lijn.
Ik vermoed dat dit duidt op een innige communicatie met jezelf die nodig is of al aan de gang is. Dat je op die manier je zelf kunt gaan begrijpen. Ik hoor ook dat het te maken heeft met de communicatie met je hart, met je ziel. Daarnaast kun je in die communicatie met je zelf ook hulp krijgen vanuit onverwachte hoek, misschien dat je via een gids op dingen gewezen wordt die voor jou belangrijk zijn. Probeer eens het Latifa gebed als je dat ergens kunt vinden. Luisteren naar jezelf en je eigen lichaam is van belang voor jou.

Op je lijn van spiritualiteit viel een Celestiet. Dubbele spiritualiteit dus, want de Celestiet is een engelensteen. Een zachte en heldere steen, kwetsbaar ook. Hij viel vrij dicht bij je kern en heel mooi op de lijn. Een prachtige ligging voor zo'n steen dus.
De steen geeft aan dat je in rust kunt herstellen en dat je gesteund zult worden door je omgeving. Dus een vrij positieve steen wel.

In je kern viel een Topaas
Topaas is een hele krachtige en heldere steen. GOed voor het concentreren en richten van je energie, in dit geval op jezelf. Ze biedt stabiliteit en evenwicht en haalt negatieve emoties weg. De Topaas is ook een leiderssteen, neem de leiding in je eigen proces, maar accepteer wel de hulp van de mensen die je nodig hebt, want je hoeft het niet helemaal alleen te doen.

Mosagaat viel op je lijn van relaties.
Mosagaat wil meestal zeggen dat je de ruimte op moet zoeken, soms fysiek in de natuur, maar in relaties kan dat ook het geval zijn. Door even wat afstand te nemen, kun je je relaties eens wat beter onder de loep nemen. En dan kan blijken dat een probleem soms lang niet zo belangrijk is als de relatie zelf. Als je duidelijk voor ogen hebt wat er speelt, dan zijn kleine problemen soms geen obstakel meer. Openheid en eerlijkheid zijn belangrijk in al je relaties.

Vlak bij je carrière lijn viel een Carneool.
Carneool is een mooie positieve steen, die vaak staat voor veel creativiteit. Hij viel echter niet geheel netjes op de lijn maar er een eindje vandaan. Kan zijn dat je werk niet helemaal voldoet aan jouw behoefte aan creativiteit op dit moment. Carneool wijst ook op levenslust, geluk, plezier en harmonie. Is dat er wel voldoende in je werk? Of is het andersom en kun je door je werk weer op te pikken misschien weer meer in harmonie komen? Misschien meot je wat flexibeler zijn op dit gebied, het kan zijn dat je anders juist last krijgt van stress en stagnatie. Dus het is wel zaak dat je even onder loep neemt hoe je met je werk in contact staat. Niet zozeer wat betreft collega's enzo, maar meer in wat je doet en op welke wijze je dat doet.

Dit was het orakel voor jou L'Arbe de Vie.
landa
landa apr 15 '11
Lieve Jorine,

Enige tyd geleden had ik gevraagd of je misschien een edelsteenlegging wildde doen voor me,en ben zelf ook een tijdje niet meer op de site van merudi geweest vanwege een hele moeilijke en zware periode,en zou je willen vragen als je wil ,kan en tijd heb aub een legging te willen doen alvast hartelijk dank hiervoor.

Liefs Lanneke
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 17 '11
Hoi Jorine,

Wat een mooie legging! Ik kan me in bijna elke steen vinden. Wat verrassend!

Vooral de laatste steen; de Carneool klopt helemaal. Ik heb op dit moment niet naar mijn zin op werk en heb ontslag genomen dit weekend. Het past helemaal niet meer de ‘nieuwe ik’.

Mijn persoonlijke steen die eruit kwam; blauwe band agaat, vind ik erg mooi; ik ben het contact met mijn ziel kwijt geraakt en ben heel hard aan het werk om weer in contact te komen met mijn hartchakra’s. Heb het gevoel dat ik daarin geholpen wordt door mijn gids. klopt dus helemaal. Ik ben benieuwd wat het Latifa gebed inhoud, dankje voor de tip!

De topaas past ook goed bij mij; ik ben inderdaad bezig met dingen afsluiten, negatieve emoties uit te werken en leiding te nemen over mijn eigen proces en leven in plaats van dat aan andere over te laten die niet weten wat goed voor mij is. Klopt dus helemaal!

De celestiet past idd ook bij mij. Heb vaak ook die steen bij mij.

De enige steen waar ik nog niet een duidelijk gevoel bij heb is de Mosagaat. Miss in relatie met mijn ouders. moet ik even laten bezinken.

Ik wil je bedanken voor je Orakel! Vind het bijzonder!
Liefs,
L'arbe de vie
Cialara
Cialara apr 17 '11
Dank je wel L'arbe de vie smile
Cialara
Cialara apr 17 '11
Origineel bericht van: landa
Lieve Jorine,

Enige tyd geleden had ik gevraagd of je misschien een edelsteenlegging wildde doen voor me,en ben zelf ook een tijdje niet meer op de site van merudi geweest vanwege een hele moeilijke en zware periode,en zou je willen vragen als je wil ,kan en tijd heb aub een legging te willen doen alvast hartelijk dank hiervoor.

Liefs Lanneke


Hoi Lanneke,

Ik heb het orakel voor jou geraadpleegd en zal het hier uitschrijven smile

Je persoonlijke steen werd een Maansteen.
Maansteen is een vrouwelijke steen, een steen die staat voor het leven met de cyclus van de natuur. Je bent een intuitief persoon die graag emotioneel in balans is.

Jouw Maansteen viel in een onduidelijk gebied, tussen je werk en je intelligentie lijn in.
Het kan betekenen dat je nu in een onduidelijke periode zit die te maken kan hebben met zowel je werk als je kennis en intelligentie. Het kan de bedoeling zijn, dat je geduld uitoefend op dit moment en de cyclus zijn werk laat doen. Misschien dat het ook betekent dat je meer op je intuitie af moet gaan wat betreft je werk en ook hierbij geld dan weer dat je misschien op dit moment geduld dient te hebben en de cyclus af moet wachten.

Ook in een wat vager gebied, dicht bij je lijn van Financien viel een Rutielkwarts.
Rutielkwarts is een steen met ongerichte energie. En het kan dus betekenen dat jouw energie op het gebied van je financien ongericht is. Dat je niet een duidelijke lijn hebt in het hoe je met je financiele omstandigheden om moet gaan op dit moment. Het is dus zaak dat je je daar eens op concentreerd en een duidelijke lijn voor jezelf uit gaat zetten.

Tegen je Emotionele lijn aan viel een Mosagaat. Vrij dicht bij je kern en daarom van belang.
Mosagaat zegt dat je behoefte hebt aan natuur en vrije ruimte om je heen. Deze behoefte kan voortkomen vanuit stress op emotioneel vlak, misschien ook voortvloeiend uit je werk en je financiele situatie. Door even afstand te nemen en die ruimte voor jezelf op te zoeken kun je misschien zien dat het obstakel waar je tegenaan hikt niet zo groot hoeft te zijn als je het nu ziet.

Tegen de Mosagaat aan viel een Amazoniet, deze viel meer richting de individuele lijn aan, waarmee de verbinding tussen individualiteit en emoties wordt aan gegeven. Amazoniet is een steen waarin hart en keel samenkomen, ofwel waarin je voelt dat je je persoonlijke expressie nodig hebt. Dit kan op vele manieren, schrijven, zingen, schilderen noem het maar op. Dit heb je nodig om je zelf meer in balans te krijgen. Dus de openheid voor jezelf zoeken en er creatief mee om gaan, meer tijd voor jezelf vrijmaken en iets gaan doen wat je leuk vind om jezelf te uiten is heel belangrijk voor je.

Pyriet viel in je kern, op de eerste cirkel van je Spirituele lijn.
Een hele duidelijke ligging en een krachtige plek. Pyriet is een spiegelende steen en laat zien dat wat er om je heen gebeurd soms maar uiterlijke schijn is. En soms is het niet wat het lijkt. Het kan zijn dat je in een illusie of een droom gelooft, waar de realiteit anders is. Echter deze droom of illusie kan wel heel kalmerend werken en je een veilig gevoel geven. Wordt je echter bewust wat het is, probeer vanuit jezelf te handelen en niet alleen te kijken om je heen naar anderen. De pyriet kan ook als initiator werken, als vonk van inspiratie of een plots inzicht, maar probeer ook hierbij de ware bedoeling te achterhalen.

Dit was het orakel voor jou Lanneke, foto volgt nog smile

Liefs Jorine
Cialara
Cialara apr 17 '11

Het orakel voor Lanneke
Jodocus
Jodocus apr 17 '11
Jeetje zeg, dit vind ik echt super!!!!
Sinds een tijdje ben ik me wat gaan verdiepen in stenen maar dat dit ook kon....wauw
Mag ik zo vrij zijn te vragen of je voor mij ook een legging wil doen?????
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 18 '11
Hoi Jorine,

Ik heb dit weekend ook een doorbraak gehad in mijn eigen ontwikkeling, in combinatie met mijn hart-chakra en vroeg me af of je het leuk vind om voor mij ook een legging te doen smile.

Groetjes Julien.
Cialara
Cialara apr 18 '11
Ik zal voor jullie beiden een legging doen deze week smile
Vari
Vari apr 18 '11
Origineel bericht van: Cialara
Origineel bericht van: Vari
En als je nog tijd over hebt, ... wil je er dan eentje voor mij ook doen?
Bedankt smile
Vari


Hoi Vari, ik heb voor jou het orakel geraadpleegd

Je persoonlijke steen is een Celestiet. Mooie zachte steen, engelachtig en spiritueel. Je leeft enigszins in eigen wereld; dromerig en bedachtzaam, een beetje afstandelijk, en ver van alledaagse beslommeringen.
Ik trek me de laatste tijd af en toe in mezelf terug.

Deze steen viel buiten je kern in het gebied tussen intelligentie en Carrière, wijzend naar carriere vooral. Wat voor mij aangeeft dat er iets speelt op je werk waar je je aandacht bij nodig hebt.
M'n werk is heel belangrijk in m'n leven. Ik heb het er erg naar m'n zin en ik word ook wel geapprecieerd om hetgeen ik ken en doe. Maar ik moet zeker aandachtig zijn om geen fouten te maken want fouten worden afgestraft.
Celestiet duidt op het einde van een sobere stemming en op een moeilijke situatie die zal verbeteren. Het toont een veilige omgeving die helpt herstellen en weer zorgt voor een evenwichtige rust. U moet er bij deze steen wel voor waken niet te veel weg te dromen in vage werelden. Een verhoogde staat van bewustzijn moet altijd geaard zijn in de dagelijkse realiteit wil hij ergens goed voor zijn.
Ik zit zeker momenteel in een moeilijke periode; eerder emotioneel gezien dan en dat is ook de reden van m'n wegdromen.

Heel dicht bij de Celestiet, er vlak naast viel een Saffier
Deze kristal vertelt je dat je zorgvuldig en duidelijk moet handelen maar ook dat je alles onder controle moet krijgen. De steen werkt kalmerend en regulerend. Waar zich problemen voordoen, toont de saffier een ontspannen harmonieuze en verjongende omgeving. Let wel op dat je niet te veel vanuit je emoties handelt, maar wees je bewust van de drijfveren van anderen waar je mee te maken hebt met name op je werk. Je zult zien dat je ook in gaat zien hoe je zelf op de anderen reageert waardoor je beter kunt anticiperen op de gebeurtenissen.
Soms moet ik m'n reacties was in toom houden.

Deze twee stenen samen dus geven aan dat je minder zou moeten wegdromen en meer zou moeten kijken naar wat er werkelijk speelt en hoe bijvoorbeeld je collega's en jij op elkaar reageren. Door meer in de realiteit te gaan staan kom je dichter bij jezelf ook en dus meer in balans.
Ik droom niet direct weg ivm m'n werk maar wel ivm m'n gevoelens. Maar het kijken naar de reacties met de collega's is zeker iets waar ik me kan in terugvinden.
In je kern viel een Rozenkwarts
Rozenkwarts is dé relatiesteen. Het heeft betrekking op vrienden, geliefden en die aspecten van ons leven waar we een hoop emotionele energie in steken. Alles waarvan we vinden dat het ons staande houdt wordt door Rozenkwarts gesymboliseerd. De plek waar de steen in een duiding neerkomt, dat niet alleen onze sterkste kanten zien, maar ook onze gevoeligste. De Rozenkwarts viel in je kern, maar verwijst naar je spirituele lijn, wat betekent dat je veel steun ontvangt ook vanuit je innerlijke wereld, maar ook vanuit de cosmos.

Op je relatie lijn viel een Amazoniet
In deze steen komen de energieën van hart en de keel samen om persoonlijke expressie en creativiteit positief te beïnvloeden.
De amazoniet in een duiding heeft te maken met gedeeld inzicht, voor jezelf opkomen en nieuwe ervaringen opdoen. Het wijst op een extraverte opstelling die voortkomt uit de oprechte wens te begrijpen en te leren.
Het probeert ook duidelijk te maken waar iemand voor staat in het leven en wat hij voor ogen heeft. Deze steen lijkt aan te geven dat het tijd is om je met lang gekoesterde, nog niet uitgeprobeerde plannen en uitdagingen bezig te houden en om een beetje anders te durven zijn.
Als ik kan verwezenlijken wat ik hoop (op emotioneel gebied dan) dan zal ik zeker ietjes anders zijn dan de anderen. Maar ik wil er wel voor gaan als het lot me gunstig gezind is en de cosmos me verder helpt

Als laatste viel er nog een Blauweband Agaat tegen je emotionele lijn aan.
In een duiding kan Blauw Band Agaat betekenen dat veel communicatie nodig is of al aan de gang is in het gebied waard de steen zich bevindt. Deze communicatie is niet hectisch en ook niet gejaagd en hoeft ook niets met ruzie te maken te hebben. De aanwezigheid van de steen wil alleen maar aangeven dat er meer dan een manier is om elkaar over en weer te begrijpen en dat men zich dat moet realiseren. De steen verwijst ook naar de noodzaak open te staan voor communicatie uit onverwachte hoek. Over het algemeen duidt Blauw Band Agaat op een ontspannen prettige situatie waarin communicatie belangrijk is. De plek waar de steen bij jou viel is vlak bij de lijn van emoties, maar wel verwijzend naar je relaties en naar de Amazoniet die daar viel.
Er is 1 persoon in m'n leven die heel belangrijk is maar waar ik momenteel geen enkel contact meer met heb. Hij speelt een rol in alles wat ik doe en waar ik mee zit. Ik hoop dat we terug kunnen communiceren en ik begrijp uit je uitleg dat dit vermoedelijk in aantoch is. Dit was de duiding voor jou Vari, de foto volgt nog wink


Ik wil je heel hard bedanken voor je legging. Ik kan me er toch goed in terugvinden.
Thanks
Vari
Cialara
Cialara apr 23 '11
Origineel bericht van: Jodocus
Jeetje zeg, dit vind ik echt super!!!!
Sinds een tijdje ben ik me wat gaan verdiepen in stenen maar dat dit ook kon....wauw
Mag ik zo vrij zijn te vragen of je voor mij ook een legging wil doen?????


Hoi Jodocus,

Heb voor jou de stenen laten vallen op het bord en een persoonlijke steen uitgependeld.

Jouw persoonlijke steen is een rode Granaat.
Granaat staat voor passie, vurig, energiek maar ook helder. Je hebt een vrouwelijke energie maar wel een keiharde.

Je Granaat viel tegen je carriere lijn een beetje bij je kern vandaan. Nog niet helemaal duidelijk of dit de richting is die je op wil met je werk, ook al ben je er druk mee bezig. Je bent een persoon die anderen kan mobiliseren, ze energie kan geven door jouw passie te tonen en te delen. Is dat wat je ook doet in je werk? of ist iets waar je naar streeft. Je zit er dicht bij, maar bent er nog niet helemaal zo voelt het aan.

In je Kern viel een Larimar, de steen van Atlantis.
Atlantis energie die je hebt en die ook aangeeft dat je in dit leven de kans krijgt om datgeen wat je in het verleden niet gelukt is alsnog te herstellen. Daarbij is het van belang dat je accepteert wat er gebeurt is in dat verleden. Het verleden kan zijn van dit leven, maar ook van vorige levens. Dit is jouw kans om de zaken op orde te krijgen op zielsniveau, zolang je maar accepteert en berust in wat er toen is gebeurd en dat je nu een nieuwe kans hebt. De Larimar wijst naar de volgende steen, de bloedsteen en heeft daar ook invloed op.

OP je Intelligentie lijn, vlakbij je kern viel een Bloedsteen. Ze verwijst ook naar je carriere.
Bloefsteen is een steen van het hart. Steen die aangeeft dat leven vanuit je hart belangrijk is. Mogeljk hier kan het betekenen dat je hart en je denken op één lijn zitten en goed samenwerken. Omdat dit belangrijk is voor je, in je leven en in je werk. Als ik nu even deze eerste drie stenen samen trek dan geeft dit aan dat je leeft vanuit je hart en dat je door het benutten van de kansen in dit leven probeert om iets uit het verleden te corrigeren of anders te ervaren in dit leven. En als je via Acceptatie en leven vanuit je Hart samenbrengt dan zal dat op je werk ook leiden tot het vinden van de juiste plek voor jou.

Tussen jerelatielijn en je emotielijn viel een Amethist.
Hij ligt dichter bij je relatie lijn dus heeft te maken met een relatie. De ametist geeft aan dat je de relaties eens nuchter moet gaan bekijken en dat je de zaken misschien stap voor stap moet aanpakken. Belangrijk hierbij is dat je niet denkt aan hoe of wat het had kúnnen zijn, maar aan wat er wel mogelijk is.

Tenslotte viel er ver van je kern in de richting van je spirituele lijn een Rookkwarts.
Rookkwarts is een aarde steen. Ook een steen die aangeeft dat je nog geduld moet hebben op dit vlak. Dingen zijn nog in ruste of in stille groei, zoals in de winter de bomen zich voorbereiden op de nieuwe lente. Er is rust en stilte en geduld tot het juiste moment daar is voor dit nieuwe deel van jouw leven.

Dit was het orakel voor jou.
Foto volgt nog.

Liefs Jorine.

Jodocus
Jodocus apr 25 '11
Heb het even snel door gelezen.
Kom net terug van een weekendje weg en info komt niet helemaal helder door nu wink
Zodra ik weer wat helderder ben zal ik het goed doorlezen maar zo op het eerste oog kloppen er veel dingen wel
Cialara
Cialara apr 26 '11


Foto voor Jodocus smile
Cialara
Cialara apr 26 '11
Nims, voor jou de duiding nu.

Jouw persoonlijke steen werd een Zwarte Tourmalijn.
Je bent iemand die zich overal thuis kan voelen, praktisch en emotioneel. Toch ben je wel iemand die ook naar harmonie zoekt in zijn leven.

Deze steen viel tussen je financiele en je relatie lijn in, niet heel dicht bij je kern. Dat duidt er op dat je met zowe financiele als relationele zaken bezig bent op dit moment en dat het nog niet helemaal rond is, of dat er op dat gebied veel gaande is. Je zei als iets over een nieuw huis waar je met je nieuwe geliefde gaat wonen, ik vermoed dat deze steen dat aangeeft. De steen zegt ook dat je moet op letten voor verborgen zaken, verborgen peilers waarop ofwel je relatie rust ofwel op financieel gebied.

Op je Carriere lijn viel een Kornalijn. Het is een steen die creativiteit en positiviteit uitstraalt. Hij lag vrij mooi tegen je carriere lijn. Een vrij positieve steen dus en omdat hij zo mooi ligt een aanwijzing dat je het op je werk wel naar je zin hebt. De Kornalijn wijst richting je tourmalijn en geeft daarmee aan dat het financiele gedeelte waar de tourmalijn naar verwijst op zich positief is.

Naast je Intelligentie lijn viel een Aquamarijn. Aquamarijn staat voor gevoel, gaan jouw hart en jouw denken meer samenwerken? het kan nog iets beter zo te zien aan de ligging, maar je bent er heel dicht bij.

Vlak naast je gezondheidslijn viel een Rutiel kwarts.
Rutiel staat voor ongerichte energie, het niet geconcentreerd met iets bezig zijn misschien doordat je zoveel kanten te gelijk wil doen of doordat er niet echt een richting is gekozen op dit vlak. Een rutiel kwarts is wel helder en dat betekent dat er zicht is op de dingen die spelen. Misschien is het handig om een bepaalde richting op te gaan en daar aan vast te houden.

Als laatste een Topaas op je Emotionele lijn. Keurig in het 2e cirkeltje. Heel precies dus. Topaas is een harde en heldere steen. Je weet precies wat je wil en wat er speelt bij jezelf qua emoties, maar soms ben je ook wel hard. Hard voor jezelf? Misschien dat daar dan dat stukje zit wat je nog wat dichter bij je Hart-Denken kan brengen, door ook wat zachter te zijn voor jezelf en ook voor jezelf Harmonie te zoeken. Topaas is ook een leiderssteen, in je emotionele leven bepaal jij hoe of wat, maar wees erop bedacht dat je dat voor een ander niet kunt bepalen.

In het algemeen valt me op dat de stenen niet in je kern vielen, je bent op veel vlakken bezig, dat is waarschijnlijk ook wat de rutielkwarts aangeeft. Probeer wat meer tot je kern te komen dan zul je zien dat het nog makkelijker zal zijn om je nieuwe situatie en ook je nieuwe Hart-Denken te verbeteren en te verstevigen. Emotioneel zul je het zeker allemaal aankunnen.

Dit was mijn duiding voor jou Nims.

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '11
Mooie legging. Ik zal er later uitgebreid op reageren!
Jodocus
Jodocus apr 27 '11
Hoi Cialara,

De granaat:
Passie, vurig, energiek.....hihihihi ik noem het meestal erug enthousiast maar het klopt wel.
Wat bedoel je met:Je hebt een vrouwelijke energie maar wel een keiharde. ???

Wat betreft het werk: Wat ik nu doe (op de informatielijn van een vroegere overheidsinstantie)nee!!!!!!!!!!!!!!! Absoluut niet wat ik wil en ook niet kan trouwens.
Het lukt me maar niet om me af te sluiten van alle emoties door dwars door de telefoonlijn komen om over de negatieviteit op de vloer maar te zwijgen.
Wat betreft het mobiliseren, energie geven, jaaaaaaaa dát is wat ik wil.
Maar om er een vorm aan te geven vind ik moeilijk.
Eigen praktijk?????? een droom waarvan ik wens dat hij uitkomt.

Larimar, mooie steen.
In combi met de bloedsteen en jou uitleg erbij:
In een vorig leven was ik erg spiritueel en daar ook dagelijks mee bezig, het was mijn manier van leven.
Alleen werd het niet geaccepteerd, ik werd verstoten en uiteindelijk de dood ingejaagd.
Uit jou legging begrijp ik dat ik nu wel openlijk met mijn "ding" bezig mag zijn, geen angst meer hoef te hebben dat ik er om veroordeeld wordt.
Ik mag het nu in dit leven gebruiken om andere mensen te helpen.
Komt weer heel mooi overeen met mijn droomwens, een eigen praktijk.
Super!!

Amethist, ik draag vrijwel dagelijks...
HHmm kan het niet helemaal thuis brengen maar het klopt wel dat ik niet altijd kijk naar wat mogelijk is maar idd wel naar hoe het had kunnen zijn.
Toch maar een leren verder te kijken dan mijn neus lang is.

Rookkwarts.
Geduld??????????? ikke???????????? ojee hihihihihi
Vorig jaar stond in het teken van een spirituele achtbaan.
Zoveel ontdekt, zoveel geleerd, verbazing, angst, schrik.
Wat gebeurt er, kan ik dat echt allemaal???? ikke???? foto lezen??huh?? nooit van gehoord hoezo kan ik dat opeens??
Pijn wegnemen??? euh...ja ik masseer wel eens een beetje, klooi maar wat aan hoor, blijkt het wel degelijk enorme effecten te hebben.
Info krijgen van overledenen, jakkes eng hoor, áls dat al zou kunnen.
Tja het kan dus, ik mag het ontvangen en zo nodig doorgeven, euh....what going on???
Nu staat het idd allemaal een beetje stil, ik mag het een plekje gaan geven nu.
Maar ik weet nu ook (ook zo iets:hoezo je weet??? waar basseer je dat op??? Ik weet gewoon punt)dat ik nog meer ervaringen mag krijgen en gebruiken om andere te helpen.
Ik kan niet wachten tot het zover is.

Hele mooie legging, dankjewel!!!!!!!!!!!!
New Moon
New Moon apr 27 '11
Hee Jorine!

Een tijdje geleden vroeg ik je een legging te doen, maar toen kreeg je geen toestemming omdat ik niet genoeg geaard was smile

Ik ben inmiddels erg nieuwsgierig geworden of er nu wel een legging mogelijk is... ?
Kijk maar even, als het niet mogelijk is is het niet erg dan weet ik wat me te doen staat ;-)

Liefs the moon
Cialara
Cialara apr 27 '11
Origineel bericht van: themoon
Hee Jorine!

Een tijdje geleden vroeg ik je een legging te doen, maar toen kreeg je geen toestemming omdat ik niet genoeg geaard was smile

Ik ben inmiddels erg nieuwsgierig geworden of er nu wel een legging mogelijk is... ?
Kijk maar even, als het niet mogelijk is is het niet erg dan weet ik wat me te doen staat ;-)

Liefs the moon


Jaaa ik herinner het me nog smileik ga snel voor jou een duiding doen, heb het vermoeden dat het nu wel gaat lukken wink
Liefs Jorine.
Cialara
Cialara apr 27 '11
Hoi Jodocus,

Bedankt voor je feedback. Ik heb het nog even teruggekeken. De Granaat is ook een steen die aangeeft dat er veel gebeurt, kan zelfs crisis aangeven.

Over de Larimar, ja dat heeft wel vaker betrekking op vorige levens. Atlantis was ook een spirituele gemeenschap en dus kan het inderdaad daarop wijzen. In dit leven mag je wel jezelf zijn, nu is de tijd om dat recht te zetten en te mogen ervaren dat spiritueel leven en werken wel kan en ook heel mooi en vervullend kan zijn.

Liefs Jorine.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '11
Hoi Jorine,

Bedankt voor je legging. Hierbij mijn reactie.

Origineel bericht van: Cialara
Nims, voor jou de duiding nu.

Jouw persoonlijke steen werd een Zwarte Tourmalijn.
Je bent iemand die zich overal thuis kan voelen, praktisch en emotioneel. Toch ben je wel iemand die ook naar harmonie zoekt in zijn leven.

Ja dat klopt. Omdat ik me in mezelf thuis voel, voel ik me overal waar ik ben dus ook thuis. Wel heb ik het nodig om harmonie te hebben in mijn leven. Maar ja, voor wie geldt dit niet? wink.
Origineel bericht van: Cialara



Deze steen viel tussen je financiele en je relatie lijn in, niet heel dicht bij je kern. Dat duidt er op dat je met zowe financiele als relationele zaken bezig bent op dit moment en dat het nog niet helemaal rond is, of dat er op dat gebied veel gaande is.

Ik weet het niet zo goed. Mijn relatie gaat super en ik heb alles al een tijdje rond met mijn huis. Ook financieel heb ik juist alleen maar meevallers gehad en het lijkt wel of het geld gewoon komt wanneer ik het nodig hebt. Dit is in ieder geval waarop ik vertrouw en het klopt ook gewoon smile.

Misschien heeft het relatie stuk wel te maken dat ik binnenkort wel in mijn nieuwe huis ga samenwonen met mijn vriendinnetje. Dat is een grote verandering natuurlijk, maar ik heb er juist alle zin in!
Origineel bericht van: Cialara


Je zei als iets over een nieuw huis waar je met je nieuwe geliefde gaat wonen, ik vermoed dat deze steen dat aangeeft. De steen zegt ook dat je moet op letten voor verborgen zaken, verborgen peilers waarop ofwel je relatie rust ofwel op financieel gebied.

Ik ben benieuwd. Ik heb zelf niets verborgen dus ik ga scherp opletten wat je bedoeld hiermee. Je zegt peilers, dus het lijkt wel iets fundamenteels. Enig idee in welke richting ik mag zoeken?
Origineel bericht van: Cialara


Op je Carriere lijn viel een Kornalijn. Het is een steen die creativiteit en positiviteit uitstraalt. Hij lag vrij mooi tegen je carriere lijn. Een vrij positieve steen dus en omdat hij zo mooi ligt een aanwijzing dat je het op je werk wel naar je zin hebt. De Kornalijn wijst richting je tourmalijn en geeft daarmee aan dat het financiele gedeelte waar de tourmalijn naar verwijst op zich positief is.

Klopt helemaal. Ik doe een hele mooie opdracht op mijn werk en ben er ook financieel goed op vooruit gegaan smile. Dus dat is zeker waar!
Origineel bericht van: Cialara

Naast je Intelligentie lijn viel een Aquamarijn. Aquamarijn staat voor gevoel, gaan jouw hart en jouw denken meer samenwerken? het kan nog iets beter zo te zien aan de ligging, maar je bent er heel dicht bij.

Mooi verwoord! Want dat is precies wat er met mij nu gebeurd. Mijn hart en verstand zijn gaan samenwerken en dat bevalt mij heel erg goed!
Origineel bericht van: Cialara

Vlak naast je gezondheidslijn viel een Rutiel kwarts.
Rutiel staat voor ongerichte energie, het niet geconcentreerd met iets bezig zijn misschien doordat je zoveel kanten te gelijk wil doen of doordat er niet echt een richting is gekozen op dit vlak. Een rutiel kwarts is wel helder en dat betekent dat er zicht is op de dingen die spelen. Misschien is het handig om een bepaalde richting op te gaan en daar aan vast te houden.

Mooi gezegd. Ik ben de laatste tijd ook heel erg druk geweest en moest inderdaad veel dingen op de automatische piloot doen. Maar nu mijn huisje bijna klaar is heb ik me ook voorgenomen om inderdaad de dingen weer op te pakken en focus te geven smile.
Origineel bericht van: Cialara

Als laatste een Topaas op je Emotionele lijn. Keurig in het 2e cirkeltje. Heel precies dus. Topaas is een harde en heldere steen. Je weet precies wat je wil en wat er speelt bij jezelf qua emoties, maar soms ben je ook wel hard. Hard voor jezelf?

Soms ben ik dat wel, maar ik let hierbij wel op mijn eigen grenzen. Ik respecteer ze helemaal!
Origineel bericht van: Cialara

Misschien dat daar dan dat stukje zit wat je nog wat dichter bij je Hart-Denken kan brengen, door ook wat zachter te zijn voor jezelf en ook voor jezelf Harmonie te zoeken. Topaas is ook een leiderssteen, in je emotionele leven bepaal jij hoe of wat, maar wees erop bedacht dat je dat voor een ander niet kunt bepalen.

Ben ik me zeker bedacht op. Is iets wat ik de laatste tijd goed mee heb geoefend. En het gaat me steeds beter om de ander te wijzen op "eigen verantwoordelijkheid".
Origineel bericht van: Cialara

In het algemeen valt me op dat de stenen niet in je kern vielen, je bent op veel vlakken bezig, dat is waarschijnlijk ook wat de rutielkwarts aangeeft. Probeer wat meer tot je kern te komen dan zul je zien dat het nog makkelijker zal zijn om je nieuwe situatie en ook je nieuwe Hart-Denken te verbeteren en te verstevigen. Emotioneel zul je het zeker allemaal aankunnen.

Mooie tip. Meer bij mijn kern komen smile. Klinkt als een goed plan! En heb ik me ook zeker voorgenomen smile
Origineel bericht van: Cialara


Dit was mijn duiding voor jou Nims.



Dank je wel! Weer prachtig om te lezen. Ik vind het echt zo gaaf om je bezieling te voelen als je dit doet! Complimenten hoor smile
Pagina's: « Vorige ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki